برنامه یاد بعضی نفرات
 
وزیر کشور درباره‌ی لغو کنسرت‌ها سخن گفت
برخی مساله لغو کنسرت‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کنند
موسیقی ما - روز گذشته،‌«عبدالرضا فضلی» - وزیر کشور – در نشستی با دبیرانِ کل احزاب، درباره‌ی مساله‌ی لغو کنسرت‌های موسیقی سخن گفت و تعداد برنامه‌هایی که لغو شده است را بسیار کمتر از کنسرت‌‌هایی دانست که در مدت دو سال گذشته به اجرا درآمده‌اند.

وزیر کشور درباره‌ی موضوع لغو کنسرت‌های موسیقی به این مساله اشاره کرد که: «برخی این موضوع را بزرگ‌نمایی می‌کنند، در حالی که ما تاکنون 312 مجوز برگزاری کنسرت دادیم که تنها 9 کنسرت لغو شده است. از این تعداد سه کنسرت توسط خود مسوؤلان برگزاری کنسرت لغو شد. یک کنسرت مشکل محتوایی داشت و دو کنسرت هم توسط قوه‌ی قضاییه لغو شده است.»

این در حالی است که چندی قبل «علی جنتی» - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی -  در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات لازم برای حمایت نیروی انتظامی از اجرای برنامه‌های هنری مجوزدار در سطح کشور و ممانعت از برخی برخوردها نسبت به این برنامه‌ها صورت گرفته است؟ به این مساله اشاره داشت که: «با وزیر کشور در این باره صحبت کردم و وی هم در صورت لازم به استانداری و نیروی انتظامی ابلاغ کرده است. مراسم هنری از جمله کنسرت های موسیقی، همایش ها و فیلم هایی که مجوز اجرا و یا اکران دارند، مورد حمایت نیروی انتظامی قرار می‌گیرند تا این برنامه ها بتوانند بدون به‌وجود آمدن مشکلی برگزار شوند.»

او همچنین به این مساله اشاره کرده است که با وزير کشور در اين خصوص گفت وگوهاي لازم صورت گرفته و وي نيز دستورات لازم را به نيروي انتظامي ابلاغ کرده است. نظر وزیر ارشاد این است که کنسرت‌هايي که در تهران و شهرستان‌ها برگزار مي‌شود ، قطعا داراي مجوزند و بايد مورد حمايت قرار گيرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 12:05

دیدگاه‌ها

یکشنبه 7 تیر 1394 - 13:45

ازنظر این آقا همه چیز بزرگنمایی هست حتی کتک خوردن خبرنگار توسط محافظ اوباش این آقا حتی لغو کنسرت بزرگان موسیقی ایرااان.
به جای این حرفا و گردن این واون انداختن ، مشکل روحل کنید.

دوشنبه 8 تیر 1394 - 19:58

لطفا به مردم و به فرهنگ کشورمون احترام بذارید ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برخی مساله لغو کنسرت‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کنند | موسیقی ما