برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سالگرد 30 سالگی گروه محبوب متال اتفاق می‌افتد
آلبوم جدید «مگادث» در راه است
موسیقی ما - دیو ماستین، رهبر، گیتاریست و خواننده گروه متال «مگادس» به مناسبت سی‌ام سالگرد انتشار اولین آلبوم این گروه به نام «کشتن کسب و کار من است... و کاسبی روبراه است» آلبوم جدیدی منتشر می‌کند. او در حال حاضر مشغول کار کردن روی این آلبوم است. اولین آلبوم این گروه در سال 1985 منتشر شد. دیو ماستین در توئیتر خود این خبر را اعلام کرد و افزود در این پروژه با مارک لوئیس (تهیه کننده امریکایی موسیقی راک و متال) همکاری می‌کند.

ماستین در مصاحبه‌ای که ماه گذشته با متال همر کرد گفت در زمان انتشار اولین آلبوم‌شان اهمیتی نمی‌داده که منتقدین درباره آن چه نظری می‌دهند. او گفت «نظر بعضی مثبت بود و نظر بعضی‌ها منفی ولی من اهمیتی نمی‌دادم. تنها چیزی که می‌دانستم این بود که دارم پرچمم را توی زمین فرو می‌کنم».

به گزارش سایت موسیقی ما، در اپریل سال گذشته ماستین اجرایی با ارکستر سمفونیک ساندیگو  داشت. او در این کار  سمفونیک در جایگاه ویولنیست رهبر، گیتار الکتریک می‌نواخت. به گفته ماستین این همکاری تجربه بسیار جالبی برای او بوده. او قبلا درباره این همکاری گفته بود: «ای کاش مادرم زنده بود و این را می‌دید، یادم هست وقتی تازه گیتار زدن را شروع کرده بودم او می‌گفت "صدایش را کم کن- تو بالاخره یک کسی را می‌کشی". دوست داشتم به او بگویم "حدس بزن چی شده مامان؟ من حالا دارم با سمفونی کار می‌کنم"». ماستین درباره اجرایش با سمفونی به این نکته اشاره می‌کند که این همکاری تاثیر زیادی روی آلبوم جدید آن‌ها خواهد داشت، او در این باره می‌گوید: «فکر می‌کنم مردم از این آلبوم راضی خواهند بود چون موسیقی آن باز هم خشن است. چیزی خارج از روال عادی [موسیقی متال] در آلبوم وجود ندارد. فکر می‌کنم تنها چیزی که خیلی جلب توجه خواهد کرد این است که چطور همکاری من با سمفونی ساندیگو روی برخی از کارهای من تاثیر گذاشته».

این آلبوم جدید که بعد از چهاردهمین آلبوم استودیویی آن‌ها به نام «SuperCollider» قرار می‌گیرد به گفته ماستین به مراتب «خشن‌تر» و «سیاه‌تر» است. در حال حاضر ماستین به همراه دیگر اعضای گروه، دیوید الفسن (نوازنده گیتار بیس)، کیکو لوریرو (گیتاریست) و کریس آدلر (درامر) مشغول ضبط این آلبوم هستند و هنوز نامی برای اعلام نکرده‌اند.

دیو ماستین افسانه موسیقی ترش متال پیش از این در روز 10 جون برنده جایزه «گلدن گاد» شد. این جایزه مهمترین جایزه موسیقی هوی‌متال است که در سال 2009 بنیانگذاری شد. برای اهدای این جایزه مراسمی برگزار می‌شود و بنیانگذار آن مجله امریکایی «ریولور» است. از جمله موزیسین‌های بسیار مشهوری که این جایزه را دریافت کرده‌اند رونی جیمز دیو است که «جایزه یک عمر دست‌آور هنری» را که یکی از جوایز این مراسم است به خود اختصاص داد.
منبع: 
موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 16:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید «مگادث» در راه است | موسیقی ما