برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست گروه پالت از آخرين اجراي «شهر من بخند!» در تهران مي‌گويد
روزبه اسفندارمز: شهر من خدانگهدار!
موسیقی ما - گروه پالت آخرين اجراهاي تور «شهر من بخند!» خود در تهران را در روزهاي شنبه و يكشنبه 23 و 24 خردادماه جاري در تالار وحدت روي صحنه مي‌برد. به گزارش «موسيقي ما»، تهيه‌كننده و اعضاي اين گروه اعلام كرده‌اند كه پس از استقبال چشمگيري كه از شش شب اجراي اخير آنها در تهران به عمل آمد، تصميم گرفتند تا دو اجراي ديگر به عنوان حُسن ختام كنسرت‌هاي «شهر من بخند» در تهران داشته باشند.

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، در گفت‌وگو با «موسيقي ما» ضمن تأييد اين خبر، اضافه كرد: «بعد از اين دو اجرا تا مدت زيادي برنامه ديگري براي اجرا در تهران نداريم و بيشتر تمركز خود را بر كنسرت‌هاي شهرستان‌ها و تور اروپا و آمريكا متمركز خواهيم كرد.»

او با اشاره به اينكه تهيه‌كننده و اعضاي گروه، هر بار بعد از اتمام بليت‌هاي كنسرت‌هاي تهران، با تماس‌ها و كامنت‌هايي از جانب هواداراني كه موفق به تهيه بليت نشده بودند روبه‌رو مي‌شدند، ادامه داد: «اين هواداران به‌راستي اصلي‌ترين انگيزه و سرمايه ما هستند. ما هربار چه در كنسرت‌هاي تهران، چه در مراسم رونمايي آلبوم جديد و چه در استقبال از كنسرت ويژه دانشجوها در تالار وحدت، غافلگير شديم، اشك شوق ريختيم و به خودمان باليديم. خوشحاليم كه با تلاش تيم اجرايي و تهيه‌كننده گروه، این فرصت پيش آمد كه يك بار ديگر در شهري كه برايش آلبومي ساخته‌ايم، با دوستان‌مان در اين شهر باشيم. اميدواريم آنهايي كه در برنامه‌هاي پيشين ما موفق به دريافت بليت نشده بودند، اين‌بار در كنارمان باشند.»

اسفندارمز در پاسخ به اين سوال كه چرا بعد از اين كنسرت، تا مدت نامعلومي در تهران برنامه نخواهند داشت، گفت: «ما همانقدر كه دوست داريم در كنار دوستان‌مان در تهران باشيم، دل‌مان براي دوستان‌مان در ديگر شهرهاي كشور و همچنين دوستان و هواداران پالت در خارج از كشور هم تنگ شده است. واقعاً بعد از اين دو اجرا فرصت ديگري براي اجرا در تهران وجود ندارد، چراكه برنامه فشرده‌اي از اجراهاي متعدد در ديگر شهرهاي ايران و چند شهر اروپايي و بعد آمريكاي شمالي داريم.»

گفتني است كه در اين اجراها نيز اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده‌هاي ميهمان به اجراي قطعات آلبوم جديد و چند قطعه ديگر خواهند پرداخت. طراحي صحنه اين اجراها نيز مثل اجراهاي قبلي آلبوم «شهر من بخند!» در تالار وحدت، توسط سيامك احصایي، طراح صحنه و دكور شناخته شده سينما و تئاتر، انجام شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه اسفندارمز: شهر من خدانگهدار! | موسیقی ما