برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از پرحاشیه‌ترین رویدادهای موسیقی صدا و سیما
خواجه‌امیری و جهانبخش ترانه تیتراژ ابتدایی و پایانی «ماه عسل 94» را می‌خوانند
موسیقی ما - «ماه عسل» یکی از ویژه برنامه‌های شبکه سوم سیما برای ماه مبارک رمضان است که هر سال در لحظات افطار پخش می‌شود. این برنامه از همان ده سال قبل توانست جای خود را در میان مخاطبان باز کند و با وجود سپری کردن فراز و نشیب‌های زیاد و انتقادات فراوان، هنوز هم پرطرفدارترین برنامه تلویزیون در این ماه به شمار می‌رود.

یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های «ماه عسل» که همیشه پیش از آغاز برنامه، مورد بحث و گمانه‌زنی قرار می‌گیرد، ترانه‌های تیتراژهای آن است. تیتراژهایی که طی این ده سال با صدای مطرح‌ترین چهره‌های پاپ خوانده شده و مورد اقبال عمومی نیز قرار گرفته‌اند. هر زمان هم که «احسان علیخانی» در مقام تهیه‌کننده و مجری این برنامه حضور داشته، خوانندگان و قطعات موسیقی تیتراژهای برنامه خود را با دقت ویژه‌ای انتخاب کرده است.

از اواخر اردیبهشت‌ماه شایعات زیادی درباره تیتراژ ابتدایی و پایانی «ماه عسل 94» شکل گرفت. برخی اعلام کردند که در این برنامه شنونده یکی از قطعات زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» خواهیم بود و نام «مهدی یراحی» برای تیتراژ پایانی مطرح شد. «فرزاد فرزین» و «محمد علیزاده» هم از جمله خوانندگانی بودند که از گوشه و کنارِ فضای مجازی نام آنها به گوش می‌رسید که شاید خواننده «ماه عسل» باشند.

به گزارش سایت موسیقی ما، در این بین روی نام مرتضی پاشایی و مهدی یراحی تأکید زیادی وجود داشت. زیرا قطعه «نگران منی» با صدای مرحوم پاشایی یکی از آخرین قطعاتی بود که در زمان حیاتش منتشر شد و بازخوردهای مثبت زیادی به همراه داشت. یراحی هم طی سال‌های اخیر با قطعاتی نظیر «سازش»، «هر جای دنیایی دلم اونجاس» و «بغض تو» توانسته بود حضور موفقی در این برنامه داشته باشد.
 
  • * یک ترکیب موسیقایی جدید
اما شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که امسال در «ماه عسل 94» شاهد حضور دو خواننده‌ای خواهیم بود که قبلاً سابقه همکاری با این برنامه را نداشته‌اند. «بابک جهانبخش» خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» است. او برای ساخت ملودی این قطعه به سراغ «امیرعلی بهادری» رفته که تا کنون با او همکاری نداشته. همچنین «احسان خواجه‌امیری» - که سابقه خواندن تیتراژهای موفق و هیتی دارد - نیز خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» خواهد بود. سازنده ملودی این قطعه «علیرضا کهن‌دیری» است. خواجه‌امیری چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود عکسی به همراه این آهنگساز منتشر و اعلام کرده بود که مشغول تولید یک قطعه شنیدنی هستند و به زودی منتشر می‌شود. این در حالی است که برای اطلاع از مضمون این آثار باید تا پخش اولین قسمت «ماه عسل» منتظر ماند. اما گفته می‌شود که مثل همیشه تیتراژهای این برنامه با دقت نظر و وسواس اتاق فکر «ماه عسل» و سازندگان آثار، تولید و انتخاب شده‌اند.
 
  • * «ماه عسل» از چه روزی پخش می‌شود؟
برنامه «ماه عسل» معمولاً هر سال از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد. اما «غلام‌رضا میرحسینی»، مدیر شبکه سوم سیما، درباره زمان پخش این برنامه در رمضان امسال به خبرگزاری مهر گفت: «تلاش می‌کنیم یک شب زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز و در جدول پخش جای آن را مشخص کنیم. بنابراین برنامه احتمالاً از چهارشنبه ۲۷ خرداد و برابر با ۲۹ شعبان روی آنتن می‌رود.»
 
  • * صندلی داغ تیتراژ ماه عسل در این سال‌ها
سال 84 بود که تیم موفق برنامه «کوله پشتی» یعنی «فرزاد حسنی» و «علی زاهدی» در مقام مجری و تهیه‌کننده، برنامه «جزر و مد» را روانه آنتن ماه رمضان شبکه سه سیما کردند. «محمد علیزاده» در آن سال خواننده تیتراژ این برنامه بود. «محسن یگانه» در سال 86 قطعه «خیال تو» را برای ماه عسل اجرا کرد. این یکی از معدود دفعاتی بود که یگانه، ترانه خودش را نمی‌خواند و همکاری او با «روزبه بمانی» در این قطعه بازخوردهای مثبتی برایش به دنبال داشت. در سال 87 مجید اخشابی خواننده این برنامه بود.

از سال 88 به بعد تیتراژهای «ماه عسل» دستخوش تغییرات گسترده‌ای شد. احسان علیخانی و گروهش برای اولین بار یک کلیپ با حضور مهمانان تولید کردند که در ابتدای برنامه پخش می‌شد. مهدی یراحی قطعه «هوای تو» را برای آن سال ماه عسل آماده کرد و اتفاقاً خودش هم حضور کوتاهی در ویدیو کلیپ تیتراژ داشت. سال 89 و پس از حواشی فراوان، «حسن جوهرچی» وظیفه اجرای ماه عسل را بر عهده گرفت. «محمد علیزاده» هم قطعه «خدا باهام به هم زده» را همان سال اجرا کرد.

در سال 90 برای اولین بار از دو خواننده برای تیتراژ ابتدایی و پایانی ماه عسل استفاده شد. «مهدی یغمایی» با قطعه «حس می‌کنم تورو» و «مهدی یراحی» با قطعه «هر جای دنیایی دلم اونجاس» (که ترانه‌های هر دو اثر از سروده‌های روزبه بمانی بود) مهمان منازل مخاطبان شدند.

تنها برگ برنده ماه عسل 91، تیتراژ ابتدایی آن با صدای «بنیامین بهادری» بود. اثری که در چهار ورژن مختلف با ترانه‌هایی از «فرید احمدی» و تنظیم‌های زنده‌یاد «نیما وارسته» تولید شد. بنیامین با قطعه «گریه در ماه» در جمع نامزدهای دریافت تندیس طلایی بهترین تیتراژ تلویزیونی اولین جشن سالانه «موسیقی ما» نیز قرار گرفت. تیتراژ پایانی آن سال هم با صدای «حامد زمانی» تولید شد.

فرزاد فرزین در ماه رمضان سال 92 به خانواده «ماه عسل» پیوست. شروع برنامه با صدای او بود و قطعه‌ای که با ترانه روزبه بمانی آماده کرد، هنوز هم در کنسرت‌هایش یکی از آثار پرطرفدار است. قطعه «سازش» مهدی یراحی هم در آن سال پایان‌بخش ماه عسل بود.

و بالاخره آخرین حضور مرتضی پاشایی در تلویزیون با قطعه «نگران منی» و تیتراژ ماه عسل 93 مقارن شد. آن اثر یکی از پُردانلودترین تک‌قطعات سال گذشته بود و در روز 23 آبان که مرتضی پاشایی به آسمان پرکشید، بارها از تلویزیون پخش شد. مهدی یراحی با قطعه «بغض تو» در تیتراژ پایانی آن برنامه حضور پیدا کرد.


* خبر تکمیلی (اضافه‌شده در پنجشنبه 21 خرداد 1394 - ساعت 11):

به دنبال انتشار گزارش «موسیقی ما» از گمانهزنیها درباره خوانندگان احتمالی ترانه تیتراژهای برنامه «ماه عسل»، بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام دوستان بامحبتم. در ارتباط با تیتراژ ماه عسل و انتخاب ترانه و ملودی با آقای علیخانی به نتیجه مشترکی نرسیدیم و حق جفتمون بود که مناسبات حرفهای خودمون رو در نظر بگیریم... ضمن آروزی موفقیت برای تیم ماه عسل، خواننده این تیتراژ بنده نیستم...»

حال باید دید اجرای ترانه تیتراژ این برنامه پرمخاطب به کدامیک از خوانندگان پاپ سپرده میشود. به نظر شما، بهترین گزینه برای این تیتراژ کیست؟
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:23

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:32

Ahhhhhhh base dige. Khaje amiri ghashang b Ye khanande televisioni tabdil shode. Baba heife b khoda. Adam k har pishnahadio nabayad ghabul kone. Ye zate kelas kario adam Bayad hefz kone. B khoda khaje amiri heife...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:15
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

وقتی همه بدترین تیتراژا رو تحویل صدا و سیما میدن معلومه همه میرن سراغ استادت تا کاری مثه نابرده رنج و تاوان بسازه تا دهن بعضیا بسته شه...
تایید

210.199.76.56
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:55
ناشناس

ابوالفضل حرفات تکراری شده یه حرف جدید بیار :)))))))

220.210.96.228
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:42
حامد

احسان کارهای فوق العادش فقط تو تلویزیون بوده این تنها دلیل محبوبیتشه خیلیا اگه مثلا آلبوم فصل تازه رو شنیده باشن،نمیگن خواجه امیری عالیه ،ولی آلبوم پاییز تنهایی بد نبود

151.241.162.95
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:56
امیر

من با نظر ابوالفضل کاملا موافقم
حامد عزیز آلبوم فصل تازه خیلی قشنگه و من هنوز گوش میکنم و ازش لذت میبرم

124.56.236.36
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:21
محمد

كل تابستونو ميتونيم البوم مهدي يراحي گوش بديم و از اينكه تيتراژو نخونده ناراحت نميشم ماه عسل امسالم با اهنگ خواجه اميري فوق العاده ميشه

187.220.60.81
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:29
امیر ( just yeganeh ) طرفدار محسن یگانه و محسن چاووشی

من شاید اونجوری که با صدای بعضی خواننده حال میکنم با خواجه امیری حال نکنم ولی خدایی بی انصافیه بگیم خواجه امیری تیراژ های بدی میخونه! دوستانی هم که میگن پارتی و از این حرفا اگه پارتی هم بوده خواجه امیری تیراژ های هیتی رو خونده و شهرتش در تیراژ خوانیش به این چیزا مربوط نمیشه! ه احسان کار بدی برا تیتراژ ها میداد که دیگه انتخاب نمی کردن! احسان همیشه تیراژ خوب میخونه و صد در صد ایندفعه هم خوبه!!!!!

29.34.179.97
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:20
هانیه

چی چیو میرن دنبال استادکار؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان علیخانی هرسال میخواد باافردای کارکنه که قبلا کار نکرده
امشالم رفته دنبال این دوتا
محسن یگانه/فرزادفرزین/مرتضی پاشایی ومهدی یراحی بهترین تیتراژاروخوندن

111.237.20.137
جمعه 22 خرداد 1394 - 17:50
هوادار موسیقی .

فرزاد باید تیتراژ بخونه انصافا مناسب ترین گزینه فرزاد فرزین هستش.

124.57.63.240
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:10
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

شما فکر میکنید هر پیشنهادی رو قبول میکنن؟
نه..
احسان خواجه امیری همیشه تیتراژ سریالای پر طرفدار و با فیلمنامه قوی رو خونده
ماه عسلم برنامه پر طرفداریه
به امید موفقیتشون ♥

124.184.92.23
جمعه 22 خرداد 1394 - 23:57
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

در جواب هانیه خانوم که دمای بدنشون با شنیدن اسم خواجه امیری بالا رفته:
بهترین تیتراژ ها رو احسان خواجه امیری خونده و تو نظرسنجی ها هم شاهدش بودیم :)
حالا برو یه آب خنک بخور حالت جا بیاد

158.95.68.2
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:37

ای ول احساااااااااااااااااااااااااان

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:25
محمد(ظرفدار نابغه موسيقي ايران)*محسن يگانه*

اره ايول داره
چ اهنگي بشه.به به

5.84.231.44
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:21
هانیه

هههههههههههه مافبا کارخودشونو کردن بلخره نمیشه آقای پارتی باز یه سال نباشه
مطمئنم شکست میخوره آهنگ خواجه امیری ولی جهانبخش خوبه

20.184.191.143
جمعه 22 خرداد 1394 - 15:57
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

هانیه خانومممممم اول اینکه کاملا مشخصه ک از حسودی داره میترکی ک این کلمه رو از دهنت خارج کردی در ثانی ب کوری چشم حسوداا احسان بهترینههه و اثبات شدسستتت توی برنامه ی سه ستاره که مجریش هم همین اقای علیخانی بودن ستاره ی برتر موسیقی ایران شد و این مشت محکمی بر دهان همه حسوداست از جمله شما....

140.65.213.75
جمعه 22 خرداد 1394 - 18:29
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

هاینه خانوم اول برو زیر کولر داری آتیش میگیری :)))))))
دوما سال پیش احسان تیتراژی نخوند و بدترین تیتراژارو خواننده هامون خوندن . مجبور شدن باز امسال از احسان خواجه امیری کمک بگیرن که بیننده هاشون زیاد شه

140.141.216.235
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:12
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

آخی هانیه خاونم...!!!
اولا که قشنگ بگو طرفدار کی هستی..
ایشالا به خواننده مورد علاقت تیتراژ میدن بخونه
حساااادت نکن دیگه :)))))))))
کارگردانا چون میبینن مردم احسان خواجه امیری رو دوست دارن و صدای فوق العاده ای داره تیتراژشون رو میدن بخونه..!
تیتراژ ماه عسل با صدای احسان خواه امیری بهترین تیتراژ ماه عسل خواهد بوذ ♥

250.164.193.10
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:37

حیف نیست فرزاد فرزین نباشه ؟واقعا حیف نیست؟

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:27
محمد(ظرفدار نابغه موسيقي ايران)*محسن يگانه*

من فك ميكنم اين دو بهتر از بقيه باشن
ماه عسل فرزاد فرزين هم عالي بود
تو با من بمون تا ته اين سفر/من اين ماهو ماه عسل ميكنم

15.224.249.71
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:39

با سلااااااااام
واي باورم نميشه
چ قدر خوب
چه تركيب عالي
اقا از الان ميشه گفت كار بي نظيره
سلطان احساس بابك جهانبخش و يكي از پايه ها و بزرگان موسيقي ايران احسان خواجه اميري
تبريك ميگم
ايشالا موفق باشن.
منتظر شنيدنش هستممممم شديداااااااا

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:25
محدثه رضوی نیا

از نظر خالصانه ی شما ممنونم ...
همینه فرق بین اصالت و جهالت ...
آدم های موفق ، بدون کینه ی شخصی نسبت به موفقیت دیگران اظهار خوشحالی میکنند ، و آدم های ضعیف ، چشم دیدن موفقیت های دیگران رو ندارن ... خوشحالم که شما انسان اصیل و موفقی هستید .... با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما ..

72.106.8.71
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:09
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مرسی محمد جان.یکی از بهترینای ماه عسل هم قطعا همون خیال تو محسن بوده و خواهد بود

110.189.132.44
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

وای چه شود ^_^

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

عاالي

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

به به عجب اهنگی بشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

ماه عسلی که مهدی یراحی نداشته باشه اصن ماه عسل نیست که!!!

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 23:51
م.ه

دقیقا ...

177.91.182.17
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:44
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

امسال بهترین ماه عسل رو در پیش خواهید داشتتتتتتت
احسان این ماهو ماهههه عسل میکنهههههههههههه

129.130.118.77
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 18:39
مهدیه

عزیزم هر کسی یه نظری داره باید به نظر دیگران هم احترام گذاشت درسته که مهدی یراحی همیشه تیتراژماه عسل رو خونده ولی احسان یه چیز دیگس و حتما بهترین تیتراژرو میخونه پس زیاد جوش نزن و همه مردم ترانه هایی رو که میخونه دوست دارن

218.160.181.148
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

خواجه امیری فوق العااااددددسسسسسس

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

بدون صدای یراحی ماه عسل بدرد نمیخوره

شنبه 23 خرداد 1394 - 16:02
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

هه ...حالا امسال میبینم...

92.30.233.236
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

امسال،جای یراحی عزیز خالی

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

گفتندمرتضی پاشایی که...ولی خواجه امیری وبابک جهانبخش بی نظیرند

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

جای مهدی یراحی خالیه امسال تو ماه عسل پس:-(

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

خواجه امیری که اتفاق خاصی نیست، تلویزیون خونه خودشونه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:17
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

چون هیت ترین تیتراژای تاریخ ایران واسه استادته و همه بهش پیشنهاد میدن و شک نکن پیشنهاد های خیلی بیشتری هم داشته

185.147.179.99
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:26
رضا(طرفدار احسان خواجه اميري)

اتفاقا احسان در طول سال گذشته پيشنهاد هاي زيادي داشته اما افتخار نداده...
هركسي كه فوق العاده باشه هميشه ازش درخواست هست

232.24.112.234
جمعه 22 خرداد 1394 - 20:55
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

آره آقا قشنگ میخونه..
صداشو دوست دارن همه..
صدای عامه پسندی داره
کارگردانا دلشون میخواد تیتراژشون رو بدن ایشون بخونه
چون میدونن پربیننده میشه برنامشون ..
تیتراژایی هم که هم فوق العاده بوده ♥
شما ناراحتی گوش نده..!!!!

136.80.83.94
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

ایول

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

احسان خان خواجه امیری.....عاااااالی

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

کاش محسن یگانه میخوند

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:44
حامد

آخه یه چیز منطقی بگید یگانه کجا ماه رمضون کجا؟؟!!؟

246.164.120.202
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:11
محمد(ظرفدار نابغه موسيقي ايران)*محسن يگانه*

محسن يگانه با اقاي عليخاني رابطه خوبي نداره
هر چند ماه عسل محسن يگانه خيلي قشنگ بود
محسن يگانه صداش خيلي عاليه و براي اين برنامه خوبه ولي نميشه
الان هم اين دو خواننده مطمنن كار زيبايي رو ساختن
بي شك يكي از قشنگ ترين تيتراژ ها ميشه امسال

227.94.188.4
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 23:17
ناشناس

حامدجان برو اهنگ خیال تو محسنو گوش کن واسه ماه رمضونه !

154.67.221.228
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:21
مهسا

معلومه که محسن یگانه هیچیش به ماه رمضون نمیاد!!
صداش گیرا نیست!ببخشیدا ولی به درد همون آهنگ های افسرده میخوره..

62.128.87.203
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:21
مهسا

معلومه که محسن یگانه هیچیش به ماه رمضون نمیاد!!
صداش گیرا نیست!ببخشیدا ولی به درد همون آهنگ های افسرده میخوره..

222.17.174.203
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

بهتر...حیف یراحی که رو تیتراژ این برنامه چیپ میخوند

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

مشخص نیست ترانه سراش کیه؟؟؟ امیدوارم روزبه بمانی باشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

Mahe asali k bedone mehdi bashe didan nadare

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

اه اه باز رانت بازی رو شروع کردن.... خواجه امیری کلا صداو سیما رو تو مشتش گرفته. ماه عسل بدون مهدی یراحی معنا نداره... خیلیا ماه عسلو با صدای مهدی میشناسن و عادت کردن

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05
Mojtaba

نمیدونم قضیه چیه ولی انگار یسری از دوستان از شنیدن کار با کیفیت خوششون نمیاد!!

215.46.150.18
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:19
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

بعد جالبه همون تیتراژای ماه عسل یراحی آراش به نصف تیتراژای عادی احسان خواجه امیری هم نمیرسه :))))))))))))
میرن سراغ محبوب ترینا :)

74.225.146.111
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:31
رضا(طرفدار احسان خواجه اميري)

اگر بحث افتخارات و مقبوليت بود كه همه سريالا تيتراژش واسه احسان بود،٢ بار دادن به يراحي رانت نبود حالا شد رانت
شما خيلي با خبري،استاد ايرج نكنه رئيس صدا سيماس ما خبر نداريم؟!!!!

141.6.53.120
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:32
amirsa

دوست عزیز راستشو بخای من ماه عسلو با اهنگ خیال تو محسن یگانه میشناسم!

249.222.103.63
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:34
محدثه رضوی نیا

نظر شما کاملا ضد و نقیضه .. و گیج کننده ...
از یک طرف دارید از آقای خواجه امیری صرررررفا به خاطر تیتراژ خوندن های محدودش ( سالی یک بار حدودا ) ایراد میگیرید و از طرف دیگه مایلید خواننده ی محبوبتون این تیتراژ رو بخونه ....
بالاخره ما نفهمیدیم ، تیتراژ خوندن خوبه یانه ؟؟؟ ...
اگه بحث رانت بازی و از این جور حرفا بود ، چرا در سال های گذشته ایشون تیتراژ ماه عسل رو نخوندن ؟؟ ... رانت بازی و مافیا همش چرنده ... خواننده ها بر اساس میزان توانایی ، قدرت صدا ، محبوبیت و ... به عنوان خواننده ی تیتراژ انتخاب میشن ، مثلا امثال آقایون : محمد اصفهانی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، مهدی یراحی ( که من خودم از طرفدار های ایشون هستم ) ، محسن یگانه ، بابک جهانبخش و ..... این ها همشون بر اساس توانایی هاشون انتخاب شدن ... نکنه میخواید بگید همشون عضو باند مافیایی هستن ؟؟؟
جدا از این مسائل ، ما داریم به میهمانی خدا دعوت میشیم ، فکر کنم باید یک مقدار قلب هامون رو صاف کنیم ، تا راهی برای مغفرت از خدا داشته باشیم ....
غیبت کردن درباره ی دیگران گناه خیلی بزرگیه .... نمیدونستید ؟؟؟؟!!!!

164.70.241.6
جمعه 22 خرداد 1394 - 20:59
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

اولا که خوبه یراحی خودش جزو تیتراژخوناست...!!!! :)
دوما تیتراژ ماه عسل رو سند زدن واسه آقا مهدی شما؟؟؟؟؟؟
احسان علیخانی به هرکس دلش بخواد میده تیتراژ برنامش رو بخونه
کسی از جنابعالی نظر نخواست اصلا :)))
نگران ماه عسل نباش
صبر کنین احسان خواجه امیری تیتراژش رو بخونه
مطمئنم مثل همیشه فوق العاده ست ♥

250.41.203.31
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:35
الهام

مهم ماهعسل که بامجریش احسان علیخانی معنا پیدا میکنه. وتیتراژم هرکی جز احسان خواجه امیری به جای مهدی یراحی میخوند بد میشد. ولی خوب هر دوتاشون خوبن. ولی احسان تیتراژ ابتدایی رو میخوند عالی میشد.

27.224.135.52
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

پس واحب شد همه روزهامونو بگیریم :-)

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

مهدي يراحي !

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

خیلیم عالی?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

یعنی بهتر از این نمیشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

فقط بابک...عشقه

شنبه 23 خرداد 1394 - 00:56
سارا

بی نهایت باهاتون موافقم.......
فقط و فقط بابک عزیزم

115.191.196.176
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

چه افطارهایی بشه امسال با صدای احسان❤❤❤❤❤

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

وایییی احسان خواجه چرا مهدی یراحی که خیلی خوب بود

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:37
محدثه رضوی نیا

هر سال که نمیشه تیتراژ ها رو یک نفر بخونه ... باید تنوع وجود داشته باشه ....
در اینکه مهدی یراحی خواننده ی عالی و خوش صدایی هست هیچ حرفی نیست اما امثال اقای یراحی هم وجود داره ... کسانی که به همون اندازه موفق و خوش صدا هستن ... ماه عسل امثال عالی خواهد شد ، شک نکنید ...

88.85.30.56
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

جوووووونم احسااان

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

jooonaM babiiii

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

اصلا مگه میشه ماه عسل باشه و مهدی یراحی نباشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

هووووووووراااااااااااا

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:50

عالیییییییییییییی میشه احسان عزیز و ماه عسل و اشکای ملت
البته اگه علیخانی عزیز هی درس عبرت نده

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:51

عالیییییییییییییی میشه احسان عزیز و ماه عسل و اشکای ملت
البته اگه علیخانی عزیز هی درس عبرت نده

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:52

ههههههه،خواجه امیری.....؟ماه عسل........؟خیلی خنده دار میشه،یعنی تنها برنامه ای که بهش نمیاد تیتراژش رو بخونه ماه عسله....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:43
محدثه رضوی نیا

میتونم بپرسم چرا و با استناد به چه منبعی این حرف رو میزنید ؟؟؟

81.240.53.221
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:01
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

هههههههههههه :)))
شما کارشناسی؟؟
حزنی که توی صدای آقای خواجه امیری هست اتفاقا خیلیم مناسبه برای ماه عسل

223.55.109.205
??
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

چقد خوب...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

عالیییییههههه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

بدون مهدی یراحی حال نمیده اصلا کل حس و حالش به تیتراژهای پایانی مهدی یراحیه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

آقای یراحی خوب هستن ولی خیلی اون روند تکرار شده بود!

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:32
پریا

چیزی که عالی باشه تکرارشم لذتبخشه...ماه عسل یعنی مهدی...

28.46.126.190
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:16
سعید(وسعتیها، یاس، امپراطور)

"پریا"
با اینکه مهدی همیشه سع کرده متنوع کار کنه اما :
حرفت خیلی قشنگ بود.

218.184.186.234
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

Awliiiiiiiiiiiiye

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

انتظارا بالاست!امیدوارم خوب از آب دربیاد!

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:58
ساسان

امیدوار نباش چون حرفی واس گفتن ندارن.
به هر حال واسشون ارزوی موفقیت میکنم

41.49.62.2
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:44
محدثه رضوی نیا

حتما خوب از آب در میاد .. مثل همیشه ... ماه عسل همیشه برنامه ی فوق العاده ای بوده ... همیشه ...

102.215.60.203
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:05
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

ماه عسل+صدای احسان خواجه امیری فوق العاده ست
حالا میبینید ♥

59.42.147.221
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

Kash emsalam negarane mani ro pakhsh mikardid.ye eltiyam bud vase dele havadarash.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

پارسال که کاری از روزبه بمانی نداشتیم تو ماه عسل یکی که مهرزاد امیرخانی بود یکی هم فکر کنم سروش دادخواه بود امسالم احتمالا یه کار از روزبه و یه کار از محسن شیرالی یا بابک صحرایی یا شاید هم مهرزاد امیرخانی چون از بابک جهانبخش هرکاری بر میاد

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

jooonam babak

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

ااا چه جالبــــــــــ

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

زياد خوب نيست?احسانش بهتر از بابكشه?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

پس مهدی یراحــــــــــی امسال نیستش

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

Ehsan❤️❤️❤️❤️

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:55

عاااااااااالیهههههههههههههه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:58

Kheili bade ke khaje amiri be khanande televisioni tabdil shode. Heife vase ehsan. Khanande televisioni budan khub nist aslan. Mesle khanandehayi k hame kidunan televisionian. Khube k adam har pishnahadio ghabul nakone. Televisioji budan baese soghute yr khanande mishe...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

ماه عسل بدون تیتراژ پایانی مهدی یراحی ماه عسل نخواهدشد...فقط صدای مهدی یراحی که دیگه جزئی از برنامه بود و دلش ماه عسلی بود می تونست دم افطار حال مردمو منقلب کنه...

جمعه 22 خرداد 1394 - 09:15
mohsen 5678

والا تیتراژ که اصلا نصفه اکثرا پخش میشد.............فقط طرفدارای ایشون این حرفو میزدن عموم مردم خسته شدن از صدای این اقا که هرسال از این برنامه پخش میشد....سال به سال اقبال مردم کمتر شد......

113.207.157.213
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 09:51
هستی

آقای محسن...
تیتراژ نصفه پخش میشد چون تایم کم بود و حرفای آقا احسان یکمی طولانی میشد...
بعدشم شما مگه نظرسنجی گذاشتی که میگی مردم خسته شدن...؟؟
در ضمن اون لغت مورد نظرتون هم استقباله نه اقبال...

233.66.34.246
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

این آقای علیخانی مگه به ما قول نداده بود ؟ ... احترام هنرمند از دست رفته رو واسه یک سال حداقل نگه نمیدارن؟؟؟...فقط میتونم بگم از ته قلبم امیدوارم هم برنامه ی ماه عسل عملا شکست بخوره هم تیتراژ هاش مورد استقبال قرار نگیره...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:46
محدثه رضوی نیا

دوست عزیز این چه حرفیه ؟؟ ... چطور میتونید به عنوان یک مسلمان نه به عنوان یک انسان برای دیگران آرزوی شکست بکنید ؟؟؟؟ ....
من هم فکر میکردم یکی از تیتراژ ها مال زنده یاد پاشایی هست ولی خب نبود ولی دیگه همچین آرزویی هم نمیکنم ... برای دیگران آرزوی خوب کنید این باعث شادی روح اون مرحوم هم میشه ... :)

108.60.192.61
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:17
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

اتفاقا تیتراژ ها مورد استقبال قرار میگیرن به امید خدا ♥..!!!
مردم دوست ندارن تیتراژ تکراری گوش بدن....
احترام هنرمند به این چیزا نیست...

98.223.74.214
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

جووووننننم احسسسان

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

هورااااااااا

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

تبررررررریک...تبرییییییک

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

Ali mishe ba sedaye ehsan khajeamiri azizam .??

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

Aaaaaliiiiiiiii

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

کاش حداقل اذان آقای یراحی رو پخش کنن......حیفه دم افطار صدای گرمشون تو گوشمون نباشه و احساس عمیقشون رو حس نکنیم.....

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:11
شب

شما اهنگشونو پلی کن تو گوشیت ، دم اذان گوش کن تا صداش دم اذان تو گوشت باشه :)

233.134.121.67
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

Kash sedaye morteza baz ham pakhsh mishooodd...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

خواهش میکنم....امسال از اون سالهاست ک باید لحظه شماری کنیم واسه رسیدن ب تیتراژ اخر

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

مث خبر انتشار آلبومش الان خوشحالم...احسان تو بینظیرررررری??ماه عسل داریم میاییم...?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:00

باید منتظر کارهای با کیفیتی تو تیتراژ ماه عسل امسال باشیم...همکاری احسان خواجه امیری و علیرضا کهن دیری که همیشه جواب داده و میشه حدس زد که ترانه سرای این قطعه هم کسی جز روزبه بمانی نباشه...بنظرم همه باید از خواجه امیری تشکر کنن که برای هموطناش ارزش قایل میشه و همیشه چه در آلبوم ها و چه در تلویزیون کارهای با کیفیتی رو ارایه میده..آخرین تیتراژ خوبی که از تلویزیون شنیدیم از کارهای خود خواجه امیری بود که بنظرم قطعه (تاوان) برای سریال آوای باران و قبل از اون هم (به دادم برس)برای سریال مادرانه که از بقیه تیتراژهای تلویزیونی یه سروگردن بالاتر بود..والبته در این بین (نگران منی) مرحوم پاشایی هم قابل قبول بود...و بابک جهانبخش که بنظرم صداش برای این تیتراژ مناسبه و اینکه کار سنگینی رو قبول کرده که امیدوارم از پسش بر بیاد.

جمعه 22 خرداد 1394 - 15:31
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

عالیییییییی
تکبیرررررررررر

148.155.194.211
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:03

بابک جهانبخش عالیه برای شروع اما مهدی یراحی بهترین گزینه برای پایان برنامه هست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

موقع امتحاناس که دیگه با خیال راخت نمی بینم ،،با این انتخابا واقعا...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

این دو خواننده عزیز کجا و مهــدی جان یرّاحی کجا! حیف شد و گمونم ریزش ببینده هم خواهد داشت برنامه وزین ماه عسل، به همین دلیل ?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:08
محدثه رضوی نیا

درسته که آقای یراحی خواننده ی واقعا خوبی هست و من خودم هم کار های ایشون رو دوست دارم ... اما هستن خواننده های دیگه ای که مثل ایشون موفقند ... مطمئن باشید هیچ اتفاقی برای تعداد بیننده های این برنامه به وجود نمیاد ... :)

120.133.192.8
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 17:16
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

ریزش بیننده؟؟؟؟؟؟؟
همیشه سریالایی که خواجه امیری خونده از همه پر بیننده تر بوده و آهنگاش از همه هیت تر شده!!!!!!!!
نابرده رنج که تو اون سال همه جا همه تیتراژا رو نابود کرد از جمله سازش که تو ساعت 25 هم اول شد!!!!!!

69.156.137.9
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:24
هانیه

وای باران هم تونظرسنجی ساعت 25 چهارم شد
صدای خواجه امیری واقعا خسته کننده وتکراریه

112.2.127.67
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:26
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

جناب ناشناس ...!!!
قرار نیست هرسال یراحی بخونه
تیتراژ ماه عسل رو براش سند نزدن که :))
سخت در اشتباهید چون احسان خواجه امیری بهترین تیتراژ ماه عسل رو میخونه

هانیه خانوم..!!
گریه نکن عزیزمممممممممممممم :))))
نمیفهمی اصلا صدا چی هست آخه تو............
تیتراژ کی تو ساعت بیست بهترین تیتراژ بعد انقلاب شد؟؟
استااااااااااااد احساااااااااان خواجه امیری
حالا باز گریه کن :))

71.93.160.166
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:50
mohsen 5678

کی گفته اوای باران چهارم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه لینکشو بذارین......

251.229.81.71
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:11
محدثه رضوی نیا

سرکار خانم هانیه !
نظرات شخصیتون رو برای خودتون نگه دارید و این رو در فضاهای عمومی اعلام نکنید ، موسیقی کاملا سلیقه ایه ، نابرده رنج هم تو همون برنامه اول شد ، چه ربطی داره !!!
فکر نمی کنید حداقل ، حالا که نزدیک ماه میهمانی خدا هستیم بیشتر باید مراقب گفتارمون باشیم ؟!
همیشه حرفی بزنید که باعث انبساط خاطر دیگران و آرامش خودتون بشه ... بیان حرف هایی که بار منفی داره برای خودتون هم خوب نیست !

78.144.117.249
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

چقدر جالب امسال علیخانی کلا انقلاب کرده..مدل برنامه ک میگن عوض شده,تیتراژ پایانیم ک اقای یراحی نیست..البته من بشخصه عاشق تیتراژهای پایانی ماه عسل بودم ولی قضاوت نمیشه کرد و خواجه امیری ثابت کرده همیشه بهترین تیتراژهارو خونده..امیدوارم شاهد ی ماه عسل متفاوت و تیتراژهای قوی مثل سالهای گذشته باشیم..بالاخره انتظارها ازین دو خواننده و علیخانی خیلی بالاست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

کاش به جا بابک مهدی بود?????

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

جهانبخش خیلی قشنگ و رمانتیک میخونه?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

مگه قراره هر سال یراحی بخونه ؟

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:05

Eyvaaaaaaal Ehsaaaan❤❤

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:09

واقعااااااااا جای تعجب بود برام ک آقای خواجه امیری این پیشنهاد قبول کردند،چون همچين برنامه ی مزخرف و تکراری با اون مجریه بد دهن و بی نزاکتش در شان ایشون نبود.چ قد بهش فشار آورده اون علیخانی ک مجبور شده قبول کنه.امیدوارم تا ماه عسل شروع نشده تصميمش عوض بشه و تیتراژ مال یکی مث یراحی یا فرزین بشه،حیفه ايشونه....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:11

اصلا باورم نمیشه موسقی ما خواهشا زود تکذیبش کن.با اینکه برنامه ماه عسلو واسه خودش ومحتواش دوست ارم ولی اگه تیتراژاخرش رو مهدی یراحی نخونه شور وشوقی واسه دیدنش ندارم.با اینکه یکی از طرفدارای پروپاقرص خواجه امیری ام ولی خیلی ناراحت شدم.بدجور توذوقم خورد.من که تیتراژاخرو اگه مهدی نخونه گوش نمیدم.ماه عسل ومهدی یراحی اصلا جدانشدنی ان.من که هنوز باورم نشده تالحظه اخر منتظرم این خبر تکذیب شه.من ترجیح میدم بعد برنامه سازش وبغض تو گوش کنم.اهنگ خواجه امیری روهم دانلود میکنم وقت های دیگه گوش کنم.اصلا دوست ندارم تیتراژاخر ماه عسلو باصدای خواننده دیگه بشنوم

شنبه 23 خرداد 1394 - 14:37
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

آخی الهی..
خب شما گوش نده
ولی ما دوست داریم صدای احسان خواجه امیری رو گوش کنیم
سلیقه با سلیقه فرق داره خانوم محترم..!!!!!
و اینکه تیتراژ ماه عسل رو برای یراحی سند نزدن که هر سال بخونه

102.52.65.72
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 19:06
مهدیه

ببین عزیزم کسی زورت نکرده ماه عسل رو ببینی این برنامه از این تماشاگر ها رو نداشته باشه خیلی بهتره چون هر کس لیاقت دیدن این برنامه و تیتراژخوندنش رو نداره و احسان هم از بهترین ها هس و آرزوی موفقیت براش میکنم تا همچین آدمایی که از هنر سر در نمیارن زیر سوالش نبرن.....

88.233.213.43
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:17

بابا آقا احسااااااااااانننننننننننن!:-(
به شدت مخالفم،برنامه ی داغون ماه عسل که اصلا خوشم نمیاد ازش با اون فضای خسته و سراسر غمش که واقعا من معتقدم تو این سال ها تو افسرده کردن مردم ما نقش بسزایی داشته ضمن اینکه خواننده های درپیتی هم در اون اجرا داشتن به هیچ وجه درست نیست که عمو احسان بزرگ ما توی این برنامه اجرا داشته باشن،احسان جانه بچت تجدید نظر کن!
با توجه به سریالای چرتی که طبق معموله هرسال تلوزیون برای امسالم تدارک دیده البته به جز پایتخت که اونم تو فضای کاری احسان نیس همون لحظه که احسان گفت داریم کار جدید می بندیم من فهمیدم با این یارو علیخانی می خواد کار کنه چون متاسفانه خودشم قبلا ابراز علاقه کرده بود به همکاری با این آدم!
هیچوقت نتونستم با این احسان علیخانی ارتباط برقرار کنم به نظرم آدمیه که جلوی دوربین فقط بلده ظاهرسازی کنه و متاسفانه مردم مام که ساده،ذهن و دلشونو می سپرن به یه سری آدمه سطحی و به قول معروف نابخرد!
به من چه اصن،خود عمو احسان گل عاقل تشریف دارن به این نتیجه رسیدن که این اتفاق انجام بشه،با توجه به اینکه ماه رمضون بدون صدای احسان برای من ماه رمضون نمیشه و با توجه به اینکه سابقه نداشته خود احسان از یه کارش که هنوز پخش نشده به عنوان یه کار فوق العاده یاد کنه که این یعنی یه انفجار تو راهه و با توجه به اینکه کار جدیدم با استاد کهن دیری عزیز کار شده که به شدت کاربلد و فضای کاریشون عمیقا با احسان ست هستش ضمن اینکه ایشون خیلی کم کار به عبارتی گزیده کار هستن،با توجه به همه ی این مسائل ما حمایت می کنیم و با همه ی این تفاسیر من مطمئنم بالاترین تیتراژ ماه عسل توسط احسان عزیزم ارائه خواهد شد،هرچند که من مخالف اینم و امیدوارم این همکاری شکل نگیره ولی با این حال من خودم دلم لک زده برا یه کار باحال و جدید از عمو احسان که تو این سال ها ثابت کرده سلیقه ی مخاطب عام رو خیلی خوب می شناسه تیراژاش همیشه ترکونده،ضمن ابراز امیدواری مجدد در جهت شکل نگرفتن این همکاری عرض می کنم که به شدت منتظرم پارت اول برنامه ی چرت ماه عسل تموم شه تا موزیک عمو احسانم بیاد بالا این ضربان قلب ما از همین الان رفته بالا تا کور شود اونی که نمی تونه ببینه ها ها.
5 از 5
با تشکر.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:02
امیر ( just yeganeh ) طرفدار محسن یگانه و محسن چاووشی

دوست گلم من احسان رو موقعی گه اومد قم برای یه برنامه ای که مربوز به پدرم می شد کلی دیدمش و باهاش حرف زدم! حرف های جالبی می زد از دلیل نبودش تو دو سه سری برنامه ماه عسل و کلا حرف ها و عقاید خوبی داره و البته مشکلاتی هم داره مثل همه ی ادم ها ولی نحوه ی برخورد ایشان دقیقا همین سکلی و اصلا ظاهر سازی نمی کند

117.52.172.221
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:27
محدثه رضوی نیا

از خوندن کامنتتون واقعا متعجب شدم !!!!
برنامه ی ماه عسل واقعا برنامه ی پرطرفداریه و عالی هم هست ... من خودم که اصلا تلویزیون داخلی نگاه نمیکنم برنامه ی ماه عسل رو هر سال نگاه میکنم ... برنامه عسل نه تنها غمگین نیست بلکه خیلی قابل تامل و تاثیر گذار هست و نکته هایی از انسانیت رو به ماها یادآوری میکنه که شایید خیلی از ماها فراموش کردیم و نزدیک افطار ، تماشای این برنامه و تیتراژ های تاثیر گذارش در طی این سال ها همیشه حالتی روحانی به من و اطرافیانم داده ..
آقای علیخانی هم اصلا بی ادب نیستن و به نظر من در حوزه ی اجرا از معدود مجری های توانمند هستن ...

54.16.43.141
جمعه 22 خرداد 1394 - 03:17
anna

دوست عزیزممممم شما میتونید باادبیات بهتری انتقاد کنید
فک نکنم اقای خواجه امیری از بابت داشتن همچین هواداری
خوشحال باشن با شناختی که از اقای خواجه امیری دارم همیشه
رفتارشون با مردم و بقیه هنرمندا با احترام بوده
کاش ما ایرانی یاد بگیرم که چه جوری نقد کنیممممممممممممممم

212.22.159.132
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:07
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

اتفاقا ماه عسل برنامه پر طرفداریه
و صدای احسان خواجه امیری هم مناسبه برای این برنامه
به امید موفقیت آقای عاشقانه ها ♥

232.149.247.24
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

بابک و احسان میخونن عارام^______^وووووویییی

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

خیلی عالیه.من ک امسال یک لحظه اش رو هم از دست نمیدم

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

ترانه اهورا ,موسیقی علی کهن دیری و صدای احسان!!! واووووو

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

مگه بهتر از این هم میشه هوراااا

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

عالیه....صدای آقای خواجه امیری حرف نداره فوق العادس

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

Faghat Ali Lohraaaaaaasbi

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

وااااای خداااا چی از این بهتر؟؟

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

میشد حدس زد که بابک حتما جز خواننده یکی از تیتراژ هاست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

واقعا امسال عالی میشه باوجوداحسان.خداکنه تویکی ازبرنامه هاش احسان رودعوت کنه.البته احتمالش هست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

حق علی عبدلمالکی تیتراژ ماه عسل بخونه.برنامه رو برای چی سیاسی میکنید

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:16
امیر (حامی-خواجه امیری- یراحی)

حقش بوده؟!
خدیا این شادیارو از ما نگیر

133.6.40.214
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

احسان خیلی خوبه ولی بابک نه.....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

وقتی توی فیس بوک نظرسنجی شد بیشتر افراد به علی عبدلمالکی رای دادن به رای افراد احترام بزارید

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

وای بابک عالیه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

???????? احسانوووو عشق است

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

باز هم احسان و تیتراژی دیگر خخخ

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:27
محدثه رضوی نیا

والا خیلی از خواننده ها تیتراژ میخونن ، اما اینکه آقای خواجه امیری از بینشون خیلی ماندگار و آهنگ هاشون در خاطره ها مونده ، عجیب و قابل تامله ، نه؟؟
به نظر من ایشون یه باند مافیایی تو قلب آدم ها تاسیس کرده چون هرچی آهنگ تیتراژ خودش اجرا کرده خیلی برجسته شده و همچنین ماندگار ... نظر شما چیه ؟؟ نه ؟؟ :)))))

90.13.153.115
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 03:30
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

بلههههههههه
همه خواننده ها تیتراژ خوندن ولی هیچکدومش به محبوبیت تیراژای آقا احسان نمیرسه...
کم حسادت کنید و از روی حسادت و کینه ورزی نظر تخریب کننده بدین

106.205.22.144
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

Mehdi yaraahi

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

yani harki begheyre yarahi bekhune. mahramezun masghare mishe

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

اره احتمالا.احسان خیلی کم میاد توتلویزیون.اگه بیادکه عالی میشه.امیدوارم

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

خواجه رو دوس دارم

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

خواجه امیری رو دوس ندارم ... ولی عاشق بابکم

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

واای فک کن جهانبخش...مرسی سلیقه آقای علیخانی...چش بازار دراومد

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:20

به هواداراشون تبریک میگم...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:24

ماه عسل امسال ارزش هیچی نداره

امپراطور نیس میخوام دنیا نباشه

جای خالی مهدی یراحی در ماه عسل بدجور حس می شود

البته بعد امپراطور احسان بهترین انتخاب بود

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:12
سعید فلاحی

بدون مهدی یراحی هم ماه عسل جریان داره.
قرار نیست که هر سال بدن تیتراژ رو به یراحی.

61.165.41.184
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:00
امیررضا دادبخش

حالا وقتی برنامه روی انتن رفت می فهمی جریان داره یا نه
نظرات بقیه توی همین پست گویای همه چیزه
همه به اون بغض دم اذان عادت کرده بودن
اذانش...
این ماه بدون مهدی عسل نمیشه والسلام

155.75.210.87
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:59
محدثه رضوی نیا

درسته که مهدی یراحی خواننده ی عالی و خوبی هست اما کمی خوشبین باشید و به دیگران اعتماد کنید ... مطمئن باشید ماه عسل امسال به خوبی سال های قبل خواهد شد ...

105.88.191.250
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:25

دلم واسه صدای فوق العاده ی مهدی تنگ میشه... اصن ماه عسل بود و تیتراژ مهدی...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:25

جای مهدی یراحی خالی......................

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:25

بدون مهدی یراحی ماه عسل هیچ صفایی نداره

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:25

Naaaaaaaaaaa faghat mehdi yarrahi?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:26

مهدی جان، هر جور میتونی بخون ما از تو خواهش می کنیم
بدون یراحی اصن نمیشه که!!!

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:27

بابا آقا احسااااااااااانننننننننننن!:-(
به شدت مخالفم،برنامه ی داغون ماه عسل که اصلا خوشم نمیاد ازش با اون فضای خسته و سراسر غمش که واقعا من معتقدم تو این سال ها تو افسرده کردن مردم ما نقش بسزایی داشته ضمن اینکه خواننده های درپیتی هم در اون اجرا داشتن به هیچ وجه درست نیست که عمو احسان بزرگ ما توی این برنامه اجرا داشته باشن،احسان جانه بچت تجدید نظر کن!
با توجه به سریالای چرتی که طبق معموله هرسال تلوزیون برای امسالم تدارک دیده البته به جز پایتخت که اونم تو فضای کاری احسان نیس همون لحظه که احسان گفت داریم کار جدید می بندیم من فهمیدم با این یارو علیخانی می خواد کار کنه چون متاسفانه خودشم قبلا ابراز علاقه کرده بود به همکاری با این آدم!
هیچوقت نتونستم با این احسان علیخانی ارتباط برقرار کنم به نظرم آدمیه که جلوی دوربین فقط بلده ظاهرسازی کنه و متاسفانه مردم مام که ساده،ذهن و دلشونو می سپرن به یه سری آدمه سطحی و به قول معروف نابخرد!
به من چه اصن،خود عمو احسان گل عاقل تشریف دارن به این نتیجه رسیدن که این اتفاق انجام بشه،با توجه به اینکه ماه رمضون بدون صدای احسان برای من ماه رمضون نمیشه و با توجه به اینکه سابقه نداشته خود احسان از یه کارش که هنوز پخش نشده به عنوان یه کار فوق العاده یاد کنه که این یعنی یه انفجار تو راهه و با توجه به اینکه کار جدیدم با استاد کهن دیری عزیز کار شده که به شدت کاربلد و فضای کاریشون عمیقا با احسان ست هستش ضمن اینکه ایشون خیلی کم کار به عبارتی گزیده کار هستن،با توجه به همه ی این مسائل ما حمایت می کنیم و با همه ی این تفاسیر من مطمئنم بالاترین تیتراژ ماه عسل توسط احسان عزیزم ارائه خواهد شد،هرچند که من مخالف اینم و امیدوارم این همکاری شکل نگیره ولی با این حال من خودم دلم لک زده برا یه کار باحال و جدید از عمو احسان که تو این سال ها ثابت کرده سلیقه ی مخاطب عام رو خیلی خوب می شناسه تیراژاش همیشه ترکونده،ضمن ابراز امیدواری مجدد در جهت شکل نگرفتن این همکاری عرض می کنم که به شدت منتظرم پارت اول برنامه ی چرت ماه عسل تموم شه تا موزیک عمو احسانم بیاد بالا این ضربان قلب ما از همین الان رفته بالا تا کور شود اونی که نمی تونه ببینه ها ها.
5 از 5
با تشکر.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

احسان♥♥

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

حالا انتخاب جهانبخش واسه آغاز قابل تحمله اما انتخاب خواجه امیری اشتباه محضه...هیچ کسی احساس و بغض و لحن مهدی یراحیو نداره،چهار تا تیتراژ شاهکار خوند که دلای مردمو آسمونی کرد..جای تاسفه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:42
محدثه رضوی نیا

چرا انتخاب آقای خواجه امیری اشتباهه ؟؟ ...
میتونم بپرسم با استناد به چه منبعی این حرف رو میزنید ؟؟ ....
مهدی یراحی واقعا خواننده ی خوبی هست اما آقای خواجه امیری هم به همون اندازه خوبه ...

246.127.94.76
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:42
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

برای بعضی از طرفدارای یراحی متاسفم..
امسال اگر احسان خواجه امیری تیتراژش رو بخونه میفهمین آهنگ به چی میگن
قرار نیست هرسال یراحی بخونه اینو بفهمین..
احسان خواجه امیری همیشه بهترین تیتراژها رو میخونه
بعد پخش تیتراژ میبینمتون که حرفی برای زدن ندارین چون کولاک میکنه :)))

213.29.82.184
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:42
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

ستاره ی موسیقی ایران همونیه که نابرده رنج رو خوند که هنوز کسی نتونسته اهنگی رو ب زیبای اون بخونه ....ستاره موسیقی همونیه که هنوز سلام آخرش . تاوانش. برای اخرین بارش . غریبانش و... تکرار نشددده
پس لطفا اول فکر کنید بعد نظرات ضد و نقیضتون رو که ناشی از تعصبات الکیه بیان کنیدددددددددددد

14.27.46.54
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

خوبه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

قرار نیست هر سال یراحی بخونه ولی این چند سالی که خونده نشون داده که کارش عالیه . ( هوای گریه هامو داری یا نه ... ) ?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

Vaaay kheyli khoobe

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

بدون صدای جادویی مرتضی پاشایی دیگه ماه عسل هم برای ما مفهومی نداره

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

Mehdiii yarrahii nist?! Cheghad maskhare,...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

سلیقه ها فرق میکنه من الان خیلی ها ناراحتن و خیلی ها خوشحالن مثلا طرفداری مهدی یراحی که چرا خواننده مورد علاقشون انتخاب نشد یا طرفدارای مرتضی که چرا نگران منی رو دوباره پخش نمیکنن و البته طرفدارای بابک و احسان خوشحالن اینکه شما میگی چرا شجریان نمیزارن کلا شبکه سه یک شبکه جوان گرا هست و مخصوصا احساس علیخوانی که میخواد موسیقی پاپ رو رواج بده و موسیقی سنتی بااینکه علاقه داره و گوش میده ولی در برنامه هاش جایی نداره و همیشه مدرنگرا بوده و از همین اخلاقاشه که من خوشم میاد

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:35

ماه عسل داریم میاییم.....تبریک به طلایی ها

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:35

اخه ماه عسل وماه رمضون باصدای مهدی یراحی انگار پاکه^~^ هعیییی خدابخیر کنه ماه عسل امسالو،اخه عاشقانه های این دونفر یه ذره.... آسمونی نیس!

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:47
محدثه رضوی نیا

!!!!!!!!!!!!!!!!
شما چطور میتونید انقدر راحت در مورد دیگران قضاوت کنید !!!!
داریم به میهمانی خدا دعوت میشیم ، آیا نباید طوری رفتار کنیم که رویی داشته باشیم که بخوایم این ماه رو روزه بگیریم ؟؟؟ روزه گرفتن فقط به گرسنگی کشیدن نیست که در انجام گناه هم باید روزه باشیم ... تعجب میکنم که چطور انقدر راحت چنین حرفی راجع به دیگران میزنید ، جدا از مسلمون بودن اینکار دور از انسانیته ... نیست ؟! .. خیلی از خوندن کامنتتون تعجب کردم ، چنین حرفی رو زدن خیلی ......

165.13.166.254
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:35

زرشک! ماه عسل و لحظه افطار فقط با صدای مهدی یراحی خوبه ..،

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:35

Akh junnnnn

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:35

چه شود

...
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:35

چقدرررر خوب.جهانبخش عااااليه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:40

Yani behtar az in nemishe......

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:40

هیچکس مث محسن یگانه نتوتست بخونه.و نخواهد تونست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:40

خواننده های مورد علاقه ام نیستن چ حیف به من که نمیچسبه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:40

صد در صد هر کسی دوست داره خواننده مورد علاقش بخونه اما این دلیل نمیشه به آقای خواجه امیری و جهانبخش توهین کنن...بدون شک تیتراژ پایانی بی نظیر خواهد شد

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:35
محمد

درود بر شما بله هيچ كدوم خواننده مورد علاقه بنده هم نبودند و اين دليل برا توهين ديگران نيست انشالله كه هر دو تيتراژ عالي باشن البته خودم آقاي دكتر محمد اصفهاني رو دوست دارم كه فكر كنم تيتراژي نبوده خونده باشن و مردم خوششون نيومده باشه از ولايت عشق بگيرين تا ارمغان تاريكي و تكيه بر باد الان كه ايشون نيستن برا ديگران آرزوي موفقيت ميكنم.

140.251.147.136
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:40

انصافا اکثر تیتراژهای ماه عسل موفق بودن چون کیفیتشون از هر لحاظ در حد عالی و بی نقص هستش ؛ "خیال تو" محسن یگانه ، "گریه در ماه" بنیامین بهادری ، "ماه عسل" فرزاد فرزین ، "نگران منی" زنده یاد مرتضی پاشایی و "هوای تو" ، "هر جای دنیایی دلم اونجاست" ، "سازش" و "بغض تو" مهدی یراحی جزو بهترین ها بودند و هستند ؛ به شدت منتظر ماه عسل 94 و تیتراژهاش هستم .

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:45

وااااای خبر بهتر از این نمیشه???

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:45

احسااااان

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:45

حیف که مهدی یراحی نیس....ولی احسان‌ هم خوووبه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:45

khoda biamorZe morteza pashaiio kash emsalam Oon titrajo mikhoond?

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:45

هیچ کس بجز اقای یراحی نمیتونه قبل از افطار حال مردم رو خوب کنه.... امسال ماه عسل و ماه رمضان بوی خاصی نخواهند داشت بدون صدای #امپراطور

جمعه 22 خرداد 1394 - 21:31
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

امسال با صدای احسان خواجه امیری
حال مردم خوب میشه دم افطار
نگران نباشین :))

61.202.171.168
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:16
محدثه رضوی نیا

این نظر شخص شماست نه خیلی های دیگه ...

100.96.254.58
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:50

امیدوارم سال دیگه مهدی با قدرت برگرده ماه عسل٬سخته ماه عسل بدون مهدی

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:50

نه.... یعنی چی... ماه عسل بدون مهدی یرراحی؟ مگه میشه اصلا؟ بدون مهدی اصلا ماه عسل ، ماه عسل نیست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:50

ehsanesh kobe ...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:52

بابک عالی میخونه مطمئنم
اا احسان ضعیف

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:32
paeeiz tanhaee

از جمله آخرت اصلا خوشم نیومد.

فقط باید بهت بگم واست متاسفم.خیلی هم متاسفم.

169.215.131.49
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:52
محدثه رضوی نیا

؟؟؟؟؟
شما چرا چنین حرفی میزنید ؟؟؟ ... با استناد به چه چیزی ؟؟؟
هنر کاملا سلیقه ای هست .. این رو که دیگه همه میدونن ... با دونستن چنین مطلبی اصلا نمیفهمم که چرا چنین کامنتی اینجا گذاشتید !!!
خودتون رو بگذارید جای طرفدار های ایشون ، خوشتون میاد کسی درباره ی فرد مورد علاقتون چنین حرفی بزنه ؟؟ واقعا خوشتون میاد ؟؟ اینکه هر چیزی که برای خودت نمی پسندی برای بقیه هم نپسند اولین اصل از اصول اخلاقی هست .... چرا رعایتش نکردید ؟
اینکه به نظر شما ضعیف هست رو که نباید در یک جای عمومی مطرح کنید .. من خودم ممکنه از خیلیا بدم بیاد ، اما هرگز ، تاکید میکنم که هرگز ، جایی که احتمال دادم هوادارانشون باشند ، نظرم رو ابراز نکردم ...
به شما هم توصیه میکنم همینکار رو بکنید ... ناراحت کردن دیگران حق الناس محسوب میشه ! میدونید که ! ...

200.102.205.26
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 10:36
mahdi yegane

من قصد توهین ب کسی رو ندارم و نداشتمم
فقط اینو میگم ک سلیقه من به بابک نزدیک تر از احسانهه
البته جای خالی محسن یگانه
کاملن احساس میشه
کاش محسن تیتراژ میخوند
کاااش

246.116.205.139
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:06
محدثه رضوی نیا

قصد توهین رو نداشتید ؟ ... چطور میگید که قصد توهین نداشتید ؟؟ جلوی چشم همه ی طرفداراشون میگید ضعیفه ! میتونم بپرسم چه منظوری داشتید ؟ ... تخریب آقای خواجه امیری ؟
قبلا هم گفتم ، موسیقی کاملا سلیقه ایه ، اگه سلیقه ی شما به یه نفر نزدیک و از نفر دیگه ای دوره ، دلیل بر قوی یا ضعیف بودن اون ها نیست ، بلکه این سلیقه ی شماست ...
سلیقه یک حریم شخصیه ، نباید اون رو در یک جای عمومی مطرح میکردید ... !!!! اون هم نظری که بار منفی داره !!! .. همیشه حرف هایی بزنید که باعث شادی دیگران بشه ... نه رنجوندن اونها ...

28.115.191.32
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 03:32
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

حالا چون به قول خودتون سلیقه شما به بابک نزدیک تره..!!!!!!!!!
تیتراژی که قراره آقای خواجه امیری بخونن ضعیفه؟؟
خیر :)))
تا حالا تیتراژ ضعیفی از ایشون دیده نشده و همه ماندگار شدن
این تیتراژ هم بدون شک ماندگار خواهد شد :))

203.30.9.136
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:55

فقط ♥نگران منی♥

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:55

این ماه بدون مرتضی عسل نمیشهههه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:16
ناشناس

صد در صد

155.70.112.114
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 17:56
ناشناس

معلومه ...... بدون مرتضی ماه عسل هم معنی نداره.....

249.228.93.21
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:55

آآآآآآآخ جوووووووووووون احساااااااان مثل همیشه فوووووق العاده و بهترین ماه رمضونی ک با صدای احسان باشه چی میشهههه؟ عااااالی میشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:55

جناب رضای عزیز،حق با شماست.بنده حواسم نبود که در چه دوره ای زندگی میکنم،با عرض معذرت لیاقت موسیقی پاپ در کشور با خیل عظیمی از خوانندگان بیسوادش(منظور فن موسیقیه)همون احسان خان علیخانیه که رواجش بده و لیاقتش همون شبکه بظاهر جوانگرایه سه هستش،در تفاوت سلیقه ها شکی نیست اما کاش در انتخابمون به سواد طرفمونم نگاهی میکردیم،بحثی نیست فعلا گوی و میدان دستشونه و دوره دوره ی امثال علیخانی و مثلا خوانندگان پاپه.خدایی باشد که رستگار شویم.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:55

خوبه ولی به نظر من باید از دوتا جوون خوب موسیقیمون که جندسالیه خوب کار کردن و طرفدارای زیادی رو هو پیدا کردن استفاده میکرد یعنی شاهزاده مهدی احمدوند وسامان جلیلی.بازم امیدوارم موفق باشن

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:24
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

شدیداً موافقم.
نمیدونم احسان علیخانی چه اصراری داره از قدیمی ها استفاده کنه.
اصلا به جوون ها میدون نمیده.

24.33.152.138
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:35
رضا(طرفدار احسان خواجه اميري)

دوست عزيز برنامه پرمخاطب جاي كسب تجربه و امتحان نيست
بايد كسي حضور داشته باشه كه امتحانشو بارها با موفقيت پس داده

142.179.17.139
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:08
ناشناس

سامان جلیلی؟؟ ماه عسل؟؟ خدایی یه ذره فکر کنید بعد نظر بدید آخه

139.191.1.99
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:02
خیال (عاشق سامان جلیلی

منم دقیقا بانظرشما موافقم بالاخره بایدبجوانایی امثال سامان ومهدی .ماهان بهرام خان وخیلی های دیگه اجازه وفرصت نشوندادن توانایی هاشون داده بشه
وشما دوست عزیز کی میخای یادبگیری باتوهین کار ب جایی نمیرسه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اخه یبارتقلید دوبا سه بار نه هربار شمایکی رومثال بزن که با تقلید با جایگاهی برسه ؟واقعن که
یخورده طرز فکرتون رو عوض کنید
باارزوی موفقیت برای همه خوانندگان پرتلاش

4.42.65.36
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:54
محدثه رضوی نیا

با قسمت اول حرفتون کاملا موافقم ، برای چنین برنامه هایی باید از کسانی که خوب کار کردن و خودشون رو اثبات کردند استفاده بشه ... خب این مسئله کاملا در حوزه ی انتخاب خواننده ها رعایت شده !
مثل آقایون : فرزاد فرزین ، مهدی یراحی ، مرتضی پاشایی ، احسان خواجه امیری ، بابک جهانبخش و .....

19.152.86.219
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 16:52
هادی کاپیتان جاده ساوه(طرفدار احمدوند)

دوست عزیز خوب باید بهشون فرصت داده بشه تا معلوم شه میتونن یا نه .بعدشم مهدی یک بار برای شبکه یک کار کرد که اهنگش تو اون سال بین تیرازها با اختلاف کم دوم شد

192.4.130.46
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:14
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

بله
ولی نه در مورد برنامه پر طرفداری مثل ماه عسل...

152.32.170.243
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:17

بهترییییییییییییییین ماه عسل

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:23

به به، احسان تیتراژ که همیشه پایه ست.
بابک جهانبخش هم صدای خوبی داره و از رفتن احسان علیخانی به کنسرتش معلوم بود اونم هست.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:50
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

به به طرفدارای محسن یگانه ااا ببخشید شادمهر ای بابا قاطی کردم سیروان .آها یادم اومد سامان جلیلی هم که همه جا هستن :))))))))))

100.141.17.72
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:59
محدثه رضوی نیا

واقعا که !
چطور به خودتون اجازه میدید چنین حرفی بزنید ؟؟ ... چطور انقدر راحت به دیگران القابی که دلتون میخواد رو نسبت میدید ؟؟؟ ... شما ها مگه مسلمون نیستید ؟؟؟ ... من تعجب میکنم چند وقت دیگه میخواید یک ماه در مقابل خدا روزه بگیرید ، بعد بزرگترین گناه ها رو مرتکب میشید ؟؟ ...
جناب محترم ، در انتخاب الفاظتون تجدید نظر بفرمایید ... شما خودتون خوشتون میاد دیگران در مورد خواننده مورد علاقتون بدگویی کنند ؟. .. واقعا خوشتون میاد ؟ ... جهان هستی ، جهانه انعکاسه ، وقتی شما دیگران رو ناراحت میکنید ، طمئن باشید ، تاکید میکنم که مطمئن باشید کسی هم خودتون رو ناراحت میکنه ....

67.79.54.58
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 02:02
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

چقدر خوبه تیتراژ خوندن احسان خواجه امیری خار شده رفته تو چشم شما :))
گریه نداره که
به خواننده شما هم شاید حالا یه تیتراژ دادن بخونه
ولی نه واسه ماه عسل دیگه :)))

148.203.214.42
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:27

من خودم شدیدا صدای اقای خواجه امیری رو دوست دارم ولی ایشون رو گزینه مناسبی برای ماه عسل نمی بینم دوستانی که میگن علی عبدالمالکی تو رو خدا یه کم منطق فضای احساسی ماه عسل بعد دلم مونده رو دستم؟یا امثال مهدی احمدوند و سامان جلیلی که کاملا کپی هستن )کاملانم مشخصه کپی کی(قطعن وقتی اصل هست استفاده از یه کپی با کیفیت کمتر معنی نمیده بابک جهانبخش هم خواننده بسیار خوبین ولی ماه عسل با صدای ایشون نمیدونم و اصلا درست نبود که اقای علیخانی همش میگفتن جز مرحوم پاشایی اصلا امکان نداره و حالا... خدا بقول دوستان به خیر کنه ماه عسل امسالو و واقعا هم با این کارها ماهمون عسل نمیشه "

تو به جای منم داری زجر میکشی یکی عاشقته که تو عاشقشی...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:10
سعید(وسعتیها، یاس، امپراطور)

محض اطلاعتون، علی عبدالمالکی آثاری همچون همسایه، بی جهت نیست، عکس لب دریا، نشد و ... رو هم در کارنامه داره (+ آثار مناسبتی که دیگه نیاز به معرفی نداره)و اتفاقا به دلیل بغضی که تو صداش هست گزینه ی فوق العاده ای واسه ماه عسل محسوب میشه. فقط کافیه یه ترانه خوب رو بخونه، دیگه کسی جلودارش نخواهد بود. ایشالا ماه عسل سال آینده.

به قول مهدی یراحی : ببین من کی بهت گفتم ;)

173.64.121.248
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:28

واااااااااااااااای انفجار تو راهه
علیرضا کهن دیری/احسان خواجه امیری
ترکیب طوفانیه موسیقیه ایران
فقط کافیه همین الآن برید تاوان و سلام آخر رو گوش یدید تا بفهمید چه انفجاری تو راهه.
من هیچ سالی ماه عسلو ندیدم ولی مجبورم به عشق تیتیراژ پایانی و انفجاریش امسال ببینم.
یه تبریکم واسه طرفدارای سلطان احساس.
بعضیا هم هعی میگن مهدی یراحی/مهدی یراحی.
اینجوری که نمیشه هر سال آه و ناله گوش کنیم.باید تغییر میداد ترکیبو علیخانی که البته خوب کسانی رو هم انتخاب کرد.
و امسال نیز همانند سال های پیش احسان خواجه امیری با صدای فوق العادش تلویزیون و80 میلیون نفر رو تسخیر میکنه.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 23:01
طرفدار سلطان احساس

ممنون من با پیامتون کاملا موافقم .
من طرفداره هیچ کدوم از خواننده های انتخاب شده نیستم اما خیـــــــــــــــــلی خوشحال شدم که این دو عزیز انتخاب شدند منم با کارهای آقای خواجه امیری خاطره دارم و جداً با احساس آهنگها و صدای آقای جهانبخش حال میکنم و آهنگ های ایشون رو دوست دارم اصلا اگر طرفدار آقا مجید نبودم شاید طرفدار جناب جهانبخش میشدم چون اکثر کارهایی رو که من از ایشون شنیدم رو دوست داشتم ولی ایشون سلطان احساس نیستند و و و سلطان احساس یک نفر هست واون شخص فقط و فقط جناب مجید خراطها ست ولی این نشانه این نیست که جناب جهانبخش کار های احساسی ندارند، ایشون هم آهنگهای احساسی خوندند ولی نه به احساسی خوندن آقا مجید در ضمن جناب خراطها خیلی قبل تر از جناب جهانبخش با لغب سلطان احساس صدا میشدند و تازه آقای خراطها از سوی همه با این لغت صدا میشوند ، ولی فقط هوادارانشون و تعداد کمی از افراد غیر هوادار جناب جهانبخش ایشون رو با این لغب میشناسند. من به هرکی میگم خندش میگیره از این که بعضی ها جناب جهانبخش رو سلطان احساس میدونند.
من که در انتظار دوتا آهنگ قشنگ برای ترکوندن تیتراژ اول و پایانی برنامه جذاب ماه عسل هستم ؛ به جناب علیخانی هم تبریک میگم برای این انتخاب عالی،قطعا تیتراژهای امسال هم مثل هر سال میترکه. موفق باشید"پرچم ما خراطهاییا بالاتر از همیشه هست چون چشم انتظار آلبوم قوی و متفاوتی از استادمون هستیم"
سلطان احساس/مجیدخراطهاس

82.224.25.169
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:41

نمیشه که همش یراحی باشه درسته کارش عالیه ولی تکرار تو یه برنامه جالب نیس
احسان در احسان بعلاوه بابک حسم میگه خوب از اب در میاد امیدوارم که عالی شه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:44

من از اینکه ماه عسل مثل هرسال پخش میشه خوش حالم ولی وقتی بیاد مرتضی میوفتم واقعا ناراحت میشم
از شما دوستان عزیر خواهش میکنم برای سلامتی روح خواننده پاپ کشورمون مرتضی پاشایی یه صلوات بفرستید

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:51

مطمئنم که احسان مثل همیشه میترکونه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:53

مهدی یراحی که همیشه عالی بود ولی خواجه امیری هم واقعا خواننده خوبیه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:06

هم احسان خواجه اميري و هم بابک جهانبخش افت كردن , اميدوارم با اين كار به اوج برگردن ...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:21
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

افت؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))))))))
شما برو شاهکار تنهایی و عشق 2 و هراس و حس و دیوونگی و چشمامو میبندم و تاوانو گوش بده بعد بگو افت

76.187.57.202
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:40
رضا(طرفدار احسان خواجه اميري)

دوستان كارشناسانه نظر ميدن :))))
تا جايي كه از موسيقي سر در ميارم ميدونم تنها كسي كه كاراش شيب مثبت داره و روز به روز عالي تر ميشه
استاد احسان خواجه اميريه

175.253.249.219
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 02:04
محدثه رضوی نیا

خدای من ... چطور میتونید همچین حرفی بزنید ؟؟
اصلا این طور نیست ...
خداروشکر ملت همیشه در صحنه ی ایران در همه ی امور تخصص دارند ...

49.16.82.79
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:07

مگه ساله 92 تیتراژ ماه عسل بد بود که هی خواننده عوض میکنن به نظر من بهترین خواننده برای ماه عسل فرزاد فرزین مهدی یراحی هستن.احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش خواننده های خوبی هستن اما برای برنامه ماه عسل بعیید میدونم خوب باشن

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:57
محدثه رضوی نیا

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر خواننده ای حت اگه بهترین باشه ، نمیشه که هر سال جزو خواننده تیتراژ حضور داشته باشه ... هر سال باید خواننده ها عوض بشن ...

137.113.181.251
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:15

دارم به این فکر می کنم که مثلا منی که اصولا یه لحظه م خوشم نمیاد این برنامه رو نگا کنم دو ساعت باید بشینم وقتمو تلف کنم که آهنگ احسانو گوش بدم بعد این یارو علیخانی هی فک مفت بزنه هی نذاره هی نذاره،تا نصفه اهنگه بره!
از همین تریبون بهت میگم احسان علیخانی!احسان خواجه امیری حکایت یراحی و پاشایی و فرزاد فرزینو این مسائل نیست،شما اینجا با هواداری ملیونی احسان طرفی پس اگه می خوای فوش کش نشی مثه انسان 5ثانیه قبل تیتراژ حرفاتو جمع می کنی و با یه خدافظی خوشالمون می کنی چون ده ها هزار نفر از جمله خود من فقط به خاطر شنیدن آهنگ احسان اون لحظه نشستیم رو شبکه سه،پس حواستو جمع کن عاقا!
واقعا در حد احسان نیست این برنامه ی چرت امیدوارم خود احسان پشیمون شه یا به کار مجوز ندن یا هرچی،در کل بیاید همه مون دعا کنیم کارو بدن دست یکی مثه همون مهدی یراحی و اونا که در حد احسان علیخانی و اون برنامه ی پیزوریش هستن نه نبض موزیک داخل احسان خواجه امیری عزیزم!
0 از 5
بی تشکر.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:52
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آره واقعا علیخانی باید بدونه با طرفدارای احسان خواجه امیری طرفه نه یراحی و...
منم از ماه عسل خوشم نمیاد آدم افسرده میشه ولی خب علیخانی میدونه اسم احسان خواجه امیری باعث پر بیننده تر شدن میشه و واسه همین ازش استفاده کرده

159.245.114.96
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:59
محدثه رضوی نیا

اولا برنامه ی ماه عسل هیچ ایرادی نداره
دوما اگه دوست ندارید میتونید نگاه نکنید
سوما این برنامه اصلا چیپ نیست ...
چهارما این طرز حرف زدن شما کاملا اشتباهه !!!
من تعجب میکنم که مردم کشور ما که انقدر به تمدنشون و کوروش کبیر می نازند چطور آداب صحبت کردن رو بلد نیستن ....

89.144.168.9
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:16

استفاده نکردن از آقای فرزین در تیتراژ ها یکی از اشتباهات بزرگ آقای علیخانی بعد از سال 92 بوده . حتی اگر این شکل نگرفتن همکاری از طرف خود آقای فرزین هم باشه باز هم اشتباهه ... البته از طرف ایشون
چرا بایداز شنیدن آهنگ هایی مثل ماه عسل 92 محروم باشیم ؟ ؟؟؟؟

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:00
محدثه رضوی نیا

دوست عزیز ، قبول که آهنگ ماه عسل 92 واقعا قشنگ بود ، اما هر سال باید خواننده ها عوض بشن .. ایشالا سال بعد با آقای فرزین همکاری میکنند ... نگران نباشید ... :)

163.175.109.84
جمعه 22 خرداد 1394 - 15:27
هوادار پروپاقزص فرزاد فرزین

این عوض شدن خواننده ها در سال 93 و نوروز 94 اتفاق افتاد و دیگه لزومی به این کار نیست . اگر کسی باشه که بتونه تیتراژ را بخونه به طوری که بشه ضمانت کرد آن کار هیت میشه فرزاد فرزین است . حالا که آقای جهانبخش به نتیج نرسیدن بهترین گزینه فرزاد فرزین است .

254.249.182.193
شنبه 23 خرداد 1394 - 17:53
محدثه رضوی نیا

حالا که اقای جهانبخش نمیخونه ، فرزاد فرزین گزینه ی مناسبیه ...
مخصوصا اگه با ترانه ی یاحا کاشانی باشه ... چی میشه اگه بشه .... :) ..
ولی هیچکس فکر نکنم یه هفته ای بتونه یه کار مناسب در شان ماه عسل بسازه ، فگر کنم همون نگران منی رو پخش کنن ...

35.179.211.202
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 15:55
هوادار پروپاقزص فرزاد فرزین

بعید میدونم این اتفاق بیفته به خاطر فاصله ی زمانی کمی که هست البته نه اون معنا که توانایی ساخت یک قعه خوب در این فاصله را ندارن بلکه به خاطر اینکه در این باره به نتیجه نرسیدن . جون ماه عسل 92 هم در یک فاصله ی زمانی خیلی کوتاه به ذهن اقای فرزین رسید و ساخته شد .

195.102.35.146
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:29

اینکه تیتراژ رو خصوصا تیتراژ آخرو آقای یراحی نخونه حیفه...همونطور که مجریش همیشه علیخانیه و ماه عسل رو با احسان علیخانی میشناسن،تیتراژ رو هم با مهدی...!!!
احسان علیخانی بگه ماهتون عسل و پشت موزیک غمگین مهدی پخش نشه یعنی دیگه هیچ...
آقایون جهانبخش و خواجه امیریم خوبن ولی نه برای ماه عسل پر سابقه و پر بیننده...
بهترین تیتراژها فقط ماه عسل 92 بود...
حیف شد...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:31

ای کاش هر دوتا تیتراژو احسان بود.
چه ماه عسلی بشه با صدای احسان
فقط احسان خواجه امیری
Just Ehsan Khaje Amiri

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:42

کاش محسن چاوشی تیتراژ آخر میخوند
احسان تیتراژخون هم خوبه البته

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:43
علی-طرفدار آقای خاص

چاوشی تیتراژ آخر میخوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو دنیا از چند چیز متنفرم و یکیش هم اینه که چاوشی تیتراژ بخونه.اصلا چاوشی نباید تیتراژ بخونه.چند تا خونده اینا رو ام اضافی خونده.

153.4.105.213
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:49
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آخه عزیز من دم افطار بخوایم صدای چاووشی رو گوش کنیم که وحشت میکنیم!!!!!!!!!
البته این تیتراژ لامپ100 واقعا فوق العادست ولی بعید میدونم تو برنامه های تلویزیونی دیگه کسی به چاووشی پیشنهاد بده

234.24.117.170
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:30
محدثه رضوی نیا

جمله ی اولتون رو که دیدم ، میخواستم براتون آرزوی موفقیت کنم که ایشالا سال بعد آقای چاوشی یکی از تیتراژ های آغازین یا پایانیه ماه عسل رو بخونن ، اما با دیدن جمله ی دوم !!!!!
چرا باعث میشید افراد نسبت به نیات خوبشون تردید کنن ؟؟؟
شما چطور به خودتون اجازه میدید همچین حرفی بزنید ؟ ...
محض اطلاع شما طلایی ها و چاوشیست ها با هم صلح کرده بودن ، با وجود این موضوع من دلیل گذاشتن این کامنت مغرضانه رو متوجه نمیشم ... هر چی تلاش میکنم جو خوب بشه ، یکی میاد خرابش میکنه ..
دوست عزیز ، شما دوست دارید کسی پشت سر خواننده مورد علاقتون حرف بزنه ؟؟ ... مطمین باشید وقتی به دیگران توهین میکنید یکی این رو برای شما تلافی میکنه .. چون دنیا ، یک دنیایه انعکاسیه ...
ثانیا ، خیلی ها تیتراژ میخونن .. از جمله ، آقایون : لهراسبی ، فلاحی ، اصفهانی ، یراحی و ... خیلیای دیگه ، تا اون جایی که اطلاع دارم آقای چاوشی هم تیتراژ سریال کیمیا رو کار کرده ...
شما از یه طرف امیدوارید که خواننده تون تیتراژ بخونه و از طرف دیگه این کار رو برای آقای خواجه امیری بد میدونید ؟؟؟ ... چرا انقدر حرف هاتون ضد و نقیضه ؟؟؟
ایشون فوقش سالی یه دونه تیتراژ قبول کردن ... حالا این تیتراژ ها خیلی موفق و ماندگار شدن و باعث شده چهره شون در این حیطه خیلی مطرح بشه که دیگه تقصیر خودشون نیست ، نه ؟؟... :))))))))))))

115.98.228.227
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:23
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

چقدر خوشم میاد تیتراژ خوندن احسان خواجه امیری خار شده رفته تو چشم شما :))))
حسرت تیتراژ؛حسرت کنسرت........
گناه دارین خب :))))))))))

182.226.172.12
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:34
علی-طرفدار آقای خاص

مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری) رضوی
حسرت چیه؟خارچیه؟
هوادارای چاوشی اکثرا دوست ندارن ایشون تیتراژ بخونن.
اگه حسرت کنسرت هم باشه حسرت تیتراژ نداریم.

167.130.203.158
شنبه 23 خرداد 1394 - 17:53
محدثه رضوی نیا

می بینید حرف هاتون چقدر ضد و نقیضه ؟؟؟ ..
خودتون نوشتید که کاش چاوشی تیتراژ رو بخونه ، بعد میگید ما دوست نداریم بخونه ..
نکلیفتون رو معلوم کنید ...
دوست دارید ؟ یا ندارید ؟ .. :))

190.81.47.120
شنبه 23 خرداد 1394 - 22:33
علی-طرفدار آقای خاص

خدایا این خوشی هارو از ما نگیر
من کی گفتم دوست دارم چاوشی تیتراژ بخونه؟؟؟؟؟؟؟؟!
من تکلیفم با خودم مشخصه.
ولی شما...هیچی ولش کن

101.75.167.86
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 22:45
محدثه رضوی نیا

من تکلیفم معلومه جناب ... و ما طلایی ها با هم اتفاق نظر داریم ...
نمیدونستم باید منظورمو باز و مفصل بگم تا متوجه بشید !!!
منظورم از این جمله که گفتم : خودتون نوشتید کاش آقای چاوشی تیتراژ بخونه ، منظورم از کلمه ی خودتون نه شخص شما ، بلکه یه سری از طرفدار های ایشون یعنی چاوشیست ها بودند ...
منظورم واضح بود فقط شما نگرفتید !!!
یه عده تون موافق تیتراژ خوندن چاوشی هستید ، یه عده تون نیستید !!!!!!!!!! منم گفتم تکلیفتونو معلوم کنید ( خطاب به همه ی چاوشیست ها ، نه فقط شما ) !!!!!!!!!!! :)))))))))
شما چرا فقط به خودت گرفتی !!! ....
بله درسته ، آدمی که جمله ها رو سطحی برداشت کنه باعث شادیش میشه ، من هم امیدوارم خوشی هاتون ازتون گرفته نشه !!! :))))))))))))))))

21.174.25.91
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 15:00
علی-طرفدار آقای خاص

شما زیاد تو فضای مجازی حرف بزنین یکم بلد بشین منظورتونو به طرف برسونید.
در ضمن شما طلاااااایی ها درسته اکثرا دوست دارین خوانندتون تیتراژ بخونه ولی همتون که دوست ندارین.همیشه استثنایی وجود داره...
همونطور که اکثر چاوشیست ها دوست ندارن ایشون تیتراژ بخونه.
لطفا الکی بحث نکنید.این بحثا بچه گانست
در آخر امیدوارم خوشی هامون از دستامون نره

49.228.62.253
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 18:13
حسن عاشق چاوشی

خانوم از هر 100 تا چاوشیست یه دونشم راضی نیست که تیتراژ تی وی بخونه !
تکلیف ماروشنِ
این دوستمون هم تو اقلیت بود که همچین حرفی زده !
حس بانمک بودن بهت دست نده فقط

245.17.168.99
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:27
محدثه رضوی نیا

اتفاقا بنده سخنور متبحری هستم ! اگه شما منظورمو نگرفتید ، .......
من که با شماها دعوا ندارم این چه طرز صحبت کردنه؟؟؟......
شما هنوز نمیدونید که اجازه ندارید با یه خانوم مفرد صحبت کنید ؟ ...
عجیبه !!!!
در ضمن جناب حسن آقا ،
فکر کنم حرف هام رو اشتباه برداشت کردید ، من با آقای علی طرفدار آقای خاص صحبت میکردم ، مخاطبم شخص شما نبودید !

95.42.208.182
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 11:34
حسن عاشق چاوشی

اولا شخصی رو بصورت به قل شما مفرد خطاب کردن به هیچ عنوان بی ادبی محسوب نمیشه !
فقط بصورت جمع خطاب کردن احترام بیشتر گذاشتن به طرفِ که من هر جا صلاح بدونم
این (احترام بیشتر) رو در نظر نمیگیرم !
بی احترامی ای صورت نمیگیره فقط احترام ویژه ای گزاشته نمیشه! این یک!
دوما وقتی این حرف رو میزنی :
((گفتم تکلیفتونو معلوم کنید ( خطاب به همه ی چاوشیست ها ، نه فقط شما )))
دیگه مخاطبت یه نفر نیست و همه رو داری خطاب میکنی ! البته با چاشنی حس خود بانمک پنداری !

4.78.108.50
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:43

به نظرم كه اين انتخاب فوق العادس
مخصوصا احسان خواجه اميري كه كنسرتاش نشون ميده يك ستاره درخشان در تمام دنياس
از تور موفق و پرطرفدار امريكا و تور جديد اروپا
تركيب احسان خواجه اميري و عليرضا كهن ديري با آثاره مشترك فوق العاده و بي نظيرشون فوق العاده ميشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:59

ماه عسل بدون مهدی یراحی؟؟؟؟
امسال نگاه نمیکنم.

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 18:58
مهدیه

چه بهتر .....کسی که این طرز فکر رو داره نگاه نکنه به نفع خودشه چون هیچی از هنر نمیفهمه...

139.165.243.38
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 23:28
علی-طرفدار آقای خاص

من که کلا ماه عسل نگاه نمیکنم! منظورم اون قسمتیه که تیراژ مهدی میاد وگرنه...

23.97.150.107
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:09

یعنی چی احسان علیخانی قول داده بودن اونم در تلویزیون جلوی میلیون ها نفر که تیتراژو مرتضی پاشایی میخونه واقعا نمیدونستم انقدر بد قوله......

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:23

این عالیه. فوق العاده است.محشره.ماه رمضون با صدای احسان چی می شه.
خیلی وقت بود منتظر یه کار جدید و فوق العاده از احسان بودیم.
پرچم طلاییا بالا.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:25

من به شخصه سال هشتاد و چهار با وجود اینکه نمیدونستم خواننده ی جذر و مد کیه فقط به عشق این حس ناب و اسمونیش بود که با تیتراژش بهم القا میشد برنامه رو نگاه میکردم.....گرچه یه ساله صبر کردیم و بد جور دلمون هوای صدا و حس پاک و اسمونی محمد علیزاده اونم دم افطار رو کرده و اینکه بعد چندسال بخوای امسال صدای محمد علیزاده رو دم افطار نشنوی خیلی آزار دهنده اس..... اما با این وجود به هوادارای اقای خواجه امیری و جهانبخش تبریک میگم..این دو عزیز لایق بهترین ها هستن.........به امید ماه عسلی زیبا....
پایدار بمونید الهی.....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:42

اگر تیراژ سریال ها و برنامه های تلویزیون نبود شک ندارم دو خواننده اصلا مطرح نمیشدند
1- خواجه امیری - مجید اخشابی
تعداد اهنگای این دو خواننده د ر صدا وسیما از البوم هاشون بیشتره

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:46
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

عزیزم چون تیتراژای خواجه امیری از همه بهتر بوده و هیت تر شده همه فکر میکنن زیاد میخونه.
شما برو ببین این خواننده ها چقد تیتراژ خوندن:
مهدی یراحی/علی لهراسبی/چاووشی/یگانه/محمد علیزاده/فرزاد فرزین و.... ولی چون تیتراژای خواجه امیری از همه هیت تر شده همه میگن زیاد خونده.تحقیق کن بعد نظرات طنزتو واسه ما بیان کن:)

38.102.199.100
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 01:26
sajjad

دقیقا دلیلش اینه که تمام تیتراژ های احسان هیت هستند، درضمن آقای اصفهانی از احسان بیشتر تیتراژ خونده، پس حرف شما یک درصد هم درست نیست، مهدی زمانی هم هر روز تو سیما آهنگ میخونه معروف شده محبوب شده؟

167.40.187.79
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:36
محدثه رضوی نیا

خب خب خب ، کاملا از دیدن نظرتون خوشحال شدم ، چون متوجه شدم که نظر شما کاملا بی اساس ، بدون منبع موثق و با عدم آگاهی و علم کافی مطرح شده ، واین نشونه ی ......
اولا آقای خواجه امیری ، فوقش سالی یه دونه تیتراژ کار کرده ، که تعدادشون در مقایسه با آهنگ های خارج از تیتراژشون خیلی کمتره ... این اولین حرف اشتباهه شما
دوما ، خیلی ها ، حتی بیشتر از آقای خواجه امیری تیتراژ کار کردن ، ( صرفا برای اینکه باعث ناراحتیه طرفداراشون نشه ، اسم این خواننده ها رو نمیارم ) ، اما اون ها انقدر مطرح نشدند ؟؟ به نظرتون چرا ؟؟
بهتره این *شک ندارم * قاطعتون رو ببرید پای گوگل بنشونید و کمی ، فقط کمی اطلاعاتتون رو در مورد دیگران بالا ببرید و بعد شروع به نظر دهی کنید ...
سپاس ...

90.79.23.166
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:48

احسان 12ساله داره میخونه 11-12تا تیتراژ خونده که همشون خوب بودن یدونه ضعیف نشون بدید به من بگید کدوم خوب نبوده ؟؟! بعدشم کسی که خوب میخونه پیشناد همکاری بهش زیاد میدن خودش میگفت اگه میبینید من 12تا خودندم اگه کل پیشناد هامو قبول میکردم و میخوندم الان 120تا تیتراژ خونده بودم ولی قبول نکردم سالی یه بار قبول میکنم.بعد خواننده های دیگه هم همچین کم نخوندن لهراسبی چند بار خونده؟ همین یرای تا پارسال هر سال ماه عسل میخوند حالا که بهش ندادن بخونه میگید احسان پارتی بازی کرده بعد یرای که هر سال میخوند هیچ کاری نکرده؟ چرا الکی جو میدید ؟ خود لهراسبی برای تعدادی که خونده و احسان رو میگفت مافیا و چنین چیزی وجود نداره باور ندارید فیلمشو بدم ببینید
تعداد کار های تلوزیونی شاید چنتاش جا افتاده باشه نوشتم تو لیست پاین بخونید
مهدی یرایی=منو رها کن «شب شیشه‌ای»---منو زیر سایه خودت بگیر تیتراژ برنامه «منو زیر سایه خودت بگیر»
یه چیزی بگو تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای»-----هوای تو تیتراژ برنامه «ماه عسل»----مرز تیتراژ برنامه «کمی متفاوت» ---هرجای دنیایی دلم اونجاست تیتراژ برنامه «ماه عسل»------سازش تیتراژ برنامه «ماه عسل» ---فصل بهار تیتراژ «ویژه برنامه نوروز۱۳۹۳»----بغض تو تیتراژ برنامه «ماه عسل» +تیتراژ نوروز94 من حساب کردم شود 11تا تیتراژ تا الان مهتی یرایی خونده
علی لهراسبی=همه چیز آنجاست-فاصله ها-دلنوازان-شیدایی-پیله های پرواز -دریایی ها-خداحافظ بچه-اینارو الان یادم بود ولی بازم داره بعدن اسم اونارم میگم.
حمید عسکری=سریال سی و نه هفته (۱۳۹۳)--شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)--تیتراژ نشان مهربانی-سريال دختران حوا-- بزم آخر---تیتراژ سریال رخصت حمید عسکری-تیتراژ نشان مهربانی -ادامشو الان یادم نیس بعدن میگم ...
محسن یگانه=تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل»---ت ---«آسمان همیشه ابری نیست----نشان بی نشان‌ها»--جرای ترانهٔ تیتراژ فیلم تلویزیونی «یه آسمون آبی سقف اتاق منه» به کارگردانی مجتبی چراغعلی (که مجوز پخش نگرفت و بعدها در آلبوم رگ خواب جای گرفت)------ سریال «قلب یخی» ---یتراژ سریال «فراموشی»----
محسن چاوشی=«قطار» به عنوان تیتراژ برنامهٔ ساعت ۲۵---زندگی ، تحصیلات عالی-- تیتراژ مهربانو---تيتراژ برنامه پشت صحنه محسن چاوشی---- تیتراژ فیلم لامپ صد----یتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی---
مازیار=مجنون لیلی---پروانگی----اسب سفید پادشاه---سریال هفت سنگ--سريال جاودانگي--سریال یلدا--دختران---قلب یخی-- برنامه جوان ایرانی---آدم برفی--
مجید اخشابی= همه خانواده های ما-- سريال چهار چرخ---برنامه ایوان بهار--برنامه سیمای خانواده--نقطه سر خط---گمگشته--تیتراژ ایوان بهار-- برنامه خوشا شیراز---دارا و ندار---برنامه صبح بخیر ایران ---دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت---تیتراژ خانه بدوش ---همه بچه های ما--سریال اولین انتخاب---تیتراژ برنامه شب مهتاب و......
محمد اصفهانی ---سریال تنهاترین سردار ---سریال پهلوانان نمی‌میرند---سریال شکرانه---سریال ولایت عشق---سریال تا ثریا---سریال آوای فاخته---سریال تکیه بر باد----سریال رستگاران---سریال یه تیکه زمین---سریال وفا--- سریال زیر هشت---سریال معصومیت از دست رفته---سریال ارمغان تاریکی--سریال ستاره سهیل---سریال آخرین دعوت--- سریال آتش و شبنم.سریال باب‌المراد---و......
احسان خواجه امیری=سریال مادرانه-سریال آوای باران-برای اخرین بار-ادم خار-ماتادور-غریبانه- از نفس افتاده- مثل هیچ کس--سریال میوه ممنوعه-در مسیر زاینده رود- زیرزمین- نابرده رنج -امشب شب مهتابه-تحویل بهار-
حميد حامي =تيتراژ فيلم پاتو زمين نذار--تيتراژ فيلم سينمايي شبكه--سریال سلام --سریال مردان کوچک - تیتراژ سریال با من حرف بزن-- تیتراژ فیلم سینمایی گل یخ--مهر بی‌پايان---و.....

این همه خوانده ها تیتراژ خوندن ولی همه فقد تیتراژ های احسان خواجه امیری رو یادشون مونده که میگین مافیا اگه احسان مافیاس پس لیستی که نوشتم بالا همه باهم مافیان چنتا خانده دیگه هم هست که لیستشونو میدم بعدن....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:44
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

رضا جان فقط طرفدارای افکت این حرفو میزنن وگرنه همه میدونن تیتراژی مثه نابرده رنج و تاوان واسه هیچ خواننده ای ممکن نیست جز احسان خواجه امیری.
وقتی کسی تیتراژی میخونه نتیجش میشه تیتراژ مادر و ... خب معلومه همه میان به احسان بدبخت توهین میکنن.لیستتم عالی بود.من با اجازه اینو در جواب افکتها هم کپی میکنم تا چهره ی واقعیه طرفدارا معلوم شه

39.163.89.86
جمعه 22 خرداد 1394 - 09:06
علی-طرفدار آقای خاص

چاوشی برای ساعت 25تیتراژ تخونده
تکلیف شهرزاد هم هنوز مشخص نیست!
الکی از خودتون واسه چاوشی تیتراژ ننویسین.
در ضمن لامپ100فیلم سینماییه.اگه فیلم سینمایی هاروهم حساب میکنید پس باید ترانه های سنتوری که یکی از مگا هیت های ایرانه رو که نباید فراموش کنید
امیدوارم تایید بشه

61.210.38.118
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:20
محدثه رضوی نیا

اصلا معنی کلمه ی تیتراژ رو میدونید دوست عزیز ؟؟؟
اگه نگاهی به فرهنگ لغت بندازید ، متوجه میشید که تیتراژ به معنی : عنوان بندی و معرفی عناوین و اشخاص یک برنامه است ، با این حساب فیلم سینمایی تیتراژ نداره ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! :))))

24.48.113.234
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:37
علی-طرفدار آقای خاص

محدثه رضوی نیا
مگه من گفتم تیتراژ فیلم سینمایی؟هن؟خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

233.210.204.63
شنبه 23 خرداد 1394 - 17:57
محدثه رضوی نیا

اولا فکر میکنم بهتر باشه به خودتون بخندید آقا !!!!!!!!!!!
دوما ، خودتون نوشتید: (( الکی واسه چاوشی تیتراژ ننویسد ، لامپ صد فیلم سینماییه ) ...
خب باشه ، فیلم سینمایی هم تیتراژ داره !! نداره ؟؟؟!!!!!!!!

154.137.189.23
شنبه 23 خرداد 1394 - 21:07
حسن عاشق چاوشی

لیستت در مورد چاوشی خیلی خنده دار بود !
که سنتوری رو ننوشتی اگه قرارِ تیتراژ سینمایی رو بنویسی!
بعد قطار تیتراژ ساعت 25 شبِ ؟؟؟؟؟ جدی ؟
شهرزاد هم که معلوم نیست !
تیتراژ سازی میکنی که تعدادش بالابره ؟؟ :)

ضمنا نکته مهمی که اینجا مطرحِ اینه که تیتراژی مث زندگی و تحصیلات عالی و مهربانو اصلا قابل مقایسه با
تیتراژ سریال 30 الی 90 شبی( اونم در تایم شب که اوغات فراغت مردمِ) نیس!
که از قضا تیتراژای احسان همه تو همین دسته هستن ( اونم با این تعداد ) !

پس اصلا مقایسشون نکن !

216.30.133.127
شنبه 23 خرداد 1394 - 22:30
علی-طرفدار آقای خاص

چه ربطی داره آخه؟؟؟؟هه
باشه شما راست میگی.شما همیشه راست میگی.

212.22.19.67
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 22:45
محدثه رضوی نیا

ربطش رو شما نگرفتی !!! یعنی هیچ جمله ای به جز چه ربطی داره به ذهنتون نرسید ؟؟..
البته حق دارید ، قافیه که به تنگ آید / شاعر به جفنگ آید !!!!!!
امیدوارم این بحث رو دیگه تموم کنید
......................
بله درسته تیتراژ فیلم سنتوری هم هست ، و واقعا هم ماندگار ...
فکر کنم اولین بار تو اون فیلم با صدای ایشون آشنا شدم ...
فیلم سنتوری هم در همون زمان خیلی مطرح شد و واقعا فیلم موفقی بود .... هیچ کس حقیقت رو انکار نمیکنه دوستان .... شاید از لیستشون جا افتاده !
در هر صورت خیلی از خواننده ها ، قطعه های برتری در زمینه تیتراژ فیلم و یا برنامه های مختلف داشتند ....

18.159.168.51
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:57
حسن عاشق چاوشی

فارغ از بحث سنتوری به دلایلی که بالا گفتم این لیست خنده داره
به دلیل تیتراژ سازی رفیقمون برای چاوشی که مثلا تعدادش بالا بره!
و مقایسه تیتراژهای یه سریال تایم شب و بالای 30 الی 90 شب
با تیتراژی مثل نهربانو یا زندگی یا تحصیلات عالی!

در این زمینه فقط میشه تیتراژ پشت صحنه رو برای چاوشی مثال زد که بازم موضوع عاشقانه ای نداشت!
و باز از این لحاظ هم نمیشه مقایسه کرد !

کلا مقایسه ی غلطیه!

75.126.91.61
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 14:54
علی-طرفدار آقای خاص

محدثه رضوی نیا
خانوم محترم شما یه متنو قشنگ بخون،متوجه شو،بعد بیا نظر بده.
این چیزی که داریم روش بحث میکنیم چیز خیلی بی ارزشیه.من نمیخوام جواب شمارو بدم.شما هم مارو نخندون.بحث کاملا کودکانست
ولی بزار جواب بدم:
من گفتم الکی واسه چاوشی تیتراژ ننویسین.خب اینجا تموم شد.نقطه سر خط...
از اونجایی که دوستتتون از تیتراژ ها نام لامپ 100رو آورده بود منم گفتم که لامپ 100یه فیلمه و چرا سنتوری رو ننوشتی اون وقت و...
ارزش بحث کردن نداره.از شما بعیده....سر چه چیزایی از آدم توضیحات میخواین.

140.130.24.200
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 15:55
محدثه رضوی نیا

کسی مقایسه ای انجام نداده !
فقط یه لیستی از تیتراژ های خوانده شده توسط خواننده های مختلفه ....

81.104.217.116
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 01:37
حسن عاشق چاوشی

به قل رفیقمون شما اول بخون متنو بعد نظر بده!
متن رفیقتونو ببین که چی نوشته بعد بگو مقایسه نکرده !
در ضمن لیستشم مشکل داره و تیتراژ سازی کرده که تعداد تیتراژ چاوشی رو بالا ببره مثلا !

226.74.253.18
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:33
محدثه رضوی نیا

اولا ایشون رفیقه من نیست ..
ثانیا نت اصلا متوجه نمیشم چرا شما انقدر در مقابل من گارد گرفتید !!!!!!!
من دشمن شمام ؟ بهتون ظلم کردم ؟ حقتون رو ضایع کردم ؟ چه مشکلی هست واقعا ، بگید شاید بشه حلش کرد !!!!!!
یک درصد به این احتمال بدید شاید اشتباه شده ... انسان ممکن الخطاست ... این یه مسئله ی خیلی ساده و پیش پا افتاده ست ، ازش رد بشید ...
برای آرامش روحتون هم خوبه :)
نا سلامتی دو روز دیگه ماه رمضونه .. یه ذره بخششمون رو باید بیشتر کنیم .. این حرف رو نه خطاب به شما بلکه خطاب به خودم و بقیه هم میگم ... همه یه طوری رفتار میکنند انگار میخوان گلوی طرف مقابل رو پاره کنند !!!!!!! ما همه این جا با هم حداقل هممون مسلمانیم و شیعه ... فکر نمیکنم این در مرام علی بوده باشه ... جدای از اون هموطن که هستیم ....

84.47.17.216
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 11:25
حسن عاشق چاوشی

خانوم دشمنی و اینا چیه ؟؟؟ ما به اندازه کافی اون قبل ترها تو مدرسه ها موعضه شدیم ممنون از لطفتون!

شما میگی مقایسه نکرده و فقط لیسته
منم جواب دادم که نخونده کامنت نزارید ! چون هم مقایسه کرده هم لیستش مشکل داره ! همین

136.242.22.62
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 16:19
علی-طرفدار آقای خاص

خانم محترم،من اونی نیستم که شما فکر میکنی هستم؛من گوشام دراز نیست.
موفق باشی...

195.186.187.119
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:51

وااااااى بابک ♥♥♥

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:07

ماه عسل چقدر این اسم ارامش بخش و خاطره انگیزه
یادمه وقتی تیتراژ اول با صدای محسن یگانه پخش شد داشتم بال در می اوردم و چقدر ماورائی خوب بود اون تیتراژ.
اومدیم جلوتر رسیدیم به مهدی یراحی که انصافا کارهای خوبی رو ارائه کرد و هنوزم سازش رو توی لیست پخشم دارم و از گوش دادن بهش لذت می برم
گذشت و مهدی یغمائی و بنیامین و فرزاد فرزین هم تیتراژ این برنامه رو خوندن تا رسید به مرتضی پاشایی خدابیامرز که الان جاش تو موسیقی مون خالیه.
راستش من حدس زده بودم بابک جهانبخش یکی از تیتراژها رو بخونه اما اصلا به ذهنم خطور نمی کرد خواجه امیری تیتراژ انتهایی کار رو بخونه.
تنها سالی هم که ماه عسل رو نگاه نکردم بر می گرده به زمان اجرا حسن جوهرچی.
خودم رو اماده کردم برای شنیدن دو تیتراژ عالی دیگه.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:14

دوستانی ک میگین امسال ماه عسل نگاه نمیکنین خب نگاه نکنین مثلا الان احسان عزیزم ویا اقا بابک باید غصه بخورن؟کلی طرفدار دارن ماشالله! اقای یراحیم واقعا اهنگاشون قشنگ بود ولی دلیل نمیشه چون امسال نمیخونن بخواین ب احسان توهین کنین احسان خواجه امیری کلی کار موفق داره مطمئنم ماه عسل94هم مثل نابرده رنج و تاوان و سلام اخر و بقیه کاراش ماندگار میشه
من ک از وقتی فهمیدم لحظه شماری میکنم برا ماه رمضون و دم افطارش:)

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:21

بهترین تیتراژ واسه محسن یگانه بود .
بعده محسن دیگه ماه عسل تیتراژش چنگی به دل نزد
آقای علیخانی یکی از دلایلی که برنامت معروفه اینه که محسن روش خونده

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:33

دوستان عزیز مخصوصا هواداران مهدی یراحی...
تکلیف مهدی یراحی مشخصه که چرا حضور نداره ایشون درگیر البمشون بودن و شاید هنوز هم هستن و اگر کار ماه عسلو قبول میکردن با توجه به اینکه هر ترکی قابل قبول نیست یا البمشون خراب میشد یا تیتراژ با توجه به وقت کمشون نکته دوم اینکه سال سوم برای هواداران جناب یراحی شیرین بود و در همون سال دوم زمزمه هایی از جبهه بگیر های خاص تلویزیون و مردم شنیده میشد که هر سال این اقا..........

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:34

از احسان علی خانی بعید بود با افکت کار کنه !!!! صدای یراحی خیلی بهتر بود واسه تیتراژ پایان .
با اون کلیپی که راک استار تو پست قبل گذاشت معلوم شد احسان افکت خالص هست. چون اصل آهنگو با قدرت و عالی میخونه ولی تو اجرای زنده صداش در نمیاد. خواننده کنسرت نده ولی اینجوری آبروش نره :))
مثلا هم اروپا بود با اون کیفیت سازش. صدای دست جمعیت هم جمعا 20 نفر نبود. فک کنم تو سالن پینگ پنگ اجرا داشت :)))))
در آخر با تشکر از آقای ضرغامی (صدا و سیمای سابق) و استاد ایرج که احسان با کمک این 2 به شهرت رسید وگرنه ایده و خلاقیتی از خودش نداشت.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:34
mohsen 5678

دوست عزیز اون چیزی که شما و جناب راک استار بیان کردین توی اون صفحه من ویدیوشو دیدم و همچنین چند ویدیوی دیگه از میوخ ممنوعه که زنده اجرا شده فرم اجرا اونطوریه و اون سوت کشیدن مشکل از صدابرداریه غلطه نه فالش که الکی جو میدیداگه اینطوری که میگی باشه الان تو ایران همه فالش خونن چون حداقل یکبار هم که شده توی کنسرت همچین صدایی به گوش میرسه............
من تو کار چاوشیست ها با این طرفدارای خواجه امیری موندم برای تخریب هر حرفی رو میزنن بدون داشتن سواد کافی........

11.74.63.119
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:20
فرهاد (صدایی به وسعت ایران )

صدای احسان خواجه امیری در نمیاد؟؟؟ بامزه بود
من طرفدارش نیستم ولی باید گفت احسان خواجه امیری قوی ترین صدای بین خواننده های داخلیه .
آره ایرج و ضرغامی در محبوبیت بیشتر احسان نقش داشتناد ولی اون چیزی که " احسان خواجه امیریا" به ایران معرفی کرد صدای زیباش بود .

12.45.53.74
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:31
zeynabi

هه یچیزی یاد گرفتین شما! استاد ایرج!
چ کمکی؟؟؟؟؟؟؟؟
تو کنسرتای احسان استاد ایرج هستن یا تو البوماشون؟؟؟؟؟
من واقعا افتخار میکنم طرفدار احسانم اخه انقدر خوب و موفقه ک تا اسمش میاد بقیه میخوان خرابش کنن
ما عادت کردیم
هنوز دروازه های دنیا یادمون نرفته....
ولی خدارو شکر ک احسان همیشه کاراشو انجام میده و توجهی ب حاشیه ها ندار

75.156.230.160
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:07
ناشناس

مثل اینکه من در برابر توهین هایی که به خواننده مورد علاقم کردند ساکت نشستم ، دهن بعضیا باز شده!
احسان صداش در نمی آد؟
احسان افکت خالصه؟

یک سری حرف هایی هست که می خواستم بهت یزنم ، اونوقت کاملا قانع می شدی.اما حس می کنم از ارزش های یک طرفدار کم می کنه.

106.226.65.197
جمعه 22 خرداد 1394 - 15:27
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

اول از همه اینکه احسان عالیه و چون خود شما عم اینو میدونی این حرفای خنده دار رو میگی...
در ثانی احسان هر چی داره از خودش داره پدرش کمکش کرد درست ولی بقیه راه رو خودش رفت ک بهترین خواننده ی ایرانه در حال حاضر و تنها ستاره ی برتر موسیقی ایران.. پس لطفا اول فک کن بعد حرف بزن

135.46.162.208
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:20
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

دوستان این تیترو اشتباه خونده جدیش نگیرید.
فکر کرده چاووشی میخواد بخونه میگه افکت :)))))))
دیدی اون بالا چی گفته؟ خواجه امیری.کسی که افکتم بابت کاراش بهش تبریک گفته :) یعنی یه جوری خواسته بگه بیا با من بخون معروف شم.همون طور که فرزاد فرزینو یگانه و سینا سرلک گفت :)) ولی چون استاد محلش نداد الآن شماها دارید میسوزید :)
در مورد فیلم کنسرتم تقصیری نداری چون خوانندت اگه جز زیر پتو تو همون سالن پینگ پ.نگ میتونست بخونه فرق صدا برداری و فالش بودن رو میفهمیدی :)
و اما در مورد معروفیت:
به خاطر ایرجه کنسرتاش تو اروپا و ایران با استقبال ر.بر. میشه یا به خاطر ایرجه کاراش شنیده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی اینو مطمعنم به خاطر یگانه و فرزین نیست که شنیده میشه:))))))))))
محسن یگانه خوانندتو اورده بالا بعد کل کلم میکنی؟ :)))))))
و اما صدا و سیما:
وقتی ضرغامی به چاووشی میگه تیتراژ بخون نتیجش میشه مادر معلومه باز به استادت خواجه امیری پیشنهاد میدن که سلام آخر و تاوان و نابرده رنج بخونه که همه بهترین آهنگ افکت(سنتوری) رو له کزد ...
موسیقی ما تایید میکنی؟؟؟؟؟ بار هشتمه تایپ کردم

191.146.8.148
شنبه 23 خرداد 1394 - 12:57
aaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiisssss3

ابوالفضل
تو خق داری چون بچه سالی سنت به زمانی که خواننده ها شروع به کار کردن و یادت نیست. چون چاوشی زودتر از یگانه اومد بالا . اونم فه دلیل تشابه صداش به سیاوش ق
بعدا ادم افتخار میکنه به اینکه از زیر پتو و بدون پول محبوب شد تا با بهترین امکانات و اسم پدر و صداو سیما
کاری که چاوشی زیر پتو با شما کرد، خوانتدتون با استدیو و امکانات چند میلیونیش نتونست بکنه :))))))))))
خواهش میکنم وقتی سنت به زمان خاصی قد نمیده از خودت حرف در نیار پسر :)))))))
بعدا

204.136.16.177
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:26
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

دوست عزیز خودت جواب خودتو دادی:
تقلید از س.ق
کمک از یگانه و...
ولی شما هیچ تشابهی بین صدای احسان و ایرج نمیبینی.امیر احسان فدایی با ایرک آلبوم داد چرا مثه احسان معروف نشده؟ تازه تو آلبومش آهنگ هایی مثل گنج قارونم بود.
صدا و سیما هم کار رو به کار بلد میده.وقتی به یکی میگن تیتراژ بخون نتیجش میشه مادر معلومه باز میگردن به خواجه امیری پیشنهاد میدن که تیتراژی نثه نابرده رنج و تاوان و میوه ممنوعه و ... بخونه :)
برو عزیزم فعلا در مقطع دبستانی هستی.اومدی راهنمایی و عقلت کامل تر شد بیا در خدمتت هستیم عمو جان :)
لطفا تایید شه

135.244.210.214
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 09:49
aaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiisssss3

ابوالفضل تو هنوز تشخیص نمیدی تیتراژی مثل مادر واسه حضرت فاطمه و ایام فاطمیه بود و طبیعی هست مردم تو ماشین یا همیشه گوش ندن. ایتراژ با فرزاد هم واسه یه موضوع حماسی بود و ورزششکارا. که صد در صد خود من هم به عنوان چاوشیست تو ماشینم گوش نمیدم و فقط به تلویزیون اکتفا میکنم. اگه محسن واسه فیلم عاشقانه تیتراژ بخونه بعد میتونی مقایسه کنی. مثلا سنتوری رو میتونی مقایسه کنی ولی مادر یا واسه ابروی مردمت بجنگ و نمیتونی چون موضوع عام پسند نیست. بعدشم واقعا معلومه هنوز وارد دانشگاه نشدی با طرز صحبتت. سنت به سال 83 نمیرسه. جون محسن به دلیل شباهتش با س ق معروف شد و اشکالی نداره.یگانه 1سال بعد چاوشی وارد شد همراه حامد حاکان. در ضمن تقلید نبود و شباهت بود. اما احسان اولین البومشو یادته که؟؟ من و بابام.
در نهایت خوب نیست به خاطر کل کل هر چیزی که نمیدونی و الکی بحث کنی. اگه فرار نمیکنی جواب بده ؟؟؟؟

112.233.53.123
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 09:57
علی-طرفدار آقای خاص

کمک از یگانه؟؟؟؟؟
یگانه خودش گفته چاوشی تو موسیقی خیلی به من کمک کرده و...
حالا ایشون میگه کمک از یگانه.هه
خدایا شفا عنایت کن

129.80.164.100
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 10:42
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

جوابتو بالا دادم خوندی؟؟؟؟؟؟؟
امیر احسان فدایی هم با ایرج خوند چرا مثه احسان نشده؟ نه ایننو بگو.چرا نشده؟؟؟؟؟؟ حالا هم میگی معروفیت احسان ربطی به ایرج داره؟؟؟؟؟؟؟
تا اونجایی هم که من میدونم آهنگساز آهنگ مشترک یگانه و چاووشی یگانه بوده!!!!!!
تیتراژ عاشقئنه ی سنتوری هم 1 درصد موفقیت نابرده رنج و تاوان و سلام آخر و ... رو بدست نیاورده همان طور که میدونی بهترین تیتراژ از بعد انقلاب تا به حال نابرده رنج شده :)

83.134.34.13
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:52
aaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiisssss3

ببین بلاخره هر کسی یه جوری معرفی میشه. محسن جاوشی به دلیل شباهت به س ق . محسن یگانه که خودش گفت از شادمهر احسان هم 100 درصد با ایرج معرفی شد به جامعه بعد راهشو پیدا کرد. خود من اولین اهنگی که شنیدم از احسان منو بابام بود . اون زمان خیلی اهنگ گرفت و همه میگفتم این پسر ایرج هست.فدایی هم اگه معروف نشد چون کاراش مثل احسان خوب نبود. ولی به هر حال فدایی هم با ایرج معرفی شد و الان تو به همین دلیل میشناسیش.
بعدا جاکشی با البوم خودکشی کلی شهرت پیدا کرد بعد از اون با یگانه اون اهنگ و خوندن که اگه منطقی باشی یگانه بعدش اهنگ و به صورت تکی هوند ولی اون موفقیت رو نداشت. مجله ی موسیقی هم لینکش و واست میزارم . بیوگرافی یگانه گفته کارش رو باچاوشی شروع کرده و خیلی چاوشی کمکش کرده.پس اگه بگی یگانه معروفش کرده واقعا بی سوادی هستش. بعدا این از نظر تو سنتوری موفقیت تاوان رو نداشته. فقط کافیه تو گوگل بزنی تظر هنرمندان در مورد محسن چاوشی. همش با فیلم و مدرک میاد از یاس گرفته تا س.ق و د .ا و حتی 2 تا از خواننده های مطرح خانم مقیم لس انجلس ازش تعریف کردن و میگن تو ماشین گوش میدیم. حتی فیلم اهنگ سنتوری تو کنسرت اقای د.ا هم هست که پسرشم تو کنسرت اهنگو میخونه. اینا از نظر تو موفقیت حساب نمیشه؟؟؟؟؟ پس چیه؟؟ اما تاوان با اینکه خیلی خوب بود تو کشورم هم گرفت . اما ادم باید از رو مشاهدات و مدرک صحبت کنه . نه چون از نحسن خوشت نمیاد هر خرفی رو بزنی !!!!! بهتره انتقاد کنی تا تخریب

58.207.85.240
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:47
علی-طرفدار آقای خاص

جوک گفتن اینجا ممنوعه.
دیگه کاری نکن دوباره همه بریزن سرت و مسخرت کنن.
سنتوری موفقیت نابرده رنج وسلام آخر رو کسب نکرد.جوک نگو دیگه
مثل این میمونه که بگی پاروی بی قایق موفقیت پاییز تنهایی رو کسب نکرد.
خیلی خنده داره.

122.111.28.205
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 22:46
محدثه رضوی نیا

بس کنید دیگه !!!!! باز شروع کردید !!!
با هر دو طرفتونم !!!!!
نمیشه در آرامش با هم کنار بیاید ؟؟! :)

27.91.85.169
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 17:38

من یادم نمیاد تا حالا کسی تيتراژ ماه عسل رو خونده باشه و بد شده باشه،،،،به شخصه خودم با شنیدن تيتراژ ماه عسل از صدای بعضی از خوانندها برای اولین بار باصداشون آشنا شدم.......
تبریک بابت انتخاب احسان،،،،، منتها اگه ترانهسراهای کار مشخص میشدن که خیلی خوب میشد

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 15:30
محدثه رضوی نیا

خیلی ممنون از نظر شما ... کاملا همینطوره ، تیتراژ های ماه عسل همیشه عالی بوده و این دفعه هم از دفعات قبل مستثنی نیست ....
در مورد ترانه سرا ها هم نگران نباشید به زودی مشخص می شن ...
بابت داشتن هموطن های باشعوری مثل شما به خود می بالیم ... :)

20.156.64.60
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:16

بی صبرانه منتظر تیتراژهای زیبایی که قراره یک ماه تو بهترین ماه خدا بشنویم هستیم.
هر دو خواننده های موفقی هستند و حتما آثار زیبای دیگری رو منتشر میکنن.
صدای احسان بعنوان تیتراژ پایانی و قبل از اذان.............
موفق باشید

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:20

همیشه بغض تو دنیامو لرزوند ....
هوای گریه هامو داری یا نه ...

مهدی فوق العادس امسال جاش خالی تو ماه عسل

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:46

حداقل تهیه کننده ای مثل احسان علیخانی باید ریسک کنه و خواننده هایی که تا حالا تیتراژ نخوندن یا خیلی کم خوندن رو به تلویزیون بیاره. مطمئنا خیلی هم می گیره.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:56

به نظر من که انتخابای خوبی هستن جفتشون! به خصوص جهانبخش که خیلی صدای با احساسی داره
احسان خواجه امیری هم همیشه نشون داده تیتراژای خوبی رو میخونه
یه عده اومدن گفتن بدون مهدی یراحی نمیشه و اصلا برنامه نیست و... این حرفا چیه آخه؟! مهدی یراحی خیلی خوبه! خدایی کاراشم قشنگ بوده واسه ماه عسل اما دیگه قرار نیس که هر سال ایشون باشن که! تنوع هم باید باشه به هر حال

جمعه 22 خرداد 1394 - 13:49
زهراجاستی

مثل همیشه بدون تعصب و خوب نظر دادی

112.26.20.233
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 18:58

من خودم دوست داشتم مهدی یراحی باشه ولی به نظرم یک سال دورباشه براش بد نیست چون میتونه ایده ی جدیدی واسه ترانه ی سال بعدش داشته باشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:16

تو رو خدا احسان این بار ترانه دکتر یداللهی رو بخونه خسته شدیم بس که کارای تکراری روزبه بمانی رو شنیدیم به خدا ... خواجه امیری با ترانه های افشین یداللهی معروف شد یادش بخیر میوه ممنوعه ، مثل هیچکس ، برای آخرین بار ، هر چی آرزوی خوبه مال تو و ....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:17

راستش دوست داشتم مهدی یراحی حتما باشه. اگه علی عبدالمالکی هم می بود بی شک خیلی خوب می شد. ایشالا سال آینده. " مهدی یراحی و علی عبدالمالکی " چه شود. اوووووووف .

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:24

احسان خواجه امیری خیلی خوبه وصداش به آهنگ های غمگینی که تیتراژ آخر ماه عسل هست میخوره،ولی به نظر من اگه به جای بابک جهانبخش،از محمد علیزاده یا رضا صادقی استفاده میکرد خیلی بهتر بود.البته امساب واقعا جای مهدی یراحی خالیه فوق العاده بود تیتراژ هایی که برای ماه عسل خونده بود.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:28

من بشخصه کلی خاطره خوب با تیتراژهایی که احسان خونده دارم و مطمئنم این هم یکی از تیتراژهای موفق میشه درباره بابک جهانبخشم که جای شکی وجود نداره که عالی میخونه امیدوارم موقع پخش کار احسان با مهدی یراحی مقایسه نشه چون یادمه پارسال همین دوستانی که میگن چرا یراحی نیست کلی ایراد از بغض من یراحی گرفتن که مثل هرسال نخوندو خوب نیست امیدوارم امسالم دو تا تیتراژ خوب دیگه بشنویم در اخر با نظرات دوستان موافقم من تیتراژ بد از ماه عسل ندیدم

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 19:56

مطمئنا بابک جهانبخش یک کار عالی و بی عیب و نقص ارائه خواهد کرد و شکی در این نیست
ولی تیتراژ پایانی ماه عسل بهتر از مهدی یراحی به خود نخواهد دید
بعضی از عاشقانه های مهدی یراحی حال و هوای دیگری دارد که این حال و هوا با لحظات دم افطار همخوانی عجیبی دارد برای مثال قطعا "هر جای دنیایی دلم اونجاست" بهترین کار برای لحظات دم افطار هست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 20:35

احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش ....
دوخواننده ی مطرح و موفق ... عالیه .. موفق باشند ...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:02

به خدا خیلی نامردن آخه چرا تیتراژ رو به علی عبدالمالکی ندادن به خدا صدای علی آخره احساسه خیلی حیف شد متاسفم برای احسان علیخانی دیگه امسال حق علی بود که تیتراژ بخونه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:07

همیشه تیتراژای این برنامه برام شنیدنی بودن شاید به خاطر حال و هوای برنامه وحس سازنده هاش بوده چه طرفدار خواننده بودم چه نبودم به جای اینکه بگیم کاش این بود این نبود منتظر باشیم .مطمئنا این دو کار تو اون زمان پخش به دل همه خواهد نشست

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:10

گزینه های جالبی انتخاب شدن.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:20

وااااای نه , باورم نمیشه . من دوس داشتم صدای مهدی یراحیه عزیز باشه . اَه ه ه دلخورم از آقای علیخانی ... :/

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:07

خب به نظر من هیچکس به اندازه ی خود احسان علیخانی دغدغه و استرس دیده شدن و قوی از اب در امدن این دو کارو نداره...
پس اگه انتخابی صورت گرفته قطعا از روی دقت و وسواس زیادی بوده چون هر دو عزیز خب یه جورایی از موفق ترینای حوزه ی تیتراژن دیگه.......
بعدشم سال قبل که قرار شد مهدی یراحی بخش پایانی بخونه ..خیلیا اومدن گفتن سرقفلی برنامه به اسمش خورده و..... از این حرفا..حالا که نیست میگن چرا این نمیخونه!!!!!
البته به نظر خودم تنوع امسال بهتره.....

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:12

جاي مهدي يراحي خاليه كاش به جاي جهانبخش مهدي بود البته مطمئنم اهنگ احسان يه كار فوق العاده ميشه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:15

سلطان قلب من فقط و فقط احسان عزیزمه. احسان ؛ مرد پاییزی ؛ عاشقتم.

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:22

توجه
عزيزاني ك ميگيد رانت بازي و اينا
عزيزانم احسان جان صداش فنه تيتراژه
قطعات تاوان و ميوه ممنوعه و نابرده رنج و ....رو ك ميدوني چين
اينا عالي بودن.عاااااااااااااااليييييييييي
كلا اقاي خواجه اميري توي تيتراژ خيلي موفقه
پس نتيجه ميگيرم اين م عاااااااااااااااااااااااايييييييهههههههه
و بابك عزيزم هم ك ديگ صداش ارامشه ارامشه
چ تلفيق قشنگييييي
و اما شما چرا هي ميگيد مهدي يراحي
بسه ديگ
وقتي خواجه اميري ميخونه رانت بازيه ولي وقتي چند سال يراحي ميخونه رانت بازي نيست
ههههه
دست برداريد از تعصب و قضاوت هاي بي مورد
امسال بي نظيره
مرسي از هر دو خواننده خوب كشورمون
دوستتون داريم
استعداد احسان جان تو تيتراژ فوق العادس
من ك دارم لحظه شماري ميكنم

جمعه 22 خرداد 1394 - 22:32
محدثه رضوی نیا

نمیدونید چقدر از وجود شما خرسندم :)
ممنون
کاش همه میتونستند انقدر خالصانه نظر بدن ... :)

237.163.60.221
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:24

واااااای بابک عااالیه به نظر من هیچ صدایی احساس صدای بابک رو نداره بابک یه اسطوره ی تکرار نشدنیه

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:42

احسان خواجه امیری + علیرضا کهن دیری = انفجاری دیگر
بی صبرانه منتظریم...

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 23:20

واااااااای واقعا بابک زیبا ترین و احساسی ترین صداییو داره که تاحالا شنیدم چی بشه ماه رمضون امسال با صدای احساس

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 23:30

خیلی جالب میشد اگه بابک و محسن یگانه تیتراژو میخوندن اصن میترکید!

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 23:56

ترکیب جدیدیه ....
ایشالا که موفق باشن....
من اگه میخواستم انتخاب کنم یه کار خفن دو صدائه آماده میکردم واسه اولش .... با صدای مهدی یراحی و فرزاد فرزین (به نظرم صداهاشون جوریه که خیلی خوب میتونه کنار هم بشینه)
تیتراژ دوم هم احسان با یه شعر خوب و یه آواز سنتی طور خیلی میچسبید به نظرم
(البته صداش قدرت اون قدیمارو نداره)

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 15:13
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

قدرت قدیمو نداره؟ :)))))))
آلبوم پاییز تنهایی رو گوش بده.گام های بالا و تحریرای به خصوص که همه خوانندگان پاپا جمع بشن نمیتونن اونجوری بخونن.
اما میتونین فیلمای کنسرتای اخیر و اجرای آواز سنتی ایشون رو ببینید تا معنی قدرت صدا رو درک کنین!!!!!

226.56.92.220
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 21:04
amin.mahdavi

عزیزم اتفاقا پاییز تنهایی رو گوش دادم که به این نتیجه رسیدم صداش قدرتش رو از دست داده :)))))
من خودم صداشو خیلی دوس دارم اما نه الان .... اون موقع که تو سریال در مسیر زاینده رود آواز سنتی خوند کجا و الان کجا .....
اتفاقا این مساله تو کنسرتاشون حاد تره .... یه ویدیو از کنسرت سال 86 تالار کشورش بیرون اومده بود .... اجرای اون موقع رو با کنسرتای الانشون مقایسه کن
با تشکر و احترام

237.194.119.186
جمعه 22 خرداد 1394 - 18:43
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

عزیزم اون آلبوم سلام آخر بود این پاییز تنهایی!!!
تو اون آلبوم تحریراش بیشتر بود نسبت به این آلبوم ولی پاییز تنهایی هم هیچ خواننده ای جز خواجه امیری نمیتونه بخونه.من بازم فبلماشم دارم دوس داشتید براتون میفرستم تا تهمت الکی نزنید!!!!!

134.119.116.71
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:00
amin.mahdavi

خب همین که میگی کسی جز احسان نمیتونه پاییز تنهایی رو بخونه معلوم میکنه وضعیت رو ....
عزیز دل موسیقی و سبک خوندن هر خواننده ای مال خودشه ... ینی چه که فلانی نمیتونه پاییز تنهایی رو بخونه .... فرض کن مثلا سیروان بیاد مثل احسان یا محمد اصفهانی تحریر سنتی بزنه ... خب نمیشه .... سیروان سبکش یه چیز دیگه س .... یا مثلا احسان بخواد مثل آهنگ خلیج فارس فرزاد فرزین حماسی بخونه .... خب بازم نمیشه .... هیچوقت اینطوری خواننده ها رو مقایسه نکن برادر من .... بعد این حرفا مگه من گفتم دزدی کرده که میگی تهمت نزنید :| ...... برادر من .... یه کم متعادل تر در مورد خواننده مورد علاقه خودت و بقیه نظر بده ... به خدا ما هم خواننده خودمونو داریم 1000آتیشه هم هوادارشیم ... ولی هیچوقت به خواننده های دیگه توهین که هیچی تیکه هم نمیندازیم .... کل کل الکی هم نمیکنیم .... نتیجه ش فقط دعوا و ناراحتی بقیه س ..... این مورد آخر رو کاملا دوستانه گفتم

31.235.231.177
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 00:43

خدایی اگه این تلویزیون نبود احساندخواجه امیری چکار میکرد؟
مهدی یراحی و فرزاد فرزین که از طریق برنامه های علیخانی معروف شدن حالا اون یکی خواننده ها به کنار
البته محمد علیزاده و علی لهراسبی و به تازگیا میثم ابراهیمی دست کمی از این خوانننده ها ندارن که توو تلویزیون کم تیتراژ خونده باشن.
بسه دیگه. چقدر باید ار این خواننده های تکراری توو تلویزیون استفاده کنن؟
الان بین خواننده ها فقط مجید خراطها و علی عبدالمالکی هستن که نه کار تیتراژ تلویزیونی دارن و نه به برنامه ای
در تلویزیون دعوت شدن
هرکیم بیاد بگه مجید خراطها و علی عبدالماکی از خواننده های ضعیف کم طرفدار ایرانه واقعا بی انصافی کرده
من خودم طرفدار حمید عسگریم و قبول دارم ک کار تیتراژ داشته و کمو بیش به برنامه های تلویزیونی دعوت شده ولی مثدخیلی از خواننده ها باند توو تلویزیونو تشکیل نداده.
درضمن تیتراژ ماه عسلو باید میدادن به چاووشی و عبدالمالکی چون تو پیج ماه عسل توو فیس بوک بیشترین رای رو این دو خواننده آوردن و این انصاف نبود که به نظرات مردم کم لطفی کنن.
امیدوارم آغا احسان و بابک خان موفق باشن و دیگه دست ار این تیتراژهای تلویزیونی دست بکشن همینطور آقای مهدی یراحی

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 09:19
هستی

ببینید دوست عزیز به دور از تعصب دارم این حرفو میزنم...اگه یکی معروف شد با یه تیتراژ بخاطر توانایی بالاش بوده و پتانسیلی که خودش داشته...شما ببر یکی رو که اصلا موسیقی حالیش نمیشه رو بکن خواننده ی ماه عسل ببینم معروف میشه؟آخه منطقی حرف بزنید...تو سال 92 که امپراطور بهترین آلبوم شد هم همین نظر رو دارین؟؟؟؟ یعنی بهترین و پرفروش ترین آلبوم سال فقط به یه تیتراژ بستگی داره؟؟
عجبااااااااااااااااااااااااااااااا

80.35.223.138
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 10:25
ناشناس

اخه تیتراژو که میدادن به این دوتا ملت روزشون باطل میشد!

225.38.172.69
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:03
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مهدی یرایی=منو رها کن «شب شیشه‌ای»---منو زیر سایه خودت بگیر تیتراژ برنامه «منو زیر سایه خودت بگیر»
یه چیزی بگو تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای»-----هوای تو تیتراژ برنامه «ماه عسل»----مرز تیتراژ برنامه «کمی متفاوت» ---هرجای دنیایی دلم اونجاست تیتراژ برنامه «ماه عسل»------سازش تیتراژ برنامه «ماه عسل» ---فصل بهار تیتراژ «ویژه برنامه نوروز۱۳۹۳»----بغض تو تیتراژ برنامه «ماه عسل» +تیتراژ نوروز94 من حساب کردم شود 11تا تیتراژ تا الان مهتی یرایی خونده
علی لهراسبی=همه چیز آنجاست-فاصله ها-دلنوازان-شیدایی-پیله های پرواز -دریایی ها-خداحافظ بچه-اینارو الان یادم بود ولی بازم داره بعدن اسم اونارم میگم.
حمید عسکری=سریال سی و نه هفته (۱۳۹۳)--شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)--تیتراژ نشان مهربانی-سريال دختران حوا-- بزم آخر---تیتراژ سریال رخصت حمید عسکری-تیتراژ نشان مهربانی -ادامشو الان یادم نیس بعدن میگم ...
محسن یگانه=تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل»---ت ---«آسمان همیشه ابری نیست----نشان بی نشان‌ها»--جرای ترانهٔ تیتراژ فیلم تلویزیونی «یه آسمون آبی سقف اتاق منه» به کارگردانی مجتبی چراغعلی (که مجوز پخش نگرفت و بعدها در آلبوم رگ خواب جای گرفت)------ سریال «قلب یخی» ---یتراژ سریال «فراموشی»----
محسن چاوشی=«قطار» به عنوان تیتراژ برنامهٔ ساعت ۲۵---زندگی ، تحصیلات عالی-- تیتراژ مهربانو---تيتراژ برنامه پشت صحنه محسن چاوشی---- تیتراژ فیلم لامپ صد----یتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی---
مازیار=مجنون لیلی---پروانگی----اسب سفید پادشاه---سریال هفت سنگ--سريال جاودانگي--سریال یلدا--دختران---قلب یخی-- برنامه جوان ایرانی---آدم برفی--
مجید اخشابی= همه خانواده های ما-- سريال چهار چرخ---برنامه ایوان بهار--برنامه سیمای خانواده--نقطه سر خط---گمگشته--تیتراژ ایوان بهار-- برنامه خوشا شیراز---دارا و ندار---برنامه صبح بخیر ایران ---دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت---تیتراژ خانه بدوش ---همه بچه های ما--سریال اولین انتخاب---تیتراژ برنامه شب مهتاب و......
محمد اصفهانی ---سریال تنهاترین سردار ---سریال پهلوانان نمی‌میرند---سریال شکرانه---سریال ولایت عشق---سریال تا ثریا---سریال آوای فاخته---سریال تکیه بر باد----سریال رستگاران---سریال یه تیکه زمین---سریال وفا--- سریال زیر هشت---سریال معصومیت از دست رفته---سریال ارمغان تاریکی--سریال ستاره سهیل---سریال آخرین دعوت--- سریال آتش و شبنم.سریال باب‌المراد---و......
احسان خواجه امیری=سریال مادرانه-سریال آوای باران-برای اخرین بار-ادم خار-ماتادور-غریبانه- از نفس افتاده- مثل هیچ کس--سریال میوه ممنوعه-در مسیر زاینده رود- زیرزمین- نابرده رنج -امشب شب مهتابه-تحویل بهار-
حميد حامي =تيتراژ فيلم پاتو زمين نذار--تيتراژ فيلم سينمايي شبكه--سریال سلام --سریال مردان کوچک - تیتراژ سریال با من حرف بزن-- تیتراژ فیلم سینمایی گل یخ--مهر بی‌پايان---و.....
..................
میبینی همه تیتراژ خوندن و کمم نخوندن ولی چون کارای خواجه امیری هیت شده فکر میکنین زیاد خونده.امیدوارم نزدیک ماه مهمانی خدا زود قضاوت نکنیم

135.106.56.65
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:10
Foroogh ★219★

محمد علیزاده با تلاشش معروف شد کدوم از خواننده ها بعد از هشت سال تلاش که البومش میخواد بیاد ضربه خورده و البومش لو رفته؟؟ اما دست از تلاش برنداشت و دیدید و دیدیم که دلت با منه چه کرد.....
محمد علیزاده با تلاشش به دل ما نشست وگرنه یک صدهزارم تلویزیون رو معروف شدنش تاثیر نداشته و فقط پخش شدن صداش از تلویزیون باعث خوشحالی ما میشه.....
شماها همونایی نیستین که به محمد علیزاده گفتین تو تلویزیون لابی درست کرده؟؟؟؟ بشینید نگا کنین که امسال با آهنگای دیگش نسبت به اهنگای جدیدی که از خواننده های دیگه پخش میشه چه میکنه.......همین انتظار شنیدن ««شهرباران»» که هرسال دم افطار از همه شبکه ها پخش میشه اونم دم افطار لذتش هزار برابر بیشتر از انتظار برای کار جدیده......

160.83.241.59
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:38
محمد(ظرفدار نابغه موسيقي ايران)*محسن يگانه*

جناب سعيد خان فقط يه چيز ميتونم بگم
اينكه براي طرزفكرتون واقعا متاسفم
بله اقاي خراطها و عبدالمالكي خيلي طرفداراشون كمتر از بابك و احسان هستن
نميدونم شما رو چه حسابي اينجوري ميگيد
امسال هر دو تيتراژ ها بهترين هستتن
لطفا از تعصب صحبت نكنيد ديگه

184.102.49.152
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:08
محسن = فرهاد

ابولفضل، آخه برادر من، آخه قشنگ، کجای قطار تیتراژ بود بعد از آلبوم پرچم سفید برنامه ساعت 25 به عنوان تیتراژ استفاده کرد ازش.
و سریال شهرزاد هم که نه فعلا پخش شده و نه چاوشی تاییدش کرده.
و در آخر هم لامپ صد فیلم سینمایی نه سرایال صدا و سیما انحصاری..!!!

150.201.77.138
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 15:38
سعید

آقای ناشناس همین ملت بودن که این دوتارو انتخاب کردن پس مطمن باش روزه ی کسی باطل نمیشد
درضمن مگه محسن چاووشی چه ایرادی داره؟ الان یکی از بزرگان موسیقی کشوره
و علی عبدالمالکیم باید قبول کنیم که یکی از پرطرفدارترین خواننده ی کشوره و صداشم خیلی بهتر از خواننده های دیگست پس چرت نگو. من اونقدر ک آلبوم مخاطب خاص رو پسندیدم آلبوم از عشقو مثل مخاطب خاص نپسیندیدم.
و اینکه فرق علی عبدالمالکی و مجید خراطها با خواننده های دیگه اینه که تا حالا نشده پیشنهاد کارهای تلویزیونو قبول کنن.
من توو یکی از مصاحبه های جدید علی عبدالمالکی داشتم میخوندم که پرسیده بودن چرا تیتراژ نمیخونی گفته بود بیشتر از ۴— ۵ مورد پیشنهاد داشتم ولی قبول نکردم و ترجیح میدم کار تیتراژ تلویزیونی فعلا نداشته باشم.
پس چرا خواننده ی دیگه ایجور پیشنهادهارو قبول میکنن ولی عبدالمالکیو خراطها قبول نمیکنن؟
نکنه میخوای بگی توانایی خوندن تیتراژ رو ندارن؟؟ خخخخخ
آغا ابوالفضل در مورد کامنت شمام باید بگم ک دلیل اینکه چون تیتراژ های احسان خواجه امیری معروف شدن به خاطر این بود که خود سریال ها پربیننده ترین بودن وگرنه اگه احسان یه کار تیتراژیو میخوند که بیننده ی اون سریال کم بود امکان نداشت تیتراژ احسان اینجوریا معروف بشن. قبول داری؟؟
منصفانه نظرتو بگو
اگه کار تیتراژ مثلا آوای بارانو میدادن ب رضا صادقی فرق نمیکرد چون صدای رضا صادقی و همینطور اجراشو همه میپسندیدن
پس قبول ک هرکی تیتراژ این سریال هارو میخوند کارش میگرفت چون خود سریال ها معروف بودن.
و اینکه خانوم فروغ من در مورد کامنت شما هیچ جوابی ندارم چون همه بعد مبتلا شدن مرتضی پاشایی ب سرطان فهمیدن که محمد علیزاده چه جور آدمیه.
ب هرحال تیتراژ ماه عسل امسالم امیدوارم مثل همه ساله خوب باشه.
و اینکه آغا ابوالفضل از همین الان بهت بگم ک تیتراژ ماه عسل با صدای خواجه امیری خیلی معروف میشه چون ماه عسل یکیاز پربیننده ترین برنامه های تلویزیونیه.

111.17.36.244
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 17:13
Mehdi Mika

فک کن تیتراژ شروع و پایانی ماه عسل رو با صدای عبدالمالکی و خراطها میشنیدیم! عجب چیزی میشدا! تصورشم نمیتونم بکنم خدایی

94.210.141.118
جمعه 22 خرداد 1394 - 11:45
aliyousefi

mehdi mika
من خودم کارهای علی عبدالمالکی و مجید خراطها رو دوست دارم.هرکس سلیقه ای داره و همه سلیقه ها قابل احترامِ...
من فک میکردم شما از رو آگاهی در مورد یک اثر هنری نظر میدی نه از رو دشمنی و تخریب ،چرا که به عنوان مثال تو آلبوم علی عبدالمالکی بزرگانی همچون مهران عباسی ،معین راهیر، امیر فتحی و پازل بند تو بخش تنظیم ها حضور داشتند و میکس و مستر بیشتر قطعات رو مهران عباسی و محمد فلاحی انجام داده بودن ولی شما به کل اون آلبوم رو ضعیف و آماتور خظاب کردید واقعا جـــــــــالبه !!!!؟؟؟؟
مهران عباسی ضعیف ؟؟؟!!! یعنی بین این همه ترک تو آلبوم عبدالمالکی یه کار قوی نداشت ؟؟؟
معین راهبر ضعیف ؟؟؟!!! یعنی یه ترک قوی نداشت؟؟؟ عجب؟؟؟
همه میدونن علی عبدالمالکی برای اولین آلبومش هم وقت زیادی صرف کرد و هم هزینه زیاد...
یادمه یه بار تو صفحه مجید خراطها شما گفتین برین تنظیم مهران عباسی یا پازل بند رو تو فلان قطعه محسن یگانه گوش کنید تا بفهمید تنظیم یعنی چی ؟
حالا چی شد همون مهران عباسی و پازل و معین راهبر ،امیر فتحی تو آلبوم عبدالمالکی اومدن ،شدن آماتور و ضعیف .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای شما متاسفم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به امید موفقیت بیشتر علی عبدالمالکی و
مجید خراطها که به زودی آلبوم متفاوتی رو منتشر خواهد.

220.6.28.144
جمعه 22 خرداد 1394 - 20:50
〰Atrin〰

اقا سعید محمد علیزاده تو یه مصاحبه گفته بود که من وقتی نظرات مردم رو توی سایتا میخونم و میبینم پشت سرم حرف میزنن خوشحال میشم و دوستام میپرسن چرا از این حرفا خوشحال میشی ؟میگم چون تا پیگیر کارت نباشن درموردت نظر نمیدن حتی انتقاد و تخریب_اینکه شما درموردشون قضاوت میکنید و پشت سرشون حرف میزنید یعنی کارشون رو دنبال میکنین و خوبه و اما اینکه نصفه نیمه دنبال میکنین خیلی بده.
سره قضیه ی فوت مرحوم پاشایی محمد علیزاده هیچ خطایی مرتکب نشده و اینو خوده شما خیلی بهتر از منه هوادار ایشون میدونین و میدونین که چه شخصیت عالی ای داره ولی چرا این دوستیه بی ریای ایشون رو حمل بر سواستفاده میکنین و تا جایی کم میارین این بحث بچگونه با جواب بدیهی اش رو وسط میکشین رو دلیلشو نمیدونم!
به هر حال دوستان این بحث رو توی پیج های دیگه ی این سایت تموم کرده بودن و من دوست نداشتم وارد بحث بشم ولی اینجا دیگه طاقتم تموم شد.
خواهشا دیگه این بحث رو تموم کنین.
ممنون از موسیقی ما

17.44.41.18
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:29
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

همه تیتراژ خوندن..!
اما ون تیتراژای احسان خواجه امیری فوق العاده ست
ذوست دارن تیتراژاشون رو بدن ایشون بخونن :)))
در ضمن احسان خواجه امیری با هرچی که معروف شد الان هزار برابر کسایی که نام بردین طرفدار داره

170.220.2.89
جمعه 22 خرداد 1394 - 21:50
Mehdi Mika

آقای یوسفی عزیز! اولا که بنده هم معتقدم سلیقه هر کسی محترمه! ولی شما که اینو میگی چرا خودت به سلیقه و نظر دیگران احترام نمیذاری؟! سلیقه و نظر بنده اینه که به هیچ عنوان این دونفر نمیتونن کار قابل قبولی واسه برنامه ماه عسل تولید کنن!
من با هیچ هنرمندی دشمنی ندارم!اصلا مضحک و احمقانس که بی دلیل با یه هنرمند دشمنی داشته باشی! مگه این دونفر چه بدی به من کردن؟!! در مورد خواننده مورد علاقه شما حرفی نمیزنم چون از نظر من ایشون سطح کاراشون فوق العاده نازل و ضعیفه
در مورد آلبوم مخاطب خاص بنده به هیچ عنوان از لفظ آماتور استفاده نکردم!لطفا حرف تو دهن کسی نذار! گفتم آلبومش ضعیفه!نگفتم معین راهبر و مهران و پازل ضعیفن! کلیت آلبوم عبدالمالکی ضعیف بود!چون شعراش خیلی ضعیف یودن و ملودیاشم که اصلا حرفی واسه گفتن نداشتن! اگه همین افرادی که نام بردی تو آلبوم تنظیم نداشتن که دیگه حتی همون چن تا ترک قابل تحملم نداشت! تازه همین افرادم باز بهترین کاراشون رو تو آلبوم انجام ندادن!نمونش همین پازل که تو این آلبوم اصلا و ابدا اون پازلی نیس که من میشناسم
فقط میکس و مستر آلبوم قابل قبول بود
دوست عزیز شما میتونی به خاطر این حرفا واسه من متاسف باشی! کل کاربرای این سایت هم متاسف باشن نظر من همینه که گفتم! چون به گوشم اعتماد میکنم تو موسیقی نه حرف و حدیث دیگران و اسامی اشخاص
موفق باشی

122.63.171.87
شنبه 23 خرداد 1394 - 12:22
aliyousefi

آقا مهدی عزیز
منظورم از حرفام شخص شما نبود و کلی گفتم.اگه جسارتی شد عذر میخوام.
مهدی جان جسارتا یعنی میخواید بگید شما از لحاظ سواد موسیقیایی از علی عبدالمالکی و مجید خراطها بیشتر میفهمین که اونا متوجه ضعف کاراشون نمیشن ولی شما متوجه میشین ؟؟؟ این در صورتی هست که خود عبدالمالکی و خراطها فقط صرفا خواننده نیستن و سابقه آهنگسازی و تنظیم رو از سالها پیش دارن .یعنی با وجود اینهمه سابقه بازم اینقدر ضعیف هستن که مخاطبانی مثل من و شما ضعف کاراشون رو متوجه میشویم و اونا نه؟ پس اونا تو این سالها چه کار میکردن؟
من خودم بعضی از ملودی های آلبوم مخاطب رو دوست داشتم ، شاید شما ملودی های عبدالمالکی رو دوست ندارین پس دلیل بر ضعیف بودنش نیست. اگه یه اثر هنری رو دوست نداریم دلیل نمیشه بگیم چقدر ضعیف بود و مولف اون اثر رو ببریم زیر سوال ؟

240.30.192.145
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:20
Mehdi Mika

نه رفیق!مشکلی نیس! نیازیم به عذرخواهی نبود اصلا
من اصلا سواد آکادمیک موسیقی ندارم که بخوام بگم از کسی بیشتر میفهمم یا کمتر
میشنوم و مقایسه میکنم! اصلا بحث سابقه که نیس! ممکنه یه نفر 20 سال آهنگسازی کنه ولی تو سطح پایین!! مطمئن باش این افراد خودشون متوجه ضعفشون هستن اما راه حلی ندارن! شاید بگی میتونن سعی کنن ضعفاشونو برطرف کنن!اما موزیک اساسا یه مقوله ذوقی هستش و به استعداد ذاتی افراد مربوط میشه تا چیزایی مثل سواد و تمرین و تجربه و...
حالا مثلا عبدالمالکی میخواد چیکار کنه واسه ضعف آهنگسازیش؟! سطح توانایی و استعدادش در همین حده! مگر اینکه بده کاراشو بقیه انجام بدن!الان تو موزیک ایران چنتا آهنگساز خوب داریم؟! من فک نکنم به 10 نفرم برسن!بنابراین همین کارم نمیتونه انجام بده!پس مجبوره به همین سطحی که توش هس قانع باشه و تو مارکت بمونه
اصلا بحث دوس داشتن نیس که! وقتی که ملودیارو گوش میدم و هیچ کششی احساس نمیکنم و هیچ چیز جدیدی توش نمیشنوم معلومه که دوست نخواهم داشت! اما پیش اومده کاری رو شنیدم اصلا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم اما میفهمم که این کار حرف واسه گفتن داره و قویه!از اون کار قطعا تعریف میکنم
البته که افرادی هستن که آلبوم عبدالمالکی و برخی کاراشو دوس دارن و منم به سلیقشون احترام میذارم اما این باعث نمیشه که بگم کار ضعیف نیست
بذار یه مثالم از آلبوم آخر یگانه بزنم! قطعه نگاه که خیلی از هواداراش خوششونم اومده بود ازش! اما به نظر من ضعیف ترین کار آلبوم بود چون به واقع هیچی نداشت! اما با این وجود نمیتونم از کسی ایراد بگیرم که چرا از این کار خوشت اومده! سلیقشه دیگه
باید بین سلیقه و کار حرفه ایه موزیک یک مرزی رو قائل بشیم

15.186.199.250
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 01:22

امسال ماه عسل بدون مهدی یراحی هیچ صفایی نداره.پشیمون میشه علیخانی

جمعه 22 خرداد 1394 - 07:50
پریا

مطمئنا....

241.20.95.6
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 19:11
مهدیه

همچین ببیننده ای داشته باشه که اگه ده سال یراحی بخونه نتونه اینقد طرفدار داشته باشه....

86.219.172.180
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 10:02
پریا

مهدیه خانوم همیشه که تعداد بالای بیننده دلیل بر عالی بودن یه کار نیس...

182.151.2.252
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 01:23

جالبه هرسال دوستان یه بهانه ای میگیرن، پارسال میگفتن چرا اینقدر تیتراژ پایانو میدن یراحی، دیگه یکنواخت شده و ... بعد گفتن چرا شعر تیتراژو روزبه بمانی نگفته اون بهتر بود و ... حالا امسالم سر خواجه امیری بحث و دعواست
کلا اینطور که مشخصه دوستان فقط بلدن ساز مخالف بزنن، آهنگ بیرون نیومده نسبت بهش جبهه الکی گرفتن و نقد میکنن و میگن خوب نیستو ...

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 02:10

بهتون قول میدم علیخانی چنان پشیمون میشه از اینکه مهدی یراحی رو برای تیتراژ اخر انتخاب نکرده...
صد در صدر سال بعد دوباره مهدی یراحی رو میاره....لامصب صداش سوووووز داره

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 09:55
mohsen 5678

حدس زدنش سخت نیست سر قفلی برنامه ماله این اقاست امسالم درگیر البومش بود وگر نه این اقا جای خواجه امیری داشت میخوند!

90.26.99.217
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:01
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

همین شماها سال پیش میگفتین چرا تیتراژو باز یراحی خونده!!!!!!
مردم عجیبی هستیم

126.67.65.155
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:40
محدثه رضوی نیا

من هم به شما قول میدم که همچین اتفاقی نمیفته ...
برای چی باید پشیمون بشه ؟؟؟
ایشون هیچی کم ندارن !

104.132.78.31
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 02:22

اینکه تیتراژِ ابتدایی رو کی بخونه اصلا مهم نیس و زیاد توجهی بهش نمیشه ، ولی خداییش اون حس لازم رو احسان خواجه امیری نداره برای تیتراژِ پایانی هرچقدر هم که اشعارِ روزبه بمانی عالی و پر مفهوم باشه ، خواجه امیری این احساسِ خاص رو نمیتونه به مردم ابلاغ کنه ، درمورد بابک جهانبخش هم که کلا چیزی نمیگم ولی خداییش بدردِ تیتراژ نمیخوره و کاراش بی کیفیت و کاورِ سیاوش قمیشیِ ای کاش ماه عسل رو میکرد به خواننده هایی که تاحالا پاشون به تیتراژ باز نشده ولی این لیاقت رو دارن به هر حال امیدوارم که کارشون قابلِ تایید شنونده ها باشه :)

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 10:59
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

شما برو خوشبختی و لحظه و تنهایی و حس و نابرده رنج رو گوش بکن بفهمی حس یعنی چی.
مطمعنم نظرت عوض میشه

163.135.177.71
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 23:16
محدثه رضوی نیا

خب دوست متخصص و همه چیز دان گرامی !
شما چقدر راحت درباره ی دیگران نظر میدید ؟ .. والا من جرات همچین کاری رو ندارم ، اونم دم ماه رمضون ، اینجوری درباره ی دیگران حرف بزنم ، چطوری روزه بگیرم ؟؟؟!!! خجالت آوره ...
دوست متخصص گرامی ، شما اصلا معنی *حس* رو می دونید ؟؟؟ ..
شما کسی نیستید که بخواید تعیین کنید آقای خواجه امیری میتونه این حس رو به مردم ابلاغ کنه یا نه !!!! نتایج بعدا اشتباهه شما رو گوشزد میکنه ...
ثانیا تیتراژ برف بابک جهانبخش رو نشنیدید ؟ ... که مردم خیلی هم خوب باهاش ارتباط برقرار کردن و آهنگ منتخب هم شد ؟؟؟ ... می بینید ، دیدگاه شما در مورد حس خیلی پرته ...
افرادی که خواننده ها رو انتخاب میکنن ، خیلی بیشتر از امثال شما در این مورد تخصص و آگاهی دارن ، شما نگران نباشید ، بنشینید و اعمالتون رو طوری تنظیم کنید که روتون بشه ، ماه رمضون سر سفره خدا بنشینید ...

217.221.99.145
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 02:23
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

الان به نظر خودتون خیلی نظر کارشناسی بود نه؟؟
من ندیدم کسی رو که با غریبانه و مثل هیچکس و نابرده رنج و تاوان و میوه ممنوعه و... نتونسته باشه ارتباط برقرار کنه ....!!!
مثل همیشه مورد توجه قرار میگیره این تیتراژ :)))))

18.42.88.49
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 02:55

برف جانبخش پارسال بهترین تتراژتلویزیون شد وعلیخانی هم میخوادازقافله عقب نیفته
خیلی مقلده اه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 19:06
ناشناس

هه هه هه هه.ار خنده دارم می ترکم.خیلی ممنون که موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی.
خدایا ! ببین کی داره نظر می ده می گه احسان خواجه امیری فالش می خونه و کارهاش رو صد بار ضبط
می کنه.خدایا خودت ظهور کن.فقط بهتون بگم اینجوری کاری از پیش نمی برید.
و در آخر خیلی ممنون از ابوالفضل عزیز.

140.149.107.252
جمعه 22 خرداد 1394 - 15:27
ناشناس

سجاد ببخشيد اين جواب مال شما نبود اشتباه شد.

19.108.77.181
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 04:29

عجب تیتراژ هایی احسانو که اصن نگو بابک جهانبخشم عالیه ایول اصن فکر نمیکردم آهنگ جدید احسان تیتراژ باشه عالیه فقط میتونم بگم ایول

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 08:47

خوشم میاد یدونه از طرفدارای چاوشی هم اونقدر بیکار نیس که مثلا بخواد کارای اون خردسال عزیز سایتمون " ابوالفضل..." و تلافی کنه!

اولا که دنیای کوچیکی داریم. هر چقدر در مورد دیگران قضاوت کنیم و بد بگیم تو همین دنیا سرمون میاد!!! البته تو زندگی های کوچیک خودمون و در سطح خودمون!!((مثلا برای دوست خردسالمون اندازه موفقیت های کلاس سومش که سال دیگه واردش میشه!) محسن چاوشی ادمی که کاری به هیچکس نداره. جزء مطلوم ترین افرادیه که تو کل عمرم شناختمش.... دوس داره اونجور که میخواد زندگی کنه.... چقدر حرف و تهمت و دروغ و تمسخر پشتشه!

اتفاقا حافط تو زمان خودش منفورترین ها بوده. نقله حتی متشرعین با سنگ میزدنش بخاطر شعراش... مولوی رو براش یه تهمتایی در مورد ارتباطش با شمس در اورده بودن که....!
ادمایی که تو دنیا ماندگار شدن تو زمان حیاتشون همه بهشون سنگ زدن!
خدا تو افتاب قدرتی افریده که با خاک پاشی بهش هیچ اتفاقی نمیفته...فقط ذرات خاک دیر یا زود برمیگرده و چشم اون فرد رو کور میکنه!

صد سال دیگه که به قول محسن این دهان های لقی که حرفاشون مث بمب و موشک رو سرش خراب میشه و حرفی نمیزنه نیستن و همه زیر خاکیم. اون زمان قضاوت خواهند کرد که چه کسی ماندگاره یه تاجرِ موسیقی یا یه مولف متفکر مثل محسن....

از همه عذر میخوام که پست غیر مرتبط دادم
برای اینکه زیادی هم غیر مرتبط نباشه میخوام ارزو کنم که احسان عزیز یه اهنگ بدون فالش به صدا و سیما بده. البته اهنگای استادیوییشو که صد بار ضبط میکنه مهم کنسرتاشن که همونطور که فیلمشو گذاشته بودم پر از فالش و جیغ و خرابکاریه...
حیف مهدی یراحی که گذاشتنش کنار!! مهدی و فرزاد هر چی هستن فالش نمیخونن!!!!!

لطفا تایید

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:36
mohsen 5678

دوست عزیز اون فیلم فالش نبود من چند فیلم از اجرای میوه ممنوعه دیدم فرم اجرا اونجوریه و مشکل صدابرداریه دوست عزیز که جیغ میکشه و فالش میشه ماله صدابرداریه خیلی گوش تیزی میخواد متوجه شدنه این موضوع........

101.77.29.121
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:39
علی-طرفدار آقای خاص

وقتی دیدید کسی به شما حسادت میکند به او احترام بگذارید،چون او واقعا درک کرده که شما از او بهترید.
نتیجه اخلاقی:ما از بعضیا بهتریم.

88.7.178.2
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 15:01
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

محسن چاوشی ادمی که کاری به هیچکس نداره. جزء مطلوم ترین افرادیه که تو کل عمرم شناختمش
کنسرت مانند جنگ شادیه و اصلا این حرفو محسن چاووشی به کسی نگفته :)))))))) خییییلی مظلومه ایشون خخخخ.
اما در مورد اون فیلم و فالشی:
اگه خوانندتون میتونست 30 ثانیه کنسرت بذاره فرق صدای فالش و صدا برداری رو میفهمیدی :)
صدای خواجه امیرری به دلیل قدرت بالاش در سطح خیلی صدا برداری ها نمیگنجه که اینو یک مجله ی اروپایی هم تایید کرد.
اون فیلم فقط از نظر شما و طرفدارای چاووشی فالشه چون تا حالا نرفتین تو کنسرتای بزرگ و فقط در کنسرتای زیر پتو شرکت داشتین وگرنه فرق فالش و صدا برداری رو میفهمیدین :)
مووسیقی ما اینم نمیخوای تایید کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

99.65.181.242
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 19:17
ناشناس

هه هه هه هه.ار خنده دارم می ترکم.خیلی ممنون که موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی.
خدایا ! ببین کی داره نظر می ده می گه احسان خواجه امیری فالش می خونه و کارهاش رو صد بار ضبط
می کنه.خدایا! خودت ظهور کن............................فقط بهتون بگم اینجوری کاری از پیش نمی برید.
و در آخر خیلی ممنون از ابوالفضل عزیز که همیشه جواب همه رو می ده.

227.153.158.126
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 23:36
ناشناس

هه هه هه هه.ار خنده دارم می ترکم.خیلی ممنون که موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی.
خدایا ! ببین کی داره نظر می ده می گه احسان خواجه امیری فالش می خونه و کارهاش رو صد بار ضبط
می کنه.خدایا! خودت ظهور کن...........................فقط بهتون بگم اینجوری کاری از پیش نمی برید.
و در آخر خیلی ممنون از ابوالفضل عزیز که همیشه جواب همه رو می ده.

111.40.200.51
جمعه 22 خرداد 1394 - 13:11
محدثه رضوی نیا

خب خب خب ، حرف هاتون کاملا با هم ضد و نقیضه ... و این تعجب آوره ، نیست ؟؟؟!!!!!!!!
اولا قبول دارید که هر چقدر در مورد دیگران بدگویی کنیم این سر خودمون هم میاد ... نیکی با نیکی و بدی هم با بدی بر میگرده ، در صورتی که این مطلب رو قبول دارید ، چطور می تونید درباره ی آقای خواجه امیری بدگویی کنید و پشت سرشون حرف بزنید و بهشون تهمت بزنید ؟؟؟؟؟!!!!!! اگه صدای ایشون فالش بود و به قول شما پر از خراب کاری ! ، هیچوقت ، تاکید میکنم که هیچوقت کنسرتاش با استقبال رو به رو نمی شد ، در این صورت تور کنسرت های اروپاش با موفقیت روبرو نمی شد !!!
شما چطور انقدر راحت در مورد دیگران ، اون هم در چنین فضای عمومی ای نظر میدید ؟؟ ... شما اینطوری میخواید ، در کمتر از یک هفته ی دیگه سر سفره ی خدا بنشینید ؟ ... روتون میشه واقعا ؟؟؟
تمام این کار ها به خودتون بر می گرده ... آیا من به شما توهین کردم ؟ وقتی جواب این سوال منفیه ، شما حق ندارید به من توهین کنید ....
نظر شما کاملا مغرضانه داده شده ... این کاملا مشخصه ... فکر نکنید من و امثال من نمیتونیم توهین کنیم ، نه !! بلکه اولا در شان خودمون نیست این کار ، دوما هفته ی دیگه ماه رمضونه .. اگه انقدر راحت گناه کنیم ، چطور روزه بگیریم ؟؟ ....
شما نمییخواد برای آقای خواجه امیری آرزوی موفقیت کنید ، برید برای خودتون آرزو کنید که از قلبتون سیاهی و کینه و بدی ها رو پاک کنید ، تا بهتر بتونید دنیا و آدم ها رو ببینید ، باور کنید اونطوری دنیا خیلی زیبا تره ...
همیشه حرفی بزنید که باعث شادی و آرامش دیگران بشه ، نه رنجوندن و ناراحت کردن اونها ...
شما تمام طرفدار های ایشون رو با این حرف هاتون رنجوندین !!! نمیدونم اگه به آخرت اعتقادی دارید ، چطور میخواید حق الناس این همه آدم رو حساب کنید !!!
موسیقی کاملا سلیقه ایه ، اگه شما از یه نفر خوشتون و از نفر دیگه ای بدتون میاد ، دلیل بر خوب بودن یا بد بودن اونها نیست ! بلکه این سلیقه و حریم شخصی شماست که البته نباید بیانش میکردید !!!!

197.24.24.13
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 09:10

ببینید امپراطوریای عزیز...امسال تیتراژ که رفت شما صداشو کم کنید ، مثل مجسمه رو پلی کنید!!!
#امپراطور_مهدی

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 10:52

این جریان مافیا که آقای حامی ازش حرف میزنه چیه ؟؟ شما میدونید ؟ منم میدونم !!!!! ادمین جان بچاپ قربانت گردم

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:53
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مهدی یرایی=منو رها کن «شب شیشه‌ای»---منو زیر سایه خودت بگیر تیتراژ برنامه «منو زیر سایه خودت بگیر»
یه چیزی بگو تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای»-----هوای تو تیتراژ برنامه «ماه عسل»----مرز تیتراژ برنامه «کمی متفاوت» ---هرجای دنیایی دلم اونجاست تیتراژ برنامه «ماه عسل»------سازش تیتراژ برنامه «ماه عسل» ---فصل بهار تیتراژ «ویژه برنامه نوروز۱۳۹۳»----بغض تو تیتراژ برنامه «ماه عسل» +تیتراژ نوروز94 من حساب کردم شود 11تا تیتراژ تا الان مهتی یرایی خونده
علی لهراسبی=همه چیز آنجاست-فاصله ها-دلنوازان-شیدایی-پیله های پرواز -دریایی ها-خداحافظ بچه-اینارو الان یادم بود ولی بازم داره بعدن اسم اونارم میگم.
حمید عسکری=سریال سی و نه هفته (۱۳۹۳)--شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)--تیتراژ نشان مهربانی-سريال دختران حوا-- بزم آخر---تیتراژ سریال رخصت حمید عسکری-تیتراژ نشان مهربانی -ادامشو الان یادم نیس بعدن میگم ...
محسن یگانه=تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل»---ت ---«آسمان همیشه ابری نیست----نشان بی نشان‌ها»--جرای ترانهٔ تیتراژ فیلم تلویزیونی «یه آسمون آبی سقف اتاق منه» به کارگردانی مجتبی چراغعلی (که مجوز پخش نگرفت و بعدها در آلبوم رگ خواب جای گرفت)------ سریال «قلب یخی» ---یتراژ سریال «فراموشی»----
محسن چاوشی=«قطار» به عنوان تیتراژ برنامهٔ ساعت ۲۵---زندگی ، تحصیلات عالی-- تیتراژ مهربانو---تيتراژ برنامه پشت صحنه محسن چاوشی---- تیتراژ فیلم لامپ صد----یتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی---
مازیار=مجنون لیلی---پروانگی----اسب سفید پادشاه---سریال هفت سنگ--سريال جاودانگي--سریال یلدا--دختران---قلب یخی-- برنامه جوان ایرانی---آدم برفی--
مجید اخشابی= همه خانواده های ما-- سريال چهار چرخ---برنامه ایوان بهار--برنامه سیمای خانواده--نقطه سر خط---گمگشته--تیتراژ ایوان بهار-- برنامه خوشا شیراز---دارا و ندار---برنامه صبح بخیر ایران ---دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت---تیتراژ خانه بدوش ---همه بچه های ما--سریال اولین انتخاب---تیتراژ برنامه شب مهتاب و......
محمد اصفهانی ---سریال تنهاترین سردار ---سریال پهلوانان نمی‌میرند---سریال شکرانه---سریال ولایت عشق---سریال تا ثریا---سریال آوای فاخته---سریال تکیه بر باد----سریال رستگاران---سریال یه تیکه زمین---سریال وفا--- سریال زیر هشت---سریال معصومیت از دست رفته---سریال ارمغان تاریکی--سریال ستاره سهیل---سریال آخرین دعوت--- سریال آتش و شبنم.سریال باب‌المراد---و......
احسان خواجه امیری=سریال مادرانه-سریال آوای باران-برای اخرین بار-ادم خار-ماتادور-غریبانه- از نفس افتاده- مثل هیچ کس--سریال میوه ممنوعه-در مسیر زاینده رود- زیرزمین- نابرده رنج -امشب شب مهتابه-تحویل بهار-
حميد حامي =تيتراژ فيلم پاتو زمين نذار--تيتراژ فيلم سينمايي شبكه--سریال سلام --سریال مردان کوچک - تیتراژ سریال با من حرف بزن-- تیتراژ فیلم سینمایی گل یخ--مهر بی‌پايان---و.....
..................
مافیا یعنی اینکه همه تیتراژ خوندن من جمله خود حامی ولی چون تیتراژای خواجه امیری از همه هیت تر شده این مانند آتشی بر وجود شما و خیلیا شعله ور شده :)

139.116.100.71
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 21:45
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

حتما بوده که شما اینطور داغ کردی وگرنه من که اسم نبردم :))

238.114.75.24
جمعه 22 خرداد 1394 - 12:58
محدثه رضوی نیا

مافیا ؟!
البته که میدونیم ، مافیا یک لفظ یا راحت تر بگم ، یک دستاویز و بهانه برای افرادی هست که به موفقیت نرسیدند ، و از این لفظ برای افراد موفق استفاده میکنند ...
متوجه شدید ؟ خیلی ساده ست ! ... فقط انسان های نادان میتونند به جای تلاش و کوشش، گوشه ای بنشینند و این القاب رو برای آروم کردن خودشون به دیگران نسبت بدن ...
از این بهانه ها ، نه فقط در جامعه ی موسیقی ، بلکه همه جا وجود داره !! مثل اینکه به آقای چاوشی میگن ، چون کنسرت نمیزاره ، صداش با دستگاهه ... این هم از همون بهانه هاست ... درست نمیگم ؟؟!!! :))))

2.217.9.252
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:21
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

نمیدونم چرا تا تقی به توقی میخوره ملت داغ میکنن !!! آرامش خودتونو حفظ کنین لطفا...من فقط یاد حرف آقای حامی اقتادم شما چرا به خودتون میگیرید آخه !!! عجبا :)

239.162.65.117
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:59
محدثه رضوی نیا

من اصلا همچین عقیده ای ندارم و فقط میخوام مثال بزنم و در مثل جای مناقشه نیست ، مثلا اگه یکی میگفت فلانی کنسرت نمیزاره چون صداش با دستگاهه ، انصافا شما به خودتون نمیگرفتید ؟؟؟!!! چرا ؟؟؟ چون این حرف ها رو افراد احمق ، پشت سرشون میزنن ...
در مورد ما هم همینطوره ... بازم اونایی که احمقن ، این طور حرف ها رو پشت سر آقای خواجه امیری می زنند ...

134.13.242.238
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:11

چرا خوندن تیتراژ این برنامه مهمه؟
از خوندن تیتراژ سریال که مهم تر نیست که

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:13

واااای با صدای بابک چه ماه رمضونی بشه امسال.صداش دیوونه کنندست

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:18

واااای با صدای بابک چه ماه رمضونی بشه امسال.صداش دیوونه کنندست

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:30

بابک گفت نمیخونم
امکان داره خواجه امیری اولو بخونه پایانیو مهدی یراحی بخونه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 11:56

آقای ابوالفضل یعنی چی؟؟؟ چون شما طرفدار آقای خواجه امیری هستین باید آقای یرّاحی رو بکوبین؟؟؟یا بقیه رو؟؟؟؟ نمیشه که برادر من!!!! من خودم هم طرفدار آقای خواجه امیری هستم هم آقای یرّاحی،ولی دلیل نمیشه بگم چون آقای جهانبخش خونده ال و بل و بیسان و بهمان!!!! روند ماه عسل بهم ریخته!!!!! میشه؟؟؟ اگه آدم از کسی خوشش نمیاد ولی اون خواننده موفقه،و این مخالفت احساسیه و ناشی از یه غیرت هوادار،نباید بکوبدش!!!!!
...........
عیبی هم نداره آقای خواجه امیری و آقای جهانبخش خییییییییییلی هم عالی♥ آقای یرّاحی هم که بهار نارنجو داشتن..♥

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:55
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

شما از بالا کل نظراتو بخونی میفهمی کی کیو کوبونده :)
واقعا با این آدما داریم میریم سراغ مهمونی خدا؟؟؟

240.195.103.169
جمعه 22 خرداد 1394 - 16:14
پانته آ

خوندم برادر من اما اینجور برخورد کردن زیاد جالب نیست..خب شما خوشتون میاد کسایی که حتی از ایشون خوششون میاد بخاطر لج با منو شما بخاطر حرف زدنمون بهشون بد و بیراه بگن؟؟؟؟
یه مقدار بخاطر حسادت به کار آقای خواجه امیری یکمیش بخاطر تعصب به خواننده مورد علاقشون،و یه گروه هم دلایل خودشون و دارن،چه منطقی و چه غیر منطقی،برخورد درست ماست که میتونه اینجور آدمارو بشونه سر جاش و این حرفا رو تموم کنه...نه؟؟؟؟

97.113.82.243
جمعه 22 خرداد 1394 - 18:40
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

بله درسته ولی شما یه سر به اینستاگرام آقای خواجه امیری هم بزنید با توهین طرفداران یراحی مواجه میشید!!!!!!!!!!!

186.131.10.127
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:31
محدثه رضوی نیا

مگه من چطوری صحبت کردم ؟؟؟
ببینید پانته آ خانم عزیز ، من آدمی هستم که خیلی به اصول اخلاقی پایبندم ، وقتی میگم از توهین به دیگران خوشم نمیاد ، همه جا مانع کسی که این کارو کنه میشم ، مهم نیست این طرف دوستم باشه ، غریبه باشه و یا هر کس دیگه و مهم هم نیست کسی که ازش بدگویی شده طرفدارش باشم یا ازش بدم بیاد ، توهین کردن به دیگران و به چالش کشیدن اون ها در هر صورت کار اشتباهیه ...
بار ها و بار ها توی موسیقی ما از هنرمندان مختلف در برابر انتقاد های بی جا حمایت کردم ، حتی بعضی هاشون خواننده هایی بودن که واقعا ازشون بدم میومده
اخه میدونید ، اثری که هنرمند بوجود میاره ، عین فرزندش می مونه و خیلی براش زحمت میکشه ، پس برای احترام به زحمات اون هنرمند هم که شده ، باید درست انتقاد کنیم ، با توهین و از این جور حرف ها تنها چیزی که حاصل میشه اینه که به دیگران نشون میدیم که چقدر جایگاه اجتماعی و شخصیتی پایینی داریم .... !!!!!!

213.80.105.9
شنبه 23 خرداد 1394 - 13:26
پانته آ

بله آقای ابوالفضل این مسئله همیشه وجود داره،تنها تادیب درست هم ریپورته..غیر اینه؟؟؟
فقط میشه یه ذره از حجم انتقادای غلط کم کرد که اونم تنها هدف اینجور آدما لجبازیه ...
.............
خانم رضوی نیا چرا به خودتون گرفتین؟؟؟ اصلا منظور من شما نبودین اونی که باید منظورمو میگرفت، نگرفت..!!

128.58.202.180
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 12:32

دوستان اقای جهانبخش توو صفحه اینستاگرامشون نوشتن که با اقای علیخانی به توافق نرسیدن برای همین ایشون تیتراژ ماه عسلو نمیخونه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 12:34

بابک جهانبخش اعلام کرده با تیم ماه عسل به توافق نرسیده !

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:10

من با اینکه از بیننده های برنامه ماه عسل هستم اما به مجری این برنامه آقای علیخانی انتقاداتی دارم.
ایشون خیلی مغرور ومتکبر هستند وحالا فهمیدم چرا محسن یگانه عزیز با ایشون رابطه خوبی نداره.چون واقعا آقای علیخانی اخلاق حرفه ای ندارند.
برخوردشون در برنامه تحویل سال با مهمونای آذری شون اصلا خوب نبود.واقعا جای آقایون و مجریان توانایی مثل فرزاد حسنی در تلویزیون ما خالی است.
به نظر من هم نباید خواننده های ما با ایشون همکاری داشته باشن.
واقعا ایول به محسن یگانه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:11

کاشکی بدنش شهاب رمضان بخونه
صداش خوراکه این نوع تیتراژاس

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:23

کاش به جای استفاده از خواننده های مطرح هر سال از استعدادهای جوانی که عرصه ای واسه دیده شدن ندارن استفاده می شد. می شد که یکی دیگه از رسالت های این برنامه پربیننده معرفی چهره های با استعداد به موسیقی کشور باشه. چه اشکال داشت اگه یه خواننده خوش صدا و با استعداد زیر نظر تیم ماه عسل قطعه ای رو آماده می کرد و در تیتراژ این برنامه پحش می شد. بنظرم در اینصورت حتی جذابیت بخش تیتراژ این برنامه برای مردم هم بیشتر می شد و هر سال منتظر یه صدای خوب و جدید بودن.

جمعه 22 خرداد 1394 - 12:58
محدثه رضوی نیا

درسته که باید هنرمندان جدید که تازه به عرصه ی موسیقی قدم گذاشتن معرفی بشن ، اما نه در برنامه ای مثل ماه عسل ...
شما یک درصد احتمال بدید که کار تیتراژی که دادند به این تازه کار ها خراب بشه ....
میدونید چه اتفاقی می افته ؟؟
بنابراین باید از کسانی استفاده بشه که امتحانشون رو در این حوزه پس دادند و کاملا اثبات شده باشند ، مثل تمام خواننده هایی که ماه عسل تا به امروز داشته .....

230.53.254.13
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 07:02
فربود

من هم از حساسیت بالای این برنامه آگاهم و به همین دلیل گفتم ساخت قطعه مورد نظر باید زیر نظر تیم ماه عسل تولید بشه. و مطمئنا کاری که خوب نشه پخش نخواهد شد! حتی اگه خواننده اون قطعه ،معروف و یا حتی بسیار محبوب باشه...

107.45.226.151
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 15:55
محدثه رضوی نیا

یه خواننده ی موفق ، هیچوقت کار بد تولید نمیکنه ...

154.6.107.3
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:34

من پارسال منتظر بودم صدای احسانو بعنوان تیتراژ ماه عسل اونم تیتراژ پایانی بشنوم.صدای احسان تو خواننده ها از همه قوی تر و خاص تره و توش هیچ شکی نیست و کاملا هم مناسب یه آهنگین با مفهوم و غمگینه....
خوشحالم که بلاخره صداشو قبل اذان میشنوم واااااااااااااای که چقد منتظرم منتظر.....

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:36

بنظرم اگه تیتراژ اول احسان بخونه بهتره چون شروع برنامه یه حسی دیگه داره و آهنگ بطورکامل پخش میشه،
کهن دیری بسازه احسان بخونه آخرشه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:39

سلام بچه ها من با شناختی که از مهدی یراحی دارم آدمی نیست که اهل تکرار شدن باشه، احتمال خیلی خیلی زیاد خودش کار رو قبول نکرده...
ولی من یه پیشنهاد خوب برای احسان علیخانی عزیز دارم میدونم که این پیام هارو میخونی،
حالا که با بابک جهانبخش به توافق نرسیدی تیتراژ اول برنامه که یک مقدار ریتمیک تر نسبت به تیتراژ پایانی هست رو به مهدی پیشنهاد کن مطمئن باش مثل هوای تو میترکونه...
یا لااقل برای شب های قدر یه کار از مهدی پخش کن، خداییش تصور یه ماه عسل قوی بدون مهدی سخته.

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:51

اگه بابک جهانبخش نخونه به نظر من بهترین انتخاب در حال حاضر بنیامینه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:53

به نظر من مهدی یرّاحی بهترین گزینه برای تیتراژ میتونه باشه.

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:56

واسه تیتراژ آخر که احسان خواجه امیری عالیه واسه تیتراژ اول مازیار فلاحی به نظرم خوبه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:30

حیف که آقای جهانبخش دیگه نمیخونن وگرنه گزینه خوبی بودن با توجه به ترانه ای که از آقای امیرخانی بود بر وزن همون نگران منی
با همه احترامی که برای آقای خواجه امیری و طرفدارانشون قایلم ولی اصلا گزینه مناسبی نیستن برای تیتراژ ماه عسل
بهترین کار همون آقای یراحی و پاشایی هستن بالاخره قطعا آهنگای پخش نشده از مرتضی هم زیاده

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 02:28
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

چرا گزینه مناسبی نیستن؟؟
نظر شخصی شماست..
اگر گزینه مناسبی نبودن انتخاب نمیشدن..
حزنی که توی صداشونه برای ماه عسل خیلی هم مناسبه :)

113.68.108.103
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:51

من الان دو ساله عادت دارم دم افطار صدای مهدی یراحی رو بشنوم :(
احتمالا به خاطر فشار زیادی که برای آلبوم روش بوده نتونسته برای امسال برسه
چی میشه تیتراژ ابتدایی رو چاووشی بخونه
فکرشم دیونم می کنه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:57

قطعا پویا سـالکی بهــترین گزینه ست...

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 15:26

پس مهدی یراحی چی؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی آخه؟؟؟؟
)))))):

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 16:08

متاسفم که راحت به بهترین خواننده های کشور داره توهین میشه. دوستان عزیز که بابک جهانبخش توهین می کنن، اگه یککار کاور تو کارای بابک پیدا کردید به ما هم بگید یکی از معدود خواننده هایی که تا حالا کاور نکرده کار هیچکسی رو. خدا رو شکر احسان و بابک از بهترینا هستن و اصلا نیازی نیست که تیتراژ بخونن. این وسط معلوم شد که مردم به چه دلایلی ماه عسل نگاه می کنند. واسه تیتراژ یه سری دختر تین ایجر هم برای دیدن احسان علیخانی. من همون موقع که گفتن شاید بخوان آهنگ نگران منی با کمی تغییر بابک بخونه مطمئن بودم قبول نمی کنه. بعد طرفدارای پاشایی بیان بگن که رو کار ایشون اسکی رفته. بابا پاشایی فوت شد رفت خدا بیامرزدش دیگه قرار نیست امسالم همون تیتراژ باشه. کار عاقلانه رو بابک کرد که کنار کشید. احسان هم احتیاج به چنین کارایی نداره. خدا رو شکر هر دو جز محبوب ترین هان. ماه عسل به درد همین تازه کارا و چیپ خونا می خوره. من خودم یراحی گوش می دم و کاراشم دوست دارم ولی طرفداراش شورشو درآوردن. منظور از چیپ خونم یراحی نبود کسایین که تو تیتراژای قبلی رو خوندن و دوستان می دونن کیا رو می گم.

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 16:20

فرزاد فرزین و خواجه امیری عالین

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 16:37

فقط محسن چاوشی فقط

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 16:50

یادم نمیاد کار بد از خواجه امیری شنیده باشم ولی اصن به ماه عسل نمیخوره .........یادمه هرسالی که احسان برنامه رو اجرا نکرده برنامه شون چی ش مهدی هم که نباشه همین وضعه منم نمیگم هرسالیکی بخونه ولی انصافاصدای هیشکی برای ماه عسل مهدی یراحی نمیشه.......خوداحسان هم میدونه که گزینه مناسبش مهدی یراحی ولی خوب مهدی درگیر آلبومشه که خیلی مهمتره احسان هم ناچار شده یکی دیگه رو انتخاب کنه که البته خواجه امیری فک کنم از بقی بهتر باشه من
من که دم اذان یکی از آهنگای مهدی یراحی رو میذارم حداقل بغضم خالیشه امیدوارم سال دیگه احسان علیخانی بازم مهدی رو بیاره ..که برنامش یکم به دل بشینه ..

جمعه 22 خرداد 1394 - 13:18
مهدی تیموری

کاملا موافقم

117.41.219.85
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:58
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

امسال احسان ماه عسل رو منفجر میکنه... ماه عسل تازه امسال ماه عسل واقعی میشه.. اینو همه میدونن چون احسان واقعا بهترینه ... توی همه ی کارهاش عالی و موفق بوده... صدای احسان واقعا ارامش بخش و عالیه وصداش خیلی مردمی تر از خیلی خواننده های دیگه هستش به همین خاطر امسال بهترین ماه عسل رو خواهیم داشت... من مطمئنم....

51.129.188.177
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 17:35

محسن چاوشی

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 17:38

به نظر من بابک چون تا حالا تيتراژ ماه عسلو نخونده تيتراژ 94رو بخونه بهتره حس و حال ماه رمضان عاااالى يشه ولى من يکى از طرفداراى پر و پا قرص فرزادم و عاااشق ماه عسلش گزينه بعدى ميتونه فرزاد فرزين باشه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 19:02

روحت شاد مرتضی جان'پارسال چه ماه رمضونی داشتیم ولی چرا یراحی نمیخونه اصلا تیتراژآخر ماه عسلو باید به نامش بزنن.صداش بدجور به دل میشینه دم افطار.

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 19:08

وای خدا ایناها چرا اینجورین
تا پارسال همه میگفتن باز چرا تیتراژو دادن به مهدی یراحی
حالا باز همونا میان میگن چرا ندادن بهش امسال
یعنی چی آخه
من خودم مهدی رو دوست دارم اما بنظرم حرفه ای عمل کرد
چون آلبومش داره میاد دلیلی نداره که تیتراژ بخونه

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 19:48

ببینید من خودم طرفدار دو اتیشه ی محسن چاووشیم ااز اولین البومش تا الان، خعلی هم دوسش دارم و باهاش حال میکنم ولی خداییش اینجا دیگه پای چاووشی رو الکی وسط نکشید که یه چندتا تخریبگر پیدا بشن یه چیزی بهش بپرونن قراره واس برنامه ی ماه عسل ویژه برنامه ی ماه رمضون با اجرای احسان علیخانی دو خواننده به اسم بابک جهانبخش و احسان خواجه امیری تیتراژ بخونن و الان من هر چی فک میکنم ربط کامنتایی مثه "فقط محسن چاووشی" و اینا رو پیدا نمیکنم خواهشا موجب تخریب یه خواننده با کامنتاتون نشید مرسی شما اگه به محسن علاقه ندارید ما داریم دوست نداریم کسی بهش توهین کنه تو پستای مربوط به محسن چاووشی در خدمتتون هستیم ...

جمعه 22 خرداد 1394 - 21:04
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

من نمیدونم جریان چیه..
ولی یه چیزی رو بگین که خودتون رعایت کنین
طرفدارای محسن چاووشی همیشه توی قسمتایی که مربوط به محسن چاووشی نیست میرن و نظرای تخریب کننده میذارن ...!!!

224.249.162.91
شنبه 23 خرداد 1394 - 08:59
ساسان

الان شما تخریب دیدین؟؟؟شما از هوادارای محسن چاووشی کسی رو دیدین که بیاد اینجا تخریب کنه؟؟؟
حالا میخواد پست محسن چاووشی رو برید ببینید کلا فقط جای خود خواجه امیری واس تخریب خالیه همه هواداراش زودتر از هوادارای محسن چاووشی حاضر میشن....
کلا تخریب کاری نداره الان تو 10 تا کامنت میشه اینجا رو تخریب کرد ولی اونچیزی که واس هوادارای محسن چاووشی مهم نیس تخریب کردنه، دقیقا برعکسه هوادارای خواجه امیری ....

109.97.81.13
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:18
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

ساسان نظرات دوستاتو دیدی که میگی ما تخریب میکنیم؟؟؟یشنهاد میکنم دوباره با دقت نظراتو بخون

151.223.98.69
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:49
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

طرفدارای احسان خواجه امیری فقط بخش هایی میرن که به خود ایشون مربوطه..!
ولی طرفدارای محسن چاووشی قسمتهایی که به خوانندشون مربوط نیست میرن و نظر تخریب کننده میذارن..
شاید شما اینطوری نباشید ولی اکثرا هستن....
در ضمن طرفدارای احسان خواجه امیری اصلا همچین آدمایی نیستن که شما گفتی ........

51.13.111.180
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:59
محدثه رضوی نیا

واقعا شما اینجا از همکارانتون تخریب ندیدید ؟؟؟!!!
پیشنهاد میکنم کامنت ها رو یک بار دیگه باز بینی کنید ...

142.108.238.160
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 21:20

کلا تیتراژ نخونن....چی میشه؟آسمون خدا زمین میاد؟آیه اومده که حتما باس تیتزاژ با خوندن همراه باشه؟برنامه ای که با تیتراژ بخواد مخاطب جمع کنه همون بهتر....والا.....
پیشنهاد من اینه یه موزیک بی کلام زیبا

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 21:37

تیتراژ پایانی ماه عسل
فقط برای مهدی یراحی و بس هیچ صدایی توی اون لحظه ها به اندازه ی این صدا به دل نمیشینه پایان ماه عسل وقتی با صدای یراحی عجین میشه حس و حالمون رویایی
هرجایی دنیایی
بغض
سازش

جمعه 22 خرداد 1394 - 09:11
mohsen 5678

سرقفلی برنامه مال ایشونه غصه نخورین....................
اگه امسال درگیر البومش نبود الان داشت تیتراژشو میخوند.......
سال دیگه بازم این اقاست

197.104.111.191
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:38
محدثه رضوی نیا

یعنی چی سرقفلی برنامه مال ایشونه ؟؟؟!!!!!!!!!!
افراد بر اساس توانایی هاشون به جایگاه های بالا صعود میکنن نه هیچ چیز دیگه ....
لطفا در انتخاب الفاظتون تجدید نظر کنید !!!!!!

47.28.118.206
شنبه 23 خرداد 1394 - 08:15
mohsen 5678

سرقفلیه رو به کار بردم چون سه سال متوالی ایشون تیتراژ این برنامه رو خوندن......
اگر بر اساس تواناییه چرا پس ایشون فقط برای احسان علیخانی تیتراژ میخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توانا تر از ایشون هم بسیارن...........یه نمونش همین احسان و.....................................
اینم بگم من طرفدار موسیقی سنتی ام که نگین تعصب و این حرفا!!!!!

84.19.119.197
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:01
محدثه رضوی نیا

چه ربطی داره !!!!!!!!
حتما تواناییش رو داشتن که به عنوان خواننده تیتراژ ماه عسل ، سه سال پی در پی ، توسط کادر ماه عسل انتخاب شدن !!!!
این رو هم به شما بگم که اتفاقا بنده طرفدار ایشون نیستم و طرفدار اقای خواجه امیریم ، و صرفا به دلیل توهین و لفظ زشتی که به کار بردید جوابتون رو دادم ... !!!!!!

245.42.137.190
شنبه 23 خرداد 1394 - 20:54
mohsen 5678

ربطش اینه اگه واقعا تونایشون بالاست چرا تیتراژای دیگه نمیخونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ربطش اینه که رفیق بازی جناب علیخانی با ایشون این سه سالو براشون رقم زد.................
بعدشم فکر نمیکنم لفظ سرقفلی واژه بدی باشه.......
بله کاراشون خوب بود ولی انتخاب بر اساس شایسته سالاری نبود ولی امثال بر اساس شایسته سالاری بود.....
اگه این پتانسیل در اقای یراحی بود کارگردان های دیگکه هم بهشون پیشنهاد میدادن نه فقط اقای علیخانی!!

220.248.28.203
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 22:53
محدثه رضوی نیا

شما فکر نمی کنید ، ولی سرقفلی واژه ی بدیه !!
در عجبم که چطور انقدر راحت دیگرانو زیر سوال می برید ؟؟؟؟!!!
شاید تیتراژ های دیگه ای بهشون پیشنهاد شده و خودشون قبول نکردن ، شاید دوست دارن صرفا تیتراژ هایی با این موضوع قبول کنن و شاید هزار و یک علت دیگه وجود داشته باشه !
ما اصلا از زندگی مردم و افکارشون آگاهی نداریم و نمی تونیم اون ها رو قضاوت کنیم ، اینطور نیست ؟ ...
هر کسی یک راهی در زندگی برای خودش در پیش می گیره و به ما هیچ ربطی نداره که بخوایم کنکاش کنیم که چرا این راه رو انتخاب کرده !!!!!!

135.126.225.42
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 10:12
هستی

آقااای محسن...
اولا درست صحبت کن...سر قفلی ینی چی؟؟
دوما آره شما راس میگی مهدی بخاطر رفاقتش تیتراژ رو میخونه چون احسان بهش پیشنهاد میده و اون بخاطر رفاقتشم که شده قبول میکنه و صررررررفا جهت اطلاعتون بگم که مهدی از کارگردان ها و تهیه کننده های دیگه هم پیشنهاد داشته و قبول نکرده شایدم به توافق نرسیدن... برو تحقیق کن بعدا حرف بزن...

88.111.90.18
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:28
mohsen 5678

هستی خانم و خانم رضوی نیا
اگر سرقفلی رو در فرهنگ لغت نگاه میکردین میدید که برخلاف نظرتون معنی بدی نمیده.......
بحث من اینه که انتخاب های ماه عسل اصلا و ابدا بر اساس شایسته سالاری نبوده در سه سال گذشته......
بله درجریان پیشنهادات هستم ولی وقتی به توافق نمیرسن یعنی چی؟؟یا بر اساس اختلافات مالی بوده یا بر اساس مخالفت با ملودی و........که دومی نشون دهنده ی اینه که ایشون نتونسته با اهنگش کارگردان رو راضی کنه که بشه تیتراژ......من اصلا کاری هم به این موضوع نداشتم!
تمام بحث من اینه این سه سال بر اساس شایسته سالاری نبود و گرنه محسن چاوشی احسان خواجه امیری و دکتر اصفهانی و............خیلی خیلی بهترن از جناب یراحی از همه لحاظ.........
امسال بعد از سه سال چون اقای یراحی درگیر البومشونن شایسته سالاری برقرار شد همین!

250.38.97.64
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 16:00
محدثه رضوی نیا

حرف های خودم رو به خودم تحویل ندید جناب !!! من خودم یه پا فرهنگ لغتم ، سرقفلی به معنای : حقی که کاسب بر محلی پیدا می کند !
حالا این لفظ رو برای یه خواننده به کار بردن ، اصلا زشت نیست نه ؟!!!!! ................

33.63.129.185
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 22:21
mohsen 5678

زشت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی حقی که اقای یراحی بر این برنامه دارن ایا زشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما اگه اینقدر اصرار دارین که بگین من بی ادبم قبول من بی ادب.......
اما این حق کاسب به قول فرهنگ لغت حقشون نیست تیتراژای ماه عسل سال به سال بدتر شد متاسفانه و شاید اگه تنظیم هومن نامداری در کار نبود سال اخر این ترک کارش تموم بود ولی هومن نامداری طبق معمول با یک تنظیم عالی تیتراژ رو جمع کرد در تمام حرف من بی ادب اینه این سه سال بر اساس شایسته سالاری نبود مهدی یراحی خواننده خوبیه ولی گفتم انصافا حق افراد دیگه این تیتراژ بود دوسالش نه ایشون افراد موفقی مثل اقای چاوشی و احسان خواجه امیری و......که خودتون بهتر میدونید.
یه مقایسه کوچولو موسیقایی تفاوت تیتراژ سال اول رو با اخر مشخص میکنه.....
عذر میخوام اگه منه بی ادب حرفاتونو تحویل خودتون دادم........

95.65.239.214
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:37
محدثه رضوی نیا

میدونید چیه ، بحث من و شما به جایی نمیرسه ... چون شما خیلی روی حرف هاتون پا فشاری میکنید و مصرید که حق باشماست ...
باشه اصلا با حق شماست و ایشون اصلا برنامه ی ماه عسل رو خریده !
خوبه ؟ ......
این باعث انبساط خاطرتون میشه ؟؟؟

69.248.205.150
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 08:17
mohsen 5678

ایا توانا تر از مهدی یراحی برای اجرای ماه عسل داریم یا خیر؟به نظر من زیادن این افراد.......
درضمن بحث سرقفلی منظور خریدن نبوده و نیست بلکه منظور اینه با وجود افراد توانا تر از ایشون دلیلی نداره ایشون سه سال این برنامه رو اجرا کنه؟یعنی پتانسیل ایشون از اقایان خواجه امیری چاوشی اصفهانی شهروز و.......بیشتره؟وقتی حرفی درسته باید روش پافشاری که تا یکی قانع کنه شما رو ولی شما هیچکدوم کامنتاتون جواب منطقی به منن ندادید....

148.39.184.217
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 23:34

احتمال داره که امسال هم قطعه ی "نگران منی" تیتراژ شروع باشه .

جمعه 22 خرداد 1394 - 00:18

تیتراژاخر فقط مهدی یراحی خدا وکیلی خیلی خوبه...

جمعه 22 خرداد 1394 - 02:05

آهای فرصت کم آهای راه زیاد.

جمعه 22 خرداد 1394 - 03:18

من همیشه به اقای علیخانی و گروهشون اعتماد داشتممممم و دارممممممم
چون همیشه نشون دادن کاری رو بدون فکر انجام نمیدن
ولی من خیلی دوست داشتمممم امسال اقای محمد علیزاده یا اقای احسان خواجه امیری تیتراژ رو بخونه
که اقا احسان هست ولی اقا محمد.....

جمعه 22 خرداد 1394 - 04:20

حالا که اقای جهانبخش نیستن کاش اقای علیخانی محمد علیزاده رو واسه این کار انتخاب میکردن.

جمعه 22 خرداد 1394 - 08:50

اخ خدارو شکر .می دونستم احسان به این ترانه های بی معنی و سطحی امیرخانی تیتراژ نمیده....

جمعه 22 خرداد 1394 - 09:10

بدون تعصب به نظر من الان بهترين گزينه محسن يگانه هستش
چون مدت كمي مونده
و محسن يگانه سابقه تيتراژ خوب خوندن اونم تو بازه ي زماني بسيار كم رو داره
قطعا خوب ميشه
ترانه و اهنگ محسن يگانه
تنظيم شهاب اكبري
ميكس و مستر ارش پاكزاد
محسن يگانه ثابت كرده توانايي اين كارو داره
ولي حيف امكان پذير نيست

جمعه 22 خرداد 1394 - 09:13

بعتد از يگانه ك احتمالش صفره بخونه
ب نظرم بنيامين و مازيار فلاحي هم ميتونن گزينه هاي مناسبي باشن

جمعه 22 خرداد 1394 - 09:20

احسان علیخانی با بابک جهانبخش به توافق نرسیدن:)))))))))
انگار میخوان بیزینس کنن :))))
ما اخرش به کجا میرسیم به نظرتون؟؟؟؟

جمعه 22 خرداد 1394 - 10:51

مهدی یراحی،محمد علیزاده،رضا صادقی

جمعه 22 خرداد 1394 - 10:52

تا جایی که من اطلاع دارم از اول خواننده این سری از ماه عسل قرار بود میثم ابراهیمی باشد ،نمیدونم چه اتفاقی افتاد که خوندن این دو نفر رسانه ای شد ...!!!

جمعه 22 خرداد 1394 - 11:07

با احترام به تمام خوانندگان عزیز و خوش صدای کشورمون و هوادارای محترمشون
من دوست دارم بنیامین خواننده تیتراژ باشه
گریه در ماه کاملش بینظیر بود بخصوص که هرهفته همراه با کامل شدن ماه کامل میشد

جمعه 22 خرداد 1394 - 11:31

به نظر من علی عبدالمالکی بهترین گزینه هست چون بغض خاصی تو صدای ایشون هست کاش احسان بده به ایشون و به نظرات مردم هم احترام بگزاره همه رای دادن به عبدالمالکی تو فیسبوک

جمعه 22 خرداد 1394 - 20:47
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

خب همه چی باید طبق نظر شما باشه مگه؟؟
منم میگم احسان خواجه امیری بهترین گزینه ست..!
ماه عسل برنامه پربیننده ایه هرکسی نمیتونه بخونه برای تیتراژش
باید کسی بخونه که ثابت کرده تواناییش رو داره
که احسان خواجه امیری این ویژگی رو داره
عشق است آقای عاشقانه ها ♥

130.77.33.64
جمعه 22 خرداد 1394 - 12:11

عه خوبه پس ، خدا کنه مهدی یراحی و بذارن :)

جمعه 22 خرداد 1394 - 13:32

اخه توی این چند روز چه کار شاقی می تونه انجام بده کسی که جایگزین بابک جهانبخش میشه؟؟؟
مهدی یراحی که تمرکزش روی البومش هست و فکر نمی کنم تیتراژ رو بخونه
بنظرم محمد علیزاده می تونه گزینه مناسبی باشه یا شایدم عبدالمالکی.
محسن یگانه هم که بخاطر اختلافاتی که وجود داره طبیعتا نیستش. چاووشی هم بعید میدونم بخونه تیتراز رو.
میثم ابراهیمی هم گزینه خوبی هستش برای تیتراژ ماه عسل.

جمعه 22 خرداد 1394 - 13:35

به نظر من "مرتضی پاشایی مرحوم "بهترین انتخابه..... به نظر من اگه قطعه " نگران منی " دوباره تیتراژ ماه عسل بشه عالیه....چون خیلیا با این اهنگ سال پیش ماه رمضون خاطره دارن...
لطفا به احترام مرتضی پاشایی هم که شده امسال نگران منی رو اتخاب کنین.

جمعه 22 خرداد 1394 - 14:05

وسعت صدای ایران ایشالا بخونه حاااال کنیم

جمعه 22 خرداد 1394 - 14:06

اخه چرا احسان خواجه امیری!!!!!!!!!! همه تیتراژای تلوزیونی که نباید احسان بخونه!!!! بسه دیگه لطفا..... خسته شدیم از بس هی خواجه امیری شنیدیم !!!!!!!

جمعه 22 خرداد 1394 - 18:34
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

میدونی چرا خسته شدی؟؟؟؟
چون بهترین تیتراژارو رو خواجه امیری خونده و همین تیتراژاش باعث محبوبیت سریالا شده که شما هم دیدی.اگه بقیه خواننده ها میتوستن تیتراژی مثه نابرده رنج و تاوان و غریبانه و ... بخونن به اونا هم پیشنهاد میشد.البته بقیه خواننده ها هم کم تیتراژ نخوندنا ولی خب چه کنیم فقط کارای خواجه امیری هیت شده :)

97.81.13.104
جمعه 22 خرداد 1394 - 20:45
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

آخی...!
خب شما گوشاتو بگیر نشنوی...!!!!!!!!!!
همه تیتراژای تلویزیونی رو احسان خواجه امیری میخونه؟؟؟؟؟؟
بسه بابا چرا انقدر حسادت میکنین؟؟
قشنگ میخونه..مردم دوست دارن...
باعث میشه بیننده های برنامه زیاد بشن کارگردانا بهش پیشنهاد میدن که بخونه...
حالا بعضیا تواناییش رو ندارن :))
عشق است آقای عاشقانه های ایران ♥

141.65.145.240
شنبه 23 خرداد 1394 - 11:02
فائزه(احسان خواجه امیری)

شما میتونی گوش ندی
کسی شمارو اجبار نکرده...
من نمیدونم آخه با این حرفا شماها ب چی میخواین برسین؟؟؟
سالهای گذشته خواننده شماها اومدن،تیتراژو خوندن،انصافا هم تیتراژهای خوبی بود...ولی دیگه الآن که انتخاب صورت گرفته دلیلی برای اینجور حرفا وجود نداره...

103.140.236.134
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:07

از نظر من كساني مثل خواجه اميري و يگانه و بنيامين و عليزاده و...زياد از حد ديده شدن و اكثرا تيتراژ به اندازه يِ كافي خوندن! اقاي عليخاني بايد از خواننده هايِ ديگه هم استفاده كنن.مثلِ اقاي مسعود امامي...
مطمئن باشيد ايشون بهترين قطعه رو براي ماه رمضون امسال اماده ميكنه

جمعه 22 خرداد 1394 - 20:42
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

ماه عسل برنامه پر بیننده ایه پس باید تیتراژش رو کسی بخونه که تواناییش زو ثابت کرده ...
مطمئنم امسالم بهترین تیتراژ ماه عسل رو میخونه آقای خواجه امیری
مثل همیشه ♥

139.128.197.51
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:08

فرزاد فرزین به اون خوبی چرا اخه بابک جهانبخش و احسان خواجه امیری البته صدای هردوشون هم خوبه ولی فرزاد فرزین یه چیز دیگس دیگه .ما به صدای مهدی یراحی هم عادت کرده بودیم دیگه چه میشه کرد
بعضی وقتا ادم دلش می خواد از دست این کارای احسان علیخانی سرشو بکوبه تو دیوار

جمعه 22 خرداد 1394 - 15:51
فاطیما( ستاره ی موسیقی ایران احسان خواجه امیری ) s

پر بیننده ترین ماه عسل قطعا امسال خواهد بود..
میگی چرا؟!!!
الان خدمتت عرض میکنم..
احسان خواجه امیری خواننده ی برتر و ستاره ی موسیقی ایرانه و تا بحال کارهای موفق زیادی از جمله تاوان . نابرده رنج . سلام آخر. برای آخرین بار. غریبانه . مثل هیچ کس و... رو ارائه داده و به همین خاطر امسال همه مشتاقن ماه عسل رو ببینن فقط ب دلیل اینکه تیتراژ پایانی قراره با صدای احسان باشه...

109.124.111.238
جمعه 22 خرداد 1394 - 20:40
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

همه چی باید طبق نظر شما باشه؟
امسال احسان خواجه امیری بهترین تیتراژ ماه عسل رو میخونه
مثل خمیشه هم فوق العاده خواهد بود
عشق است آقای عاشقانه های ایران ♥

191.54.33.33
جمعه 22 خرداد 1394 - 14:29

مرتضییییییییییییییییی جات خالیییییییییی

جمعه 22 خرداد 1394 - 16:32

آقای جهانبخش که عدم حضورشون رو اعلام کردند... آقای خواجه امیری هم واقعا صدای خوبی دارن..موفق باشند..
ولی من به شخصه عااااااشق صدای امپراطور، مهدی جان یراحیم!! ای کاش بازم امسال بود.. دلم برای صداش تنگ میشه.... حس خوبی بهم میداد نزدیک افطار! البته میدونم امسال خیلی درگیر آلبوم جدیدشون " مثل مجسمه " هستند که بدون شک عااااااالیه!!
در هر صورت برای برنامه جذاب ماه عسل آرزوی موفقیت دارم!!
مهدی یراحی جان، هر جا هستی و انشاء الله در آینده میرسی به خاطر لیاقت خودت بوده... موفق باشی همیییییشه❤❤❤

جمعه 22 خرداد 1394 - 17:01

خیلی دوس داشتم ماه عسلو با صدای بابک جهانبخش عزیز بشنوم ولی حالا ک ایشون منصرف شدن خدا کنه محمد علیزاده عزیز بخونه
امیدوارم نگران منی پخش نکن هر سال برنامه یک تیتراژ نو میخواد از تیتراژ تکراری خوشم نمیاد اصلا

شنبه 23 خرداد 1394 - 11:10
Foroogh ★219★

فاطمه جان منم باهات موافقم.....اما این درصورتی میسره که اقای علیزاده عزیز ترکت اماده داشته باشن وگرنه با شناختی که دارم ازشون ،دادن دوتا ترکت به فاصله ی یک و نیم ماه ازشون بعیده ولی این بدین معنا نیست که توانش رو ندارن چون خداروشکر ایشون از خیلی از خواننده های مطرح شده با استعداد تره و این حرفم از اونجا نشات میگیره که ایشون کمتر کار دقیقه ی نودی میکنن و همچنین درگیر البوم و کنسرتاشون هستن و درمورد کار دقیقه ی نودی اگر هم کاری رو اماده میکنن همه شاهدن که کارشون خوب از اب در میاد حتی دقیقه ی نودی اش.....قطعه ی هواتو کردم یه کار دقیقه ی نودی بود که دیدیم چه غوغایی به پا کرد.....
ولی نگران منی بنظرم اگه پخش بشه بهتره بالاخره اولین ماه رمضونیه که مرتضی ی عزیز نیست و یادش رو دم افطار زنده نگه داریم بهتره ..... بالاخره هستن کسایی که مثل خوده من صداش رو میشنویم براش فاتحه ای یا صلواتی هدیه میکنیم.....
پایدار بمونید....

124.184.190.184
شنبه 23 خرداد 1394 - 16:39
فاطمه

میدونم فروغ عزیز تو توانایی بالای اقای علیزاده هیچ شکی نیس چون اعتقاد شدید دارم ایشون اگه بخوانن هم میتونم نصفه روز یه اهنگ عالی بسازن و اون اهنگ بترکونه فضای موسیقی رو .. ولی قبول کنید باورش برای ادم سخته بعد از چند سال که عادت کردیم صدای ایشونو بشنویم یهو امسال اهنگی نخونن .. به شخصه اصلا نمیتونم تصورم کنم امسال از صدای احساسی ایشون بی نصیبم حیفه واقعا ... خدا کنه از قبل اماده کرده باشن واقعا سخته ماه رمضون بدون صدای احساسی محمد علیزاده .. در مورد مرحوم پاشایی بهتره پخش نشه هم البومشون توراهه هم مستند هم فیلم سینمایی ..بهتره یه خواننده دیگه ماه عسلو اجرا کنن

67.212.101.137
شنبه 23 خرداد 1394 - 20:17
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

فاطمه جان حرفت متینه و من کاملا قبولش دارم چون چند ساله که ماه رمضون رو با صدای محمد عزیز گذروندیمواقعا ازار دهندس که امسال بدون صدای محمد علیزاده باید روزه رو افطار کنیم ولی یادت باشه ماه رمضون سال نود به محمد علیزاده عزیز گفتن که برای خودش توی تلویزیون لابی درست کرده این شد که فعالیتشون رو کم و کم تر کردن و امسال ترکتی ندادن.....درسته شهرباران و خداباهام بهم زده و... از شبکه های مختلف پخش میشن و حداقل هرشب یکی دوبار صدای ایشون رو میشنویم ولی قطعه ی تکراری کجا و لذت قطعه ی جدید کجا....
من بازم میگم محمد جان تو رو خدا نزار ما ماه رمضونی رو بدون صدات سر کنیم که واقعا عذاب اوره.....
شنیدن صدای محمد علیزاده یعنی نزدیکی بخدا....
پایدار بمونید...

166.39.230.3
جمعه 22 خرداد 1394 - 20:25

یاد علی دایی افتادم
بنده خدا بالای 100 گل ملی زد
همه آخراش اعتراض میکذدن
میگفتن دایی مافیاست
وقتی که رفت تا چن سال فقط مدافعین تیم ملی گل میزدن نه مهاجمین
استفاده از احسان یه کار بدون ریسکه-و کارگردان خیالش از تیتراژ و کیفیتش راحت میشه
سابقه کاریش هم اینو میگه

شنبه 23 خرداد 1394 - 19:15
sajjad

مثال جالبی بود، دقیقا درست گفتی خیال کارگردان راحته

177.191.217.120
جمعه 22 خرداد 1394 - 22:14

کاش محمد بخونه صدایه محمد با حس حاله برنامه خیلی جوره.
و انگار صداش تو ماه رمضون فقط قلبارو نشونه میگیره اصن ی جذابیت چند برابری داره.
به قول یکی از دوستامون تو سایت.
صدایه محمد انعکاس نفس های خداست... همینو بس.
یا حق

شنبه 23 خرداد 1394 - 10:56
Foroogh ★219★

صدای محمد علیزاده یعنی عشق
صدای محمد علیزاده یعنی ارامش
صدای محمد علیزاده یعنی از غصه ازاد بودن و به خدا رسیدن
صدای محمد علیزاده یعنی یه ماه رمضان پر از عشق و ارامش و پراز عشق بازی با خدا.....
بنظر من هم بهتر میبود تیتراژ برنامه ی ماه عسل رو بدست خدای احساس ایران محمد علیزاده میسپردن چون کلا ماه رمضون با صدای پر از احساس محمد علیزاده عجین شده....احساس پاک و صدای اسمونی محمد علیزاده ستودنیه.....

129.177.203.245
جمعه 22 خرداد 1394 - 23:27

من از یکی از موزیسین های اهنگ احسان پرسیدم تایید کرد و گفت برای برنامیه ماه عسل هست

جمعه 22 خرداد 1394 - 23:55

تو رو خدا اینقد حسادت نکنید
خواجه امیری واقعا عالیه و هیچکس مثل اون نمیتونه از پس اینکار بر بیاد به خصوص اگه با کهن دیری کار کنه

شنبه 23 خرداد 1394 - 00:54

از طرف کل هوادارای علی عبدالمالکی تبریک میگم به هوادارای عزیز احسان خواجــه امیری!!
من کاری به این ندارم که کـــــــی در تلویزیون زیاد تیتراژ میخونه کی کم. فقط این برام مهمه که هرکی قراره بخونه امیدوارم به دل مردم بشینه.
اینکه آقای بابک جهانبخش پیشنهاد آقای علیخانیو رد کردند حتما دلیل خوبی واسه کارشون داشتند.
و اینکه به نظر من اگه به دور از تعصب بخوام نظر بدم اینو میگم که بهتره تیتراژ ابتدایی رو همون آهنگ نگران منی از مرتضی پاشایی رو قرار بدن تا هم یاد مرتضی زنده بشه و هم خیلیا با این آهنگ خاطره دارن و قطعا خیلیا دوس دارن که این کار دوباره تکرار بشه همم پخش این آهنگ موجب آرامش هوادارای عزیز مرتضی پاشایی میشه. تیتراژ دوم هم آقای احسان خواجه امیری اجرا کنه خوبه.
این نظرم من به این دلیل بود که در این فاصله ی کم دیگه هیچکدوم از خواننده ها آماده ی اینو ندارن که یه تیتراژ اجرا کنن. چه علی عبدالمالکی باشه چه خواننده ی دیگه. الان کمتر از 5 روز دیگه ماه رمضان میاد و آماده ی یه ترک واسه یه برنامه ی پرببیننده خیلی سخته.
یه ماه پیش توو نظرسنجیه پیج ماه عسل در فیس بوک نزدیک به 1 هزار نفر شرکت کردند ک بیشتر رای ها به آقای چاووشی و عبدالمالکی داده شده بود. حالا اینکه چرا آقای علیخانی به جای این دو خواننده انتخاب دیگری کردن کاملا انتخابش قابل احترامه.
امیدوارم تیتراژی که آقای خواجه امیری قراره بخونه به دل بشینه. خواجه امیری از خواننده های بزرگ ما هستن و توهین به این خواننده اصلا کار درستی نیس.

آهای مخاطب خاص ، عاشقت اینجوریاست!!

شنبه 23 خرداد 1394 - 01:54

بهترین گزینه سامان جلیلیه عشق من به خداصداش جادوییه بهترین تیتراز امسال میشه اگه سامان بخونه.

شنبه 23 خرداد 1394 - 03:33

تیتراژ با صدای احسا خوبه ولی ماندگار نمیشه ولی با صدای بابک ماندگار میشد به نظرم بابک بهترین گزینه بود و همینطور مهدی یراحی واسه پایانی . ولی محسن یگانه واسه تیتراژ ابتدایی امسال بعد بابک بهترین گزینس بعدم بنیامین

شنبه 23 خرداد 1394 - 14:44
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

شما پیشگو هستی ؟؟
ماندگار میشه مثل همه تیتراژهایی که خونده

79.153.153.10
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:59
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

اینو دیگه همه میدونن که ماندگارترین تیتراژها مال احسانه...
غریبانه...نابرده رنج...برای آخرین بار...آوای باران...و.... خیلی از تیتراژهای دیگه

116.31.247.142
شنبه 23 خرداد 1394 - 17:41
محدثه رضوی نیا

تیتراژ های احسان ماندگار نمیشه ؟؟؟؟
اونوقت شما به آهنگ هایی مثل : غریبانه و نابرده رنج و آوای باران و ..... خیلیای دیگه چی میگید ؟؟؟؟
شاید معنای کلمه ی ماندگار را نمیدونید !!! ماندگار ، در فرهنگ لغت ، اگر اسم گرفته بشه به معنای : پایدار ، با دوام . و اگر صفت قرار بگیره ، به معنای کسی یا چیزی هست که مدت طولانی در مکان یا ذهن باقی بمونه ... :)))))))))))))))))))))))))

93.135.222.193
شنبه 23 خرداد 1394 - 07:53

با سلام،انصافا به علت اینکه سه سال پیاپی تیتراژ برنامه ماه عسل با مهدی یراحی کار شده و ایشان کاملا با این برنامه جفت و جور شده و بهترین کارهای خود را ارائه داده است،در نتیجه بهترین گزینه خود ایشان است.با تشکر...

شنبه 23 خرداد 1394 - 10:00

به نظر بنده بهترین خواننده برای دم افطار و شروع یه برنامه احساسی،صدای احساس محمد علیزادس!!!
از طرفی تیتراژ کوله پشتی (خداحافظ همین حالا)و ماه عسل سال 89(خداباهام بهم زده)و آهنگ شهر باران ،میشه نگام کنی و جشن رمضان و با اینکه تنهایی که برای برنامه جشن رمضان شبکه 5 خونده شده از بهترین تیتراژ ها برای ماه مبارک رمضان بوده و بارها شنیده شده و ادم حال و هوای خاصی پیدا میکنه!!!!

شنبه 23 خرداد 1394 - 11:15
Foroogh ★219★

وای فاطمه جان گل گفتی.....
واقعا خداباهام بهم زده و شهرباران و... ادمو متحول میکنه....من که گوش میدم کل وجودم پر از ارامش میشه.....
نمیدونم چه خاصیتی داره محمد علیزاده تو صداش که اینطور ادمو اروم میکنه....
از همینجا دوس دارم بگم اقای علیزاده تو روخدا هیچ وقت نزارید که ماه رمضون بدون صدای شما بمونه و به حرفای دیگرون هم گوش ندید از حسادته.....

101.20.176.164
شنبه 23 خرداد 1394 - 19:50
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

آقای علیزاده هیچ وقت به انتقادات بی مورد به قول خودتون حسودااااا توجهی نمیکردن و این یکی از حسن اخلاقشونه!!!
ولی واقعا نمیتونم فکر کنم ماه مبارک رو امسال بدون صدای احساسی خدای احساس بگذرونم!!
خلاصه محمد علیزاده بد جوری با آهنگای خاصش عادتمون داده تو ماه مبارک صدا شو بشنویم!

155.162.231.170
شنبه 23 خرداد 1394 - 11:38

خواجه امیری فوق العاده اس اماکاش از خواننده های قدیمی تر مثه خشایار اعتمادی یا سعید شهروزم استفاده میکردن....

شنبه 23 خرداد 1394 - 14:38

اهنگ ابتدایی خواجه امیری
انتهایی نگران منی

شنبه 23 خرداد 1394 - 15:33

تبریک میگم به طرفداران احسان خواجه امیری
امیدوارم تیتراژی مثل نابرده رنج برای ماه عسل هم داشته باشیم
اما این که بابک جهانبخش به توافق نرسیده واقعا خبر خوبی نبود
ابوالفضل (اسطوره ي خوانندگي ايران:احسان خواجه اميري)
خسته نمیشی اینقدر میگی افکت و زیر پتو و از این حرف های چرت
از زیر پتو سنتوری منظورته دیگه اره
اگه خوانندت تونست در استودیو های میلیونیش حالا نه زیر پتو به قول شما مثل سنتوری رو بسازه اونوقت بیا ببینم چی میگی در مورد تیتراژ مادر هم وقتی نمیتونی درک کنی نباید حرف بزنی
طرفدارتون هم که تیتراژ های همه خوانندگان رو ردیف کرده و شما هم پشت سر هم کپی میکنی از اون تیتراژها اگه لامپ صد جزو تیتراژ هستش پس سنتوری هم جزو تیتراژها محسوب میشه حتما به این دلیل نمینویسید که از تیتراژ های خوانندت بهتر و هیت هستن
طلاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ها هرکسی اینجا یک چیزی میگه نباید این طور جوابشو داد
سامان ( هوادار چاوشی ) تا همیشهههههههههههههههههههههههههه

شنبه 23 خرداد 1394 - 18:57
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اولا مرسی از تبریکت دوست عزیز
اما در مورد سنتوری خب همه میدونن سلام آخر این آهنگو نابود کرد و هنوز که هنوزه در تلوزیون و برنامه شنیده میشه این آهنگ و نمونه ی نظرسنجیشم نظر سنجیه منو تو.
اما نظر دوسناتو ببین بعد از من ایراد بگیر.شما نحوه ی پاسخ دادن من به شما با بقیه دوستاتو مقایسه کن.شما آدم با شخصیتی هستی و همان گونه جواب میگیری ولی در جواب بقیه دوستات باید همونجوری جوابشونو داد

140.92.32.130
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 11:26
حسن عاشق چاوشی

عنصر شادی بخش سایت
اولا باعث این جنجال ها که مشخصِ کیه ! تو دیگه حرف از شخصیت نزن که بیشتر بهت میخندیم!
دوما نابود کرد ؟؟؟
چی ؟ سلام اخر ؟ کجا ؟ منوتو ؟ همونی که خودشون اسمشو از نظرسنجی به پلی لیست تغییر دادن ؟ :))
اخه چرا حرفی میزنی که بعد ضایع بشی!
نگو جای دیگه !

48.73.200.77
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 13:04
سامان ( هوادار چاوشی )

دوست عزیز منظورت از ((همه میدونن سلام آخر این آهنگو نابود کرد و هنوز که هنوزه در تلوزیون و برنامه شنیده میشه )) منظورت از همه چه کسانی هستن حتما منظورت طرفداراتون هستن
سلام اخر قطعه خیلی خوبیه ولی سنتوری عالی هستش و فکر کنم برعکس گفتی سنتوری نابود کرده همه تیتراژ ها رو
در این مورد هم که میگی هنوزم در تلویزیون شنیده میشه خب جوابش مشخصه و همه میدونن البته منظور من مثل بقیه دوستان نیست که میگن سرقفلی و....
به نظر من هر کسی توانایی ساختن تیتراژهای خوب رو داشته باشه باید این کار رو انجام بده و مشخصه که احسان خواجه امیری تا حالا از این کار سربلند بیرون اومده امیدوارم باز هم موفقیت های گذشته رو تکرار کنه
در اخر من تا حالا قطعه ای یا البومی شبیه سنتوری نشنیدم و مثل سنتوری تکرار نخواهد شد

97.220.67.236
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:39
علی-طرفدار آقای خاص

نمیدونم چرا کلمه "شخصیت"رو از بعضی ها میبینم خندم میگیره.دست خودم نیست.

8.59.246.39
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 09:32
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خب معلومه من و شما سر سلام آخر و سنتوری به نتیجه نمیرسیم چون من طرفدار اینم و شما اون ولی به نظرسنجی ها و آمار و ارقام مراجعه کنید میبینید سلام آخر در حقیقت نابود کرد که فروش آلبومشم تو اون سال از همه بیشتر بوده البته فروشی که من میگم واققعیه و آمار و ارقام من در آوردی نییست.
اما دوستت حسن:
امسال تو سریالای طنز ماه رمضون نیستی؟ :)))))))
من آشنا دارم خواستی بگو برو یه تست بده داری حیف میشی بنده خدا
در ضمن من با دوست محفترمت حرف نزدم نه امثال تو و نوید ترابی و ... :))))))))
لطفا تایید

113.49.62.201
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 13:13
حسن عاشق چاوشی

مگه از دوره ابتدایی فارغ شدی که اشنا هم داری جایی ؟ :))
بعد با دوستم حرف زدی یا نزدی ؟ :)
انقد استرس نگیر موقع تایپ کردن دلم سوخت برات! چه فشاری روتِ !
دیگه از نظرسنجی نگو چون ضایع میشی!
اون پلی لیست بود ! از روی پلی لیست فهمیدی نابود کرد ؟؟؟ :)))
فروش البومت واقعیه؟ خب سند رو کن !
در ضمن هر موقع در رقابت با ما پرفروش ترین شدین ادعا کن!
درتموم این سالها تموم البوماتون توسط ما نابود شده حتی بهترین البومتون :)) چه تو نظرسنجی چه تو فروش البوم:)

عنصر شادی بخشی مثل تو هست مگه میشه بهش نخندیم ؟ :) همیشه باش و شادی افرینی کن
ما دنبال بحث نیستیم ولی جواب بعضیا واجبِ والبته خنده هم مفیدِ برای انسان !
تایید

31.18.205.84
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 16:24
محدثه رضوی نیا

خدایا ، چه اعصابی دارید شما ها !!!!!!!!!!
هیچکس حق نداره به کسی توهین کنه ، به هیچکس !!!!!
نه به آقای چاوشی نه آقای خواجه امیری !!! این بحث تمام شده ست ...........
...........
فقط یک چیز ، من دیشب یه چیزی از یکی از طرفداران دو آتیشه ی آقای چاوشی دیدم که واقعا تعجب کردم !!!!!!!!!! نمیدونم چی بگم !!!!!!
ولی فکر نکنم بقیه چاوشیست ها اینطور باشن ... یعنی امیدوارم که اینطور نباشن .. :)

100.195.189.216
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 01:28
حسن عاشق چاوشی

فقط خوبه که ازرفتار دیگران تعجب میکنی و تذکر میدی ! ولی نظرات خنده دارِ رفیق شادتو نمیبینی !

17.142.13.204
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 02:17
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

فقط طرفدارای چاوووشی توی قسمتهایی که مربوط به خودشون نیست سرک میکشن
متاسفم واستون....
ایشالا بیشتر از این موفق بشه آقای عاشقانه ها تا شما بیشتر خودتون رو نشون بدین :))

106.171.227.241
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:25
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

حسن جان کمدین من اینو بخون.مصاحبه ی موسیقی ما با حسن خانی:
* * پرفروش‌ترین آلبومی که در آن سال‌ها منتشر کردید چه بود؟

الان دقیقاً حضور ذهن ندارم. اما آثار «مجتبی کبیری» و «علیرضا عصار» را در آن سال‌ها ارائه کردیم که با بازخورد خوب مخاطبان همراه بود. آلبوم‌های «وایسا دنیا» و «پیرهن مشکی» رضا صادقی هم در آن زمان فروش کم‌سابقه‌ای داشتند. اما چند سال بعد آلبوم «سلام آخر» با صدای «احسان خواجه‌امیری» را ما منتشر کردیم که استقبال خوب مخاطبان را به دنبال داشت و به نظر من احسان با «سلام آخر» به جامعه معرفی شد.

* * چه شد که روی آلبوم «احسان خواجه‌امیری» سرمایه‌گذاری کردید؟

در احسان خواجه‌امیری و آلبوم او چند نکته وجود داشت که اولین مورد، جنس صدایش بود. آن سال‌ها در صدای اکثر خواننده‌ها تقلید وجود داشت. یعنی مشابه یک صدایی را در گذشته داشتیم و یک چهره جوان سعی می‌کرد که خودش را جایگزین آن صدا کند. من پیش از انتشار آلبوم احسان خواجه‌امیری می‌دانستم که آینده خوبی دارد زیرا جنس صدای او جذابیت داشت. در آن زمان آلبوم ایشان را با قیمت بالایی خریدیم. به نوعی می‌توان گفت که تخصص ما در این است که می‌توانیم تا حدودی تشخیص دهیم که چه اثری می‌تواند در بازار موفق باشد.
......................
منبع متبر نه مجله که پول بدن عکسمونو بذارن و با اعداد من در اوردی بگن فروش کرده :)
موسیقی ما تایید کن مصاحبه خودته

222.133.208.55
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 12:26
حسن عاشق چاوشی

مرجان دختر خوب
بهتره یه سر به پست های چاوشی بزنی تا نظرات رفقای شادتو ببینی !
کلا یه چی میگین که یه چی گفته باشین!

69.132.154.22
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 18:25
سامان ( هوادار چاوشی )

من هم برای همه طرفداران خواجه امیری متاسفم
یک تبریک ساده گفتم به شما طرفداراش شد مقایسه بین سنتوری و سلام اخر و بحث های مسخره
ابوالفضل (اسطوره ي خوانندگي ايران:احسان خواجه اميري)
مثل این که حالت خوب نیست امار فروش واقعی و من در اوردی متوجه نشدم یعنی چی؟
یعنی هر چی امار در مورد خواجه امیری هست درسته هر چی امار در مورد چاوشی هست غلطه هر چیزی ایشون میگه واقعیته هرچیزی بقیه میگن من در اوردی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی شادی
خانم رضوی نیا که کلا عادت نداره توهین های طرفدارای خودشو ببینه فقط به بقیه طرفدارا تذکر میده
((ایشالا بیشتر از این موفق بشه آقای عاشقانه ها تا شما بیشتر خودتون رو نشون بدین :)) شما هم قبلا خودتون رو نشون دادین (( البته منظورم شما نیست همه طرفداراتون هستن ))
صفحه های مربوط به چاوشی هم نگاه کنید بد نیست طلاییییییییییییییییییی ها نابود کردن صفحه های مربوط به چاوشی رو
((منبع متبر نه مجله که پول بدن عکسمونو بذارن و با اعداد من در اوردی بگن فروش کرده :)) منبع معتبر به اندازه کافی در صفحه های چاوشی حسن و بقیه دوستان قرار دادن
اما این که نمیخوای کوتاه بیای .........
پس حتما مجلاتی که عکس خواجه امیری رو میزارن احسانتون هم به این مجله ها پول میده درسته!!!!!!!!!!!!!
شاد باش

209.241.131.43
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 23:20
حسن عاشق چاوشی

عنصر شادی بخش سایت چرا اخه میخندونی مارو ؟ :)
این اقا در مورد البومای شرکت خودش داره حرف میزنه و شرکت های مختلف وجود دارند برای انتشار البوم !
نمیدونستی ؟؟ خب حالا گفتم بدونی !

و ضمنا چیزی که گفته اینه
((با صدای «احسان خواجه‌امیری» را ما منتشر کردیم که استقبال خوب مخاطبان را به دنبال داشت))

نوشته استقبال خوب ! تکرار کن با خودت استقبال خوب ! تازه شرکت های پخش دیگه هم البومایی ارائه میدن که با استقبال خوب ممکنه مواجه بشه!

کجای این متن نوشته البوم احسان پرفروش ترین البوم سال بوده ؟؟؟

:)))
بیخیال بابا
مهم اینه که همه جا پرفروش ترین مشخصِ کیه دیگه ! اگه یکی بود میشد گفت الکیه ولی نه همه جا
و طی تموم این سالها !
منبع معتبرت این بود ؟ :)))

82.102.254.22
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:42
محدثه رضوی نیا

اگه یک بار دیگه کامنتم رو بازبینی کنید ، می بینید که من به هر دو طرف تذکر دادم ...
............
نه چیزی که باعث تعجم شد رو فکر نکنم حتی به ذهنتون خطور کنه .. چون خیلی خیلی عجیب بود !!!
عجیبیش به این بود که خود آقای چاوشی شخص مذهبی هستند و یه آهنگ عالی هم برای امام علی خوندن ، ( تا اینجاش درسته دیگه ؟ نزنین مارو !!! ) اما این جناب طرفدار چند آتیشه ای که باهاشون برخورد داشتم ، دومین خواننده ای که خیلی هوادارش بود ، منفورترین آدمیه که فکر کنم کره ی زمین به خودش دیده ....
البته همه مثل هم نیستن ... و این رو انکار نمیکنم ...

66.214.62.179
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:49
مرجان رضوی (طرفدار احسان خواجه امیری)

سامان پسر خوب..!! :)
به کسی این حرفا رو بزن نشناسه شما رو :)))
دیگه همه میشناسن شما رو
لازم نیست بگم

138.23.93.79
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:50
محدثه رضوی نیا

نه اصلا اینطور نیست که من بخوام جبهه گیری خاصی نسبت به گروهه خاصی داشته باشم ...
تو کامنتی که گذاشتم هم از هر دو طرف خواستم که بحث رو تموم کنن ...
من بارها و بارها به طلایی ها در مورد این موضوع تذکر دادم ، می تونید از خودشون بپرسید ....
حرف اصلیه من ، تو این یه سالی که اومدم تو این سایت اینه که ، هیچ دلیلی نداره بخوایم دیگران رو تخریب کنیم ... میشه با رعایت موازین اخلاقی، خیلی از حرف ها رو بیان کرد ...
برای اینکه بهتون ثابت کنم من فقط به شماها تذکر نمیدم ، و کلا با اونایی مشکل دارم که توهین میکنن ، حالا به هرکی ، کامنت های این صفحه رو بازبینی کنید ، من اصلا طرفدار مهدی یراحی نیستم ، اصلا ، اما در مورد توهینی که یک نفر به ایشون کرده بود، واکنش نشون دادم ...
همه جا همینطوریه ... مثلا اگه ببینم کسی به اقای چاوشی هم توهین میکنه و لفظ زشتی به کار ببره ، مطمئنن نسبت به اون هم جهت گیری میکنم و بهش تذکر میدم .... :) فرقی نداره کیه ، مهم اینه که یه آدمه که هیچ کس حق نداره اونو به چالش بکشونه ...

36.136.205.65
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 01:03
kianaradfar

ما با هم یه قراری داشتیم فکر کنم...
اقایون چاوشیست امیدوارم قرارمونو یادتون نرفته باشه
وگرنه منم قرارمونو از یاد میبرم

80.26.97.200
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 01:41
سامان ( هوادار چاوشی )

مرجان خانم طرفدار طلایی
بگو ببینم چی میخوای بگی ؟ من تا حالا یادم نمیاد در مورد خواننده ای بد گفته باشم که نوشتین همه شما رو میشناسن اتفاقا برعکس همه طلایییییییییییی ها و طرفدار شادشون رو میشناسن اگر هم چیزی گفتم در جواب طرفدار خوشحال بوده از جنس طلاااااااااااااااا

252.216.233.86
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 01:51
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

اووووووو بچه ها دارید با کی کل کل میکنید؟؟
چاووشی؟ :)))))
بیخیال بابا اصن ارزش داره وقتتونو واسه کسی که نمیتوه 30 ثانیه بخونه هدر کنید؟
بذارید خوشحال باشن.
اینارو جدی نگیرید :))))))))

83.96.234.249
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 11:43
حسن عاشق چاوشی

اولا ما داریم فقط جواب بعضیا رو میدیم تا خیال ورشون نداره!
دوما خانوم
این که وسط دعوا نرخ تعیین میکنی چه معنی داره ؟
شما با یکی برخورد کردی که مثلا طرفدار ش. ن هست احتمالا ... خب باشه !
این شخص به همون اندازه ای که منفوره طرفدارای پرشماری هم داره ! و نظر اون عزیز هم محترمِ
میتونه طرفدار هر کسی باشه! دلیلی بر قضاوتش وجود نداره!
و حرف من اینه اصلا این بحث چه ربطی به این کامنتا داشت ؟؟ خاطرات شخصیتونو میاید کامنت میکنید
بعد میگی امیدوارم بقیه چاوشیستا اینجوری نباشن !! ؟؟؟

این راهی که شما میخای شروع کنی ما تهشیم ! این نوع بی طرف نشون دادن و در اخر تیکه انداختن
خیلی قدیمیه!

127.178.41.238
جمعه 2 مرداد 1394 - 16:00
محدثه رضوی نیا

آن کس که بدم گفت ، بدی سیرت اوست
وان کس که مرا گفت نکو ، خود نیکوست
حال متکلم از کلامش پیداست
از کوزه همان برون تراود که در اوست
جز این شعر چیز دیگه ای برای گفتن به شما ندارم ... چون من نه قصد تیکه انداختن و نه هیچ چیز دیگه ای که شما فکر میکنید رو نداشتم ...

181.190.194.6
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:56

به به...چه ماه عسلی بشه امسال...
یک ماه با صدای آقای عاشقانه ها افطار میکنیم... داریم از این بهتر؟؟؟

شنبه 23 خرداد 1394 - 17:21

وااااای ماه عسل امسال چی بشه با بابک که end صداست .احساس تو صداش موج میزنه . تیتراژ امسال با بابک قطعا مثله پارساله .

شنبه 23 خرداد 1394 - 17:49

آقا بیخیال اگه آهنگ مرتضی پخش بشه این دوستان میگن که
احسان داره از مرتضی واس خودش پل میسازه تا معروف شه.
از این جماعت هیچی بعید نیست.......
بعداشم درست نیست 30 شب حال خانوادشو موقع افطار یاد مرتضی بندازن حالشون عوض شه.
به نظرم پخش بشه ولی نه به عنوان تیتراز
چون از هر نظر صلاح نیست.
تازه جذابیتی هم نداره دوباره گوش دادن به آهنگ اونم به عنوان تیتراژ همچین برنامه ای.
جبهه نگیرید الان همه.
من نظر خودمو گفتم.
چنگ زدن به تاریخ اصن درس نیست.
یا حق

شنبه 23 خرداد 1394 - 18:39

باز هم باید آقای یراحی تیتراژ را بخواند چون افکار علیخانی با یراحی نزدیکتر و همسان تر است.
کارگردان ماه عسل باید متناسب با فضای برنامه اش تیتراژ را انتخاب کند که باز هم همان آقای یراحی به ایده های علیخانی نزدیکتر است.

شنبه 23 خرداد 1394 - 21:21

مرتضی پاشایی یه خواننده بود مثل بقیه خواننده ها یه سری دوسش داشتن و سری هم نه حالا که ایشون فوت کردن نباید بیش از اون چیزی که بودن بزرگ شن پخش کردن دوباره نگران منی کار خوبی نیست و دل آدمرو میزنه

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 10:23
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

به خدا منم همینو میگم.
جوری شده که بخاطر مرتضی داره به همه خواننده ها بی احترامی میشه.
نمونشو تو اینستاگرام بابک جهانبخش دیدیم که چی شد.....
به خدا دیگه بسه این بحث مرتضی اون خدا بیامرز هم یکی بود مثل همه.
موسیقی ما چاپ کن خواهشن

25.105.127.247
شنبه 23 خرداد 1394 - 22:06

چی میشه اگه سامان جلیلی بخونه .... واقعا عالیه

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 10:01

روحت شاد مرتضي پاشايي عزيز . مطمعنم اگر هنوز بودي بي شك تو تيتراز ماه عسل رو ميخوندي . ولي پركشيدي رفتي و دلموون در حسرت بودنت هنوز داغداره و تا ابد داغدارت هستيم . هركجا هستي ماروهم دعا كن .

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 11:07

سلام .
عااغاا ما اگه بگیم که سلطان احساس کسی نمیزاره که مجیدخراطها بخونه ...
به زدبازی هم بدن به خراطها نمیدن ...
تو اینستاگرام مجیدخراطها بیشترین رای رو آورده اما کو !!! هر کس خودشون بخوان میگن که بخونه .
به هر حال نظر من مجیدخراطها هست که فکر نکنم نه آقایون بذارن و نه مجید شعری جز شعر خودش رو بخونه ...
اگه مجیدخراطها نباشه بنظرم مرحوم پاشایی قطعه نگران منی بهترین گزینه هست ...
و بعد هم آقای یراحی ...
زنده باد یگانه سلطان احساس مجیدخراطها

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 11:34

از یک سال پیش حدس من این بوده برای تیتراژ اول ماه عسل امسال:
خواننده پویا سالکی
ترانه و ملودی امیرعلی بهادری
احتمال انتخاب شدن پویا رو خیلی زیاد میبینم خصوصا حالا که اسم امیرعلی هم مطرح شده...!

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 15:49

علاوه بر این ها یکی از خوبی های انتخاب خواجه امیری اینه که روزبه هم کنار اسمش دیده میشه.تجربه نشون داده بهترین های ماه عسل همونایی بودن که روزبه هم توشون بوده.
به نظر من در نبود جهانبخش همین مهدی خودمون باشه بد نیست.اگه اونم شعر روزبه رو بخونه که بهترین ماه عسل میشه.

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 11:27

چقدر بعضیا حسودی میکنن!
خب کار خوب مال خواننده ی خوبه دیگه!
لایک ها و بازدید صفحات هم نمیتونه ملاک خوب بودن خواننده باشه...محبوبیت کار رو صدایی که از ماشین مردم تو اتاق خوابشون و از زمزمه های تنهایی هاشون شنیده میشه، میشه فهمید

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 11:29

به صدای یراحی عادت داشتیم ولی...دم اذان خیلی حال آدمو خوب میکنه...

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 18:09

اصن از همه بهتر مرتضی پاشایی ولی حیف که دیگه نیست

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 23:33

فقط محمد علیزاده. تو دریایی و من همش فکر آب همه چی به جز تو سراب سراب

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 05:54
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

تو از کنار قلب من صدا گذر کن....
خدا باهام بهم زده ازم حذر کن.....
دست منو گرفته بود ازش گذشتم....
جاده به انتها رسید من برنگشتم....
من برنگشتم من برنگشتم من برنگشتم.....
و
.
.
.
محمد علیزاده تنها کسیه که در هر موقعی از سال و بخصوص ماه رمضون میتونه با صداش دل ادمو بلرزونه و به اسمون ببره .....منم مثل خوده اقای علیزاده نمیدونم چرا اینقدر دلامون با صدای ایشون تو ماه رمضون گره خورده؟؟؟؟؟
به امید اینکه که ازطرف خدای احساسمون محمد جان سورپرایز بشیم و امسال هم اهنگی بدن بیرون و نزارن ما ماه رمضون امسال رو بدون صداشون افطار کنیم.....
پایدار بمونید.....

200.140.125.144
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 09:03

فقط مجید خراطها لایق خوندن تیتراژ ماه عسل هستش تماااااااام

سلطان احسااااس ایران مجید خراطها

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 14:44
میثم

اصلا خراطها واس ماه عسل ساخته شده
سه چهار و پنج و شیش
روزه ها رو پشت هم بگیر
وقت غسل کردنتم
ببند دلو به پشت تیر

15.80.216.50
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 19:55
علیرضا

با اینکه از مجید خراطها بدم نمیاد
ولی عالیییی بود میثم

250.138.123.16
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 18:27

از نظر من فقط و فقط اهنگ نگران منی ..... چون این میتونه هم برای خانواده اش که امسال دیگه مرتضی نیست خوب باشه و کمتر جای خالیشو حس کنن و یادشون بیفته که پارسال ماه عسل رو می خوند ... و هم برای طرفداراش که هنوزم که هنوزه داغدارن ... میتونه امسال با صداش ارومشون کنه...

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:34

قطعا امسال پایان برنامه با صدای استاد خواجه امیری عالی خواهد شد!
کسانی که میگن صدای ایشون به درد ماه عسل نمیخوره،بهتره یه بار آهنگ سلام آخر رو گوش بدن و ببینن غم صدای کی بیشتره؟!
مطمئنم ماه عسل امسال بهتر از هرسال خواهد بود!

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:34

قطعا امسال پایان برنامه با صدای استاد خواجه امیری عالی خواهد شد!
کسانی که میگن صدای ایشون به درد ماه عسل نمیخوره،بهتره یه بار آهنگ سلام آخر رو گوش بدن و ببینن غم صدای کی بیشتره؟!
مطمئنم ماه عسل امسال بهتر از هرسال خواهد بود!

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 17:51

من نمیدونم چرا دارید دعوا میکنید احسان خواجه امیری صدای عالی داره هرکی میگه صداش آرمومم نمیکنه دروغ میگه باباک جهانبخش هم که دیگه هیچی یکی از یکی بهتر.مطمعا باشید که احسان علیخانی این دوتا رو علکی انتخاب نکرده شماهم نمیخواد کاسه داغتر از آش بشید!

جمعه 29 خرداد 1394 - 00:36

من شخصا از اقای علی خانی ممنونم برای زحماتی که در این چند سال برای ماه عسل کشیدند و همیشه بهترینها را انتخاب کردند.امسال هم مثل همیشه همه چیز عالی است

سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:58

به نظر من احسان علیخانی باید به قولی که در مورد مرتضی پاشایی تلفنی در برنامه ی گلخانه داده بود عمل میکرد هرچند اون فوت شده و گوش دادن آهنگاش چه خودش خونده باشه چه کسه دیگه آهنگاشا بخونه غم انگیزه اما به قول این مرده تو پایتخت مرد باید حرفش با عملش بخونه.
تیتراژهای امسال ماه عسل مثل خود برنامه امسالش هیچ جذابیتی نداره پس انقد الکی واسش حرص نخورید.......

سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:59

به نظر من احسان علیخانی باید به قولی که در مورد مرتضی پاشایی تلفنی در برنامه ی گلخانه داده بود عمل میکرد هرچند اون فوت شده و گوش دادن آهنگاش چه خودش خونده باشه چه کسه دیگه آهنگاشا بخونه غم انگیزه اما به قول این مرده تو پایتخت مرد باید حرفش با عملش بخونه.
تیتراژهای امسال ماه عسل مثل خود برنامه امسالش هیچ جذابیتی نداره پس انقد الکی واسش حرص نخورید.......

یکشنبه 7 تیر 1394 - 17:03

سلام نماز روز همگي قبول حق باش دوستان پستا رو خوندم يكم دلم گرفت اگه واسه بيني بين الهي بگين بعضيا زيادي جلو رفتن احسان جان واقعا مجري مجرب كارازموده همه جوانب برنامه رو در نظر داره خدا رو شكر همه شما عاقل و بالغ هستين بهترين مجري. كدوم مجري تو 6 ماه متوالي با اين همه مشكلات زندگي با هزينه هاي سرسام اور الان داره بهترين برنامه ماه رمضون رو واسه شما از تلوزيون پخش ميكنه يكم حق هم به ايشون بدين بابت مرحوم پاشايي كه احسان جان در برنامه گلخانه قول داد بازهم ماها بايد يكم فكر كنيم خانواده پاشايي داغ جون 30 ميخورن حالا به هر حال جور نشد همه ما بايد منطق رو داشته باشيم يكم به مادر ايشون دوستان اشنايان طرفدار فكر كنيد سر دلي يه چيزي نگين كه همه رو از خودتون دلگير كنيد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواجه‌امیری و جهانبخش ترانه تیتراژ ابتدایی و پایانی «ماه عسل 94» را می‌خوانند | موسیقی ما