برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح روز بیستم خردادماه
«امید جهان»؛ «وایسا تندنرو» را در بازار منتشر کرد
موسیقی ما – آلبوم «وایسا تند نرو» با صدای «امید جهان» روانه بازار شد؛ اثری که به گفته تیم تولیدش شادترین آلبوم سال است و چندی پیش تیزر آن از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر شد. ترانه های این آلبوم ده قطعه ای، از سروده های این خواننده، «محمد نصیری» و «پرهام اصفهانی» است. «حامد برادران»، «پرهام اصفهانی» و «محمد جان صالح» به همراه امید جهان سازندگان ملودی هستند. سایر ترانه ها و ملودی ها برگرفته از آثار فولک جنوبی است. تنظیم های آلبوم وایسا تند نرو اثری از «علی عبدالمالکی»، «سعید حسنی» و «حامد برادران» است. میکس و مسترینگ تمامی قطعات هم توسط «محمد کلهر» انجام شده است. «محمود جهان» در سه قطعه این مجموعه به عنوان خواننده مهمان حضور دارد. سعید حسنی، حامد برادران، مجتبی تقی پور، عادل یاری، وحید بحرینی و مهدی مشهدی زاده هم نوازندگان این آلبوم هستند.

امید جهان درباره آلبوم جدیدش به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«از سال 91 تولید آلبوم را آغاز کردیم و از همان زمان پیگیر مراحل اخذ مجوز کارها هم بودیم. اوایل امسال توانستیم مجوزهای آلبوم را اخذ کنیم و خوشحال هستم که این اثر در بازار توزیع شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. به امید خدا پس از انتشار آلبوم تمام تمرکز ما برای برگزاری کنسرت بزرگ در تهران و شهرستانها خواهد بود. هنوز تاریخ و جزئیات برنامه تهران نهایی نشده اما به محض قطعیت اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد. برای این آلبوم سی قطعه آماده کردم ولی نهایتا ده اثر انتخاب شد. سایر قطعات هم مجوز دارند و به فکر انتشار تک قطعه از طریق رسانه های معتبر موسیقی هم هستیم.»

او درباره حواشی حول و حوش کارش گفت:«از اهالی موسیقی تقاضا دارم که اگر از یکدیگر حمایت نمی‌کنید؛ تخریب هم نکنید. خیلی‌ها از روی حسادت کامنت‌هایی را در رسانه‌ها و همین سایت موسیقی ما قرار می‌دهند که مطمئنم از اهالی موسیقی هستند. مردم امید جهان را دوست دارند و هنوز هم هرجا برای اجرا می روم، مسئولان می گویند باید خدا را شکر کنی که اینقدر مردم دوستت دارند. از برخی اهالی موسیقی گلایه دارم و صحبت من این است که اگر از کسی حمایت نمی کنید، تخریب هم نکنید تا خدا هم هوای شما را داشته باشد. نهایتا از شرکت ویدئو رسانه «ریزموج» که صاحب امتیاز اثر و آقای سعید بنایی که تهیه کننده هستند و تمامی دوستانی که در مراحل تولید همراه ما بودند تشکر می کنم.»

از کاربران فهیم سایت «موسیقی ما» درخواست داریم تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان اثر نسبت به تهیه نسخه اصلی آلبوم اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 00:17

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:01

با سلام و درود
تبريك ميگم
ترك هاي شاد ايشون واقعا جذابه
من جاده تو شمال زياد گوش ميكنم اهنگاي ايشون رو
خيلي شاده
اميد وارم كنسرت بذارن و توانايي اجراي زنده ي خوبي داشته باشن
با ارزوي موفقيت بيشتر براي اين خواننده ي عزيز

پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 22:05

البوم خوبی بود لذت بردیم.مردم امید جهان رو دوست دارند .خستع نباشی امید جان

جمعه 22 خرداد 1394 - 00:07

خیلی آلبوم شاد و باحالیه. دمش گرم شادمون کرد.

جمعه 22 خرداد 1394 - 02:08

واقعا نمیدونم چی بگم !
وقتی خواننده های با سابقه و حرفه ای مثل حامد هاکان ، احسان غیبی و ... بعد از ساله ها همچنان منتظر مجوز پخش آلبومشون هستن ولی خواننده های درجه چندم به همین راحتی مجاز میشن و آلبوم میدن فقط به یه نتیجه میرسم ! اونم اینکه در این موسیقی رو که همه چیزش فقط باندبازی و رابطه ست رو باید گل گرفت !

جمعه 22 خرداد 1394 - 13:24

آلبوم خوبی بود ولی کارهای بسیار بهتر از اینم امید جهان خونده بود ولی مطمئنا ارشاد مجوز نداده . چه کنسرتی بشه کنسرتای امید جهان.

جمعه 22 خرداد 1394 - 16:12

بعضیا میان میگن امید جهان خواننده خوبی نیست - شاید حق با اونا باشه شاید نه
ولی چیزی که مسخصه اینه که باید خواننده هایی با سبک ایشون باشن تا این ملت افسرده را با صداشون شاد کنن

شنبه 23 خرداد 1394 - 11:27
مهزیک شعاریان

دقیقا همینطوره.
به خدا خیلی ها با آهنگهاش خاطره دارن.
خاطره های شاد. یکیش هم خود من.

218.168.68.4
جمعه 22 خرداد 1394 - 19:31

من به همه طرفداران اقای امیدجهان تبریک میگم.امایه سوال داشتم..شاعراهنگ دلبرکیه؟اقای امیدجهان میگه تخریب نکنید اماسوال من اینه که چرا اقای امیدجهان میاداهنگ دلبرکه مطعلق به استادسجادرزمجویی خواننده لرزبان یاسوجی هست روبازخوانی میکنن؟به این کارچی میگن؟بخدادرست نیست بیای کارای بقیه روبخونی بعدبگی میخوام کنسرت بزارم..ادمین جان توهین نکردم بچاپ

شنبه 23 خرداد 1394 - 14:32

بازم میگم اهنگ دلبر روخواننده یاسوجی(سجادرزمجویی)خوانده بودکه بسیارزیباتربود.اقای امیدجهان که مثلاجزء خوانندهای مجازهستش نبایداین اهنگ رومیخوند.من که وقتی تراک اولشوگوش دادم دیگه بقیه البومشوگوش ندادم چون ارزش گوش دادن نداشت..

شنبه 23 خرداد 1394 - 14:33

دلبر با حاله خیلی قشنگه خیلی وقته کسی مث محمود جهان رو نداشت موسیقی ما .ایشون اومدن که امیدوارم موفق باشن.....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امید جهان»؛ «وایسا تندنرو» را در بازار منتشر کرد | موسیقی ما