برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب ویدئویی در کمپین «حمایت از موسیقی» اعلام شد
درخواست استاد حسین علیزاده برای اتحاد اهالی موسیقی
موسيقي ما - استاد حسین علیزاده، آهنگساز و نوازنده نامدار موسیقی ایران و سازنده آثاری چون «نی‌نوا»، «ترکمن»، «راز نو»، «دلشدگان» و... از هنرمندان و اهالی موسیقی دعوت کرد تا در راستای منافع مادی و معنوی خود از یکدیگر حمایت کرده و پشت هم باشند.

به گزارش «موسیقی ما»، حسین علیزاده که جلوی دوربین کمپین «حمایت از موسیقی» سخن می‌گفت، از اهالی موسیقی خواست که مشکلات دیگران را مختص آنها حساب نکنند و بدانند همین مشکلات ممکن است برای خودشان اتفاق بیفتد: «بهتر است اگر اتفاقی برای شما یا من می‌افتد، نباید آن را فقط برای شما یا من بدانیم.»

خالق «نی‌نوا» در ادامه پیشنهادش را مطرح کرد و گفت: «بیایید برای اولین بار متحد باشیم و هر اتفاقی که برای هر هنرمندی -چه جوان و چه پیشکسوت- افتاد، از حقوق یکدیگر دفاع کنیم و فکر نکنیم که آن اتفاق تنها برای آن دوست همکار است و برای ما اتفاق نخواهد افتاد.»

به نظر می‌رسد کنایه استاد علیزاده به مسأله لغو کنسرت‌های موسیقی در بسیاری از شهرستان‌ها باشد که اخیراً و در یکی دو سال گذشته از روی کار آمدن دولت یازدهم، رو به افزایش گذاشته و نه‌تنها هنرمندان و خوانندگان موسیقی پاپ، که گریبان بسیاری از اهالی موسیقی اصیل و کلاسیک ایرانی را نیز گرفته است. از جمله لغو کنسرت‌های علیرضا قربانی، مسعود شعاری و حسین علیشاپور، حمید عسکری و بسیاری دیگر از هنرمندانی که اجزاهای زنده‌شان در شهرستان‌های گوناگون با مشکلات عدیده مواجه شده است.

به گزارش سایت موسیقی ما، نوازنده پیشکسوت تار و سه‌تار در پایان این ویدئو از اهالی موسیقی می‌خواهد که پشت یکدیگر بوده و دست از حمایت یکدیگر برندارند: «این است که من دعوت می‌کنم از همه دوستان نسل قدیم و نسل جدید که دست به دست هم بدهیم و از حق و حقوق خود دفاع کنیم.»

کمپین «حمایت از موسیقی» فعالیت رسمی خود را از بیستم بهمن‌ماه 93 و با انتشار نامه‌ای از کیهان کلهر (آهنگساز و نوازنده نامدار کمانچه) آغاز کرد و در این مدت با ضبط ویدئوهای متعدد از اهالی موسیقی، تلاش کرده در راستای حمایت از موسیقی گام برداشته و فرهنگ رعایت کپی‌رایت و خودداری از کپی و دانلود غیرمجاز را گسترش دهد.

این کمپین که با شعار «من از موسیقی حمایت می‌کنم» فعالیت می‌کند، تاکنون ویدئوهایی از حسین علیزاده، مسعود شعاری، مجید درخشانی، محمد معتمدی، یغما گلرویی، رضا یزدانی، گروه اوهام، گروه پالت، نادر مشایخی، افشین یداللهی، رامین صدیقی و بسیاری دیگر از چهره‌های فعال موسیقی را در صفحات خود منتشر کرده است.

کمپین «حمایت از موسیقی» یک کمپین مستقل است که با هدف حمایت همه‌جانبه از موسیقی تشکیل شده و در این مدت توانسته حمایت نهادهایی از قبیل خانه موسیقی، سایت بییپ تونز، سایت موسیقی ما، سایت آپارات و... را جلب کند.
شما هم می‌توانید کمپین «حمایت از موسیقی» را در صفحات اجتماعی دنبال کنید:
   
در ادامه می‌توانید ویدئوی استاد حسین علیزاده در این کمپین را مشاهده کنید:

 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:23

دیدگاه‌ها

Mas
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 14:51

آرزوي سلامتي و موفقيت براي ايشان
MAS

دوشنبه 18 خرداد 1394 - 00:18
mohsen 5678

هر چه پربار تر افتاده تر.......................
ای کاش جواب برخی ها رو میدادن در مورد بی کشش بودنه سنتی..........
ایشون اینگونه از اتحاد میگن و برخی ها تخریب سنتی
درود بر استاد

207.72.164.157
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 18:21

شما بی نظیرید استاد علیزاده
حرف شما هم باید با طلا نوشته بشه
ای کاش در ماجرای حمایت از هنرمندان به هتک حرمتی که هم به اقای افتخاری و هم اقای شجریان به خاطر مسائل سیاسی شد موضعی میگرفتید
این دو عزیز بارها گفتن سیاسی نیستن ولی طعمه رسانه ها شدن
انتطار میرفت شما که رابطه دوستانه ای به این دو عزیز سابقا داشتید
پا درمیانی میکردید تا از هجمه های سیاسی دور بمونن
به هر روی هنر و اخلاق شما بی نظیر هست
درود به شما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درخواست استاد حسین علیزاده برای اتحاد اهالی موسیقی | موسیقی ما