برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای وحید عسکریان و از سوی موسسه سی لحن باربد
«پنجره بگشای» راهی بازار شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی پنجره بگشای با صدای وحید عسکریان از سوی موسسه ی سی لحن باربد ،پس از مدت ها وارد فروشگاه های معتبر عرضه ی محصولات فرهنگی و شهر کتاب ها شد. در این اثر که بر اساس اشعاری از شاعران نوپرداز و نواندیش شکل گرفته است،آثاری از  هوشنگ ابتهاج،فروغ فرخزاد،حسن هنرمندی و ... گنجانده  شده است.

پنجره بگشای بر روی نغماتی از پیمان خازنی و در قالب موسیقی ارکسترال تدوین شده است که علاوه بر برخورداری و بهره مندی از شاخصه های موسیقی ملی،سعی دارد از تازگی های شعر امروز به نفع موسیقی ای نو و تازه بهره ببرد.

در این آلبوم که یکی از آخرین هنرمندی های زنده یاد خورشید فر  نیز هست، قطعات پنجره بگشای،آی عشق،خاموشی،ساز و آواز، و ناآشنا گنجانده  شده است.نوازندگان این آلبوم عبارتند از:میثم مروستی،میلاد عالمی،پدرام فریوسفی،عماد نکویی(ویولن و آلتو)آتنا اشتیاقی و مهرداد عالمی(ویولنسل) علیرضا خورشیدفر(کنتر باس)پیام سوری(پیانو)سهراب بابکی و احسان پوریان زاده(فلوت)رابعه زند(قانون و چنگ ارجان)شایان یزدی زاده و حمید یوسفی(تنبک).این اثر در استودیو آوای هنر و توسط پیام سوری، ضبط و میکس و مسترینگ شده است.

وحید عسکریان متولد 1336 تهران است که موسیقی آوازی را از سال 1362 آغاز کرده و محضر بسیاری از بزرگان موسیقی از جمله زنده یادان استادان علی اصغر بهاری،احمد ابراهیمی و همچنین شهرام ناظری،نصرالله ناصح پور و رامبد صدیف را درک کرده است.وی هم اکنون مشغول تدریس موسیقی آوازی به نسل بعدی است و شاگردان بسیاری را تربیت کرده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 14:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پنجره بگشای» راهی بازار شد | موسیقی ما