برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرنوشت این قصه به کجا می‌رسد؟
جنجال‌های آلبوم «اسمش عشقه» با بیانیه رسمی خانواده مرتضی پاشایی وارد فاز جدیدی شد
موسیقی ما - انتشار آلبوم آخر «مرتضی پاشایی» با جودی که در ماه‌های گذشته بارها و بارها برای آن تاریخ انتشار اعلام شده بود، همچنان در هاله‌ای از ابهام است و گفتگوهای اطرافیان این خواننده درباره مالکیت مادی و معنوی این اثر باعث شد خانواده پاشایی نیز سرانجام واکنش نشان دهند و در بیانیه‌ای رسمی، پاسخ تند و تیزی به اطرافیان و همکاران مرتضی پاشایی بدهند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، پس از اینکه «مهدی کرد» مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده کنسرت‌ها و آلبوم‌های مرتضی پاشایی، امتیاز آخرین آلبوم این خواننده را از آن خود دانست و اعلام کرد که طبق قانون حقوق مادی و معنوی این اثر متلعق به اوست، خانواده پاشایی در بیانیه‌ای رسمی پاسخ این ادعا را دادند تا حاشیه‌ها و جنجال‌های این آلبوم وارد فاز جدیدی شود.
 
 
  • * مهدی کُرد: آلبوم را به احترام مردم به رایگان توزیع خواهم کرد
«مهدی کُرد» چندی پیش در گفتگویی اعلام کرده بود: «تمام امتیازهای مادی و معنوی آلبوم «اسمش عشقه» به صورت قانونی به نام من است. مرتضی پاشایی همه هزینه‌های این آلبوم بابت این آلبوم را از من دریافت کرده و اسناد رسمی آن نیز موجود است. پس از فوت این خواننده هم رقم قابل توجهی از سوی شخص من به خانواده پاشایی پرداخت شده که به قولی حساب مرتضی صاف شده باشد. آلبوم «اسمش عشقه» این روزها زمینه‌ساز برخی سوءتفاهم‌ها در جامعه شده است. این ذهنیت راه افتاده که ما از آنجایی که می‌دانیم این آلبوم فروش فوق‌العاده‌ای خواهد داشت، دندان طمع تیز کرده‌ایم و نگاه مالی به این اثر داریم. من امروز حسابم را با خودم تسویه کرده‌ام و رو‌به‌روی شما نشسته‌ام. تصمیم نهایی را گرفته‌ام و می‌خواهم بخاطر مرتضی و اینکه عزت‌اش در بین مردم حفظ شود، این اثر به صورت رایگان در بین مردم توزیع شود. این یک تصمیم گروهی است و همه تیم این آلبوم متفق‌القول به این نتیجه رسیده‌ایم که برای اینکه عزت و جایگاه مرتضی بین مردم باید به صورت ویژه‌ای حفظ شود، از حقوق قانونی خود کوتاه آمده و آلبوم را به رایگان توزیع کنیم. این آلبوم به هفتاد میلیون ایرانی تعلق دارد.»
 
 
  • * پدر مرتضی پاشایی: آنها که ادعای سهم‌خواهی از این آلبوم دارند، بدانند که ادعای آنان فاقد وجاهت قانونی است
انتشار این صحبت‌ها از سوی مدیربرنامه‌ها و تهیه‌کننده مرتضی پاشایی باعث شد خانواده این خواننده در بیانیه‌ای رسمی، پاسخ تند و تیزی را در رسانه‌ها منتشر کنند تا به نوعی حاشیه‌های این آلبوم بیشتر و بیشتر شود.
 
در این بیانیه که از زبان «ناصر پاشایی» (پدر مرتضی) منتشر شده، آمده است:

«مسائلی از سوی برخی از افراد مطرح گردید که سوالاتی در ذهن بعضی از هواداران آن مرحوم به وجود آورده است. لذا به منظور تنویر افکار عمومی، لازم است به برخی از شبهات پاسخ صریح و روشنی داده شود. هنگامی که مرتضی به دیار حق شتافت، شرایط خاصی در جامعه به وجود آمد که می‌بایست با تدبیر و تدبر لازم، اوضاع و شرایط مربوطه تحت یک مدیریت دقیق قرار می‌گرفت. به همین دلیل بنده به همراه برادرم و با مساعدت بی‌دریغ همه دستگاه‌ها و مسئولین کشور و همکاری و همراهی مردم شریف کشورمان، اوضاع را تحت نظارت و کنترل قرار داده و به لطف الهی همه مراسم با نظم و زیبایی تمام برگزار شد. پس از آن، عده‌ای از افراد با مقاصد مادی اما تحت پوشش اهداف هنری و فرهنگی قصد آن داشتند و دارند که از اعتبار هنری فرزند فقیدم به نفع فردی و گروهی خود بهره‌برداری نمایند.

البته بدیهی است که در هر کشوری که یک چهره هنری دار فانی را وداع می‌کند، عده‌ای در صدد آن برمی‌آیند که به گونه خود را به آثار آن چهره هنری نزدیک نموده و از این راه به اهداف مادی خود دست یابند. با توجه به اینکه حقوق مادی و معنوی آثار مرتضی پاشایی از نظر حقوقی و قانونی متعلق به وراث آن مرحوم یعنی پدر و مادر وی می‌باشد، همچنین با در نظر گرفتن مقاصد سودجویانه برخی از افراد، به منظور جلوگیری از این اهداف ناصواب، همچنین هدایت صحیح آثار به جا مانده از مرتضی، از برادرم منصور پاشایی خواستم که مسئولیت اداره این امور را به عهده بگیرد. اما متأسفانه عده‌ای از افراد با پوشش و نقاب متفاوت، سعی در ایجاد حاشیه و فضاسازی‌های مخرب علیه این خانواده نمودند.

همه اعضای این خانواده به گونه‌ای است که در امور مادی و مالی استغناء داشته و هیچ‌گونه چشم‌داشتی به اموال حرام و ناحق نداشته و این صفت را از پیر و بزرگ این خاندان، یعنی مرحوم کربلایی صفر پاشایی که از عاشقان و از مریدان اهل‌بیت بود، به ارث برده‌اند؛ اما متأسفانه عده‌ای از افراد، اهداف ناروای خود را به ما نسبت داده و با فرافکنی، سعی در تشویش اذهان عمومی داشته تا از طریق این جوسازی‌ها بتوانند به قول معروف کلاهی از این نمد برای خود بدوزند. مردم عزیز و جوانان هوشمند ما بدانند که مرتضی پاشایی در مورد واگذاری امتیاز تولید و پخش آخرین آلبوم به یادگار مانده از خود با هیچ فرد یا موسسه‌ای قراردادی منعقد نکرده و مالکیت مادی و معنوی این اثر هنری متعلق به خانواده وی می‌باشد.

کسانی که ادعای سهم‌خواهی و بعضاً شراکت در این آلبوم را دارند، می‌بایست بدانند که ادعای آنان فاقد وجاهت حقوقی و قانونی است. همه عوامل دخیل در تولید این آلبوم، حقوق مادی خود را گرفته، حتی بعضی از آنها بیش از مبالغ متعارف نیز دستمزد خود را دریافت کرده‌اند. در ادامه تصریح شده اما کسانی که مدعی‌اند امتیاز تولید و پخش این آلبوم متعلق به آنها می‌باشد، خودشان به خوبی می‌دانند که هیچ‌گونه قراردادی در این خصوص در اختیار ندارند. لیکن با این وجود ما حاضر شدیم امتیاز تولید و پخش این اثر را به همان افراد مدعی واگذار کنیم. اما متأسفانه در طی مذاکرات طولانی، ایشان شروط قرارداد را سخت‌تر و پیچیده‌تر نمودند. حتی با پذیرش بسیاری از این شروط توسط ما، باز هم از امضاء قرارداد استنکاف نموده و علیرغم پیگیری‌های مکرر از سوی ما، امضاء قرارداد را به تعویق می‌انداختند.

حال پس از آنکه این قرارداد با موسسه دیگری منعقد شد، با فضاسازی‌های غیراخلاقی، سعی در تشویش اذهان عمومی داشته و با مظلوم‌نمایی، خود را یار غار مرتضی معرفی نموده و اعضای خانواده را بیگانه جلوه می‌دهند! مرگ مرتضی داغی عظیم بر دل همه اعضای خانواده نهاد؛ به گونه‌ای که هنوز بعد از گذشت شش ماه از غم و اندوه فراق فرزند، شب‌ها خواب با چشمان‌مان بیگانه شده است؛ اما داغ تهمت‌ها و افتراها، آن هم از سوی رفیقان نارفیق جگرسوزتر است. باشد که قیامت نزدیک است و تراوزی عدل الهی دقیق.»
 
 
  • * مهرزاد امیرخانی: دیگر هیچ حقوق مادی‌ای از آلبوم مرتضی طلبکار نیستم
انتشار بیانیه تند و تیز خانواده پاشایی واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی از شب گذشته باعث شده است. «مهرزاد امیرخانی» که پیش از این در گفتگویی صریح با «موسیقی ما» جزئیاتی از پشت پرده عدم انتشار آلبوم آخر پاشایی را بازگو کرده بود، شب گذشته در صفحات شخصی‌اش اعلام کرد که بخاطر دوستداران این خواننده و مردم، دیگر هیچ ادعایی درباره حقوق مادی این آلبوم ندارد: ‌«از این لحظه اعلام می‌کنم [که] دیگر هیچ حقوق مادی و معنوی از آلبوم مرتضی پاشایی طلبکار نیستم و به تأخیر افتادن انتشار آلبوم هم هیچ ربطی دیگر به من ندارد.»
 
 
  • * آخرین آشوب
23 آبان سال 93 مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن تهران چشم از جهان فرو بست و در حالی که جامعه ایرانی تا بیش از ده روز به شدت تحت تأثیر این خبر و حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع این خواننده بود، آرام آرام حاشیه‌ها و اخبار ناراحت‌کننده‌ای درباره مستند زندگی و فوت این خواننده و آلبوم آخرش «اسمش عشقه» در رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آغاز شد تا اینکه سرانجام با علنی شدن این تنش‌ها، شاهد اتفاقات ناراحت‌کننده کنونی هستیم که قطعاً دل دوستداران این خواننده را به درد آورده است.

پیش‌بینی می‌شود با اقدام قانونی همکاران و تهیه‌کننده قانونی این خواننده در مورد امتیاز آلبوم آخر پاشایی و واکنش تند و تیز خانواده این خواننده، جنجال‌های این آلبوم وارد حاشیه‌های جدی‌تری شود و با توجه به جایگاه اجتماعی‌ای که پاشایی در ماه‌های گذشته بین اهالی موسیقی و دوستداران این هنر کسب کرده، قطعاً این رویه به هیچ وجه مورد تأیید و پسند دوستداران این خواننده نخواهد بود و ادامه این روند تنها در جهت تخریب وجهه او در میان مردم پیش خواهد رفت.

«موسیقی ما» در تلاش است در گفتگوهایی مجزا با مسئولین دفتر موسیقی وزارت ارشاد، این موضوع را مورد بررسی جدی‌تری قرار دهد.
 
عکس: منصور ابراهیمی (تارخ استودیو)
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 00:11

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 11:45

متاسفم برای خانواده پول چه ها نمیکنه پول کمی نیست تاهفت نسل اسوده میشن روح وارامش مرتضی اهمیتی نداره اقای ناصر پاشایی باابروی مرتضی بازی نکنیدحاشیه رو تمام کنید ابروی مرتضی ساکتمون رفت کاررو به کاردان بسپارید.تایید

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:11
سعیده

اقای پاشایی شما مرد متدینی هستی پس با پول پسرت حق الناس رو بجا بیارییدتادینی به گردن پسرت نباشه وگرنه عذاب میکشه حق مهدی ومهرزاد رو بده لطفا خیلی زحمت کشیدن

235.39.80.71
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 19:55
فــاطمه

باید اینو بپذیریم
اگه مهدی کرد ومهرزاد امیرخانی نبودن مرتضی عزیز هم نبود
این بحث ها بی فایده هست..
این دو به گردن مرتضی حق دارن بهتراست باهاشون خوب برخورد کنید
مامان معصومه شما یه کاری کن.......

172.69.2.218
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 22:47
محمد

یعنی چی اگه مهدی کرد و مهرزاد امیرخانی نیودن مرتضی هم نبود
اتفاقا کاملا برعکس گفتین ... اگه مرتضی نبود این دو تا نبودن
بالای 50 ترانه از مهرزاد امیرخانی فقط در این چند ماهه پخش شده ( که 90 درصدشون هم تکراری و پر از ایراد هستن )
چه دلیلی میتونه باعث این همه پر کاری بشه؟

230.164.9.115
جمعه 8 خرداد 1394 - 02:46
بهسا

دوستان شما کاش یه بار اول متنو میخوندید بعد کامنت میذاشتید جالبه واقعا ولی برراتون میگم یه جای این مصاحبه از زبان پدر مرتضی گفته شده:همه اعضای این خانواده به گونه‌ای است که در امور مادی و مالی استغناء داشته و هیچ‌گونه چشم‌داشتی به اموال حرام و ناحق نداشته.... این خانواده پسرشونو ک فرزند این ملت بوده از دست دادند خیلی فکر احمقانه ایه ک بگیم دندون تیز کردن واسه درآمد آلبوم... این حرفا فقط خنده ب لبامون میاره خیلی باحالید والا

193.241.188.153
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 11:57

اخه این چه وضعشه خود مرتضی راضی نیست به این کارا منتشر کنید تموم شه بره دیگه!!!!!
کاری نکنید که مردم بی اعتماد بشن لطفا

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:10

واقعا عجیبه. اگر مهدی کرد حق قانونی نداره شکایت کنه و برعکس. این اهمه توهین و تحقیر و بدگویی باعث میشه کسانی که پیگیر این ماجرا بودند دیگر به احترام اون مرحوم بیخیال آلبوم بشن. بهترنی راه به نظر من انتشار اون با دادن حقوقش بطور کامل به انجمن های خیریه ای مثل محک که در زمینه سرطان اثر گذارند باشه.
بد نیست ما که ادعای مسلمانی داریم این قبیل کارها رو از کسانی مثل مایکل جکسون و.... یاد بگیریم.
هم مهدی کرد هم خانواده مرحوم ادعای ب ینیازی مالی دارند در حالی که هزاران بیمار سرطانی هستند که به نان شب محتاجند. بخدا اگر این اتفاق بیفته خیلی ها آلبوم را بجای دانلود کردن خواهند خرید تا کمکی به بیماران سرطانی باشد. اینطور روح اون مرحوم هم قرین شادی خواهد شد

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 04:39
Saman (UK)in Iran

افرین شهاب جان!
جدا چقدر به جاست این کار.چرا نباید این اتفاق بیفته.خب روح اون مرحوم رو هم شاد کنید...
صواب داره والا....

158.21.151.252
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:17

خانواده ی مرتضی پاشایی باعث میشن روح مرتضی در عذاب باشه. قبل از مرگش همه میدیدن که با مهرزاد و مهدی کرد همیشه با هم بودن و تو چند سال مشکلی نداشتند. اما برادر و عموی مرتضی به اسم موسسه خیریه دارن روح مرتضی رو عذاب میدن. اگه واقعا چشم داشتی ندارن بزارن مهدی کرد آلبوم رو منتشر کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موسیقی ما لطفا تایید

جمعه 8 خرداد 1394 - 02:53
بهسا

العجب خانواده مرتضی دارن عذابش میدن یا بعضی از رفیق هاش؟؟؟؟؟؟؟ دلم میخواد آلبوم بیاد بعد هزینه ش صرف امور خیریه بشه اونوقت رسواییش می مونه واسه کسایی ک میگن اینا دارن الکی میگن خیریه خیریه و همش فیلمه... ما ها کلا عادتمونه زود قضاوت میکنیم.. اگه مهدی کرد چشم داشتی نداره بذاره عمو مرتضی آلبمو منتشر کنه نظرت؟ :))

204.47.81.103
جمعه 8 خرداد 1394 - 20:48
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

اتفاقا اگه خانواده مرتضی چشم داشتی ندارن بزارن مهدی کرد رایگان آلبو م و پخش کنه . والا مرتضی چند سال داشت با مهدی و مهرزاد کار میکرد و هیچوقت ندیدیم مشکلی داشته باشن. خانوادش سر آلبوم با 100 نفر به مشکل خوردند. همکارا مرتضی و رشید پور و ..........
آلبوم هم قطعا با دخالت های شخصی برادر مرتضی خوب از کار در نمیاد

204.69.140.13
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:24

دیگه شورشو درآوردن. به نظر من دو طرف مقصرن. هیچ کدوم به فکر آرامش و آبروی مرتضی نیستن. آگه آرامش ابدی مرتضی براشون مهمه دیگه تمومش کنن. کاش مرتضی وصیتنامه نوشته بود کاش..........

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:33

نهایت تاسف رو دارم واسه عمو و پدر مرتضی که کوچکترین احترامی واسه روح نازنین مرتضی و هواداران پرشمار مرتضای جان قائل نیسن ... از اول هم حس خوبی نداشتم بهشون .. این رفتار اخیرشون نشون داد حس من غلط نبوده .. مرتضی خدا رحمتت کنه ....

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:39

روحت شاد امپراطور. امیدوارم شاهد این اتفاقات نباشی. تازه میفهمم که چقدر آدم بزرگی بودی که زمان بیماری اون همه برات حاشیه درست کردن ولی اهمیتی ندادی و بهشون لبخند زدی. و با عشق برای مردم خوندی. کاش خانواده و دوستانت هم یکم مثل خودت بودن .

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:42

این روند جز لطمه زدن به "پاشایی" چیز دیگری نداره وگرنه "مرتضی" بدور از آشوب و با سربلندی رفت. تا کی باید شاهد اینچنین بی فکریها و سود جوییها باشیم خدا میدونه وگرنه اون هنرمند فقید جز خاطره خوش و نوستالژی چیزی بیادگار نذاشت. اون از برادرش که تا دیروز بلوا بپا کرده بود اینم از پدرش که فقط بفکر منافع شخصیشونن اونم از دوستاش که یادشو چجوری نگه میدارن. واقعا جمع کنید بساطتونو بذارین روحش در آرامش باشه. فرهنگ و شعور چیز خوبیه که متاسفانه این روزها به یغما رفته...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:46

از یه همچین خانواده ای ، یه همچین پسری مثل مرتضی ، واقعا از عجایب باید حسابش کرد !!!!

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:50

واقعا حرف اقای مهدی کرد تهیه کننده اقای پاشایی کاملا منطقی هستش برای این که از ارش پاشایی کم نشه باید البوم به صورت رایگان در بین مردم توضع شود.فکر کنم امتیاز این البوم هم مال اقایی کرد باشه پس از لحاظ قانونی البوم امتیازش مال اقای مهدی کرده حق داره مالش برگرده.اما دمش گرم که گفته البوم رو رایگان پخش میکنم واقعا از خود گذشتگی کرده حتی یک نفر از ما شاید حاضر نباشیم از مالمون از پولی که خرج کردیم بگذریم دمش گرم ..

جمعه 8 خرداد 1394 - 03:02
بهسا

مهدی خودشم میدونه که این آلبوم پرفروش ترین آلبوم قررررررن میشه میخواد رایگان پخشش کنه.. نمیخواد آخرین اثر مرتضی بشه خار تو چشم همونایی ک پشت مرتضی حرف زیاد میزدن تهمت میزدن از رفاقت دم میزدن و از پشت خنجر... ولی همههههه میدونن ک رکورد دست اسمش عشقه هست...

103.196.68.115
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:51

روحش شاد.

زمان دروغگو رو رسوا میکنه. همینو بس.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 12:51

واقعا حرف اقای مهدی کرد تهیه کننده اقای پاشایی کاملا منطقی هستش برای این که از ارش پاشایی کم نشه باید البوم به صورت رایگان در بین مردم توضع شود.فکر کنم امتیاز این البوم هم مال اقایی کرد باشه پس از لحاظ قانونی البوم امتیازش مال اقای مهدی کرده حق داره مالش برگرده.اما دمش گرم که گفته البوم رو رایگان پخش میکنم واقعا از خود گذشتگی کرده حتی یک نفر از ما شاید حاضر نباشیم از مالمون از پولی که خرج کردیم بگذریم دمش گرم ..

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:07

یعنی پدر و مادری که بخوان با اسم و محبوبیت و آثار بچشون این جوری بازی کنن و واسه خودشون سودجویی کنن دیگه ... واقعن دیگه حرفی برای گفتن باقی نمی مونه. مهدی کرد و مهرزاد امیرخانی از نزدیک ترین آدما به مرتضی بودن و حتی خیلی نزدیک تر از افراد خانوادش و این سه نفر خودشون رو یکی می دونستن اما حالا خانواده مرتضی با این کارا و حرفا دارن روح مرتضی رو آزار میدن. اینجور که معلومه خانواده پاشایی از لحاظ قانونی هیچ حقی نسبت به آلبوم مرتضی ندارن و نمی تونن جلوی این تصمیم شریف و ایثارگری مهدی کرد رو بگیرن.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 18:44
Aghil Khanzadeh

بنظرمن مادر مرحوم پاشايي نقشي تو اين زمينه ها نداره بيشتر پدر عمو و برادر مرتضي هستن مخصوصا پدرش

128.1.227.200
جمعه 8 خرداد 1394 - 03:03
بهسا

مثلا اگه پدرو مادر بخوان از مرتضی از شهرتش بهره ببرن میخوان چیکار کنن میشه توضیح بدی؟؟؟؟؟؟؟/ نکنه باباش بعد مرتضی میخواد خواننده شه ؟آره؟ یا مادرش؟؟؟؟؟ بخدا حرفاتون خیلی خنده داره... بابا یه ذره فکر یه ذره تامل یه ذره فرهنگ...
چاپش کن موسیقی ما

159.223.54.73
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:11

من میدونم وقتی خانواده مرتضی قبل از فوت ایشان هیچ گونه دخالتی نداشتند و دوستانی مثل مهدی کرد با او همکاری می کردند من نمیدونم این حرکات به خصوص از سوی پدرشان چیه!!!؟ اون ار صحبت هاشون روز تشیع جنازه که انگار مرتضی جرم کرده و خواننده شده و هی سعی داشتن بگن مرتضی متشرع بوده و انقلابی بوده از این حرفا البته متشرع بودن بد نیس و من شدیدا مذهبی هم هستم اما سو استفاده بدم میاد بابا جمعش کنید اه!!!

جمعه 8 خرداد 1394 - 03:05
بهسا

از کی تا حالا متشرع بودن باعث ننگ کسی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونا حقیقتو گفتن اون روز ... پدرشم والا تا اونجا ک یادمونه نیومد بگه مرتضی مرتکب اشتباه شده رفته پی خوانندگی و برعکس همیشه مشوقش بوده تو این زمینه...

228.17.164.30
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:16

اقاای پاشایی شما به عنوان بزرگتر بیشتر حاشیه درست کردید مردم بی اعتمادکردین مگه این گروه تازه پسرت رو شناختن که این طور حرف میزنید روح مرتضی عزیز ازرده شده نکن حرف سر پوله باشه بفروش حتی گرونتر اما باابروی پسرت ودوستاش بازی نکن همه جا حرف حاشیه های مرتضیاست مردم میخندن یکم نرمتر برخورد کنیدگروه پسرت روجمع کن تا ازت راضی باشه دوستان مرتضی شما هم کوتاه بیاین

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:18

اقاای پاشایی شما به عنوان بزرگتر بیشتر حاشیه درست کردید مردم بی اعتمادکردین مگه این گروه تازه پسرت رو شناختن که این طور حرف میزنید روح مرتضی عزیز ازرده شده نکن حرف سر پوله باشه بفروش حتی گرونتر اما باابروی پسرت ودوستاش بازی نکن همه جا حرف حاشیه های مرتضیاست مردم میخندن یکم نرمتر برخورد کنیدگروه پسرت روجمع کن تا ازت راضی باشه دوستان مرتضی شما هم کوتاه بیاین

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

بقیه فضولی نکن...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

مسلما مهدی کرد

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

هیچوقت منتشر نشه

جمعه 8 خرداد 1394 - 03:06
بهسا

همون تایید شما رو کم داشتیم... چشم

87.94.232.20
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولي باشه بهتره،معلوم ميشه كيا واقعاً ارزش قائل بودن براش

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

هرکی خرج البوم رو داده باشه میتونه در موردش تصمیم بگیره چون خودش که زنده نیست بگه میخوام البوم بدم یا ندم اینجوری باشه خانواده و نزدیکانش کل البوم هایی که تا حالا داده بیرون رو جمع کنن بگن کسی حق نداره گوش کنه من نمیدونم بعضی ها دنبال چی هستن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولی باشه بهتره ولی برای کمک به بیماران سرطانی صرف بشه تا اون مرحوم هم خیری ببره

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:43
سوگل .

چه تضمینی هست برای اینکه صرف امور خیریه ای بشه
وقتی ما نمیدونیم پولش چی میشه همون بهتر که پولی نباشه

23.4.144.125
جمعه 8 خرداد 1394 - 03:12
بهسا

سوگل شما اگه بخوای تو کل عمرت ب یه جا کمک کنی خدا ازت ضمانت میگیره بهت میگه چه ضمانتی هست ک تو این کارو میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا وقتی همون اول ک نیتشو میکنی برات ثوابشو مینویسه؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟ اگر این کار انجام نشه چیزی هم از منو شما کم نمیشه... کاش انقدر ک ب فکر پول آلبومیم به فکر خود مرتضی بودیم

42.229.98.39
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

ای بابا مرتضی خودش نیستو سر البومش دعواس ????????

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

بابا بسه دیگه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

مرتضی کجاااایی که تاریک دنیااا...البوم منتشربشه هر جور که میخواد باشه رایگان یا پولی ما فقط البوم مرتضی رو میخواییم

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

هرچی مهدی کرد بگه درسته حق آلبومو اون داره فقط

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

طفلی مرتضی پاشایی تا زمانی که خودش بود بی حاشیه بود بعد پروازش دو رو بریاش چه کردند... ای داد بیداد... ??

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولي باشه بهتره،معلوم ميشه كيا واقعاً ارزش قائل بودن براش

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

ما که مفتی دانلود می کنیم

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:51
سوگل .

دقییییقا
اگه آخرش خانواده بخوان منتشرش کنن واقعا دلیلی برای خریدنش نیست

160.6.220.156
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

اگه واقع بینانه تصمیم بگیریم حرف مهدی کرد درسته چون مرتضی نیست که اگه البومش خوب درنیومد دوباره تلاش کنه برا البوم بعد یا اصن از دید قلبی و روحی این البوم حرف اخر دل مرتضاس و بهتره به همین صورت به انتشار در بیاد تا از قضاوت دور بمونه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

وای...ایکاش آلبوم بیاد زود تر

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولي باشه پولشو بدن برأي كار خير تا ثوابش به مرتضي هم برسه.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولی باشه بهتره،کاش این خبرها رسانه ای نشن.پول آلبوم هم خرج بیمارای سرطانی بشه که خیلی هاشون توان مالی خوبی ندارن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:46
سعیده

حدیث جان اگه این اتفاق بیوفته عالی اما اصلا اینطور نیست باشناختی که ازخانواده پیدا کردم نه اینکاره نیستن

169.206.74.107
جمعه 8 خرداد 1394 - 03:17
بهسا

سعیده لطفا انقدر ظاهر بین نباشید... هممون یه قاضی بزرگ داریم تا وقتی اون هست دیگه چه نیازی به قضاوت ماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فردا پس فردا ک آلبوم صرف امور خیریه شد فقط رسواییش برای آدم میمونه و آدم میگه کاش زود قضاوت نمیکردم

162.152.233.205
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Aghay kord behtarine haghe oone

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

حق با مهدی کرده

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

در صورتیکه پول حاصل از فروش آلبوم برای امور خیریه هزینه گردد بفروشند تا از ثوابش مرحوم مرتضی پاشایی بهره مند شود و با این پول گرهی از مشکل بنده خدایی که نیازمند می باشد باز گردد.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Shouresho dar avordin asan nakhastim albumo

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

در صورتیکه پول حاصل از فروش آلبوم برای امور خیریه هزینه گردد بفروشند تا از ثوابش مرحوم مرتضی پاشایی بهره مند شود و با این پول گرهی از مشکل بنده خدایی که نیازمند می باشد باز گردد.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

بهتره این البوم واسه ثوابش باشه ,حالا یا پولی یا ..... در کل چرا بعد مرگش اینقد اطرافیان جنجال درست میکنن!واسه شادیه روحش حداقل این بحثارو کنار بزارن,بخدا من خودم دو هفته پیش خواب دیدم مرتضی ناراحته,به پیج ناصرم خوابمو تعریف کردم اما عکس العملی نشون نداد.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

در صورتیکه پول حاصل از فروش آلبوم برای امور خیریه هزینه گردد بفروشند تا از ثوابش مرحوم مرتضی پاشایی بهره مند شود و با این پول گرهی از مشکل بنده خدایی که نیازمند می باشد باز گردد.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

باید فکر کنند که اگر آقای پاشایی خودشون بودن چیکار میکردن، ب نظر من درست نیست بالاخرههه خیلییی از ادما برای این البوم زحمت کشیدن و هزینشم باید به خانوادش بدن که بعد تقسیم بشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

مسلما حق با مهدی کرد

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

بسسسسسه بسه بسه روانیمون کردین دیگه آلبومو عین آدم بدید بیرون :| بیچاره مرتضی کاش خودش بود

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Mehdi zamani bud k na amuei bud na dadashi,mehdi in hame talash kard,haghe mehdiye...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

اگه قراره با پول فروش البوم به کمپین های سرطانی کمک بشه که خیلی خوبه مشکلی نیست،،.ولی اگه میخوان پولی به جیب بزنن حق با مهدی کرده...به نظرم اگه با فروشش به کمپین های سرطانی کمک بشه بهتره....

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

اگه هزینه فروش آلبوم صرف امور خیریه بشه عالی میشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

دیگه آخرین آلبوم بیچاره واسه چی باید مفت باشه؟

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

انتشار رایگان البوم چون صاحب اثر در قید حیات نیست و این که حق امتیاز اثر برای کسی هست که سالها با مرتضی همکاری کرده و مدیر برنامه بوده نه خانواده چون بحث کار و خانواده جداست

جمعه 8 خرداد 1394 - 03:25
بهسا

وقتی یه فردی فوت میشه امواش میرسه به خانوادش و وراثش شرعا قانونا عرفا حالا نگفتن اگه طرف شغل داشت برسه به همکاراش ک.. یعنی چی بحث خانواده و کار جداست

125.54.49.117
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

ادمین محترم بهتره سایت شما هم اینقدر جو الکی نده تا شاهد بیحرمتی و بی احترامی یه مشت بی چاک و دهن و حسود به اون مرحوم نباشیم .مشکلات ان شاءالله به کوری چشم دشمنان خانواده خاص حل میشه .به بقیه چه ربطی داره که ازشون نظرخواهی میکنید ؟خانواده پاشایی میدونن چی به صلاح مرتضی و خانواده خاصشه ..

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

این کارا چیه!!!

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

خوبه درامد حاصل از البوم رو به محک ببخشن تا به روح مرتضى برسه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولی باشه و در امور خیریه استفاده کنند بویژه در مناطق محروم برای هزینه درمان بیماران سرطانی.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

حق با مهدی کرد هست

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

مسخرشو دراوردن....سینما گلستان بود...موسیقی هم بهش اضافه شدددددددد......

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

تا بود زندشو عذاب میدادن،حالام که...، خدهرو خوش نمیاد که اینکارارو میکنین...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

فقط منتشر بشه،رایگان یا غیررایگانش مهم نیست.بخدا خسته شدیم از انتظار

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

حق انتشار ....قانون....اینها همه بادهوان

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولی باشه و در امور خیریه استفاده کنند بویژه در مناطق محروم برای هزینه درمان بیماران سرطانی. دیگه دعوا نداره اگر همشون ادعای دوست داشتن مرحوم پاشایی را دارند این کار را انجام دهند پول حاصل از فروش را برای بیماران سرطانی در مناطق محروم خرج کنند والسلام.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

آقا مهدی کارش درسته

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

ما برای هیشکی مهم نیستیم...وگرنه به جای دعوا یه جوری با هم کنار میومدن...دوطرف باید کوتاه بیاین...الهی فدای مرتضی بشم که فقط اون بود که واسه خوشحالیمون تلاش میکرد...اگه الان بود تا الان کلی تک اعنگ هم بیرون داده بود

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

با پولش به محک کمک کنند

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

باید برای درمان بیماران سرطانی هزینه بشه.. چون خودش هم قربانی سرطان بود، اینجوری یه ثوابی هم به خانواده پاشایی میرسه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

حق به آقای کرد واگذار شده .پخش و انتشار رو به عهده ایشون بزارن اما خب هزینه صرف خیریه بشه .خانواده پاشایی میدونن این آلبوم فروش فوق العاده ای میکنه و به خاطر همین دنبال رکورد زدن هستن تا شادی روح آقای خاصمون .تو رو خدا بگید آلبوم رو رسمی و درست و در شان مرتضی ارائه بدن تا اینکه سر لج و لجبازی آهنگا یکی یکی لو بره .

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

خب منتشرش نکنن مجبورشون که نکردن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

به نظر من حق با اقای کرد هستش ایشون و اقای امیرخانی در این سال های حرفه ای کار مرتضی بیش از خانواده مرتضی با او همراه بودند وحق با آنهاست در در طول این مدت صداقت و وفاداری خود را ثابت کرده اند اما خانواده او بار ها حرف خود را عوض کرده و در مورد مسائل مختلف پاسخ های گوناگون ومختلفی داده اند

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

آقای کرد خیلی درست و بامعرفته.خب بذارن ایشون آلبوم رو پخش کنه اما نه رایگان!هزینه ش صرف همون خیریه بشه...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

مرتضی خودش تو یکی از کنسرت هاش مهدی کرد رو معرفی کرد..در ادامه هم گفت تهیه کننده آلبوم اسمش عشقه هم هستن ایشون.....

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:44
سوگل .

همیشه معرفیشون میکرد و همینو میگفت
تهیه کننده آلبوم یکی هست و همه آلبومایی که قراره بیاد...

236.77.238.89
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

واقعا دیگه شورش دراومده با این بیانیه های دو طرفه و پی در پی چی درست ميشه جز حواشی که خنده داره .همه دارن همو محکوم میکنن و اینجوری خیلی قضایا رو ميشه که باعث نفرت هوادارا از نزدیکان مرتضی ميشه بزارن همون تصور ما هوادارا سر جاش بمونه و مثل قبل همه دوستان صمیمی مرتضی و خونوادش رو مثل خودش دوست داشته باشیم تا ابد .این بازی پول و شهرت و خراب کردن هم رو کنار بزارن .

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

تک آهنگ پخش کنند

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولی باشه اما این پول صرف محک بشه.همین..تا الان وگرنه پخش شده بود

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

فقط با این کارا دارن روح مرتضی رو اذیت میکنن. بهتره هزینه هاشو صرف بیماری های سرطانی کنن. واقعا براشون متاسفم که اینجوری درگیری ایجاد میکنن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

کجایی مرتضی که ببینی این وسط آلبومت که اینقدر برات مهم بود و به خاطرش با سرطان جنگیدی شده گوشت قربونی و باعث عذاب کشیدن خونواده خاصت .مهم مرتضی بود که رفت و این همه کثافت به خاطر پول و شهرت رو ندید .تو رو خدا کاری کنید تا آلبوم بیاد بیرون .مردیم از انتظار

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Vaghean vase khanevade morteza moteasefam ke dg shuresho daravordan ?

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

به نظر من اطرافیان بیشتر دنبال حرف هستند.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

باید آلبوم رو به صورت تک ترک پخش کنند

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

خود مردم باید هوشیار باشن. یه سری سودجو از احساسات مردم دارن سوءاستفاده میکنن. طرف تا زنده بود هیچکی خبرشم نمیگرفت! حالا که رفته زیر خاک ادعای رفاقت سینه چاک بودنشون گوش همه رو کر کرده! خود خدابیامرز قبل فوتش هیچ حرفی از آهنگ جدید نمیزنه ولی بلافاصله بعد فوتش به اصطلاح دوست و رفیقاش ور میدارن اتود های خام ضبط شده ش رو میکس و ادیت میکنن و بنام کار منتشر نشده پاشایی میدن بیرون! اگه ملت خبر داشته باشن که این خواننده ها ممکنه بیست تا کار بسازن و از نوزده تاش خوششون نیاد و فقط یکیشو منتشر کنن! هیچوقت گول این سودجوهایی که الان همون اتود های خام دستشونه و ادعای حق امتیاز میکنن رو نمیخورن! حیف که هرچی به خورد این ملت بدی باورشون میشه!

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

بعد از فوت مرتضی دنبال شهرت و مقام و جیبشون افتادند.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

باید برای درمان سرطان باشه و در امور خیریه جاودان مرتضی همیشه زنده هست اقای کرد هم برود دنبال کنسرت

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Vaghean tabligh mitune az kah kooh besaze....

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

در یک آلبوم فقط خواننده هنرنمایی نمی کنه ، گروه اجرا هم حق و حقوقی دارند ، ولی خانواده پاشایی کجای این آلبوم هستند ، البته بنظرم بهتره آلبوم بفروش بره و در آمد حاصل از اون به کودکان سرطانی اهدا بشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

ضمن درک غم خانواده مرتضی و همدردی با ایشان. خانواده مرتضی مشغول موج سواری هستند و بیشتر به اسم و اعتبار این هنرمند دوست داشتنی لطمه میزنند. بهتر است کنار بروند و بیش از این خرابکاری نکنند. بهترین کار انتشار آلبوم بصورت خیریه و عام المنفعه میباشد. بخصوص که مهدی کرد .یار همیشگی مرتضی. با این حرکت کوافق است.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

باید تک تراک پخش کنن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

فدای مرتضی بشم که مظلومانه مرد??

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Bayad raygan montasher beshe ..kare aghaye kord doroste

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

جای تاسف ... توو ایران هیچی درست انجام نمیشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

برای خانوادش متاسفم اقا امیرخانی دوست چندیدن و چند ساله مرتضی بود و همخونش ولی خانوادش حتی نظری ازش نخواستن تنها چیزی که واضح میشه دید اینه که خانوادش رسما دارن از م5روفیت مرتضی سواستفاده میکنن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

من نمیدونم کی به بعضیا اجازه میده جای خانواده ی مرتضی حرف بزنن

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

مسلما حق با مهدی کرد هستش

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Bas konin dg?

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

قطعا اگر رایگان پخش بشه کار قشنگیه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

باید بذارن منتشر شه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

به ماچه که تو کار بقیه دخالت کنیم

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

آلبومی که کنسرتش برگذار نمیشه. چرا باید فروخته بشه؟

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

ب نظرم اقای مهدی کرد کاره درستی میکنند

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

به خاطر پولش نیس ولی اگه رایگان پخش بشه خاطره ای ک از مرتضی میمونه متفاوت میشه میتونن پول بگیرن اعلام کنن میدن به خیریه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

به خاطر پولش نیس ولی اگه رایگان پخش بشه خاطره ای ک از مرتضی میمونه متفاوت میشه میتونن پول بگیرن اعلام کنن میدن به خیریه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Man migam poli bashe vali kol Shode hasel shodaro be bimaraye saretani bedan

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

100حق با مهدی هست

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

پولی باشه و در امور خیریه استفاده کنند بویژه در مناطق محروم برای هزینه درمان بیماران سرطانی. دیگه دعوا نداره اگر همشون ادعای دوست داشتن مرحوم پاشایی را دارند این کار را انجام دهند پول حاصل از فروش را برای بیماران سرطانی در مناطق محروم خرج کنند والسلام.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

اگه قراره به خیریه بدن منطقیه در غیر این صورت آقای کرد درست میگن ایشون هم حتما دلیلی دارن برا کارشون

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

حق با مهدی کرد هست

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:20

Na na free na, bayad poli bashe, onjoori khub nis, bfroshab polesh ro hazine ye kare kheir konn

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:25

چه خوبه که مبلغ دریافتی از فروش البوم به مؤسسه های خیریه، هدیه داده بشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:25

حق با خانواده ايشون هست و تمام

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:30

اگه به صورت رایگان منتشربشه که بهتره.فکرکنم آقای پاشاییم اینجوری راضیترباشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:30

اون مبلغ رو واسه كودكان سرطاني استفاده كنند

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:35

جای تاسف داره که همچین مشکلی بوجود اومده و دوم اینکه خیلی از مردم واقعیتها رو نمیتونن تحلیل کنن ، این هم تاسف داره بخدا.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:35

متعلق به خانواده ي اون مرحوم هست و هر تصميمي كه خودشون داشته باشن.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:40

هرچی ک باعث بشه دلخوری پیش نیاد بین خونواده پاشایی و همکارا و دوستای مرتضی... فقط امیدوارم به خیر و خوبی این حواشی تموم بشه و آلبوم و مستند بیاد بیرون?

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:52

عجب دردسري شده!!!!!!
بايد به همون صورت تك آهنگ منتشر ميكردن آهنگاشو كه اينجوري جنجال نشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:53

خانواده مرتضی داره ابروی مرتضی رو میبره اخه این کارا چیه ....بخدا درست نیست اینکارا

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:10

مرد بزرگی بود

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:15

ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ اﮔﻪ ﺧﻮﻧﻮاﺩﺵ ﻣﻮاﻓﻖ ﺑﺎﺷﻦ ﻫﺰﻳﻨﻪ ش ﺭﻭ ﺻﺮﻑ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﺒﺘﻼﻳﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻛﻨﻦ

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:39
پریا

عزیز دلم کاش اینطور بود .ولی بخاطر پول ابروی مرتضی ساکتمون بردن میخوان تاجایی که امکان داره پول دربیارن روحت شاد عزیزم بانهایت تاسف

185.77.8.145
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:20

باید دید آیا کسی حقی در هزینه های آن دارد یا ن؟ ی کاری کنید روح خدا بیامرز آرامش داشته باشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:20

اینایی که جای آقای @mehdi_kord تصمیم میگیرید و میگید حق با خانواده ش هست. ۱. آقای مهدی کرد وقتی که به عنوان صاحب امتیاز معرفی میشه یعنی همه ی هزینه های آلبوم رو از ابتدا تا انتها با ضرر و زیان و یا سود به عهده گرفته و پرداخت کرده. ضمن اینکه فروش البوم نسبت به هزینه های تولید سود آنچنانی نداره و چون پاشایی فوت شده کنسرتی هم در کار نیست که بخواد هزینه های مربوط به تولید که توسط آقای مهدی کرد پرداخت شده رو پوشش بده. ۲. وقتی شما آلبومی رو خریداری میکنید، خواننده موظف به خدمات پس از فروش هست که همون کنسرت برای موسیقی میشه که در حال حاضر خواننده فوت شده. ۳. به نظر من خانواده ی پاشایی میدونن با انتشار این البوم بصورت پولی چه سود هنگفتی از احساسات طرفدارای مرتضی پاشایی میتونن ببرن. در انتها، باتوجه به داشتن حق و حقوق قانونی آلبوم توسط آقای کرد، خانواده‌ی پاشایی هیچ حقوق قانونی و معنوی برای انتشار آلبوم ندارن. آقای کرد این آلبوم توسط شما در وقتی که مرتضی پاشایی زنده بوده خریداری شده، تصمیم با شماست. این حرکت شما نشان از انسان پاک بودن است‌. چون اگر میخواستین سودجو باشید باتوجه به پرداخت تمام هزینه های تولید توسط شما، هیچوقت پیشنهاد انتشار رایگان رو نمیکردید و مانند اطرافیان مرحوم برای خود کیسه میدوختید. واقعا حضور شما در موسیقی ایران به عنوان تهیه کننده و مدیربرنامه جای خوشحالی داره. @mehdi_kord

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:23

ما هنوزم نمیدونیم موضوع چیه و حق با کیه
چون قضیه مشکوکیه
بنظرم با استناد به حرفهای مهرزاد بهتره آلبوم یا بصورت تک آهنگ عرضه بشه
یا بصورت آلبوم اینترنتی قرار بگیره
والا طرفدارای مرحوم خیلی ناراحتن باید یکی ریش سفیدی بکنه وساطت کنن
اینجور که درست نیست

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:25

اینایی که جای آقای @mehdi_kord تصمیم میگیرید و میگید حق با خانواده ش هست. ۱. آقای مهدی کرد وقتی که به عنوان صاحب امتیاز معرفی میشه یعنی همه ی هزینه های آلبوم رو از ابتدا تا انتها با ضرر و زیان و یا سود به عهده گرفته و پرداخت کرده. ضمن اینکه فروش البوم نسبت به هزینه های تولید سود آنچنانی نداره و چون پاشایی فوت شده کنسرتی هم در کار نیست که بخواد هزینه های مربوط به تولید که توسط آقای مهدی کرد پرداخت شده رو پوشش بده. ۲. وقتی شما آلبومی رو خریداری میکنید، خواننده موظف به خدمات پس از فروش هست که همون کنسرت برای موسیقی میشه که در حال حاضر خواننده فوت شده. ۳. به نظر من خانواده ی پاشایی میدونن با انتشار این البوم بصورت پولی چه سود هنگفتی از احساسات طرفدارای مرتضی پاشایی میتونن ببرن. در انتها، باتوجه به داشتن حق و حقوق قانونی آلبوم توسط آقای کرد، خانواده‌ی پاشایی هیچ حقوق قانونی و معنوی برای انتشار آلبوم ندارن. آقای کرد این آلبوم توسط شما در وقتی که مرتضی پاشایی زنده بوده خریداری شده، تصمیم با شماست. این حرکت شما نشان از انسان پاک بودن است‌. چون اگر میخواستین سودجو باشید باتوجه به پرداخت تمام هزینه های تولید توسط شما، هیچوقت پیشنهاد انتشار رایگان رو نمیکردید و مانند اطرافیان مرحوم برای خود کیسه میدوختید. واقعا حضور شما در موسیقی ایران به عنوان تهیه کننده و مدیربرنامه جای خوشحالی داره. @mehdi_kord

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:30

تصمیم گیری با خودشونه ، ولی خوب طبیعیه بعد از فوت یک نفر همه چیز‌دست وراثش میفته....پس خانوادش حق دارن. به عنوان هوادارش فقط دلم‌میخواد زودتر آلبومش منتشر بشه و هزینه هاش صرف درمان بیماران مبتلا به سرطان بشه...ثوابش هم‌ میرسه به روح پاک مرتضی ، روحش شاد باش انشاالله

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:35

Manam ba pishnahade dostemon movafegham kash beshe hazine in albomo sarfe bimaraye saratani konan,

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:40

بابای که برای بچه اش گریه نکنه بابا نیست. ما چندین ساله آقای مهدی کرد رو میشناسیم ایشون تهیه کننده مهدی یراحی و مهدی احمدوند هم هستن حتی با مرتضی پاشایی هم به مشکل نخورد. خدا رحمت کنه پاشایی رو ولی این خانواده انگاری با مرتضی مشکل داشتن. الانم که دنبال پول حاصل از فروش این آلبوم هستن از انورم داداشش نزاشت چهل مرتضی بیاد میخاست با اسم مرتضی معروف شه. آقای کرد چش و دل سیر هستش. ایشون گفتن که من همه پول آلبوم رو پیش پیش به مرتضی پاشایی دادم امتیاز آلبوم مال منه میخام رایگان بدم به مردم تا از ارزش مرتضی پایین نیاد. از اینور خانواده با این که میدونن امتیاز آلبوم مال مهدی کرده باز قانون قانون میکنن بابا بسه آبروی خودتون رو بردین شما هیچ ربطی به مرتضی ندارید انگاری مرتضی مال شما نبوده مرتضی مرد بود. دم مهدی کرد گرم که با این که کلی پول خرج کرده رو این آلبوم و با این که پول مرتضی رو هم داده و یه مبلغ اضافه به خانواده پاشایی داده باز میگه آلبوم رو میخام رایگان بدم به مردم چون مال خودمه... به خدا ما بودیم این کاره مهدی کرد رو انجام نمبدادیم دمش گرم

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:59
پریا

مهدی به تمام معنا مرد.دوستی ورفاقت رو درحق مرتضی تمام کرده اما خانواده با خراب کردنش می خوان عزیزشن نه باعملکرد اشتباهشون دراین مدت عزیزنمی شن اقا دست از هاشیه بردارید مردم رو مسخره نکنید

163.68.183.57
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:45

خانواده و مهدی کرد هرکدوم ی حقی دارن. ولی فکر میکنم حق خانواده بیشتر معنویه...چون ب صورت حقوقی ، تهیه کننده ی کار، آقای کرد هستن. ان شالله هرچی شه مرتضی جان راضی باشه و خانوادش و دوستاش...

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:00

شما که نمیدونید مرتضی پاشایی چی کشید یه کم منطقی باشیم به خدا مرتضی پاشایی اینقدر بی پولی کشیده که نگو آنقدر گریه کرده که نگو برای خواننده شدن ایشون مشکل مالی داشتن چرا؟ چون که خانواده ساپرتش نکردن شما الان اگر برید بیو گرافی مرتضی پاشایی رو ببینید خودش گفته که خانواده با موزیک کن شدیدن مشکل داشت ومخالف بودن.. پس مرتضی هیچ پشتیبانی نداشته حتی یک تشویق کننده. بعد یه نفر پیدا میشه که بهش امید میده تو اوج نا امیدی و میگه من پول البومتون ذو میدم و همین کارم کرد مهدی کرد. زمانی که مهدی کرد با مرتضی رو معروف کرد و کل پول تولید آلبومش رو داد خانواده پاشایی کجا بودن مگه مخالفت نمیکردن حتی مرتضی رو تشویق نمیکردن الان شدن صاحب آلبوم. اون موقه کجا بودید چرا مرتضی رو کمک مالی نکردید و مخالفت میگردید. مهدی کرد مرتضی رو.معروف کرد الان شما شدید طرفدار پاشایی خانواده پاشایی.

??
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:05

بهترين گزينه مهدى کرد.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:06

طفلک مرتضی ادمی اونقد مظلوم نکنید این کارا رو حق مرتضی این نبود یه عمر بی حاشیه زندگی کرد و بعد فوتش آدمایی که انقد ادعا داشتن چیزی جز حاشیه ازش باقی نذاشتن یعنی با فوت هر هنرمند قراره این بازیها ادامه داشته باشه مهم مرتضی پاشایی غزیز بود که رفت موندم این عزیزان دارن سر چی بحث میکنن امیدوارم خانواده پاشایی تمومش کنن این آبروریزیو

دل دنیارو خون کردی که اینجوری تو رفتی...
شادی روحش صلوات

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:10

پولی باشه و در امور خیریه استفاده کنند بویژه در مناطق محروم برای هزینه درمان بیماران سرطانی. دیگه دعوا نداره اگر همشون ادعای دوست داشتن مرحوم پاشایی را دارند این کار را انجام دهند پول حاصل از فروش را برای بیماران سرطانی در مناطق محروم خرج کنند والسلام.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:15

تاریخ مصرفش خیلی وقته گذشته

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:20

واقعا که حرفی برا گفتن نمیمونه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:26

به نظر من مهدی کرد اگه آلبومو همون 4000تومن بفروشه و پول بدست اومده رو به «محک» و کودکان سرطانی اهدا کنه خیلی اتفاقای بهتری میفته

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:30

Bay faghat biad alboome morteza

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:35

به نظرم ،الان تمام مسائل مربوط به آقای پاشایی باید بانظرمستقیم خانواده باشه ،نظرشخصی هیچ کسی نبایددخالت داده بشه

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 17:55
طرفدار پاشایی

کاملا حق با شماست اما چقدر خوب بودصلاح وخواسته مرتضی عزیز رو درنظر میگرفتن وبه تصمیماتش احترام میگذاشتن اما حیف جز حاشیه درست کردن کاری نکردن کاش ازپدرومادر نیمای عزیز یاد میگرفتن ونام پسرشون رو جاودان تر میکردن

71.34.174.254
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:40

پولی باشه و در امور خیریه استفاده کنند بویژه در مناطق محروم برای هزینه درمان بیماران سرطانی. دیگه دعوا نداره اگر همشون ادعای دوست داشتن مرحوم پاشایی را دارند این کار را انجام دهند پول حاصل از فروش را برای بیماران سرطانی در مناطق محروم خرج کنند والسلام.

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 19:51

به نظرمنم حق بامهدی کرد هست باید یکم خانواده ی پاشایی کوتاه بیان
اگه مهدی کرد نبود مرتضی هم نبود..باید اینو بپذیریم

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:32

واقعا واسه خانواده مرحوم مرتضی متاسفم که با این کاراشون دارن آبروی مرتضی رو میبرن
مهدی کرد همه هزینه های تولید البوم رو پرداخت کرده و قانونن مال اونه ولی خانواده پاشایی میگن چون مرتضی فوت شده البوم به وراث میرسه، این حرف شون دقیقا مثل اینه که شما یه وسیله ای بخرین بعد مالک قبلی که فوت کنه وراث بیان بگن چون فوت شده مال ماست
تو رو خدا با این کاراتون روح مرتضی رو عذاب ندین
خدا رحمتت کنه مرتضی واقعا مرد بودی . . .

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:43

واقعا متاسفم برای دوستان و رفیقان این خواننده .چرا روح مرتضی را در قبر میلرزانید شما مگر انسان نیستید اگر راست میگویید همین الان آلبوم را منتشر کنید یا کلا قید آلبوم ومستند را بزنید وبذارید مرتضی آسوده بخوابه آسودههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:50

خانواده خودشونو زدن به خواب بخاطر پول فقط
مگه یادشون رفته این همه باری که مرتضی جلوی همه توی تمام کنسرتاش چجوری آقای کرد رو معرفی میکرد تهیه کننده آلبوم یکی هست و همه آلبومایی که قراره بیاد. بعد خانوادش الان حتی به نظر خودش هم احترام نمیذارن این دیگه شاید آخرین خواسته ای باشه که بشه براش انجام داد ولی حیف که نمیذارن
دم آقای کرد گرم که هنوزم مثل همه وقتایی که کنار مرتضی بودن بازم دارن براش مردونگی و رفاقت و برادری رو تمام میکنن با وجود هزینه های گزافی که تا حالا برای آلبوم دادن

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 01:42

هعی مرتضی..نابغه دوست داشتنی روحت شاااد و غرق در نور و رحمت الهی...قطعا اگاهی ک چ بلبشویی راه افتاده....قاضی فقط خداست ولی با توجه به شواهد من تنها اعتمادم به مهدی کرد هست و بس.مهدی کرد بگه البوم رایگان ما میگم اوکی!بگه البوم صد هزار تومن ما میگیم اوکی!واقعا اینکه کرد و امیرخانی و امثالهم اسم نارفیق روشون بیاد تمام وجودم میسوزه....کرد امیرخانی دو تا ادم بینظیرند که معرفت و رفاقت و تمام کردنو و درس بزرگی شدند در زندگیمون.....مرتضی و گروه نابش رو عشقه.....و دیگر هیچ

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 01:43

*** سلام ***
( میتونید کامل مطالب پایین رو مشاهده کنید یا از این صحبت ها رد شید ولی این صحبت هایه من تمام اتفاقات عینی و شواهد من از گذشنه مرتضی پاشایی هست . برداشت این صحبت ها رو به عهده خودتون میزارم . )
*من فرزین فرجی هستم خواننده و آهنگساز
و از دوستان پیشین مرتضی پاشایی 3 سال پیش مهدی کرد مدیر برنامه من و مرتضی عزیز و بعدها مهدی احمد وند بود . به همین صحبت ها و چیز هایی که دیدم رو براتون بازگو میکنم.
برای اولین بار هست که در این 3 سال صحبت هایی در مورد اتفاقات گذشته و حال عرض میکنم و هیج جایی از من در مورد اتفاقات گذشته صحبت و مصاحبه ای نیست . و بعد از این هم نخواهد بود .
خوانندگان سایت محترم موسیقی : من شاهد لحظه به لحظه پیشرفت موفقیت و معروفیت مرتضی عزیز بودم . در 3 جمله . مرتضی فردی .مهربان . آرام و تو دار بود .در تمام این لحظات تنها دو نفر و تاکید میکنم 2 نفر همیشه در کنار مرتضی عزیز همه جا و در همه مراحل حضور داشتن و شخص اول زندگی مرتضی ( مهرزاد امیرخانی ) بوده که خود مرتضی بارها به من میگفت فرزین مهرزاد نبود من نبودم . مهرزاد در این مدت زحمات بسیار زیادی برای مرتضی عزیز کشیده که من به شخصه همیشه شاهد بودم و مرتضی هیچ کاری رو بدون مشورت و هماهنگی مهرزاد عزیز انجام نمیداد . متسفانه در ایران مردم فقط خواننده رو میبینن در صورتی که تمام جملاتی که شما بزبان میارید و از آهنگ های مرتضی حفظ هستید ترانه و احساسش برای مهرزاد عزیز بوده و هست . بی حضور این فرد اگر مرتضی نمیتونست ترانه سرای خوبی رو پیدا کنه که حس ملودیهاش رو نشناسه شاید مرتضی پاشایی هیچ زمانی متولد نمیشد . پس نصف تمام این اتفاقات و شهرت و هنر مرتضی به خاطر مهرزاد امیر خانی هستش و باید به همون اندازه از مهرزاد امیر خانی قدر دانی کرد . که متاسفانه الان همه اتفاقات و حاشیه ها بر علیه این دوست خوب و ترانه سرای بزرگ داره ایجاد میشه و این از نظر من یه کار برنامه ریزی شده از طرف خانواده پاشایی و دیگر افرادی که از این حاشیه سود میبرن .
بعضی از عزیزان هم که دارن از آب گل آلود ماهی میگیرین و تصمیم گرفتن خودشون را با نسبت دادن دوستی با مرتضی در سر زبان ها بیارن و یا در سود مالی آلبوم سود داشته باشن .
در صورتی که افرادی مثل مهرزاد امیر خانی عزیز و مهدی کرد در حاشیه قرار گرفتن .
( قسم قرآن ) رو میخورم که مهدی کرد حتی پول تولید آلبوم اول مرتضی پاشایی رو نداشت و مجبور به فروش ماشین خودش شد تا هزینه تولید آلبوم مرتضی رو پرداخت کنه . این افرادی که الان بیانیه ارث و میراث میکنن کجا بودن اون موقع ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مرتضی معروف نمیشد .آهنگاش شنیده نمیشد کی ضرر زیان مهدی کرد رو میداد ؟
من تو مدت 3 سالی که با مرتضی ارتباط داشتم هیچ زمانی هیچ زمانی خانواده مرتضی پاشایی رو ندیدم . مرتضی 99% مواقع در استودیو خودش در ( ستارخان ) و ( کرج ) زندگی میکرد و همیشه شنیدم از ...؟.. که خانواده مرتضی به موسیقی علاقه ندارن و حتی در اجراهایی که بعضیهاش رو من هم شرکت داشتم هیچ موقع خانواده مرتضی حضور نداشتن. برام جالب و خنده داره که تو این مدت تمام اقوام دور مرتضی از جمله ( عمو . دایی. برادر .... ووووو بماند به دنبال سود مالی در فروش آلبوم مرتضی پاشایی هستند . واقعا شما عزیزان این حرکت خانواده پاشایی رو چی ارزیابی میکنید ؟ فقط من متاسفم . متاسف
به جایی که الان از زحمات افرادی که باعث شدن مرتضی پاشایی به اینجا برسه قدر دانی کنیم باید این رفتار رو با این عزیزان بکنیم و توهین تحمت هایه ناروا به این عزیزان بکنیم .
بزار یه صحبت بی پرده و خودمونی باهاتون بکنم دوستان اگه مهدی کرد هزینه های تولید آلبوم مرتضی رو نمی داد صبح تا شب دوندگیاش رو تو ارشاد نمیکرد . من شاهد این هستم که مهدی 1 سال صبح ها همیشه ارشاد بود هر وقت بهش زنگ میزدم میگفت ارشادم این ورم اونرم دنبال کارهای مرتضی . آیا اگه مهدی کردی نبود مرتضی معروف میشد ؟ آلبوم میداد ؟ شما اونموقع باز میشناختید که بخوایید طرفداری 2 آتیشه بکنید از پاشایی ؟
آیا اگه مهرزاد امیر خانی نبود و ترانه مـثل یکی هست که متنش بارها مهرزاد امیرخانی تغییرات داد و زحمات زیادی کشید و به گل سرسبد آهنگ های مرتضی تبدیل شد و یا بقیه کارهاش کی میدونم شما عزیزان 90 % موزیک های آقای پاشایی رو حفظ هستید آیا باز مرتضی رو شما میشناختید ؟
آیا زحماتی که مهرزاد امیر خانی از شب بیدار بودن ادیت کردن ترانه ها تا صبح تا اونچیزی که مرتضی دوست داره و به احساس آهنگ بخونه و شما عزیزان رو تحت تاثیر قرار بده باز مرتضی پاشایی وجود داشت ؟
ووو
* در پایان بنده هم تنها کاری که به عنوان وظیفه و حق رفاقت برای مرتضی عزیزم انجام دادم مقداری مشاوره بود و معرفی و آشنایی ایشان با دوست خوبم میلاد ترابی بود که باعث موفقیت بیشتر آلبوم مرتضی پاشایی شد .
من قسمت هایی از آلبوم مرتضی پاشایی عزیز رو شنیدم و فقط این رو تاکید میکنم که این بهترین آهنگ ها و آلبوم مرتضی پاشایی عزیز از ابتدا تا الان هستش. امیدوارم بزودی این آلبوم به گوش همه شما عزیزان برسه و شاهد پایان این اتفاقاتت و حاشیه ها باشیم .
پیروز باشید .
فرزین فرجی

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 11:14
طرفدار پاشایی

حرف حق جواب نداره واقعا برای خانواده متاسفم اخه جون اردست دادید پس حرمت نگه دارید مرتضی رو اذیت نکنید براتون کم نذاشته هرچند شما خیلی براش کم کذاشتید

100.49.168.44
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 11:15
طرفدار پاشایی

حرف حق جواب نداره واقعا برای خانواده متاسفم اخه جون اردست دادید پس حرمت نگه دارید مرتضی رو اذیت نکنید براتون کم نذاشته هرچند شما خیلی براش کم کذاشتید

185.110.38.170
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 12:04
فــاطمه

باعث شدین مارو ازسردرگمی دربیارین
من تنها به کسی که این مدت اطمینان کامل داشتم مهرزاد امیرخانی بود و خداروشکر میکنم که اطمینانم غلط نبوده
امیدوارم با این دوعزیز مهدی کرد ومهرزاد امیرخانی مطابق شانشون رفتاربشه

236.196.140.203
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 17:31
بهناز

لازم نبود اینقدر هم خانوادشو به حاشیه ببرین وطوری صحبت کنین که انگار غریبه ان.........از مهرزاد یا مهدی کرد دفاع میکردین ولی اینقدر خشن ومحکم درباره ی خانوادش انتقاد نمیکردین شاید بهتر بود.... من خودمم گفتم که این کارشون نارفیقی نیست که اینجوری مورد حمله واقع شدن.......ودنبال این هم نیستم که بدونم کی مقصره ولی کاش ماآدما همه مون میتونستیم حتی توی بدترین شرایط هم حرمت همدیگه رو حفظ کنیم وچشمامونونبندیم به روی همه چیز ومحکم به هم بتازیم منظورم هر دوطرفه نه فقط یه طرف. من از شخص خاصی دفاع نمیکنم فقط کلامم اینه که به خاطر مرتضی هم که شده بهتره کوتاه بیان هردوطرفشون.مطمئنا هر دو درگیر اشتباهن مقصر یکی شون نیست از ماجرای آلبوم که بگذریم ولی خدایی کارشون براانصراف از مستند واقعا غلط بوددلیلی که برا انصرافشون میارن خیلی بی منطقه ....امیدوارم به زودی این مشکلات حل شه فقط وفقط به خاطر مرتضی ...بهتر بود باصحبت بین خودشون مشکل رو حل میکردن وبه توافق میرسیدن نه این که صحبت هاشونو به پیج بیارن و از طریق پست هاشون مقابل هم جبهه بگیرن که اینجوری به بحث کشیده شه ومردم هم درگیر شن وشروع کنن به قضاوتهای اکثرا غلط.به هر حال خدا از همه مون ببخشه اگه در گیر قضاوت های اشتباه میشیم.....

111.168.249.91
جمعه 8 خرداد 1394 - 03:40
behzad

سلام .من کاری به این ندارم که حق با چه کسیه خانواده پاشایی؟ یا دوستاش؟ درسته حق با شماست اقای مهدی کرد ومهرزاد امیر خانی برای مرتضی زحمت زیادی کشیدند وباید ازشون تشکر وقدر دانی کرد.ولی شما جوری حرف می زنید که انگاری خود مرتضی هیچی نبوده و نابغه بودنش ،صدای فوق العادش ،اهنگهای بی نظیرشو زیر سوال میبرید. اقای امیر خانی برای خواننده های دیگری هم ترانه گفتند ولی هیچ کدامشان به زیبایی مرتضی نتونستند ان ترانه ها را بخونند وبراشون اهنگسازی کنند اقای کرد خودشون میدانستند روی چه فردی سرمایه گذاری کنند .چراکه به قول خود شما برای خواننده های دیگری هم کارکردنداما هیچ کدامشون به اندازه ی مرتضی هوادار نداشته این حرفو نه بعد از مرگ ایشان بلکه قبل از مرگشون در کنسرت ها ثابت کردند.کسی نمی تونه قضاوت کنه چراکه فقط خداونداگاه است که چه کسی راست وچه کسی دروغ میگوید .ولی بایداحترام افراد رانگهداشت چه دوستای مرتضی وچه خانواده اش هرکسی ممکنه با خانوادش دچار مشکل بشه حتی این مشکل ممکنه سالها ادامه داشته باشه وباعث قطع رابطه باشه این دلیل نمیشه خانواده رابیگانه نشان دادوحق پدر ومادری وبرادری را از انها گرفت.چرا که مرتضی قبل از مرگش رابطش باخانواده اش بهتر شده بود.به حاشیه ها دامن نزنیم وبجاش کمک کنیم مشکل بین دوستهای خوب ومهربانش وخانواده عزیز مرتضی حل بشه وروح مرتضی عزیز ودوست داشتنی ارامش بگیره.خداوندکمک کنه هرچه زودتر البوم بیاد بیرون وپول ان صرف امور خیریه قرار بگیره وثوابش باشه هم برای مرتضی عزیز وهم همه کسایی که در تولید وانتشار ان دخیل هستند.

129.249.101.12
جمعه 8 خرداد 1394 - 11:32
طرفدار

بهناز عزیز حق باشماست اما می گی خانواده اخه همخون نباید کاری که باعث بدنام کردن پسرشون بشه انجام بدن ازابتدا نگاه کنید ضعف مدیریت رو توهین به توسلی.م.ق رشیدپور امیرخانی محمد نجفی وحالا مهدی کرد من به عنوان بیطرف عملکرد این خانواده رونمی پسندم حالا بخاطر ابروی مرتضی کوتاه می امدند چی میشد اما انها پول رو بیشتر ازابروی پشرشون دوست دارن متاسفم اگه شما خودتو جای مرتضی بذاری حتما ناراحت میشی چون ازخانواده این انتظار نیست

253.62.224.160
جمعه 8 خرداد 1394 - 15:04
behzad khodadadi

سلام: من قضاوت نمیکنم حق باچه کسیه خانواده پاشایی؟یا دوستانش؟چرا که خداوند اگاه است چه کسی راست ویا دروغ می گوید.درسته اقای مهدی کرد وامیر خانی برای پاشایی زحمت زیادی کشیدندوکسی منکرش نیست .وباید ازشون تشکر وقدردانی کرد.ولی شما جوری صحبت می کنیدکه انگاری مرتضی هیچی نبوده درصورتی که مرتضی صدای فوق العاده ای داشتند.اهنگهای بی نظیری ساخته بودندو زحمات زیادی کشیدند تا به اینجا رسیدند واستحقاق ان وهم داشت .اقای امیر خانی برای خواننده های دیگری هم ترانه ساختن ولی هیچ کدامشان به زیبایی مرتضی ان ترانه ها رانخوندندواهنگسازی نکردند.اقای مهدی کردخودشان میدانستند روی چه کسی سرمایه گذاری کنندوقطعا بعدش حق وحقوق مادی ومعنوی خودشونو گرفتن به قول شما اقای کرد برای خواننده های دیگری هم کارکردندولی هیچ کدامشان به اندازه مرتضی هوادار نداشته واین حرف ونه بعد ازمرگش بلکه قبل ازمرگش در کنسرت ها ثابت کرده.اگر مرتضی ترانه های امیر خانی وبه این خوبی نمی خوند هیچ وقت مهرزاد امیر خانی دیده نمیشد.هوادارهای مرتضی امیر خانی وحتی مهدی کرد بااسم مرتضی می شناسند.به قول خود مرتضی که در یکی از مصاحبه هایش دیدم گفت 50درصد ساخت یه اهنگ ترانه وموزیکشه و50درصد بقیه خود خواننده واحساس واستعدادش است. ممکن است بین هر خانوادهای مشکلاتی پیش بیادکه سالها طول بکشد وحتی باعث قطع رابطه شود ولی این دلیل نمیشه که حق پدرومادری وبرادری وازخانواده اش گرفت چراکه مرتضی قبل از مرگش رابطش با خانواده اش بهتر شده بود.نباید به حاشیه ها دامن زد بلکه باید کمک کرد تا هرچه زودتر مشکل بین خانواده عزیزش وهمچنین دوستای خوب ومهربانش حل بشه وهردو گروه پسر ودوستشانو که این همه زجر ودرد کشید وتلاشی که برای البومش انجام داده بی نتیجه نماند وبه خاطر پول سر البومش دعوا نکنند اونو روانه بازار کنندوخوب بودن خودشان ودلتنگیشان ومحبت بینشانو همانطوری که خودشان می گفتند ثابت کنند.وپول انرا خرج امور خیریه وبیمار های سرطانی کنند. انشاءالله ثواب این کار خیر باشد برای مر تضی عزیز که روحش در ارامش باشد وهمچنین برای کسانی که در تولید ونشر البوم دخیل هستند(.باتشکر عضو کوچک خانواده خاص)

134.160.24.210
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 04:14

‌سلام به همه دوستان و دوستداران دوست عزیز و مرحومم مرتضی پاشایی فقید تا به امروز نه تمایلی به این داشتم ونه میخواستم که در مورد رابطه وخاطرات و تاریخچه دوستیم با مرتضی و درد های که کشیدیم چیزی رو در فضای مجازی و یا تریبون های دیگه بیان کنم و از این نمد به اصطلاح کلاهی حاصل کنم ... سابقه دوستی من و مرتضی از حدود ده سال پیش هست وخدا رو گواه میگیرم که این دوستی چنان ارزشمند بوده و هست که هیچگاه به خودم اجازه ندادم که از اون سو استفاده کنم همون طور که مرتضی عزیزم نکرد به هر ترتیب ....روز گذشته با مهدی کرد عزیز گپ وگفتی داشتم و تنها به یک نتیجه رسیدم و اون هم اینکه بیان خاطرات مشترک من و مرتضی وسال های سختی که سپری شدزمانی که نه مهرزاد امیر خانی(مسعود)در وادی هنر بودن ونه مهدی کرد تهیه کننده نه پولی در بین بود ونه شهرت فقط و فقط تلاش شبانه روزی بود وبس وحتی چگونگی برقراری دوستی مرتضی ومهدی کرد که من سبب رو فراهم کردم واینکه چه شد که خودم از این قافله جا ماندم رو بیان کنم .... که به صورت صوتی ویا تصویری منتشر بشه ودر نهایت مردم بهترین قضات خواهند بود...لطفا تایید کنید ....ضمنا در صورت کوچکترین شبه مورد صحت مطالب درج شده با اقای کرد بر رسی کنینٔ...

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 05:27

والا من نمیدونم این خانواده الان این وسط چیکار میکنن!!!
اخه هر کاری حسابی داره تهیه کننده هزینه کرده پوستش کنده شده این چند سال برای اخذ مجوز از جونش و حق حقوقیش برای پیش بردن کار مایه گذاشته بعد خانواده اومده میگه همه چی اینجا واس ماسسس؟؟!!!!
در هر اثر هنری مثل کتاب/سینما/موسیقی حق مادی و معنوی واس تهیه کنندس نه حتی نویسنده/بازیگر یا خواننده..
خانواده فقط حق دارن سهم خوانندگی اثر فرزندشون رو دریافت کنن نه بیشتر...
حالا تازه اومدن میگم ما خاستیم توافق کنیم ولی نکردیم نمیزاریم از اثر سو استفاده بشه؟؟!!
والا اینجا ایرانه دیگه ب خدااا!!!
روحش شاد مرتضی عزیز که دست کم در میان تمام خواننده ها جدا اسطوره اخلاق بود بر عکس سایرین که فقط ادعا و پز دادن هستن....
و البته تاثیرش هم به خاطر روح خوبش بود چیزی که هم سبکهاش و اکثریت امروزیها ندارن و 99% فقط ادعا هستن بی هنر حداقل همین حس انسانی رو هم ندارن که تو کارشون نمود کنه فقط با پریدن به دیگران خودشونو نشون دادن...
من سال پیش بدون اینکه بدونم مرتضی بیماری داره به دوستانم میگفتم پاشایی اگه اینجوری پش بره از همه میزنه جلو خصوصا از هم سبکاش!! میگفتن تو که همش مخالفی مرتضی چه تفاوتی با بقیه داره میگفتم یک کلمه:
احساس حقیقی...
روحش شاد...

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 11:35

مرتضی کاش نمیرفتی...

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 14:44

ای بابا دیگه اینام شورش رو دراوردن از بس خودشون رو لوس کردن و هی هر روز لوس بازیشون بیشترم میشه!!!مرحوم پاشایی به رحمت خدا رفت و خدا هم بیامرزتش ولی دیگه این کارا و حرفا خیلی مسخره س!!حالا این البوم اسمش عشقه دیگه شاهکار هنری یا نمیدونم عتیقه ی 2000 ساله نیست که اینقدر روش مانور میدن و جار و جنجال راه میندازن!!!اینم عین سایر کارای اقای پاشایی یه البوم معمولیه و منتشرم بشه هیچ اتفاق خارق العاده ای قرار نیست رخ بده!!!همچین ادا و اصول درمیارن انگار قراره شاهکار هنری قرن منتشر بشه!!!

جمعه 8 خرداد 1394 - 10:41
سينا

اخه همه كه مثل جناب چاوشي براي گنده كردن خودشون و توجيه اجراي زنده نداشتن ديگران و تخريب نمي كنند همه كه مثل هنرمند مورد نظرتون اسوه اخلاق و هنر نيستند !!!!!!!!! همه كه البومشون مثل البوم چاوشي غيرمعمولي و عجيب غريب و با كلي صداي خشدارو و گرفته كه فكر ميكني رو سي دي خط افتاده نيستند ...بعضي ها هم هستند كه يه دنيا عشق و احساس و مهرباني و به هوادارشون ميدن و دادن كه هنوز بعد از شش ماه و نيم از پروازشون چشم خيلي از دلسوختگانش خيس و اشك الوده... و براي شنيدن صدا و نواي اسمانيش لحظه شماري ميكنند،پس براي هزارمين بار ديگه زير پست هاي مربوط به پاشايي افاضاتتون رو درج نفرماييد و به أمور خود و خواننده محبوبتان بپردازيد. با سپاس از سايت موسيقي ما كه بدون هيچ جانبداري نظرات همه كاربران منتشر مينمايد.

135.134.234.199
جمعه 8 خرداد 1394 - 22:29
بهناز

درود بر شما آقاسینا ....چقدر قشنگ یه سری چیزا رو برا یه عده یادآور شدین احساس ناب هوادارا به مرتضی تاابد موندگاره البته هوادارای واقعی که عمق احساس مرتضی رو درک کردن ومیکنن...مرتضی خیلی مظلوم بود امیدوارم به زودیه زود این مسائل بر طرف شه وآلبومی رو که آرزوشوداشت زودتر به دست خانواده ی خاصش برسه....

124.191.17.31
پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 15:22

عجب ملتی داریم ما!!! شمایی که میای نظر میدی و طرف یکی از دو سر دعوا رو میگیری که معلوم نیست حق با کدومشونه رو چه حسابی طرف یکیشون رو میگیری وقتی نمیدونی پشت قضیه چیه و واقعا حق با کدومه؟؟؟ واسه خودت متاسف باش که ندونسته و فقط از روی ظاهر گناه مردم رو میشوری.لطفا وقتی از تمام ماجرا خبر ندارین واسه خودتون قاضی نشید

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 17:41

واقعا متاسفم برای خانواده پاشایی که اینجوری میخوان آبروی پسرشون رو جلوی هوادارش ببرند ...
من میگم حق تمام کمال این آلبوم رو مهدی کرد و مهرزاد امیرخانی دارند ... چون واقعا این دو نفر سهم بیشتری برای پیشرفت مرتضی رو داشتند ... من نمیدونم تا قبل از این که مرتضی خدابیامرز سرطان بگیره اصلا هیچ خبری از پدر و مادر و عمو و... نبود . حالا چی شده پدر و عمو و برادر مرتضی شدن کاسه داغ تر از آش .
بخدا خود مرتضی تا زمانی که زنده بود یکی از این کار هایی که خانواده ش میکنند رو نمیکرد ... اگه زنده بود بخدا تا قبل از سال 94 آلبوم رو خودش منتشر میکرد... با این کار ها تن مرتضی رو میلرزونند . ای کاش شاهد این همه اتفاق ها نباشه ...

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 19:18

من واقعا نمی فهمم پدر مرتضی پاشایی چی میگه ... حقوق مادی و معنوی آثار مرتضی وقتی متعلق به وراث میشه که فروخته نشده باشه .... این آلبوم توسط مرتضی و با صدای مرتضی ساخته شده ولی توسط مرتضی به مهدی کرد فروخته شده و مبلغش هم دریافت شده یعنی دیگه مالکیتش برای مهدی کرد هست ... مثل این می مونه یکی قبل از فوتش خونش رو به نام یکی دیگه کنه و بفروشتش سند به نام یکی دیگه بشه بعد از فوتش وراث بیان بگن این مال متوفی بوده ... حالا مهدی می خواد انتشار بده یا میخواد رایگان بده یا هر چی اینو دیگه خودش می دونه ... فکر می کنم کاملا واضحه ...

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 19:59

به نظر من تصمیم به انتشار این آلبوم از همون اول اشتباه بود.
از زمان مرگ فوت مرتضی عزیز بودن کسانی که فقط به فکر منافع شخصی خودشون بودن و در راس همه ی اونا هم خانواده ی خود مرتضی مخصوصا مصطفی پاشايي بود که از شهرت مرتضي خیلی بش رسید.

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 20:10

ای بابا اینا هم خودشون رو مسخره کردن با یه آلبوم .... بذارن پیش خودشون نمیخواد منتشرش کنن ... والا ...
انگار میراث باستانی کشورمون هست انقدر واسش سروصدا به پا کردن ... هر چی این آقا معروف هم باشه نمیتونه جای امثال ناصر عبدالهی رو که بگیره ..

پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 20:39

دوستان لطفا از بند قضاوت های نا آگاهانه بیرون بیایین توی این آتیش قضاوت ها نقش آب رو داشته باشیم نه هیزم. اگه قرار باشه اینجوری ادامه پیدا کنه که همه همدیگه رو تخریب کنیم که نمیشه. ...بر اساس دیده هامونم نباید قضاوت کنیم تا چه رسد به شنیده هامون. من همون قدر برای خانواده پاشایی احترام قائل هستم که برای مهدی کرد و آقا مهرزادمون. ونمیدونم حق با کیه و دوستم ندارم در این باره چیزی بگم چون این مسئله بین اوناست بهتره ماها چیزی نگیم تا خودشون بامنطق خودشون حلش کنن. فقط یه چیزی... چرا اینقدر مهرزاد امیر خانی روقاطی میکنین اون بنده خدا که بی طرفه.چیزی نگفته که اینقدر بهش تاختین اتفاقا مهرزاد خیلی بی حاشیه ست خواهشا اونودرگیر نکنین

جمعه 8 خرداد 1394 - 14:37

کلیه حقوق مادی این اثر فقط حق منه، حقوق معنوی این اثر ماله دیگران! جداً حل و فصل این موضوع انقدر بین نزدیکان مرتضی سخته؟! آخرین اثر از مرتضی تنها راه و آخرین راه کسب درآمد و یا مشهور شدن بعضی هاست

جمعه 8 خرداد 1394 - 15:10

سلام: من قضاوت نمیکنم حق باچه کسیه خانواده پاشایی؟یا دوستانش؟چرا که خداوند اگاه است چه کسی راست ویا دروغ می گوید.درسته اقای مهدی کرد وامیر خانی برای پاشایی زحمت زیادی کشیدندوکسی منکرش نیست .وباید ازشون تشکر وقدردانی کرد.ولی شما جوری صحبت می کنیدکه انگاری مرتضی هیچی نبوده درصورتی که مرتضی صدای فوق العاده ای داشتند.اهنگهای بی نظیری ساخته بودندو زحمات زیادی کشیدند تا به اینجا رسیدند واستحقاق ان وهم داشت .اقای امیر خانی برای خواننده های دیگری هم ترانه ساختن ولی هیچ کدامشان به زیبایی مرتضی ان ترانه ها رانخوندندواهنگسازی نکردند.اقای مهدی کردخودشان میدانستند روی چه کسی سرمایه گذاری کنندوقطعا بعدش حق وحقوق مادی ومعنوی خودشونو گرفتن به قول شما اقای کرد برای خواننده های دیگری هم کارکردندولی هیچ کدامشان به اندازه مرتضی هوادار نداشته واین حرف ونه بعد ازمرگش بلکه قبل ازمرگش در کنسرت ها ثابت کرده.اگر مرتضی ترانه های امیر خانی وبه این خوبی نمی خوند هیچ وقت مهرزاد امیر خانی دیده نمیشد.هوادارهای مرتضی امیر خانی وحتی مهدی کرد بااسم مرتضی می شناسند.به قول خود مرتضی که در یکی از مصاحبه هایش دیدم گفت 50درصد ساخت یه اهنگ ترانه وموزیکشه و50درصد بقیه خود خواننده واحساس واستعدادش است. ممکن است بین هر خانوادهای مشکلاتی پیش بیادکه سالها طول بکشد وحتی باعث قطع رابطه شود ولی این دلیل نمیشه که حق پدرومادری وبرادری وازخانواده اش گرفت چراکه مرتضی قبل از مرگش رابطش با خانواده اش بهتر شده بود.نباید به حاشیه ها دامن زد بلکه باید کمک کرد تا هرچه زودتر مشکل بین خانواده عزیزش وهمچنین دوستای خوب ومهربانش حل بشه وهردو گروه پسر ودوستشانو که این همه زجر ودرد کشید وتلاشی که برای البومش انجام داده بی نتیجه نماند وبه خاطر پول سر البومش دعوا نکنند اونو روانه بازار کنندوخوب بودن خودشان ودلتنگیشان ومحبت بینشانو همانطوری که خودشان می گفتند ثابت کنند.وپول انرا خرج امور خیریه وبیمار های سرطانی کنند. انشاءالله ثواب این کار خیر باشد برای مر تضی عزیز که روحش در ارامش باشد وهمچنین برای کسانی که در تولید ونشر البوم دخیل هستند(.باتشکر عضو کوچک خانواده خاص)

شنبه 9 خرداد 1394 - 13:04

اصلا حق با خونواده مرتضی نیست اگر به نام آنها شود اصلا نباید خریداری کنیم

سه شنبه 12 خرداد 1394 - 13:47
سوگل .

دقیییقا نظر منم همینه در اون صورت دیگه دلیلی برای خریدن آلبوم نیست هدف شنیدن صدای مرتضی هست که با دانلود حل میشه

110.185.28.33
دوشنبه 11 خرداد 1394 - 11:03

اتفاقا حق با خانواده مرتضی ست. آلبوم هم مثل سایر اموال شخصی مرتضی به خونوادش میرسه. حالا اگر مهدی کرد اقراردادی داره، باید نشون بده. با ادعا کردن که نمیشه.
در واقع حق با خانواده پاشاییه، مگر خلافش ثابت بشه.

دوشنبه 11 خرداد 1394 - 11:07

آقا من تو کار بخشی از این جماعت ایرانی موندم!
بدونه اینکه از چیزی خبر داشته باشن، کلی نظر میدن، قضاوت می کنن. حکم میدن!!!!!!!
فیلم خصوصی بازیگرارو با شدت هر چه تمام تر share می کنن! تو صفحات اجتماعی به همدیگه شدید ترین توهین هارو می کنن.....

آخر سر هم کلی ادعا داریییییییییییم

سه شنبه 12 خرداد 1394 - 19:24

چرا جنگ و دعوا؟چرا سازش نه؟ چرا با پول زحمت مرتضى موسسه مبارزه با سرطان به اسم خود مرتضى پاشايى را راه اندازى نمى كنند؟ تا هميشه يادش ماندگار بمونه! هم دوستانش مىتوانند دوستيشان را ثابت كنند و هم خوانواده كه دنبال پول مرتضى نيستند.
من صد در صد ميخرم فقط بخاطر مرتضى كه جنسش فرق داشت و ادعا نداشت!!!
فكر كنيد با چه درد و اميدى اين آلبومو ساخته! چطور دلتون مياد إز زحمتش بگذرين؟؟؟؟؟؟
اميدوارم آلبومش بالاترين ركود فروش را داشته باشه. مرتضى را به ياد بياريد زمانى كه در مورد آلبومش حرف ميزد..
روحش شاد و يادش گرامى....واقعا خاص بود

شنبه 23 خرداد 1394 - 19:29

نهههههههههههههههههههههه
باورم نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شهههههههههههههههههههههههههههههه
اخه چرا رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
چرا این جوری ییییییییییییییییییییییییییییییی شد

سه شنبه 9 تیر 1394 - 23:41

دوستان عزیز
من خودم از هوادارای پروپا قرص مرتضی هستم و از همتون خواهش میکنم که از دور خانواده و دوستای مرتضی رو قضاوت نکنیم، این قضاوتا شاید نادرست باشه و با این کارتون واقعا روح مرتضی رو برنجونید

پنجشنبه 18 تیر 1394 - 19:39

اولين نفري كه بعد از فوت مرتضي پاشايي به فكر استفاده از اسم اون مرحوم افتاد برادرش بود! آقاي پاشايي چه توقعي از مردم داريد وقتي خودتون اينقدر غير هوشمندانه رفتار كرديد؟ شما اول از پسر خودتون شروع ميكرديد! شبها از غم مرتضي خوابتون نميبره و روزها مشغول اهنگسازي و خوانندگي هستيد؟! داغ مرتضي براي طرفداراش تازه بود كه پستهاي مصطفي پاشايي همه رو شوكه ميكرد!! تمام اينها از شماست كه بر شماست. به گفته آقاي علي بحريني اگر مسائل بيزينسي رو كنار بگذاريم خيلي خوب ميشد البوم رايگان و به صورت تك اهنگ منتشر ميشد اما خب حقوق دست اندركاراني كه زحمت كشيدن رو هم نبايد ناديده گرفت!
روح مرتضي شاد و آسوده... اميدوارم نبينه... نفهمه كه تو اين دنيا چه اتفاقايي داره ميافته بعد از رفتنش.

شنبه 23 آبان 1394 - 16:32

واقعا برای مصطفی پاشایی متاسفم .اصلا دخالت خانواده پاشایی در انتشار آلبوم آخر کاری غیراخلاقی هست و خواهد بود .کاش با احترام خودشونو کنار میکشیدن و به مریم قاسمی و مهدی کرد و مهرزاد بی احترامی نمیکردن .خجالت آوره به خدا قسم

چهارشنبه 5 آبان 1395 - 21:22

تقصیر داداشست.هیچیم حالیش نیست فقط دوست داره دخالت کنه تو کاری که بلد نیست...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جنجال‌های آلبوم «اسمش عشقه» با بیانیه رسمی خانواده مرتضی پاشایی وارد فاز جدیدی شد | موسیقی ما