برنامه یاد بعضی نفرات
 
۲۵ اردیبهشت و در دو سانس؛
«علی زندوکیلی» در برج میلاد روی صحنه می‌رود
موسیقی ما – خواننده خوش صدای موسیقی پاپ – کلاسیک موسیقی کشور پس از برگزاری نخستین کنسرت خود در تالار وحدت، این بار در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی که شاگاه ۵ و ۶ اسفند در تالار وحدت نخستین اجرای زنده مستقل خود را روی صحنه برد، این بار در کنسرتی بزرگ در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

 «سپهر صاحبی» (تهیه کننده این کنسرت و مدیر آموزشگاه موسیقی نغمه پائیز) ضمن اعلام این خبر در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «علی زند وکیلی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت امسال و در دو سانس در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت تا با اجرای آثار و قطعات خود پذیرای دوستداران موسیقی اصیل ایرانی باشد.»

او در ادامه افزود: «پیش بینی‌های زیادی برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای دوستداران این خواننده باشیم. این کنسرت از لحاظ کیفی قطعا بهترین کیفیت را خواهد داشت.»

علی زندوکیلی در کنسرت قبلی خود که در تالار وحدت برگزار شد با گلچینی از قطعات اجرا شده در موسیقی - نمایش «ترانه‌های قدیمی» (که به زودی قرار است در قالب نخستین آلبوم رسمی این خواننده منتشرمی شود)، و تک قطعاتی که در فضای مجازی منتشر کرده، کنسرتش را روی صحنه برد.

حضور «سامان احتشامی» به عنوان نوازنده پیانو در بخش‌هایی ازاین کنسرت، بااستقبال حاضرین در سالن تالار وحدت در اسفند ماه سال گذشته رو به رو شد. فروش بلیت‌های این کنسرت از طریق سایت «تیوال» به صورت اینترنتی آغاز شده است و فروش تلفنی بلیت اینکنسرت نیز از طریق شماره تلفن «آموزشگاه «نغمه پائیز» ۲۲۷۶۳۹۳۱ و ۲۲۷۶۳۹۳۲ مقدور می‌باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 11:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 23:15

خوش به حال اونایی که میرن این کنسرت رو . لذتش رو ببرید !
علی زند وکیلی عااااااااللللللیه .
به امید کنسرت دوباره در شیراز (:

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 13:52

چرا تو اهنگ جدید دنگ شو ایشون حضور ندارن؟:-S

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی زندوکیلی» در برج میلاد روی صحنه می‌رود | موسیقی ما