برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش کنسرت «امین رستمی» و گروهش در بندرعباس و حواشی آن؛
امین رستمی: هیچ‌کس نمی‌تواند قطعات مرتضی پاشایی را مثل خودش بخواند
موسیقی ما - کنسرت «امین رستمی» و گروهش، پنجشنبه 29 فروردین 1394 به تهیه‌کنندگی گروه شرکت‌های تندیس در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد تا این خواننده تور کنسرت‌هایش را با اجرای محبوبترین قطعاتش برای هرمزگانی‌ها آغاز کند.
 
  • * این کنسرت با قطعه «بارون» آغاز شد. «من نگاه تو رو می‌خوام»، «عشقم»، «بی هوا»، «حسم کن»، «انقد تو رو دوس دارم»، «دریا»، «آی تو»، «خداحافظ تو»، «جز عشق تو»، «هوام تویی»، «رفتم دلت تنگ بشه» و «دلم گرفته»، قطعاتی بودند که امین رستمی برای بندرعباسی‌ها خواند و در انتهای برنامه به درخواست حضار کنسرت را با «بارون» به پایان برد.
  «دریا» قطعه‌ای از آلبوم جدید امین رستمی است که برای نخستین بار در این کنسر
  • * خواننده آلبوم‌های «یاد چشمات «و « «ششدر بخشی از این کنسرت از «ناصر عبداللهی» به عنوان خواننده‌ای بزرگ، دوست‌داشتنی و تکرارنشدنی یاد کرد و از حضار خواست او را تشویق کنند.
رستمی همچنین در بخش دیگری از کنسرتش گفت: «افتخار این را دارم که با نوازندگانی همکاری می‌کنم که قبلاً در گروه مرحوم «مرتضی پاشایی» حضور داشتند و کلی با او خاطره دارند و در تمام ایران در سال 93 کنسرت گذاشتند. کسی نیست که آهنگ‌های مرتضی را شنیده باشد و تحت تأثیر قرار نگرفته باشد. این افتخار را داشتم که به دعوت او در یکی از آخرین کنسرت‌هایش حضور پیدا کنم. اما متاسفانه قسمت نشد تا من او را به کنسرتم دعوت کنم. دوست داشتم امشب از او یاد کنم و حضور «انوشیروان تربتی» مزید بر علت شد. می‌خواهم با اجرای بخش کوتاهی از یکی از قطعاتش، یاد او را زنده کنم» و پس از این جملات قطعه «ستایش» را با همراهی مردم و نور موبایل‌هایشان خواند و گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند قطعات مرتضی پاشایی را مثل خودش بخواند». 
  • * «حمیدرضا حسینخان» به عنوان مدیر برنامه‌ها رستمی را همراهی می‌کرد و «انوشیروان تربتی‌نژاد» که رهبری ارکستر هنرمندان سرشناسی را بر عهده داشته، در این کنسرت تنظیم، نوازندگی کیبورد و رهبری ارکستر امین رستمی را بر عهده داشت.
 روزبه پهلوانی‌نژاد (درامز)، محسن خاش (پرکاشن، کوبه‌ای)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، عماد لاریجانی (کیبورد)، محسن حسن‌نیا (ساکسفون، کلارینت) و علی پورنگهبان (گیتار باس) دیگر هنرمندانی بودند که در این برنامه هنرنمایی کردند. همچنین «فرامرز امیری» صدابردار این برنامه بود.
 
  • * امین رستمی پس از پایان این کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار «موسیقی ما» در خصوص اجرایش در بندرعباس گفت: «کنسرت خاطره‌انگیزی بود و از حضور گرم مردم هرمزگان سپاسگزارم. کلاً در بندرعباس از قطعات ریتمیک و حسی استقبال بیشتری می‌شود؛ چرا که جنوبی‌ها مردمی احساسی، باعاطفه و خونگرم هستند. احساس کردم سلیقه‌ی موسیقی آنها با مردم تهران تفاوت دارد و به سلیقه‌ی خود من نزدیک است. مردم هرمزگان بسیار هنردوست هستند و موسیقی در خون آنهاست و از همین رو است که هنرمندان زیادی از این خطه معرفی شده‌اند».
 
  • * امین رستمی و گروهش، روز جمعه با حضور در بهشت زهرای بندرعباس، بر مزار زنده‌یاد «ناصر عبداللهی» و نیز زنده‌یاد «ابراهیم منصفی» (پیشکسوت سرشناس موسیقی هرمزگان) حاضر شدند و به آنها ادای احترام نمودند.
 
در ادامه عکس‌ها و فیلم سفرنامه بندرعباس به کارگردانی «سعید عبداللهی» را از «موسیقی ما» مشاهده نمایید.
کنسرت بندرعباس
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 12:17

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 00:07

وای خیلی مرسی
خبرای بیشتری راجع به آلبومش بزارین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امین رستمی: هیچ‌کس نمی‌تواند قطعات مرتضی پاشایی را مثل خودش بخواند | موسیقی ما