برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»؛
تک قطعه و ویدئوی «یه چیزی هست»، با صدای «مازیار ظریف»
موسیقی‌ ما - یک خواننده پاپ تک قطعه و ویدئویی خوش ساخت از این اثر را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است.

به گزارش «موسیقی ما»، مازیار ظریف که آلبوم اول اش را در سال 86 و به نام «عجب دوریم از دریا» با ترانه‌های «یغما گلرویی» و ملودی و تنظیم «محسن مرشد» روانه بازار موسیقی کشور کرده بود، آثار جدیدش را در قالب آلبومی به نام «دهه پنجاهی» آماده کرده و قرار است قطعاتی از این آلبوم پیش از انتشار در فضای مجازی منتشر شوند.

این خواننده جدیدترین اثر خود به نام «یه چیزی هست» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است. قطعه‌ای که این خواننده برای انتشار در آلبوم «دهه پنجاهی» ساخته و تمامی مجوزهای این آلبوم نیز اخذ شده است.

«یه چیزی هست» با صدا و آهنگسازی «مازیار ظریف»، ترانه‌ای از «سیاوش میرزایی» و تنظیم «داریوش تقی پور» (اوستا) نگاهی‌ انتقادی دارد به روابط عاشقانه این نسل و تلاش برای حفظ عشقی عمیق است که خدشه ای به آن وارد شده است.

«مازیار ظریف» درباره اثر جدید خود اعتقاد دارد: «روابط بین انسانها در نسل جدید به طرز عجیبی به سمت یکنواختی و سطحی بودن در حال حرکت است و در این اثر نگاهی داشته ایم به این بحران نسل جدید.»

این خواننده درباره آلبوم خود «دهه پنجاهی» نیز اعتقاد دارد: « آلبوم «دهه پنجاهی» مروری بر خاطرات یک نسل است. همه سعی و تلاش ما بر این بوده که بتوانیم دغده های آن نسل را به چالش بکشیم و البته آثاری نیز در این آلبوم هست که قطعا مخاطبان اش، دوستداران نسل جدید موسیقی در ایران هستند. »

هنرمندانی چون یغما گلرویی، داریوش تقی پور، سیاوش میرزایی، حسن فراهانی، کریم قربانی، علی جعفری پویان، و علی شکرانی ... در این آلبوم در بخش های مختلف هنرنمایی کرده اند.

در ادامه می توانید قطعه «یه چیزی هست» را به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

گفتنی ست ویدئوکلیپ این قطعه نیز با کیفیت بالا در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا ببینید و دانلود کنید.
یه چیزی هست
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 12:20

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 23:10

گذاشتمش رو ریپیت، دمت گرم سیاوش جان چه شعری. آقا مازیار صدای شما هم که تکه خدایی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تک قطعه و ویدئوی «یه چیزی هست»، با صدای «مازیار ظریف» | موسیقی ما