برنامه یاد بعضی نفرات
 
۲۲ اردیبهشت و در تالار بزرگ وزارت کشور؛
کنسرت مشترک «محمدرضا هدایتی»، «کیارش حسن‌زاده» و «کامران تفتی» برگزار می‌شود
موسیقی ما – تالار بزرگ وزارت کشور در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال جای میزبان کنسرتی ست که در آن شاهد حضور چند چهره سر‌شناس حوزه سینما و تلویزیون در کنار یک خواننده پاپ خواهیم بود.

به گزارش «موسیقی ما»، «محمدرضا هدایتی»، «کیارش حسن‌زاده» و «کامران تفتی» در کنسرتی مشترک در تاریخ ۲۲ اردیبهشت در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهند رفت.

«کیارش حسن‌زاده» درباره این برنامه و چگونگی برگزاری آن در تهران و سالن وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «از آخرین کنسرتی که در آن چند خواننده با هم در تالار وزارت کشور روی صحنه رفته‌اند سال‌ها گذشته و این کنسرت قرار است آغازی باشد برای اجراهایی این چنینی در کشور که امیدواریم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد. در این کنسرت من و کامران تفتی برخی قطعات را به صورت دو صدایی و با‌‌ همان شیوه‌ای که در آلبوم «مکث» اجرا کرده‌ایم، به صورت زنده روی صحنه می‌خوانیم و هم من و هم محمد رضا هدایتی و هم آقای تفتی در بخش‌هایی از برنامه به صورت انفرادی نیز قطعاتی را می‌خوانند. خود من نیز قطعاتی را از آثار قدیمی‌ام اجرا می‌کنم و چند قطعه از آلبوم «مکث» نیز در سالن اجرا خواهد شد.»

حسن‌زاده درباره ادامه برگزاری این قبیل اجراهای زنده در تهران و شهرستان نیز توضیح داد: «مردم ما قطعا ذهنیت درک اجرایی تا این میزان هنری و ترکیبی را دارند و به نظرم این برنامه مورد توجه قرار خواهد گرفت. اگر این کنسرت بتواند خوب در رسانه‌ها منعکس شود، بدون شک می‌تواند مورد توجه نیز قرار بگیرد.»

محمد رضا هدایتی نیز قراراست در این کنسرت قطعاتی چون «سکه خورشید»، «تو»، «نیمکت چوبی»، «عابر»، «یادته»، «دلگیرم»، «دلم بی‌قراره»، «بریم زیر بارون» و... را اجرا کند. این بازیگر سینما و تلویزیون، تا کنون دو آلبوم منتشر کرده و آلبوم سومش هم در آستانه انتشار قرار دارد. البته او در این بین چند تک‌ آهنگ را هم در فضای مجازی منتشر کرده است.

 این کنسرت به همت موسسه «آوای مهر میهن» و رهبری ارکستر «محسن افشار» روی صحنه می‌رود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 13:59

دیدگاه‌ها

سه شنبه 25 فروردین 1394 - 19:10

محمدرضاهدایتی از خوش صداترین بازیگرانی است که به خوانندگانی روی آورده کامران تفتی هم صداش یه چیزی تو مایه های فرزاد فرزین هست اما کیارش حسن زاده که به ظاهر خواننده هست اصلا صدا ندارد و من موندم چه جوری میخواد کنسرت بزاره!

سه شنبه 25 فروردین 1394 - 21:03

خداییش، بدون هیچ قصد و غرضی کیفیت کارشون خوب نیست. حالا باز محمدرضا هدایتی بد نمی خونه.

چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 17:14

تفتی با صدای که داره میتونه یه سوپراستار بشه،بله سوپر استار،این صدا پتانسیلشو داره،مطمئنم
دو تای دیگه کارشون خوب نیست و در خوانندگی موفق نخواهند بود

چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 13:29
ارزو

اقا سعید شما کنسرتشو رفتین که همچین نظری میدین!
من دیشب اونجا بودم.اونقدر صداش مزخرف بود که فقط گوشامو گرفتم که نکنه پرده گوشم پاره بشه!هیچکدومشون خوب نبودن!همه مزخرف.
طوری بود که دیگه ت اخر نموندم و برگشتم.
متاسفم واسه همچین ادمایی که خوانندگی رو خراب کردن!
خود اقای تفتی هم گفتن که خواننده نیستن!و فقط میخواستن امتحانش کنن!
کلا این اقا نرمال نبودن!مشخص بود که حالت طبیعی نداره....
بهتره اول دربارش بدونین بد نظر بدین.

89.219.68.1
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 00:52
محدثه

شما چرا بليط گرفتي؟؟؟
هم كامران خوب بود و هم هدايتي!
مي موندي تا ميفهميدي كه چه خوبه صداش.
من نظرم عوض شد

188.210.205.178
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 11:08

به نظر من فقط کیارش حسن زاده عای میخونه.محمدرضا هدایتی هم بد نیست .ام کامران تفتی صدای خوبی نداره....فقط کیارش حسن زاده که واقغا صداش محشره....

جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 14:09

من به اين کنسرت نرفتم.ولى صداى تمامى اين اشخاص رو شنيدم.حس مى کنم واقعا بى انصافيه که اينقدر تند از يک شخص انتقاد کنيم. هر کدوم از اين آدما براى خودشون شخصيتى هستند و همچنين طرفدار هاى زيادى دارند. پس به نظر من کار درستى نيست که با کوچک کردن شخصى فرد مورد علاقه خودمون رو بالا ببريم.
من واقعا از شنيدن صداى آقاى هدايتى لذت مى برم. همچنين آقاى تفتى هم خودشون گفتن: من قصد ندارم حرفه ى خودم رو عوض کنم ولى خوبه که آدم تک بعدى نباشه. و اين خيلى خوبه که ايشون خودشون رو هم سطح يه خواننده با چندين سال سابقه نميدونن و در حال تلاش کردن هستند. من حس ميکنم آهنگ 'باج' که خوندن زيبا و جالب هست.
خيلى خوبه که انسان ها به حدى برسند که با منطق حرف بزنند و نظر بدهند. حس ميکنم جوان ها و نوجوانان بايد کمى بيشتر به اين مسئله اهميت بدهند. و اگر هم قصد انتقاد دارند با منطق و ملاحظه نظر خود را اعلام کنند. من اصلا نميخوام بگم خودم منطقى ام ، نه ولى خوبه يه ذره بيشتر فکر کنيم.

جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 19:09

یکی از بهترین کنسرتهای عمرم بود خیلی خوب بود ولی این یارو حسن زاده رید به کنسرت با اون صداش ایش اول هدایتی خوب بود بعد تفتی بعد اون بد صدا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت مشترک «محمدرضا هدایتی»، «کیارش حسن‌زاده» و «کامران تفتی» برگزار می‌شود | موسیقی ما