برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش سایت «موسیقی ما» از بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر؛
بنیامین بهادری: برگزاری کنسرت در این سالن آرزوی ما شده بود!
موسیقی ما – شهر تهران آخرین مقصد تور کنسرت های «هفته عشق ایرانی» بود. «بنیامین بهادری» پس از اجرا در شهرهایی نظیر لندن، وین و هامبورگ در جریان جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت. او برای این کنسرت که با 29 بهمن یعنی روز سپندارمذگان تقارن داشت، منتخبی از خاطره انگیزترین عاشقانه های خود را تدارک دیده بود. از سوی دیگر می توان این برنامه را شادترین کنسرت تهران بنیامین در سال 93 در نظر گرفت. به دلیل اینکه با هیچ اتفاق ناراحت کننده ای نظیر فوت یا یادبود عزیزان تلاقی نداشت. روز عشق ایرانی هم بهانه ای شده بود تا آقای عشق بیشتر صحبت های خود روی استیج را به این سمت سوق دهد.

*قطعات: هفته عشق - آی تو - اصلا صداش کردی؟ - شناسنامه - عاشق شدم – مدار - تنگ غروب - لیلی در پاییز - دنیا دیگه مثل تو نداره - مدلی پرسه و یکی هست – قهوه – لکنت - عشق احساسه - تنها شدم وای - آدم آهنی - عشق داغ من - ضربان قلب تو - عشق در روز قیامت - اجرای مجدد دنیا دیگه مثل تو نداره.

*سه قطعه ای که بیشتر با همخوانی مردم رو به رو شد:لیلی در پاییز، دنیا دیگه مثل تو نداره, عشق احساسه

*اسامی نوازندگان: علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و بک وکال)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز) و علی منصوری (کیبورد و رهبر ارکستر).

*تفاوت ها نسبت به کنسرت سال گذشته این خواننده در جشنواره موسیقی: بنیامین بهادری پس از سالها در قالب بخش جنبی جشنواره موسیقی روی صحنه می رفت.

*مهم ترین صحبت هایی که روی استیج توسط خواننده مطرح شد:
- طی دو سه سال گذشته برگزاری کنسرت در این سالن آرزوی ما شده بود! امیدوارم همه شما هم به آرزوی خود برسید.
- نمی خواهم که وارد حالت عادی اجراهای جشنواره بشویم و می خواهم که یک اجرای صمیمی داشته باشیم.
- چند شب قبل با یکی از دوستان خواننده صحبت می کردم و گفت که انگار نیمی از مهمانان کنسرت های جشنواره، ربطی به آهنگ ها و اجراها ندارند. در حالی که اکنون من چنین حسی ندارم.
- اگر در احوالات جنایتکاران هم بررسی کنید متوجه می شوید که حتی آنها هم کسی را دوست داشته اند. عشق درون وجود همه هست.

*سایر نکات:
- از میان جمعیت به دفعات اسم قطعه «چند متر مکعب عشق» شنیده شد ولی این اثر جزو کنداکتور نبود.
- یکی دیگر از دلایلی که می توان این کنسرت بنیامین را شادترین اجرای او نامید، تغییراتی بود که در تنظیم های قطعات لحاظ کرده بودند. پررنگ تر شدن نقش سولوهای تمپو و پرکاشن علیرضا میرآقا و همچنین ریتمیک تر شدن بخش الکترونیک قطعات از جمله این تفاوت ها بود.
- بنیامین طی چند ماه اخیر برای کنسرت های تهران و شهرستان خود، چند روز قبل از اجرا، یک کنداکتور اعلام می کرد و قطعات خود را برای سانس های اجرا تقسیم می کرد. برای اجرای جشنواره او چنین اتفاقی رخ نداد.
- در هنگام تک نوازی اعضای گروه نور فالوئر درست عمل نمی کرد و روی نوازنده قرار نمی گرفت. همچنین پایان بخش برنامه اینگونه بود که قطعه دنیا دیگه مثل تو نداره مجددا اجرا شد و در آن هنگام نوازنده ها یک به یک از صحنه خارج می شدند. باز هم نور فالو فقط روی خواننده بود و اعضای ارکستر در تاریکی از استیج بیرون می رفتند.
- این خواننده کنسرت خود را با یک عینک دودی که بر چشم داشت آغاز کرد و هنگام اجرای قطعه «عاشق شدم» عینک خود را در گوشه استیج قرار داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 12:41

دیدگاه‌ها

جمعه 1 اسفند 1393 - 10:43

بنیامین خود عشقه
خوشحالم که تو این کنسرت مشکل صدا وجود نداشته و از هر کی پرسیدم کلی بهشون خوش گذشته و فوقولعاده بوده
امیدوارم دیگه از این ببعد کنسرت ها شاد و شادتر برگزار شن و اتفاق ناراحت کننده ای پیش نیاد

جمعه 1 اسفند 1393 - 11:37

واقعا برج ميلاد از همه سالنا بهتره.حداقل قيمتش با صندليا سازگاري بيشتري داره ولي سالن ميلاد نمايشگاه اصلا خوب نيست

جمعه 1 اسفند 1393 - 12:02

امیدوارم تو البوم جدید با تنظیم کننده ه ای مختلف کار کنه از جمله کوشان حداد میلاد ترابی رضا تاجبخش علیرضا افکاری و پیام شمس

و در ترانه علاوه بر فرید احمدی عزیز با افشین یدالهی روزبه بمانی مریم حیدرزاده مریم اسدی اهورا ایمان کاکایی و... همکاری کنه

با خشایار اعتمادی مهدی یراحی نیما مسیحا سعید شهروز و علیرضا افکاری و روزبه بمانی مصاحبه کنید

یکشنبه 3 اسفند 1393 - 09:28
کيميا

دوست عزيز بنيامين از خواننده هاييه که سبک متفاوتى داره.در واقع مثلا سبک خواننده اى مثل احسان خواجه اميرى يا مهدى يراحى که از ترانه هاى روزبه بمانى يا غيره استفاده مى کنند رو نمى شه با موسيقى بنيامين يکى دونست.شخصا معتقدم بنيامين در تمام طول فعاليتش کارهاى درستى رو انجام داده و فريد احمدى ترانه سراييه که کاملا مکمل بنيامين هست...

109.125.140.251
جمعه 1 اسفند 1393 - 13:32

آقــــــــــــای عشــــــــــــق موفق باشی

شنبه 2 اسفند 1393 - 11:14

شخصا تو تمام کنسرتها شرکت کردم.بهترين اجراهاى زنده رو بنيامين و فرزاد فرزين دارند.واقعا مسلط هستن به صحنه...در مورد سالن هم بايد بگم که متاسفانه سالن ميلاد نمايشگاه اصلا سالن خوبى نيست.و بزرگترين مشکلش هم نداشتن امنيت کافيه.فقط تصور کنين تو سالن يه آتيش سوزى کوچيک اتفاق بيفته...اميدوارم مسوولين تجديد نظر کنن...

یکشنبه 3 اسفند 1393 - 13:47

کاش گزارش تصویری هم میذاشتین

یکشنبه 10 اسفند 1393 - 15:48

بنیامین عالیه درجه یک

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری: برگزاری کنسرت در این سالن آرزوی ما شده بود! | موسیقی ما