برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره موسیقی فجر؛
طاها شجاع‌نوری:‌ همه از ما درباره دلایل تمام‌شدن بلیت کنسرت دنگ‌شو قبل از چهره‌های پاپ می‌پرسند
موسیقی ما – نخستین کنسرت رسمی گروه «دنگ شو» شب گذشته در قالب سی امین جشنواره موسیقی فجر و در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این کنسرت با استقبال دوستداران این گروه و این سبک در شب برگزاری برنامه توام شد تا نخستین اجرای رسمی «دنگ شو» در کشور، شب شلوغ جشنواره موسیقی فجر رارقم بزند.محمد علی بهمنی و پیروز ارجمند مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

«طاها شجاع نوری» نوازنده و خواننده «دنگ شو» تنها کسی بود که در طول برنامه با حاضران در سالن سخن می گفت و اوایل برنامه تحت تاثیر جو سالن بود و نمی توانست آن طور که باید و شاید جملاتش را ادا کند.

او در اوایل برنامه رو به حاضران گفت: «دوست داشتن ما قبل از سلام کردن مان شروع شده است. حالا که یک ماه به بهار مانده و برف بهمن ماه را هم در روزهای گذشته دیدیم و هوای خوب، حال خیلی ها را خوب کرده، امیدواریم که این حال خوب سالهای سال برای شما در برنامه های ما ادامه داشته باشد و این حال خوب «پردست تر» و «پرجیغ تر» باشد!»

قطعات اجرا شده:‌
روز با تو – یار بیگانه نوازم – از من چرا رنجیده ای – ماه من – کمی آهسته تر زیبا – فقط تو می مونی – خیال جانان- سیاهی – دنگ شو – زبان آتش – دگر چه خواهی و ...

قطعات پرطرفدار:
ماه من – دنگ شو
رهبر ارکستر و برخی از اعضای گروه : شایا شجاع نوری – طاها شجاع نوری - علی زند وکیلی – سعید آتانی – صبا صمیمی – ماکان خوی نژاد – سینا علم و...

مهم ترین جملاتی که از سوی خواننده روی سن عنوان شد:
* کنسرت سه شنبه ساعت 6 بعد از ظهر در این باران و ترافیک واقعا یک جور شرط بندی است. خیلی از اهالی رسانه با تماس با من درباره دلایل تمام شدن بلیت کنسرت ما قبل از چهره های پاپ تر می پرسیدند که با این شرایط چطور ممکن است؟

* به ما گفتند که در شهر آمل رونمایی آلبوم نخست تان «اتاق گوشواره» است. هیچ خبری در این باره نداشتیم و بعد از پیگیری های زیاد متوجه شدیم که فردی به نام «سعید آتانی » که هم نام این دوست خواننده عضو «دنگ شو» بود خود را به عنوان خواننده این آلبوم معرفی کرده بود مراسم رونمایی از این اثر را نیز برگزار کرده بود و کلی امضا هم داده بود و همه طرفداران دنگ شو هم با او عکس گرفته بودند. چند آموزشگاه موسیقی هم با استفاده از همین ماجرا و سوء‌استفاده از نام «دنگ شو» راه انداخته بود. طبق آخرین اخبار آن «سعید آتانی » دیگر با «دنگ شو» همکاری ندارد و همین «سعید آتانی » خودمان فقط در گروه است و آن «سعید آتانی » با گروه «چارتار» همکاری می‌کند!

چند نکته از یک کنسرت:‌
* طاها شجاع نوری در اوایل برنامه تشکری ویژه از «حمید اسفندیاری» و شرکت «آوای باربد» داشت و همکاری با این مجموعه را که نوعی برند در حوزه موسیقی کشور است، برای «دنگ شو» افتخار بزرگی دانست.
* در لحظه ورود «علی زند وکیلی» روی صحنه و لباس خاص و جالب توجه این خواننده، استقبال ویژه و شدیدی از این خواننده شد.
* در اواخر برنامه «شایا شجاع نوری» برای دقایقی پشت میکروفن قرار گرفت و اعضای ارکستر را معرفی کرد.

اتفاقات ویژه:
* گروه «درون» در اواسط برنامه روی صحنه حاضر شدند و در قطعات انتهایی برنامه وظیفه همخوانی با خواننده ها را بر عهده داشتند.
* صدابرداری سالن  ضعیف بود؛ طوری که بعضیاز حاضران نسبت به این موضوع  اعتراض می‌کردند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 09:52

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 12:30

فکر کنم خبرنگار موسیقی ما خسته بوده، اسم خواننده دنگ شو سعید آتانی است و کسی هم که در آمل به اسم خواننده دنگ شو خودشو معرفی کرده هم سعید آتانی است. در ضمن در مورد همکاری با گروه چارتار، شوخی در کار نبوده، کسی که ادعا کرده خواننده دنگ شو، گفته داره با چارتار کار می کنه

چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 12:46

سعيد حاتمي؟ من ديشب كنسرت بودم ولي اين چيزي كه نوشتين با صحبت هاي طاها فرق داره

چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 16:33

این گروه ها باعث متفاوت شدن فضای موسیقی میشن مرسی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طاها شجاع‌نوری:‌ همه از ما درباره دلایل تمام‌شدن بلیت کنسرت دنگ‌شو قبل از چهره‌های پاپ می‌پرسند | موسیقی ما