برنامه یاد بعضی نفرات
 
بلیت های 10 سانس کنسرت این گروه در تهران به اتمام رسید؛
«چارتار» رکورد فروش می‌زند
موسیقی ما – بلیت های کنسرت گروه «چارتار» در تهران باز هم به اتمام رسید. سامانه www.84200.ir اواخر هفته گذشته برای فروش بلیت های اجرای دوم و سوم اسفندماه این گروه در برج میلاد تهران در اختیار مخاطبان قرار گرفت. پس از حدود 48 ساعت و با استقبال خوب طرفداران چارتار، این کنسرت برای 9 و 10 اسفند هم تمدید شد که باز هم در مدت کمتر از 48 همین اتفاقات رخ داد. اعضای چارتار طی یک سال اخیر در سالن اریکه ایرانیان، فضای باز و مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه رفته اند. در تمامی این برنامه ها، سولداوت بلیت نهایتا ظرف پنج روز رخ داده است.

در همین زمان حضور چارتار در جشنواره موسیقی فجر هم خبرساز شد و آنها اولین گروهی بودند که بلیت های هر دو سانس کنسرتشان ظرف مدت کوتاهی به فروش رفت. این گروه پرکار از دی ماه تور کنسرت های خود را هم آغاز کرده است. خالقان آلبوم «باران تویی» تا کنون در شهرهای سنندج، بندرعباس، همدان و اراک روی صحنه رفته اند. همچنین جمعه این هفته و 22 و 23 بهمن هم به ترتیب مهمان مردم بندر انزلی و جزیره کیش خواهند بود.

چارتار حدودا دو هفته قبل و در آستانه سالگرد انتشار آلبوم باران تویی قطعه «دریچه» را به مخاطبان خود ارائه کرد که در کنسرت های تهران آنها هم اجرا می شود. حال باید دید اعضای این گروه که ناگهان به رکوردهایی دست یافتند که برای بزرگان موسیقی این کشور دست نیافتنی است در آینده چه روندی را دنبال خواهند کرد. آلبوم دوم هر خواننده و گروهی به آلبوم مرگ و زندگی مشهور است و باید دید که «آرمان گرشاسبی»، «آیین احمدی فر»، «آرش فتحی» و «احسان حائری» از این نبرد چگونه خارج می شوند؟
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 13:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 16 بهمن 1393 - 10:35

چارتار عالیه. آلبومش فوق العاده بود. خیلی ها میگفتند فقط 4 ترک اول خوب بود. اما واقعا اینطور نیست. همشون عالی بود. کلاغ و قطار عالی بودند

پنجشنبه 16 بهمن 1393 - 14:14

براشون ارزوی موفقیت میکنم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «چارتار» رکورد فروش می‌زند | موسیقی ما