برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت «موسیقی ما» مطرح شد؛
بابک رادمنش: آلبومم پایان بهمن منتشر می‌شود
موسیقی ما – بر اساس اعلام تهیه‌کننده آلبوم «بابک رادمنش»، زمان انتشار جدید‌ترین اثر این موزیسین و شاعر با سابقه در ایران مشخص شد. آلبوم این هنرمند مطرح به نام «دلا» تا پایان بهمن‌ماه در بازار داخلی منتشر می‌شود. «سامی یوسف» (سیامک رادمنش) هم در قطعه دوم این آلبوم در کنار پدرش حضور دارد و هم صدایی این دو چهره مطرح قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت. ترانه‌های آلبوم «دلا» که در فضای معنوی – اجتماعی است با آهنگسازی و تنظیم پاپ – سنتی شنیده خواهد شد.

استاد «بابک رادمنش» درباره جزئیات آلبوم «دلا» که قرار است به زودی منتشر شود به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این آلبوم شامل نه قطعه است که کلیه آهنگ‌ها - اشعار و تنظیم‌های این آلبوم از ساخته‌های خود بنده است. به غیر از شعری از مولانا به نام «بشنو از نی» و یک قطعه نیز از حافظ و میرزا نصیر اصفهانی که در قالب قطعه آوازی کوتاه اجرا شده است. همچنین یک ملودی قدیمی از استاد «غلامحسین درویش‌خان» با شعری از من به نام «نو بهار» در این آلبوم قرار دارد.»

بابک رادمنش با نام اصلی «فیروز برنجان» که از آهنگسازان چیره‌دست موسیقی ایران هم هست، درباره سازبندی و سبک این آلبوم گفت: «نوازندگی تمام سازهای این آلبوم توسط خود بنده انجام گرفته است. به طور کلی این آلبوم دارای مضامین معنوی و اجتماعی است که اگر بخواهیم سبکی از نظر اجرایی برای این آلبوم قائل شویم به غیر از دو قطعه آوازی کوتاه برای مابقی آثار می‌توان اصطلاح پاپ سنتی را بکار برد. «دلا»، عنوان اولین قطعه و نام این آلبوم است که جالب است بدانید بیت دوم این شعر در مراسم سوگواری هنرمند فقید زنده یاد «مرتضی پاشایی» به صورت پیامک رد و بدل می‌شد که می‌گوید: «چه مدت زندگی کردن مهم نیست / چگونه زندگی کردن مهم است». خوشحال هستم که این اثر پیش از انتشار، با استقبال مردم مواجه شده است که البته این قطعه شعر در کتاب مجموعه اشعارم یعنی «مهتاب عشق» با عنوان «چگونه زندگی کردن» در سال ۸۸ و از سوی انتشارات «بدرقه جاویدان» منتشر شد.»

رادمنش درباره حضور «سامی یوسف» در آلبوم خود گفت: «قطعه دوم این آلبوم «زمین خشک‌تر» نام دارد که به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط من و فرزندم سامی یوسف اجرا شده است.»

نکته بعدی بحث پیرامون اجرای زنده بود که رادمنش در توضیح آن گفت: «آقای «حمید نوری فام»، مدیرعامل شرکت «گیتی گویش»، سالنی رزرو کرده بودند اما از ایشان درخواست کردم که فعلا این برنامه را لغو کنند. به دلیل اینکه قصد داشتم ابتدا بازتاب‌های آلبوم را در بین مردم ببینم.»

از او درباره شایعه حضور سامی یوسف در ایران پرسیدیم که اعلام کرد: «متاسفانه همانطور که بار‌ها هم گفته شد چندی پیش شخصی سودجو تاریخ‌های را برای اجرای زنده وی در ایران اعلام کرده بود که سامی با انتشار یک ویدئو رسما اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و آن فرد قصد سوءاستفاده از نام وی را داشته است. اما همانطور که بار‌ها سامی اعلام کرده که یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌هایش برگزای کنسرت در ایران است امیدواریم که از طریق کمپانی طرف قرارداد با سامی و کنسرت گذار داخلی، زمینه‌های حضور او به زودی در ایران فراهم شود.»

سوالی که برای بسیاری از علاقه مندان سامی یوسف و بابک رادمنش مطرح شده این است که اگر کنسرت سامی یوسف قطعی شود اجرایی همراه با پدر خواهد داشت که بابک رادمنش پاسخ دادد: «بله. اگر قرار به برگزاری کنسرت سامی در ایران باشد انشاالله به طور حتم قطعه دو صدایی زمین خشک‌تر را روی صحنه با هم اجرا خواهیم کرد.»
 
از سوی دیگر «حمید نوری فام»، تهیه کننده آلبوم «دلا»، هم گفت: «پروسه اخذ مجوز آلبوم «دلا» حدود دو الی سه ماه به طول انجامید. این آلبوم در مرحله چاپ و تولید قرار دارد و نهایتا تا آخر بهمن ماه منتشر خواهد شد. با «سیما شهر» به توافق رسیده‌ایم و این شرکت کار پخش آلبوم را انجام خواهد داد. میکس و مسترینگ آلبوم هم در استودیو «البرز» به مدیریت آقای «مجید رضازاده» انجام شد. همچنین قرار بود که کنسرت استاد رادمنش در اسفندماه برگزار شود اما این تاریخ به تعویق افتاد. اما به احتمال خیلی زیاد اجرای زنده ایشان در اردیبهشت ماه خواهد بود.»

نوری‌فام  با اشاره به کمک‌هایی که برای تهیه این آلبوم صورت گرفته است، گفت: «جا دارد از استودیو سارینای البرز به مدیریت آقای مجید رضازاده و آقایان مهرداد حمیدی, مهرداد محسنی, بهراد بختیاری و علی فلاحی که در این آلبوم ما را یاری دادند تشکر کنم»
آلبوم دلا (teaser)
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1393 - 12:21

دیدگاه‌ها

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 13:53

خیلی خوب شد استاد از لندن برگشتن ایران
امیدوارم استاد ترانه ها واگذار شده خود را با صدا خودشون وحتی با سامی منتشر کنن
ولی یک اهنگ کمه کاشکی سامی تو دو تا سه ترک همصدایی میکرد
و فارسی هم میخوند

خدا حفظ کند استاد بابک رادمنش و استاد روزبه بمانی رواز البوم جدید سعید شهروز خشایار اعتمادی و محمد اصفهانی و نیما مسیحا خبر بزارید

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 14:45

ب جای اینکه از هنرمندای خودمون دفاع کنید میرید سنگ غربتی جماعتو ب سینه میزنید براتون متاسفم ک اجازه میدید هر خواننده غربتی ک یکم اسم و رسم داره پاش ب هنر این مملکت باز شه

شنبه 18 بهمن 1393 - 08:45
matin .st

غربتي چيه؟! اين چه طرزصحبت كردنه؟! واقعا متاسفم براتون...

5.232.158.196
یکشنبه 5 بهمن 1393 - 15:25

واقعا استاد بابک رادمنش فوق العادست
من تا دو سه سال پیش نمیدونستم که خیلی از بهترین و ماندگارترین اهنگایی که شنیدم ساخته ایشون هست مثه : مخور غم گذشته گذشته ها گذشته و مهتاب عشق ببار و ...
بی صبرانه منتظر البومشم

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 19:32

بسیار بسیار عالی ....

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 23:32

استاد بابک رادمنش و علیرضا افکاری بهترین آهنگسازان ایرانن...

دوشنبه 6 بهمن 1393 - 04:14

وای عاشق کارای این دو پدر و پسرم بخصوص سامی عزیزم :)من تا حالا چنین ویدیوی جالبی ندیده بودم. ماشالله استاد تو غرب پسر خیلی موقری بزرگ کردن خدا حفظش کنه سامی انگار تو غرب بزرگ نشده افرین بر این پدر :) منتظر الومیم من که از پر و پا قرصان البوم های سامی هستم چه مضامینی دارن عالی . دوستت دارم استاد وسامی

دوشنبه 6 بهمن 1393 - 08:53

درود بر استاد ...آلبومش رو حتما ارجینال میخرم چون ارزش داره و کارای آقای رادمنش مفهوم خیلی خاصی داره

دوشنبه 13 بهمن 1393 - 01:11

محشره به خدا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک رادمنش: آلبومم پایان بهمن منتشر می‌شود | موسیقی ما