برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
آلبوم «پائیز، تنهایی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» هفته آینده منتشر می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «عاشقانه ها» که در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» توانست تندیس بهترین آلبوم سال از نگاه کارشناسان حوزه موسیقی در کشور را از آن خود کند،‌ آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر می کند.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «پائیز، تنهایی» با صدای «احسان خواجه امیری» اواسط هفته آینده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران این خواننده بتوانند دستپخت جدید خواننده مورد علاقه شان را شاهد باشند.

احسان خواجه امیری که در سالهای گذشته آلبوم هایی چون «سلام آخر»، «یه خاطره از فردا»، «فصل تازه»، «برای اولین بار» و...را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است، در آلبوم جدیدش با چهره هایی چون: «روزبه بمانی»، «زهرا عاملی»، «حسین غیاثی» در بخش ترانه سرایی و در بخش آهنگسازی و تنظیم نیز هنرمندانی چون «علیرضا کهن دیری»، «هومن نامداری»، «سعید زمانی»، «معین راهبر»، «بهروز علیاری»، «مهرداد نصرتی» و «آرون حسینی» با خواجه امیری همکاری هایی را انجام داده اند.

این آلبوم تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» (به مدیریت محمد جلیل پور) روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. شرکت «هنر اول» نیز این وظیفه پخش و توزیع این اثر را در بازارموسیقی کشور به عهده دارد.

«سید علی نیکونیا» (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) ضمن اعلام این خبر، از انتشار این آلبوم در هفته آینده خبر داد و اینکه در روزهای آینده تاریخ دقیق پخش این آلبوم در بازار موسیقی کشور اعلام خواهد شد.

احسان خواجه امیری پیش از این و پس از موفقیت های آلبوم «عاشقانه ها»، در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» درباره آلبوم بعدی اش و ادامه همکاری با تیم آلبوم «عاشقانه ها» گفته بود: « به هر حال به کار این تیم اعتقاد دارم و دوستان من هستند و از آن مهم تر کارشان خوب است. در کار خودشان بهترین هستند. کسی هم که توانایی بالایی در کارش دارد به هر حال طبیعی ست که این همکاری ادامه داشته باشد.»

وی همچنین درباره نگاه کلی خود در آلبوم جدید نیز اعتقاد داشت: «خوب به هر حال من بزرگتر شده ام و تفکر و ایده پردازی هایم بلوغ خوبی را پیدا کرده. نگاه تینیجری که قبلا داشتم را کمتر کرده ام و بیشتر سعی ام بر این است که آلبومی جدی تر و فاخر تر را تولید کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم و بضاعت مان هم کم نیست. دوستانی هم که در کنارم هستند هم بهترین های حال حاضر موسیقی ایران اند. تا ببینیم خدا چه می خواهد. ما که چیزی کم نخواهیم گذاشت.»

پوستر این آلبوم را به صورت اختصاصی می توانید در «موسیقی ما» ببینید.

گفتنی ست عکس این پوستر را «سعید عبداللهی» (دبیر عکس سایت «موسیقی ما») گرفته و طراحی پوستر این آلبوم نیز اثر «بهرنگ نامداری» است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1393 - 12:46

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 17 دی 1393 - 10:53

با این تیم کاری که ایشون معرفی کردن باید منتظر اتفاقات خیلی خوبی تو آلبوم جدیدشون باشیم!!
بی صبرانه منتظر شنیدم صداش هستم!!

چهارشنبه 17 دی 1393 - 16:16
سعید

کاشکی همه ترانه ها از روزبه بمانی بود
و اینکه علیرضا افکاری حضور داره در بخش اهنگسازی
از اقای ارجمند میخوام همینطور ک خواننده های زیر زمینی دارن مجاز میشن
ترانه سرا ها و اهنگسازا هم رفع بشه ممنوع السمیشون

2.180.70.112
پنجشنبه 18 دی 1393 - 17:47
حسن عاشق چاوشی

میشه حدس زد که البوم خوبی از اب در میاد
اگه این البوم هم مثل البوم قبل باشه و احسان جز 2- 3 تا ملودی کار دیگه ای نکرده باشه
پس خیلی بی انصافیه که البوم رو تمام قد بزنیم به پای احسان ...
که بیشتر کامنتای هواداری هم در همین راستاست !

مطمئنا نقش روزبه بمانی علیرضا افکاری و هومن نامداری خیلی پررنگِ ...
نقش این دوستان در البوم عاشقاننه ها و این البوم قطعا اگه بیشتراز احسان نباشه کمتر از احسان نیست!

95.38.176.249
چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:11

این آلبوم حتمـا عـالیه هیچ شکی نیست :) <3
احســـان تو بهترینی <3

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:11

علیرضا افکاری چی نیستش

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:47
رضا ( هوادار احسان خواجه امیری)

علیرضا افکاری هس که به اشتباه نوشته شده علیرضا کهن دیری

159.20.101.156
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:37
sajjad mohebbi

اشتباه نشده هم علیرضا افکاری هست هم علیرضا کهن دیری تازه بهروز صفاریان هم تو البوم هست

86.57.28.124
پنجشنبه 18 دی 1393 - 11:34
حمیدرضا s

راستی یه سوال.
اسم "اهورا ایمان" توی ترانه سراها نیست. و این یعنی اینکه قطعه ی "شب سرمه" توی آلبوم نیست.
واقعا قطعه ی "شب سرمه" میتونست نقطه قوتی واسه آلبوم باشه ولی نمیدونم چرا احسان توی آلبوم نیاورده.

46.225.115.224
چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:18

داره میاد ...
بی صبرانه منتظر طوفان پاییز، تنهایی هستیم
در ضمن علیرضا کهن دیری نه علیرضا افکاری

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:19

امیدوارم فقط و فقط متفاوت باشه.
از تکرار بیزاریم.
آلبومای احسان هم همیشه خوبن.
ولی امسال شرایط فرق داره یکم.
خدا کنه بعد از اومدن این آلبوم ، همه جو گیر نشن و با
محسن چاوشی مقایسش کنن.
عادت کردن تا آلبوم جدید میاد مقایسه میکنن که خیلی بده
یک اثر راک رو با پاپ مقایسه میکنن.به گوش همدیگه احترام بذاریم.
امیدوارم آلبوم خوبی باشه مثل آلبوم قبل ولی متفاوت.

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:22

چی از این بهتر؟
چقدر امروز روز خوبیه!
لحظه شماری برای انتشار معجزه ای دیگر در موسیقی: پاییز، تنهایی

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:30

از طرف هوادارای فرزاد فرزین میخوام بگم ما بی صبرانه منتظر منتشر این آلبوم هستیم.یاعلی

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:47
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

ممنون از شما طرفدار عزيز

2.177.194.112
چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:36

ادمین جان خیلی ممنون که این پست رو گذاشتی وگرنه این طرفدارای احسان تو هر جا نظر این آلبوم که بهترین آلبومه رو میذاشتن. کلا رو عصابن

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:35
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

درست صحبت کن....حرمت نگه دار.... خودت رو اعصابی

46.225.207.108
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:48
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

از طرفداراي چاووشي بهتريم كه هر كي انتقاد ميكرد بهش توهين ميكرديد

2.177.194.112
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:53
سامان ( هوادار چاوشی )

از بین این همه خواننده ای که جلوی اسمش نوشته شما فقط چاوشی رو دیدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاد باش !!!!!!!!!!!!!! و با نظراتت شادی رو از بقیه نگیر

5.236.239.212
چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:25
حسن عاشق چاوشی

سامان :))))

95.38.176.249
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:42
majid alidadi

اخ جون دعوا :)))))))))))))))))))))))))

2.181.246.180
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:45
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

چون تو اون اسما از همه ضعيف تر آقاي چاووشي بود و خواستم ايشونو انتخاب كنم!! چون شادمهر عقيلي و شهاب رمضات و...... ايرادي تو كارشون نيس
پاييز تنهايي طوفانيست در زمستان

93.118.162.62
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:52
سامان ( هوادار چاوشی )

فقط تو خوبی و خوانندت .....................
((چون تو اون اسما از همه ضعيف تر آقاي چاووشي بود و خواستم ايشونو انتخاب كنم!!))
باز هم اسم چاوشی اومد و اتش زبانه کشید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتظر البوم هستم و حرف های امثال شما اصلا مهم نیست
شاد باش !!!!!!!!!!!!!! و با نظراتت شادی رو از بقیه نگیر

5.236.233.208
پنجشنبه 18 دی 1393 - 00:21
امیر(محسن چاوشی)

ابولفضل جان داداش دیگه خیلی نظرات لوئس شده
یکم سن و سالت بیشتر شه به این نظرات خودتم میخندی
احسان و چاوشی جزو افتخارات موسیقی بعد از انقلابن
خنده دار نظرات

46.225.187.74
پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:17
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

در اینکه احسان خوبه شک نیست ولی اینکه ریسک پذیر نیست و میخواد مثل آلبوم پارسال توش تغیرااتی ایجاد نکنه و همون سبکو ارائه بده باعث تاسفه. البته تعداد اندکی هستند که جرات و قدرت ریسک نکردن دارن و هر سال آلبوم و کارای جدید و بدون تکرار میدن بیرون و مردم هم راضین .خودش تو مصاحبش گفت نمیشه ریسک کرد طبق عاشقانه ها کار میکنییم. آخه همون سبک؟؟؟ خواننده باید کار جدید و بدون تکرار بده!!!!!!!!

188.212.59.72
پنجشنبه 18 دی 1393 - 13:15
علی-طرفدارای آقای خاص

حسادت همینجور موج میزنه.محسن باید خوشحال باشه که بعضیا اینجور به خاطر موفقیت هاش میسوزن.
ولی به نوید نمیرسه ها.نوید اعجوبه بود.

5.235.94.105
شنبه 20 دی 1393 - 12:07
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

خخخخ اینقدر خوشم میاد طرفدارای چاووشی حرص میخوووووورن....
پاییز-تنهایی طوفانیست در زمستان

46.224.100.54
چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:41

واااااااااااااای خدا باورم نمیشه!!!!!!
بالاخره شاهکار سال داره میاد...!!!!!
طلایی هااااااااا....تبریک...تبریک...تبریک!!!!

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:52

منتظر این آلبوم هستیم ببینم چطوریه .... ولی عمرا بتونه به آلبوم فرزاد فرزین که قبل عید یا بعد عید میاد برسه ... در ضمن فـــــــــــــــــرزاد فـــــــــــــــــرزین قبلا گفته بود احتمالا بابک صحرایی تو ترانه سرا های آلبوم باشه که فعلا فطعی نیس...

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:36
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

خخخ به همین خیال باااااش...
احسان از همه بهتره و در این شکی نیست
حالا میبینیم

46.225.207.108
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:53
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

درسته فرزاد فرزينم خواننده ي خوبيه و منم واقعا ددوسش دارم ولي خوهشا با استاد خواجه اميري مقايسش نكن.با چاووشي و بهنام صفوي و گروه سون و..... مقايسش كن لطفا.فعلا در سطح ما نيستيد

2.177.194.112
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:41
سامان ( هوادار چاوشی )

هواداری که با نظراتت همه رو شاد میکنی
استاد رو خوب اومدی استاد پدر ایشون هست نه خودش
لطف کن خوانندت رو با همون خواننده هایی که گفتی مقایسه کن نه چاوشی
چاوشی سبک راک خواجه امیری و بقیه پاپ این خواننده هایی که گفتی با خواننده خودت مقایسه کن فعلا در سطح ما نيستيد اشتباه نکن

5.236.239.212
چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:49
رضا باجلان ديوونـــه احسان خواجه اميری

من ميخوام جواب ندم نميشه انگار
√√√
مورد داشتيم يه خواننده بوده که محترم هستن منم دوسش دارم
6 ماه قبل انتشار البومش گفت
سيروان خسروی کوشان حداد تو البوم هستن حتی کنسرت سيروانم رفت باهاش عکسم انداخت
1ماه قبل البومم گفت به زودی البوم منتشر ميشه با حضور اين 2 نفر.
اقا يه ما گذشت البوم اومد ما هر چی کاور رو زيرو رو کرديم نه اسمی از سيروان خسروی بود نه کوشان حداد.
فقط جو سازی کردن.
اما احسان تا 1 هفته به انتشار البوم اسم عوامل کار رو نگفت.
نه جو سازی کرد نه تو اينستا موقع ضبط کارا هی عکس سلفی گذاشت.
بی ادعا کاره خودشو کرد.
√√√
تبريک ميگم که فقط 1 نفر تونست اسم روزبه رو روی کاوراش بزنه اونم احسان بودش.
همين اتفاق تو البوم عاشقانها افتاد.
√√√
نه احسان مٹ محسن چاووشی ميشه نه محسن چاووشی مٹ احسان.

5.118.89.34
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:09
Arezoo .B

دوست من شما با این کامنتت هم خودتو زیر سوال میبری، هم طرفدارای فرزادو، هم فرزاد فرزین عزیز رو!

خواهش می کنم تو پیج هر خواننده در مورد خودش نظر بدین و کاراشو با خودش مقایسه کنید!

منم طرفدار سرسخت فرزاد فرزین هستم اما اینطور کامنتارو که می بینم واقعا تعجب می کنم چون طرفدارای فرزاد منطی هستن و برای همه هنرمندای کشورمون احترام قائلن.

2.182.226.192
پنجشنبه 18 دی 1393 - 01:15
میلاد (5858)

ممنون آقای باجلان "نه احسان مٹ محسن چاووشی ميشه نه محسن چاووشی مٹ احسان.""
جمله ی اول رو نمی دونم ولی جمله ی دوم قطعاَ درسته.
---------------------------------------
آه فاتح قلبم عشق تو شکستم داد

194.225.239.187
پنجشنبه 18 دی 1393 - 14:32
امیرحسین

خیلی نظرت جالب بود جدی میخوای بین این دوتا خواننده مقایسه بکنی؟؟؟؟

188.158.144.148
پنجشنبه 18 دی 1393 - 21:57
fatemeh

هیچ کسی نمیتونه مثه احسان باشه...
احسان خواجه امیری ستاره تکرار نشدنی موسیقی ایران

2.178.100.79
چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:59

چرا احسان تقريبا تو تموم عكساش بالا رو نگاه ميكنه و به افق خيره ميشه ؟؟؟
كاور عاشقانه ها هم همين طور بود

چهارشنبه 17 دی 1393 - 16:55
امین ( عشق فقط محسن خان چاوشی )

واقعا پسر زدی تو خال.....
اصلا تو طراحی کاور کار خلاقی دید نمیشه!!!
تو همه کاوراش عکس خودشو گذاشته؟>!!
همه میشناسن آقای احسان خواجه امیری رو!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

5.160.57.142
چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:12
آرش

بعضی از این طرفدار نماهاهم دنبال یه ایراد جزئی میگردن یه خدا قوت هم من بهشون بدهکارم
در ضمن عکاس آلبوم آقای عبدالهی هست و هر جوری که ایشون به نظرش خوبه اونجوری عکس میگیره ایرادی هم نداره شاید نظر آقای عبدالهی این بوده و اگه یک درصد هم فکر کنم که عکسش ایراد داره در مقابل معجزه ی استاد احسان خواجه امیری به چشم نمیاد

2.188.196.235
چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:18
آرش

من در این بین میخام به این طرفدار نماها یه خدا قوت بگم که از بازگو کردن این سخن دریغ نکردن
دوما عکاس آقای سعید عبدالهی هست و هر جور که ایشون بخوان عکس میگیرن دوما اگه یک درصد احتمال بدیم که این نوع عکسش یه ایراده در برابر این معجزه یعنی آلبومشون به چشم نمیاد

2.188.196.235
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:34
فاطمه

ای بابا نظراتونو واسه خودتون نگه دارین...
این کاور آلبوم نیست!

2.178.100.204
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:47
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

معمولا همه عكس خودشونو ميذارن!!! فقط يه نفر كه كاراشم واقعا ضعيفه عكس خودشو نميذاره كه شايدم البته دليلش قيافس.خدا زيبايي و صداي خوب رو كه به همه نميده :)

93.118.162.62
چهارشنبه 17 دی 1393 - 19:56
حمیدرضا s

عزیزم اینکه طرح روی جلد البوم نیست که.
این پوستر آلبومه.
طرح روی جلد فرق میکنه. یکم دقتتونا ببرید بالا.

46.225.115.224
پنجشنبه 18 دی 1393 - 11:15
اين دو ستاره *علي كريمي.شادمهر عقيلي*

من خودم از طرفداراي احسان هستم و ايرادي كه از اين عكس گرفتم به خاطر سوالي بود كه برام پيش اومده بود.دوستان بدونن قصد تخريب نداشتم. و يه نكته اينكه اين احتمال هست كه كنسرت پنج شنبه و جمعه احسان تو همدان هم به سرنوشت كنسرت ليان و سيروان تو بوشهر دچار بشه!!!

5.235.178.14
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:01

بسیار عالی !!
فقط امیدوارم منظورش از بلوغ , کم کردن ترک های ریتمیک نباشه !

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:33

جوووووووووووووووونمییییییییییییییییییییییییییییییی......
معجزه ای دیگر در راه است

پنجشنبه 18 دی 1393 - 13:19
علی-طرفدارای آقای خاص

معجزه؟؟؟؟؟به قول استاد ریاضیمون:نعوذ بالله

5.235.94.105
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:34

آلبوم "عاشقانه ها" خوب بود امیدوارم این آلبوم هم خوب باشه امسال شاهد آلبومی که همه گیر بشه نبودیم و فضای پاپ سوت و کور بود حالا به جز تک قطعه هایی که منتشر شده بود مثل "نگران منی" مرتضی پاشایی ، "بغض تو" مهدی یراحی ، "مدار بیقراری" بابک جهانبخش که واقعا خوب بودن ، بین آلبومها هم آلبوم "عشق یعنی ..." چند قطعه ی خوب داشت آلبوم "پاروی بی قایق" محسن چاوشی هم انتظار حداقل منو براورده نکرد و بقیه ی آلبوم ها هم تعریفی نداشتند ...
با امید یه آلبوم خوب از احسان خواجه امیری و محسن یگانه : )

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:35

واسه اطلاع دوستان بگم که اون "علیرضا کهن دیری" درست نوشته شده، ایشون قبلا هم با آقای خواجه امیری کار کردن و آهنگسازی قطعه هایی مثل "سلام آخر" و "تاوان" رو انجام دادن،
حالا نمیدونم اسم "علیرضا افکاری" چرا نوشته نشده

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:01
رضا ( هوادار احسان خواجه امیری)

آقای کهن دیری خودشون گفتن در آلبوم جدید حضور ندارن

89.144.169.245
یکشنبه 21 دی 1393 - 16:13
محجد امین

اولا من نگفتم ایشون توی آلبوم هستن یا نیستن، فقط گفتم اسمشون درست نوشته شده،
دوما یه جایی خوندم که ممکنه قطعه "تاوان" هم توی آلبوم گذاشته بشه که آهنگسازی اون با "علیرضا کهن دیری" بوده دیگه

66.249.93.217
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:40

پاییز تنهایی طوفانی در زمستان
این آلبوم باعث میشه که مردم بفهمن آلبومای دیگه چقدر ضعیفن

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:45

من چی بگم هر چی بگم کم گفتم اینم مثل عاشقانه ها که معلوم بود از قبلش بهترین میشه وشد معلومه که بهترینه و بهترین البوم سال خواهد شد و بهترین البوم تو کارنامه کاری احسان پوستر عالی خواننده عالی تیم کاری عالی معلومه خب البومم که قطعا عالی میشه این حتی از عاشقانه هلم بهتره دل تو دلم نیس از هیجان بیصبرانه منتظر البومیم یعنی سکته نکنم موقع انتشارش خوبه خدا فقط و فقط احسان و دیگر هیچ موفق باشی همیشه بهترین ترین:-)

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:51

احسان این بارم میترکونه البومش از همه البومایی که تا الان اومده سره مثل همیشه که سر بوده کولاک میکنه بهترین میشه البومش فوق العادس شکی در این نیس به امید موفقیت های بیشتر احسان و هرچه بیشتر البوم پاییز تنهایی یعنی این البوم حرف نداره

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:51

براام هيچ حسي شبيه پاييز تنهايي نيست
واااااي من امشب سكته نكنم خوبه.الآن چيزي حدود 4 ساعته دارم كاور رو نگاه ميكنم.فداي اون چهره ي جذابت بشم كه عاشق افقي.مثه بعضيا بد قيافه و بد صدا نيستي كه رو كاور عكس خودت نباشه!!!
پاييز تنهايي طوفانيست در زمستان
يعني بالاخره هفته بعد زلزله مياد ايران؟؟؟؟
يه حسي دارم اين روزا شايد مردم حواسم نيست!!!!
خدااا چه شود

چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:03
Rasool Dezhpoor

خدا رو شکر آلبوم داره میاد تا تو آروم بگیری....
طرفدار پاپی.... راک میاد میگی بد بود ... سنتی میاد میگی بد بود.... تلفیقی میاد می گی بد بود.....
آلبوم چاووشی و فریدونو همه راضی بودن و لذت بردن میگفتی بد بود.....
حالا خدا روشکر احسان مثل خواننده های دیگه سنگ جلو پاش نمیندازن..... پنج سال آلبوم عقب بیفته وگرنه معلوم نبود چیکار می کردی..... مثل نوید ترابی طرفدار محسن چاووشی میمونی...
من خودم احسان گوش میدم ولی با این کارات از چش میندازیش....

5.238.64.222
پنجشنبه 18 دی 1393 - 22:11
امیرحسین (Chavoshist)

دوستان چاووشیست ببینید چه جوری سوخته که به چه چیز هایی برای برای بد نشون دادن محسن متوسل شده . باشه ایشون خوش قیافه و خوش تیپ . وقتی تو جشن موسیقی ما هنوز مسعود دهقان یا هر کسی که به نیابت از محسن اونجاست بعد از گرفتن جایزه ننشسته دوباره اسم محسنو برای گرفتن جایزه صدا میزنن همدیگرو میبینیم . منتظر دومین آلبوم از سه آلبوم مهم سال هستم ( پاروی بی قایق [16 مهر] - پاییز ، تنهایی [هفته بعد] و فقط گوش کن [بزودی] ) .

5.202.187.70
شنبه 20 دی 1393 - 12:10
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

مثل همیشه کاورش عاااااااااالی بووووووووووود...جذاب و خوشتیپ
لاااااااااایک

46.224.100.54
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:55

پاییز تنهایی وسط زمستون!
تبریک به هوادارای خواجه امیری...

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:39
فاطمه

وسط زمستون هستیم الان؟!
به هر حال ممنون..

2.178.100.204
یکشنبه 21 دی 1393 - 13:01
من عاشق احسانم اینو همه میدونن

پاییز تنهایی چه تو زمستون و چه پاییز بازم پاییز تنهاییه
اسم خیلی مناسبی هست ادم یاد همه چیزای رویایی میفته
مرسی از تبریک

2.176.203.49
چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:59

فقط مرور ميکنم اسمهای عوامل کارو
روزبه بمانی √
عليرضا افکاری√
مهرداد نصرتی√
ارون حسينی√
زهرا عاملی√
حسين غياٹی√
هومن نامداری√
عليرضا کهن ديری√
بهروز علياری√
سعيد زمانی√
معين راهبر √
ارش پاکزاد√
و...
بهروز صفاريان√

√√√√
هن فقط ســــــکوت ميکنم به خاطره اين
تــــيــــم کاری
√√√
سيروان خسروی دوست صميمی احسان هستش اما به خاطر البوم خودش تو اين البوم نيست.
همين جور که تو البوم شهاب رمضان بهنام صفوی زانيار مهدی يراحی نيس.
√√√
بی هيــــچ ادعایــــــــــــــی منفـــــجـــــر ميکنيم امپيلی فايـــرا با هد فــــــونارو
√√√

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:53
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اين اسما واقعا ابهت دارن و لرزه به تن بد خواها و حسودا ميندازه
كور شود چشم هر آن كس كه چشم موفقيت بهترين خواننده ي ايرانو نداره

2.177.194.112
چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:01

سعی میکنم مثبت اندیش باشم معمولا
ولی مطمئنم یکی از ضعیف ترین البوم های این روزهای بازار پاپ در راهه
که همون خط مشی قبلی رو میره و هیچ نواوری ای نداره
حتی بدون گوش دادنم میشه اینو گفت

+خسته نباشید به ابوالفضل طرفدار احسان خواجه امیری که برای بالا اوردن این البوم ضعیف از هیچ تلاشی دریغ نکرد

موسیقی ما تایید لطفا.

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:51
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اگه كارنامه ي احسانو ديده باشي ميبيني كه سال به سال پيشرفت كرده!!! بعدشم شماها مشكلتون با منه.آلبومو گوش كنيد بعد نظراي مزخرفتونو بديد.
پاييز تنهايي طوفانيست در زمستان

2.177.194.112
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:05
محسن

درمورد عاشقانه ها هم همین صحبت ها بود و دیدید که جور همه رو کشید حتی فرزاد فرزین......
شما قبل اینکه گوش کنی نظر نده چون برای عاشقانه ها همین حرف ها بعد ار انتشار هم بود اخلاق داشته باشید یه کم و دست از تخریب بردارید وقتی هنوز یک ترک از این البوم گوش نکردید اگه اینده گو هستین من یه سری سوال دارم ممنون میشم جواب بدین

37.255.195.228
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:22
میثم

ای وای ای وای دلم.....
این همون آهنگیه که توبهش میگی جدید و نوآوری-خخخخخخ
بروخالتور گوش کن-احسان واست هضم نشدنیه
موسیقی ما تایید

46.224.205.66
چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:37
حمیدرضا s

وقتی "پاییز، تنهایی" اومد توو بازار، فرزاد فرزین و بقیه خواننده ها میشن دل آزار.
موسیقی ما لطفا تایید.

46.225.115.224
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:44
فاطمه

لایک آقای حمیدرضا

2.178.100.204
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:13
Arezoo .B

لطفا نظر خودتون رو با اسم "فرزاد فرزین" قاطی نکنید

2.182.226.192
چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:22
آوا

مثبت انديش اين رو بدون كه موسيقي ايران فقط فقط مديون خواجه اميري هاست اگه اين خانواده نبودن دور از جونتون فقط يه مشت آدم عقده اي هستن كه خواننده شدن

188.245.142.152
پنجشنبه 18 دی 1393 - 14:35
امیرحسین

خوشم اومد فرزادددددددددددددد فرزین همیشه بهترین کار هارا میخونه نمونشم ای وای که بسیار هم شعرش معنی دار بود هم به دل می نشست
جدی چی فکر میکنی که این نظرهارا میدی

188.158.144.148
پنجشنبه 18 دی 1393 - 15:52
میلاد (5858)

"موسيقي ايران فقط فقط مديون خواجه اميري هاست اگه اين خانواده نبودن دور از جونتون فقط يه مشت آدم عقده اي هستن كه خواننده شدن"
خواهرم برای ابراز علاقه به خواننده های محبوبمون مجبور نیستم به دیگر خواننده ها توهین کنیم اون هم به این شکل.

194.225.239.101
چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:06

علیرضا افکاری چی ؟ قبلا که اسمش جز عوامل این آلبوم بوده .

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:15

پوسترش منتشرم بشه این به زودی روش هست ؟

چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:44

ای جان دل
خسته شدیم از انتظار فقط کاش زود زود بیاد
زند باشی و پایدار احسان جاان دل
بهترین آلبوم 93 ^_^

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:23

منتظر بهترین آلبوم سال هستیم

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:31

دمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوی آلبوم را بزارید

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:50

امیدوارم البوم خوبی باشه ... ولی وقتی این جوری از تیم هم کاری صحبت میکنن خنده داره...
محسن یگانه خودش تنهایی البوم جمع میکنه( ترانه ، وکال ، آهنگ و تنظیم) آخرشم از همه البوما یه سرو گردن بالاتره اما هیچوقت اینطوری ادعا نمیکنه...
لطفا کن موزیک ما
مرسی

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:21
mehdei007

دوست عزیز احسان اگه میخواس البومایی مثل حباب بده که پر از فالشی بشه میتونه خودش به تنهایی بیستا از اونا تولید کنه.

5.119.169.189
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:44
mojtaba

سپهر عزیز..
هیچ دلیلی وجود نداره که یه خواننده جور تموم آلبوم رو تنهایی بکشه!!
پس ترانه سراها و آهنگسازها و تنظیم کنندهایی که تو کارشون حرفه ای هستن به چه دردی میخورن؟؟
احسان همیشه با بهترین ها همکاری داشته و همیشه بهترین کارهارو تحویل داده...این یعنی احترام به وقت و هزینه ی مخاطب!!
در ضمن کار گروهی همیشه بهتر نتیجه داده!!
یکی از اشتباه های آقای یگانه هم یک دندگی در ترانه سرایی هست که باعث شده از خود آلبوم حباب به بعدش افت شدیدی تو کیفیت کارهاشون شاهد باشیم...!!

5.235.254.207
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:52
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خب كه چي؟؟؟ آفرين محسن يگانه عاليه خوبه؟ اصن بي نظيره :/ بذار آلبوم وقتي جزو آهنگسازا احسان نبود بعد بيا حرف بزن

93.118.162.62
چهارشنبه 17 دی 1393 - 19:00
فاطمه

اینو جدی میگم خدایی جمله ت در مورد محسن و آلبومش رو که خوندم خنده م گرفت
تیم کاری احسان قویه و در حد و اندازه اسم احسان خواجه امیری

2.178.100.204
چهارشنبه 17 دی 1393 - 19:46
حمیدرضا s

باشم، نباشم، بمونم یا نمونم!!!!!!!!؟؟؟
شما به این میگید ترانه؟؟؟؟؟؟؟
هم خودش ترانه گفته که شعراش شده این.
اولا محسن یگانه نمیخواد یکم خرج کنه پول ترانه سرا و آهنگساز بده ثانیا همچینم که شما میگی یه سروگردن هم بالا نیست.
خخخخخخخ

46.225.115.224
چهارشنبه 17 دی 1393 - 20:35
علی 44

دوست عزيز من طرفدار احسان نیستم ولی ادب حکم میکنه که اسم تمام کسانی که همکاری کردن برده بشه . در ضمن مطمئني محسن یگانه همه کارا رو خودش میکنه ? هه

5.200.124.164
پنجشنبه 18 دی 1393 - 01:10
سپهر

حباب ، رگ خواب ، نفس های بی هدف ... این جواب من به همه ی شماست !!! این همه تک آهنگی رو هم که ساخت پیشکش شما ... کی احان تونسته یه بیت بنویسه ؟ اما محسن تمام کاراش از خودشه این یعنی نبوغ ... تو تنظیمم همین طور کی احسان تنظیم کرده اما محسن اهنگایی مثل کی جای من اومد ، سکوت ، نباشی و... رو تنظیم کرده
تو کنسرتا هم که دیدید ، احسان پارسال تو سالن نوکیا امریکا کنسرت داشت امسالم محسن ... خودتون برید عکساشو ببینید تفاوت استقبال مردمو...
یا حق

5.237.154.78
پنجشنبه 18 دی 1393 - 03:36
mehdei007

اقا سپهر روت شده این نظر رو دادی موقعی احسان تنظیم میکرد محسن داشت گیتار یاد میگرفت اهنگایی که یادم میادو بهت میگم شاهکارهایی مث برای اخرین بار و جدایی .لبخند اجباری زشت و زیبا نمیدونی مسری و کاش عاشقت نمیشدم باور نمیکنم و.... یکم از رو تعصب حرف نزنید کنسرتم من الان امار ندارم ولی احسانم همیشه سالناش پره.موزیک تایید لطفا تو این نصف شبی کلی به مغزم فشار و اوردم تا یادم بیاد.

5.119.127.112
پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:41
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

همه ميدونن ما هم ميدونيم كه تو امريكا كسي براي شنيدن صدا نميره.دليلش يه چيز ديگس.و چون آهنگاي جواد(شاد) محسن يگانه بيشتره يه مقدار جنب و جوش بيشتر بوده.
احسانم آهنگ شاد ميده محسن يگانه هم آهنگ شاد ميده
تموم قلب من/شيرين/دارم ميام پيشت
حالا محسن يگانه
باشم نباشم بمونم يا نمونم خخخخخخخ
يا علي

2.177.34.230
پنجشنبه 18 دی 1393 - 10:21
s

احسان خوانندست آخه چرا باید ترانه بگه؟اگه جراح مغز نتونه عمل قلب بکنه ایراده واسش؟

176.58.112.163
پنجشنبه 18 دی 1393 - 12:11
محمد 71

سلام . دوست عزیز سال قبل هم استقبال بی نظیری از کنسرت احسان شد . بلیط ها دو هفته قبل از کنسرت تموم شد . چى رو بریم مقایسه کنیم ? فیلمش هست. تعصبی نظر نده

93.114.28.149
پنجشنبه 18 دی 1393 - 17:06
حسن عاشق چاوشی

این جمله خحیلی خنده داره (((همه ميدونن ما هم ميدونيم كه تو امريكا كسي براي شنيدن صدا نميره.دليلش يه چيز ديگس.و چون آهنگاي جواد(شاد) محسن يگانه بيشتره يه مقدار جنب و جوش بيشتر بوده )))
جدی؟؟؟؟؟؟
پس چرا کنسرتای ش شب پره که کارنامش پراز اهنگای جوادِ ازش استقبال نمیشه؟؟؟
مسلما یگانه محبوب تر بوده که استقبال از کنسرتش زیادتر بوده !

کلی خندیدم با این جمله خداییش :)))))))

95.38.176.249
چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:56

مطمئنم مثل عاشقانه ها یه اثر فوق العاده دیگه در راه است.
منتظر انفجار پاییز,تنهایی هستیم.
آقای عاشقانه ها همیشه موفق باشید.

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:58

این همه همکار چرا فقط اسم روزبه بمانی نوشته

پنجشنبه 18 دی 1393 - 10:09
سهیل

روزبه بمانی اسم نیست،برنده!

176.58.112.163
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:19

جای سیروان توو آلبوم قطعن خالیه/تنظیم های سیروان معرکه است

چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:31

به عنوان یکی از هواداران مهدی احمدوند به طرفداران احسان خواجه امیری عزیز تبریک میگم-ایشالله شاهد موفقیتش باشیم وآلبومش بترکونه
البته ابوالفضل را جزو هواداران احسان حسابش نمیکنم به همون دلیلی که نوید ترابی را جزو هوادار محسن چاوشی نمیدونم
ابوالفضل الان خوشت میاد همه مث خودت به آلبوم احسان همه جوره توهین کنن ونظرات بی منطق بذارن!؟خواهشا یکم مث خواننده مورد علاقت باش
برای احسان وطرفدارای گلش آرزوی موفقیت دارم

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:43
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقا چرا همه از من ميگن؟؟؟ وقتي با يك كار ارتباط برقرار نميكنم بيام الكي تعريف كنم؟ از آهنگ جديد مهدي احمدوندم خيلي خوشم و ديدي كه تعريفم كردم!!! من قصد تخريب هيچ كسو ندارم فقط خيلي رك گو هستم.شما هم اگه از آلبوم احسان خوشت نيومد بيا انتقاد كن و ما هم ميپذيريم

93.118.162.62
چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:20
kasra dehghan

پس چرا داری خودتو میکشی خخخخخخ
انقدر زور زدن نداره که
درکت می کنم این همه کامنت گذاشتن توی پست های مختلف و با یک موضوع خیللللییی سخته :)

5.52.149.110
پنجشنبه 18 دی 1393 - 01:59
سعيد ر

كسري خوب گفتي :)
باهات موافقم

2.187.14.85
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:39

از اسامی مثل بهروزعلیاری وسعید زمانی میترسم
یاد آلبوم یه خاطره از فردا افتادم که هرکی از سرراه رسیده بود یه تنظیم کرده بود
یا اسامی مثل مجید افشاری-محمد کاظمی آلبوم روخراب کردند-
کاش شاهد نهایتا10تراک باشیم
نبود بهروزصفاریان و علیرضا افکاری نگران کنندست
کاش اسمشون از قلم افتاده باشه

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:51
فاطمه

اسم آقایان افکاری و صفاریان از قلم افتاده
اون ها هم هستن
بعد از این همه تجربه احسان جان میدونن با چه کسایی کار کنن صلاحه!

2.178.100.204
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:47

با این که هوادار شادتون هر جا اسم چاوشی و طرفداراش میاد اتیش میگیره ....
اما امیدوارم البوم زودتر منتشر بشه تا بعد از پاروی بی قایق یه البوم با کیفیت دیگه بشنویم
با این گروهی که داره حتما البوم خوبی خواهد شد
امیدوارم هر دو موفق باشند و امیدوارم که وقتی البوم منتشر شد با چاوشی مقایسه نشه (( که این کار رو فقط یک نفر انجام میده )) چون سبک کارها کاملا متفاوته

چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:30
آرش

میدونید شما چاوشی ها از چی میسوزید از اینکه شما سال 91 وقتی استاد احسان و چاوشی جزو کاندیدای آلبوم موسیقی بودند آلبوم شما توسط اساتید بهترین نشد ولی آلبوم استاد به عنوان بهترین آلبوم سال شناخته شد و همه تون ضایع شدید میخایین امسال تلافی کنید ولی عمرا.
خواب دیدی خییییییییییییییییییر باشه
موسیقی ما تائید لطفاااا

2.188.196.235
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:19
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آرش جان بذار اينا خوش باشن.حوصله داري باهاشون كل كل ميكني؟؟ اصن در حد ما هستن؟؟ اينا خودشونو به خواب زدن چون ميترسن اگه بيدار بشن خوابشون نبره خخخخخ

2.177.131.39
چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:16
kasra dehghan

اون سال که خوانندتون برنده ی بهترین آلبوم با رفیق بازی شد محسن عزیز و محبوب پنج افتخار رو از مردم گرفت و به همه ثابت کرد که بهترینه. به این میگن محبوبیت. احسان همیشه محبوب بوده و هست ولی وقتی که میخوای خواننده ی مورد علاقه ی یکی دیگه رو خراب کنی اون هم همچین حقی رو داره.

5.52.149.110
چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:26
سامان ( هوادار چاوشی )

احسان خواجه امیری در بخش مردمی هم برای بهترین البوم کاندید بود ولی محسن چاوشی تندیس رو برد
احسان فقط در بخش کارشناسی تندیس میبره !!!!!!!!!!!!! میتونه در بخش مردمی هم تندیس ببره !!!!!!!!!!

5.236.233.208
پنجشنبه 18 دی 1393 - 00:04
danesh jamshidi

یعنی متاسفم برا امثال تو ( ارش ) که نظر مردم رو مهم نمیدونن و به نظر چهار تا کارشناس دوست و رفیق باز رو افتخار میکنن بش. توام ازهمین ملتی . چاوشی محبوب دل مردمه . شما دل خوش کن به نظر همین کارشناسا که کلا چهارتاشون موسیقی نخوندن و همه هنرشون وابسته به میدی کنترولر و کیبورد و چهار تا vst ... انشالا با نظرشون در مورد پاروی بی قایق میفهمیم چقد رفیق بازن

5.238.31.252
شنبه 20 دی 1393 - 12:03
jiro

روی دیوار خونه مون یه تفنگ سر پره،هرکی به محسن چیزی گفت،بامن طرفه.

164.138.189.7
چهارشنبه 17 دی 1393 - 14:57

سلام
لطفا در صورت امکان کلیپ آهنگ "تنهایی" رو در سایت قرار بدید.
ممنون

چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:04

شدیدا منتظرم احسان یکی از بهترین خواننده های ایرانه ایشالله با این تیم کاری حتما آلبوم موفقی خواهد بود !!! به هواداران احسان خواجه امیری از طرف همه طرفداران سلطان احساس مجید خراطها تبریک میگم.
موسیقی ما خواهشا درباره آلوم جدید مجید خراطها که بزودی منتشر میشه یه خبر بذار!!!

چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:10

faghat omidvaram be album va taraneha momayezi nakhorde bashe ke baraye honare mamlekatemon hichi be andaze sansor zian avar nist.

چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:31

صدای احسان و دوست دارم...با آلبوم عاشقانه هاش خیلی خاطرات دلپذیر و دلنشین دارم...
امیدوارم این آلبومش هم خوب باشه....

چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:40

سلام خدمت هوادارای احسان خان خواجه امیری یه تیم فوق العاده حرفه ای تا دو هفته دیگه یه خون تازه تو رگای موسیقی ایران تزریق میکنند آرون این روزا خیلی پر کار شده این نشون میده چقد این پسر تو کارش وارده معین راهبرم که بماند عشق تنظیماشم بهروز علیاری یه چیز دیگس سعید زمانی خوبه و استاد علی رضا کهن دیری خیلی دوسش دارم خیلی که میگم یعنی زیاد و بهروز صفاریان............احسان خواجه خیلی خوبی خیلی ممنون ازت بخاطر احترام به حقوق خاطر خواهات

چهارشنبه 17 دی 1393 - 16:10

مطمئن ام که بهترین آلبوم 93 خواهد بود...
منتظریم.

چهارشنبه 17 دی 1393 - 16:13

همیشه بهترین اثرها رو از آقای خواجه امیری شنیدیم،مطمئنآ این بار هم پاییز،تنهایی بهترین آلبوم سال خواهد بود...

چهارشنبه 17 دی 1393 - 16:43

واااااااااااااااااااااااییییییییییییی خیلیییییییییییییییی ذوق دارم کولااااااااااااک میکنه این البوم 10 ثانیه دموی البومو گوش دادم معرکه بوووووووووووووود معرکه......احساااااااااااااااااان عاااااااااااشقتیم و به حد مرگ میپرستیمت و تاابد طرفدارت خواهیم بوووووووووود.........بی شک بهترین البوم ساله اینو من نمیگم کارشناسای موسیقی میگن.....

چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:57
مونا

بهناز جون این دمویی که میگی کجاسسسسستتت؟؟ جون من بگو کل اینترنت و سرچ کردم نبود. دارم می میرم :(

178.62.113.166
چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:36

اگه گوشه سمت راست سایت موسیقی ما رو ببینید متوجه میشد که رتبه ی چاوشی تو بهترین آلبو ها اوله ولی از آخر
خخخخخخ

چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:21
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خخخخخ دمت گرم.يه آلبوم ديگه بياد پاروي بي قايق محو ميشه

2.177.131.39
پنجشنبه 18 دی 1393 - 10:32
sss

واقعا متاسفم براتون.فقط اسم احسانو خراب میکنید.

176.58.112.163
پنجشنبه 18 دی 1393 - 17:17
حسن عاشق چاوشی

این نظر سنجی 2- 3 هزار نفره به درد تو و رفیق شادت میخوره !

فرزاد هم پارسال بهترین البوم شناخته شد در بخش مردمی با بالای 100 هزار رای در صورتیکه امتیاز البومش پایین بود
تو این نظر سنجی مشخصه کیا دارن خودکشی میکنن که رای منفی بدن :))
نظر سنجی اخر سال مهمه چون امثال شماها نمیتونین رای منفی بدین و تعداد رای دهنده هاش 100 هزار به بالاست :))
هر موقع هم خواستی حرف بزنی در مورد البوم و رقابت و اینا ... یاد سال 91 بیفت و تمام جوایزی که محسن چاوشی در بخش مردمی گرفت و پسر استاد ایرج نتونست حتی یک جایزه
تاکید میکنم حتی یک جایزه در بخش مردمی بگیره :)))

حالا با رفیقت شاد باشین :)))

95.38.176.249
چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:42

اميدوارم آلبوم خيلي خوبي باشه.
اين اقا ابوالفضل ما كه خودشو كشته... :)
ايشالله آلبوم واقعا خوب باشه كه انهمه تلاشش بي نصيب نمونه :)
ما هم دوست داريم آلبوم عالي باشه.

چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:24
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

فكر كنم بيشتر مشتاق نظرات من هستيد تا شنيدن آلبوم !!!!!!

2.177.131.39
پنجشنبه 18 دی 1393 - 21:53
فاطمه

آقا ابوالفضل با هر کامنتی که میذارین من به شخصه به عنوان هوادار احسان خواجه امیری شرمنده میشم، یه تنه دارین با این کامنتاتون شخصیت هوادارای احسان رو زیر سوال میبرین.... واقعا خودخواهی چون اگه هوادار واقعی باشی احسان رو در نظر میگیری نه خودت رو... انقدر احسان رو تخریب نکن

2.178.100.79
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:40

بی صبرانه منتظر آلبوم هستیم

درود بر احسان خواجه امیری و طرفدارای طوفانیش

چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:23
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

درود بر شما با كامنتاي پر انرژي و خوبتون

2.177.131.39
چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:41

منتظـــــــــــــــــریم...

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:51

فقط یگانه و بس همه ی اهنگ. های ایشون ینواخت و تکراری اصلا موندم چیه این خواننده با کنسرتای خوا ب اورش بهضی رو در گیر کرده

پنجشنبه 18 دی 1393 - 01:27
سپهر

نظر منم همینه...
اسم احسان خواجه امیری مد شده ... به نظر من نبوغ هنری نداره

5.237.154.78
پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:34
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

نبوغ هنري يعني براي كار خوب با هر كسي كار كني و براي گوش مخاطب ارزش قاءل بود.ولي كاري كه همشو خودت درست كنيا و به درد نخوره چه فايده اي داره؟؟؟؟ اصن كسي ميدونه محسن يگانه آهنگي به نام قرصاي خواب آور و..... داده؟؟ كه تازه اخيرا هم پخش شدن.ولي همه ميدونن كه آهنگ غريبانه و ميوه ممنوعه و..... رو احسان خواجه اميري خونده و باهاش خاطره دارن.پس نبوغ يعني كار خوب دادن با هر كسي نه تكي كار بد ساختن

2.177.34.230
پنجشنبه 18 دی 1393 - 17:24
حسن عاشق چاوشی

باز هم شاهد نظر خنده دار این بنده خدا هستیم !
اون موقع که محسن یگانه و چاوشی بدون پشتوانه و بدون استفاده از نام پدر کار میکردن و اهنگ های امثال
نشکن دلمو رو میدادن و اهنگ های مگا هیت میدادن
پسر استاد ایرج در حال خوندن تیتراژ بود تا دیده بشه!

به قول یکی از ترانه سرا هامون که تیتراژ به اندازه 5 تا البوم واسه خواننده برد داره !

95.38.176.249
پنجشنبه 18 دی 1393 - 22:55
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

جايزه اي كه در كنارش نتوني يه قطعه از آلبومتو اجرا كني مفت نمي ارزه :) جايزه ي احسان صداي واقعي خودشه عزيزم.جايزه مردمي يعني فروش كنسرت.فكر كنم حرف از كنسرت بشه گريت ميگيره.در ضمن كارگردانا اگه به صداي آقاي چاووشي ايمان داشتن بدون شك ميگفتن اونم تيتراژ بخونه ولي حيف......
خوشم مياد خودتونم ميدونيد كه چاووشي چيزي نبود ولي چون با يگانه و فرزين خوند بالا اومد

2.177.220.1
جمعه 19 دی 1393 - 11:41
حسن عاشق چاوشی

خب سنت نمیرسه ئیگه دست خودت نیست !
بازم منو به خنده واداشتی وایییییی :)))
(((خوشم مياد خودتونم ميدونيد كه چاووشي چيزي نبود))) ؟؟؟ :))))
هه چاوشی خودش بود و خودش
نه مثل بعضی ها که با نام پـــــــــــــــــــــــــــدر وارد موسیقی باشه و با خوندن تیتــــــــــــــــــراژ معروف بشه :))
جایره مردمی با رای مستقیم مردم داده میشه
که متاسفنه چون پسراستــــــــــــــاد ایرج در بخش مردمی رفیق زیاد نداره جایـــــــــــــــــــــزه نمیگیره :))))
دلم سوخت واست خداییش ... همینجور اتش است که شعله میکشد :))))))))))

95.38.178.190
جمعه 19 دی 1393 - 11:50
حسن عاشق چاوشی

یه چیز دیگه !
((در ضمن كارگردانا اگه به صداي آقاي چاووشي ايمان داشتن بدون شك ميگفتن اونم تيتراژ بخونه ))
انقد کم سن و سالیت رو به رخ ما نکش خب :)))

من فقط یه اسم میگم که 30 سال به طور مداوم اگه بری کارهاشو ببینی و روش تمرکز کنی شاید بتونی
یه اپسیلون از قدرت کارگردانیش رو درک کنی !

داریــــــــــــــــــــــــوش مهرجـــــــــــــــــــویی!

بله سطح کلاس ما داریوش مهرجوییِ و سطح کلاس شما سریال های ابدوخیاری تلویزیونِ :)))
حتما بتایید برادر

95.38.178.190
جمعه 19 دی 1393 - 16:04
علی-طرفدار آقای خاص

حسن این ابوالفضل چی میگه؟خدااااای من.ههخخ
با بچه کل کل نکن.هر چی بگیم به خاطر عقل و سن پایین متوجه نمیشه.بچست دیگه بزار الکی حرف بزنه.

5.235.84.101
جمعه 19 دی 1393 - 21:56
حسن عاشق چاوشی

علی جون حرفت کاملا درستِ :)
ولی اگه ما کمبود محبت این بچه رو جبران نکنیم کی بکنه؟؟
یکم به نظراتش پاسخ دادم تا یکم دیده بشه :))
وگرنه امثال اینا که زیادن :))
تایید

95.38.178.190
جمعه 19 دی 1393 - 23:09
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

من يه چي ميگم ديگه ساكت شيد:
راي مردم يعني فروش كنسرت :) راي مردم يعني گوش دادن به صداي واقعي :) آفرين به شما كه با مهرجويي كار ميكنين.انگار بهترين كارگردان ايرانه!!!!
بعدشم موسيقي تو خون خواجه اميري ها بوده.پدر و پدر بزرگ استاد ايرج هم خواننده بودن و خود استاد ايرج پيش اونا موسيقي رو فرا گرفته.احسانم پيش پدرش موسيقي رو ياد گرفته.اونم از 6 سالگي و با صداي واقعي خودش نه دستگاه و.......پس اگه اينجوريه بايد بگيم ايرج هم به خاطر فردين معروف شده!!!! اطلاعاتنتونو ببريد بالا بعد داستان هاي تخيلي و حسادت آميزتونو بيان كنيد.
در كلام آخر كنسرت خخخخخ
لطفا تاييد

2.177.194.159
شنبه 20 دی 1393 - 12:14
شقایق (طرفدار هزار آتیشه ی احسان خواجه امیری)

یه نگاه اگه به فیلم های کنسرت احسان هم بکنی میبینی که همه پر از شور و انرژی و عقشقن
منتهیییییییییییی....کور شود هرآنکه نتواند دید

46.224.100.54
شنبه 20 دی 1393 - 15:00
علی-طرفدار آقای خاص

منم یه چیز میگم دیگه کلا چیزی نمیگم.
ما که نگفتیم احسان کارشو بلد نیست.احسان خیلیم خوبه.خیلی خوب.اگه اینطور نبود این همه طرفدار نداشت.ولی نظر شما در مورد محسن ما عکس این قضیست
در ضمن بچه جون قضیه ی الکی بودن صدای محسن دیگه یه جوک قدیمی شده،یه حرف تازه بگو..
امیدوارم خواجه امیری زود آلبومشو بده و حال کنیم.ولی این هوادارتون بدجور احسانو از چشم ما انداخته.
منظور از ما هم یعنی اکثر طرفدارا خواننده های مختلف.تنها من نیستم.

5.235.82.247
شنبه 20 دی 1393 - 17:16
حسن عاشق چاوشی

ای خدا چقد خندیدم دلم درد گرفت :))))))))))))))))))))))))
رای مردم یعنی فروش کنسرت ؟؟؟ :))
گروه سون هم خیلی فروش خوبی داره پس چرا طرفداراش به چشم نمیان

اخه پسر جون خیلی ها کنسرت میرن که ممکنه طرفدار اون خواننده نباشن!!!
ولی تو نظر سنجی هر کسی به خواننده محبوبش رای میده ... اهان :)))
کسی که کنسرت چن هزار تایی رو با نظرسنجیی بالای 100 هزارتایی مقایسه میکنه خیلی شادِ :)))
خداییش خیلی شادِ :))

(((آفرين به شما كه با مهرجويي كار ميكنين.انگار بهترين كارگردان ايرانه!!!! )))) ؟؟؟؟
پ لابد سهیلی زاده بهترین کارگردان ایرانِ ؟؟ :)))
با این جملت درمورد استــــــــــــــاد مهرجویــــــــــــی درکت از سینما رو هم نشون دادی!
همونطور که حدس میزدم :)))

درمورد استاد ایرج هم :
چه ربطی به فردین داره؟؟ ایرج قبل فردین هم معروف بود و ...
مقایسه خنده داری بود !
خب احسانم تو خونواده ای بود که راه براش باز بود و کارش به مراتب راحت تر از دیگران بود!
و به واسطه اسم پدر و رابطه وارد موسیقی شد و هیچ زجری نکشید برخلاف چاوشی !

مثالش هم میشه اینکه :
هنر این نیست که بچه تهران باشی و تمام امکانات رو داشته باشی و رتبه یک کنکور بیاری ,,,
هنر اونه که بچه شهرستان یا روستا باشی و بدون امکانات رتبه برتر بیاری !

در اخر به امید تیتراژی دوباره از اقای تیتراژخون صدا و سیما :)))
تایید بفرما برادر ارزشی

95.38.160.228
شنبه 20 دی 1393 - 20:44
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

احسان زجر نكشيده؟.خب درسته چون از 6 سالگي تصميمشو براي ادامه ه راه گرفته بود.
چاووشي خودش اومد بالا؟؟؟ پس محسن يگانه و فرزاد فرزين چي بودن؟ حتما چاووشي نبوده با اونا خونده.كلا چاووشي 2 تا آهنگ موندگار داره.سنگ صبور كه انكار نميكنم واقعا عاليه و هر دفعه گوش ميدم برام تازگي و جذابيت داره.اون يكي هم نشكن دلمو كه فقط به خاطر محسن يگانه موندگار شده.
بعد چرا آقاي مهرجويي در فيلم هاي ديگش از آقاي چاووشي دعوت نكرده؟؟؟ اون فيلم سنتوري هم چون غير مجاز بود همه وسوسه شدن ديدن و به هواي بهرام رادان چاووشي معروف شد.اينم دليل دوم.
پس چاووشي كه اصلااا زجر نكيشده.محسن يگانه و فرزاد فرزين و بهرام رادان عزيز در محبوبيت چاووشي نقش به سزايي داشتن.
لطفا تاييد

2.177.135.27
شنبه 20 دی 1393 - 22:56
علی-طرفدار آقای خاص

بابا بسه کنید دیگه.الان حسن میاد یه چیزی میگه.بعد شقایق خانم بعد ابوالفضل شایدم یکی دیگه هم اومد.بسه بابا.اصلا همه زجر کشیدن.خوب شد؟ بعد از یه نفس عمیق بگین من با جهان در صلحم و جهان با من در صلح

5.235.67.186
یکشنبه 21 دی 1393 - 01:22
حسن عاشق چاوشی

خب حرفات خیلی خنده داره بخدا :))
چاوشی با دیگران معروف شد ؟؟ :))
خب سنت قد نمیده عزیزم ... محسن چاوشی با البوم نفرین و خودکشی ممنوع طرفداراش رو پیدا کرد
نه مثل بعضی از دوستان با اسم پدر و خوندن تیتراژ طرفدار پیدا کنه :))
---------------------
از 6 سالگی تصمیم گرفته ؟؟ :))
من چی میگم تو چی میگی ؟؟/ من میگم محسن چاوشی و امثال این خواننده ها نه شرایط واسشون محیا بود و نه بابایی داشتن که واسطه خوانندگیشون بشه و فقط و فقط با تحمل تمام مشکلات و بی پولی و ...
بازم رفتن دنبال عشقشون و به موسیقی پرداختن و این قابل تحسینِ

ولی احسان هم پدری داشت که واسطه خواننده شدنش بشه و
به قول خودتون از 6 سالگی انواع و اقسام ابزار موسیقی به راحتی در اختیارش بود و هیچ دغدغه ای نداشته باشه برای ورود به دنیای موسیقی
---------

مهرجویی دیگه پیشنهاد نداد ؟؟؟ مگه قراره همش پیشنهاد بده ؟؟؟ مگه به چه کس دیگه پیشنهاد داده که به محسن نداده ؟؟؟
بقیه حرفاتم که دیگه ته خنده بود !
بابا این حرفارونزن خدایی بقیه میبینن بهت میخندن :))
البته هیچ چیز تو فصل امتحانات دانشگاه اینطوری نمیتونست منو سر حال بیاره که کامنتای تورو میخونم
خدا خیرت بده خیلی شاد شدم :)))

95.38.178.103
یکشنبه 21 دی 1393 - 16:26
میثم

من نمیخواستم خودمو در گیر دوتا آدم متعصب کنم،ولی از اونجایی که این جور جو سازی ها ختم میشن به طرفدارای چاوشی،خوبه به چند تا نکته اشاره کنم،دوست عزیز کار علی سنتوری داریوش مهر جویی بعد از مصاحبه تحقیر آمیز اردوان کامکار،که موسیقی محسن چاوشی رو درجه چندم خطاب کردم؛و گفت که به اصرار مهرجویی حاضر شده به همکاری با محسن چاوشی شده،فکر نکنم نقطه قوت چاوشی باشه؛اما در مورد خود مهرجویی،یک کارگردان معمولی به بالا همین.
سینمای ایران در کل چند کارگردان شاخص بیشتر نداره،اصغر فرهادی،و عباس کیارستمی هم جز این دسته اند،کارگردانهایی مثل مجیدی و مهرجویی،حاتمی کیا هم که کارگردنای درجه دو کشور محسوب میشن؛که نهایت افتخاراتشون جشنواره فجره.

164.138.190.96
یکشنبه 21 دی 1393 - 16:39
میثم

من نمیخواستم خودمو در گیر دوتا آدم متعصب کنم،ولی از اونجایی که این جور جو سازی ها ختم میشن به طرفدارای چاوشی،خوبه به چند تا نکته اشاره کنم،دوست عزیز کار علی سنتوری داریوش مهر جویی بعد از مصاحبه تحقیر آمیز اردوان کامکار،که موسیقی محسن چاوشی رو درجه چندم خطاب کردم؛و گفت که به اصرار مهرجویی حاضر شده به همکاری با محسن چاوشی شده،فکر نکنم نقطه قوت چاوشی باشه؛اما در مورد خود مهرجویی،یک کارگردان معمولی به بالا همین.
سینمای ایران در کل چند کارگردان شاخص بیشتر نداره،اصغر فرهادی،و عباس کیارستمی هم جز این دسته اند،کارگردانهایی مثل مجیدی و مهرجویی،حاتمی کیا هم که کارگردنای درجه دو کشور محسوب میشن؛که نهایت افتخاراتشون جشنواره فجره.

164.138.190.96
دوشنبه 22 دی 1393 - 13:46
حسن عاشق چاوشی

درجواب میثم :
اولا من در مقام واکنش حرف زدم !
تا وقتی که طرفدار شادتون بخاد به توهین کردن ادامه بده حتما جواب خواهد شنید و شدیدتر از این !

دوما : واقعا متاسفم واسه امثال تو که برای کوبیدن چاوشی میای صحبت های تحریف شده کاکار رو میزاری اینجا !
الان یه لینک میزارم تا دوستان ببینن که خود کامکار چطور از تحریف کردن حرفاش گله میکنه و حرف واقعیشو
تو این مطلب میرنه
http://musiceiranian.ir/3392-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-...

یه تیکه هایی از حرفاش رو کپی میکنم :
((مدتها پیش برخی از استادان و دوستان هنرمند و به طبع آن جمعی از هواداران بنده و دوستداران موسیقی ایرانی، چون قبل از دیدن فیلم سنتوري، موسیقی آن را شنیده بودند از من خرده گرفته و سئوال کردند که آیا فکر نمی کنید که با این کار شما که ساز سنتور را با موسیقی پاپ ادغام کرده اید لطمه اي به شخصیت ساز سنتور بخورد؟ و اصلاً چرا موسیقی پاپ؟
من هم در جواب آن عزیزان گفتم که این موسیقی متعلق به فیلم می باشد. فضا و حال و هواي فیلم و از آن مهم تر کارگردان این نوع موسیقی را می خواهد و کلاً براي صحنه اي که هنرپیشه در عروسی ساز می زند، نمی شود از گوشه “رامکلی” در ابوعطا استفاده کرد و یا در جشن و تولد ها سمفونی 5 بتهون را اجرا كرد، معلوم است که باید موسیقی پاپ باشد، اصلاً اگر من بخواهم موسیقی پاپ که داراي قواعد علمی باشد، کار کنم چه اشکالی مگر دارد؟ ولی بنده فکر نمی کنم این کار را بکنم چون جزو رشته کاري من نیست و اگر فیلم سنتوري نبود فکر کار کردن موسیقی پاپ همراه با خوانندگی محسن چاووشی اصلاً به فکر بنده نمی رسید و در آینده هم نمی رسد. باز هم متذکر می شوم که چون موسيقي پاپ جزو رشته فعالیت بنده نیست من آنچنان تمايل ندارم در اين رشته ادامه ي فعاليت بدهم و البته این دلیل بر نازل بودن موسیقی پاپ یا کم ارزش بودن محسن چاووشی نیست و خداي ناکرده نظر بنده بی احترامی به همکاران دیگر و خصوصاً محسن چاووشی نبوده و نيست.

چون برخی از دوستان مطبوعاتی مطالب بالا را چنان جراحی و تیکه پاره و مانند پازل به میل خود چیده بودند که در پاره اي از مواقع سخنان من از بی احترامی هم می گذشت.

در ضمن تمامی آهنگ هاي سنتوري چون صداي چاووشی در مقطعی ممنوع بود با چندین خواننده مطرح پاپ اجرا و ضبط شد. اما به نظر بنده و دست اندرکاران هیچکدام نتوانستند با احساستر و زیباتر از چاووشی اجرا کنند و در همان مقطع پروژه عوض کردن خواننده با بن بست کامل مواجه شد. ))

اره پسرجون اینم از ادعای واهیت که جوابشو دادم !

درمورد داریوش مهرجویی هم
اخه پسر جون چرا یه حرفی میزنی که بخندن بهت؟؟؟
در تاریخ سینمای ایران اگه 5 چهره ماندگار کارگردانی باشند قطعا یکیش مهرجوییِِ
اون موقع که مهرجویی با فیلم گاو داشت برای سینمای ایران جریان سازی میکرد نه من بودم نه تو پسرجون!
حتما تایید کن

95.38.163.68
دوشنبه 22 دی 1393 - 19:15
میثم

علی رغم میلم باطنیم مجبورشدم جواب کسی روبدم که هویتش در گرو پسوندیه که داره-و فکرمیکنه-که من همسن و سال خودشم وجالب اینجاست که از لفظ بی ادبانه پسرجون استفاده میکنه.و فکرمیکنه من هم مثل خودش دانشجوام(با افزایش ظرفیت و مسائلی که کاری بهشون ندارم چه قدر فرق کرده ارزش ومنزلت این قشر)
نه دوست من،من شاید خواجه امیری رو بیشتربپسندم ولی شان و مرتبمو بیش تر از اینی میدونم که پسوندی به انتهای اسمم در هواداری کسی بچسبونم-و برام چاوشی خواجه امیری تفاوت چندانی نمیکنه-چون اصولا من هم با نظراستاد کامکارموافقم-و معتقدم مویسقی پاپ ایران درجه3 هست
هرچند دوست ندارم مثل این آقا رفرنس روکنم وعکس اسکن شده نشون خلایق بدم که آی مردم من راست میگم ولی با این رفتارها مجبور شدم.
اردوان کامکار تومصاحبه ای که با موسیقی ما(که به نظرم ارزش و اعتبارش به واسطه اعتماد مخاطبین و همچنین جوایز متعددی که گرفته از سایت رفرنس این دوست بیشتر باشه)گفت
من بايد رابطه‌اي بين موسيقي پيشرفته سنتي ايران و موسيقي درجه سه پاپ پيدا مي‌كردم. به عبارتي بايد اين فيلم موسيقي عامه‌پسندي داشت.
دوستانی که میخوان کل مطلب روبخونن
http://www.musicema.com/node/154809
جالبه توحرفای خوداین آقا اردوان کامکارموسیقی که محسن چاوشی درونش فعالیت میکنه روموسیقی عروسی یا تولد میدونه-البته انتظاری هم نیست-موسیقی که توی کلامش از داداش سیا برای تکمیل قافیه استمداد میکنه-باید هم این طور بهش انتقاد کرد.
-برای گریه کردنات یکی دو روزی کافیه سیا بکوش برای من اینم برای قافیه.
من اینها رو نگفتم که کسی بخنده-چون به نظرم ایرادی نداره-بالاخره عوام هم نیاز به چنین موسیقی پیدا میکنن-ومثل این آقا به در و دیوار نمیخندم
من نمیخوام از آقای ابولفضل حمایت کنم-چون ایشون هم مثل هوادار چاوشی که جوابمو داد متعصبه، اما فکر کنم لقب شاد برازنده ایشون باشه-هرچند که لقب بدی نیست.
اما در مورد داریوش مهرجویی-به شخصه معتقدم زحمات زیادی واسه سینمای کشورم(که تفاوت چندانی از لحاظ سطح کیفی با موسیقی کشورم نمیکنه و افتخارات چشم گیری نداره)وخودافرادی که تو سینما فعال هستن هم به این موضوع واقفن که سینمای ما بسیار ضعیفه-هرچند جرقه هایی بوده(( و افرادی مثل کیا رستمی(با جایزه کن)-اصغر فرهادی(با جایزه اسکار)-پرویز کیمیاوی(با جایزه فیلم برلین)-و جعفر پناهی(با بردن جایزه جشنواره فیلم ونیز)آسمان کم فروغ سینما رونورانی کردن))-فروغ چندانی رو شاهد نبودیم.
این دوستمون که مدام در حال خندیدن هست تصور کرد که من خواستم داریوش مهرجویی رو مثل محسن چاوشی درجه سوم یا چهارم خطاب کنم-در حالی که فقط خواستم بگم مهرجویی کارگردان کار درستیه-اما باید به اندازه خودش بزرگ بشه-و استفاده ابزاری از اسمش واقعا عجیبه-چون افراد زیادی در این سطح از سینما فعالیت میکنن-و این سینمای کم فروغ بتی در حدواندازه هایی که هوادارای چاوشی ساختن رو نداره در ضمن بعید نیست اردوان کامکار برای بستن دهان یک عده کم سن وسال ومتعصب-حرفاشو تعدیل کرده باشه ولی نمیشه منکر جمله بالایی که من یاد آوری کردم شد.
هرچند میدونم از روی تعصب باز مطالب دیگه ای زیر کامنتم ثبت خواهداما ازهمین الان اعلام میکنم
وقتمو واسه جواب دادن بهشون تلف نمیکنم.

46.224.133.190
سه شنبه 23 دی 1393 - 14:06
حسن عاشق چاوشی

ای بابا تو که از این رفیقت شاد تری اخه !
رفته تورو اورده بحث کنی ؟ :)

چنگ زدن به مطلب تحریف شده یک شخص برای پایین اوردن شخص دیگه از ویژگی ادم های ضعیفِ و البته کم سن و سالِ !
اصرار بر حرف اشتباه هم از ویژگی های افرادیِ که دچار کم اوردن مفرط می شوند!
اولا : باید با هرکسی در حد شخصیت خودش صحبت کرد !

دوما : پسرجون تو اول ببین مطلبی که میزاری مال کجاست بعد بیا سندش رو روکن !:)
این مطلبی که گزاشتی مال سایت ایسناست نه موزیک ما ! بهتره حداقل یه سری به منبعش میزدی !
و جالب تر از اون اینه که از این حرف های تحریف شده نتیجه گیری هم میکنی :)))))

والا تاریخ این لینکی که تو گزاشتی 27 شهرویور 89 میباشد
و تاریخ لینکی که من گزاشتم 11 مهر 89 میباشد و
و ینی کامکار با گله از امثال شماها که حرفای تحریف شدشو باز نشر میکنید و از این کار هم هدف دارین
میاد و اون حرفای تحریف شده رو رد میکنه و حرفای واقعیش رو میگه !

و به قل خود کامکار (((چون برخی از دوستان مطبوعاتی مطالب بالا را چنان جراحی و تیکه پاره و مانند پازل به میل خود چیده بودند که در پاره اي از مواقع سخنان من از بی احترامی هم می گذشت.))

اره عزیزم از این به بعد خواستی کسی رو بکوبی سعی کن با اطلاعات وارد بشی تا اخرش
اینجوری ناجور نشه :))

بازم یه تیکه از صحبتای جناب کامکار رو کپی میکنم تا تو و امثال تو دمای بدنتون بالاتر بره !
((در ضمن تمامی آهنگ هاي سنتوري چون صداي چاووشی در مقطعی ممنوع بود با چندین خواننده مطرح پاپ اجرا و ضبط شد. اما به نظر بنده و دست اندرکاران هیچکدام نتوانستند با احساستر و زیباتر از چاووشی اجرا کنند و در همان مقطع پروژه عوض کردن خواننده با بن بست کامل مواجه شد. ))

از جناب عالی هم تشکر میکنم که همچون رفیقت شادمون کردی پسرجون :)
تایید شود

95.38.163.68
سه شنبه 23 دی 1393 - 14:49
حسن عاشق چاوشی

واما جالب اینه که از متن اهنگای 10 سال پیش چاوشی برای اثبات حرفات استفاده میکنی :)))))))
جدا از استدلال خنده دارت اینکه حتی اون اهنگارو هم حفظی جای تامل داره :))
خودتو مثلا از عوام جدا کردی ؟؟؟
دارم میام پیشت جاده چه همواره اسباروزین کردم و از این حرفا هم جز همون موسیقی غیر عوام هست لابد :)

فرق محسن چاوشی با خوانندت اینه که روزیه بمانی که( داره به تکرار میخوره)
متفاوت ترین کاراش (جزیره و قهوه قجری ) رو به محسن چاوشی میده !

الان اومدی حرفتو عوض کردی ؟؟؟
تو مهرجویی رو خواستی بکوبی چون نهایت افتخار خوانندت خوندن تیتراژا سریال های ابکی تی ویِ
و اینجوری خواستی بگی مهرجویی کسی نیست که بابا و با کارگردانای سریال های ابکی زیاد فرقی نداره !
بله عزیزم فک نکن هدفت پنهان میمونه!
وقتی میگیم سینمای ایران یعنی سینمای ایران ... پس مهرجویی با کارگردانای ایرانی مقایسه میشه !
ما استفاده ابزاری کردیم از استاد مهرجویی؟؟؟؟
هه
مگه ما گفتیم بهترین کارگردان جهانِ پسرجون ؟؟؟

و مطمئنا همون طور که گفتم مهرجویی یکی از پازل های انکار ناپذیر این سینماست اونم در سطح اولش !

خوب شد معنی تعصب رو یادمون دادی :)
کسی که برای کوبیدن یک خوانننده حرفای تحریف شده کامکار (که اتفاقا حرفای واقعیش رو هم میبینه ولی انکارش میکنه والبته هدفش مشخصه ) رو میزاره و ازش نتیجه گیری میکنه اصلا ادم متعصبی نیست :)))

در اخر هم وقتت اگه ارزش داشت همونطور که گفتم چنگ نمیزدی به حرف های تحریف شده برای کوبیدن چاوشی!

تایید شود

95.38.163.68
چهارشنبه 17 دی 1393 - 20:28

سیروان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:22
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

نه متاسفانه سيروان درگير آلبوم خودش بود و براي اون هم آرزوي موفقيت داريم

2.177.131.39
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:41
sajjad abbasi

خیلی از کم کاری سیروان ناراحتم,وقتی کار نمیکنه خواننده ها مجبورن برن سراغ کس دیگه
حیف که توی این آلبومم نیست

37.254.212.162
پنجشنبه 18 دی 1393 - 03:19
فرشاد

آره منم تو ذوقم خورد. ولی در عوض آلبوم خودشو آماده میکنه

151.244.118.42
پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:40
حسین مشکی پوش

پس سر البومی با ارون حسینیه...ارون اینده ی موسیقی ماست میدونم میترکونه دیدید که تو البوم همین چه کرد.احسان کاراش سنجیدس انتخاب اشتباه نمیکنه تیمش رو خودش میچینه و خودش همه کارو نمیکنه تا مثله همه دچار تکرار نشه با اینکه سواد بالای موسیقیش با کسی قابل قیاس نیست.

2.191.171.224
جمعه 19 دی 1393 - 13:24
Ashkan Amani

متاسفانه نا پختگی و درک درست از شعر هنوز برای ارون حسنی عزیز شکل نگرفته تکرار و تکرار در روند تنظیم ایشون نبود خلاقیت و بهروی از صدای خواننده از مشکلات ایشون هستش به طور مثال شما پروژه (رویایی) (سیامک عباسی) رو گوش کنید و بعد (معروفم شادمهر عقیلی) رو گوش کنید جدا از بحث میکس مستر کار که فاجعه بوده تنظیم واقعا بی روحه صرف چیدن سمپل کسی رو تنظیم کننده نمیکنه ایشون استعداد خوبی داره اما نمیتونه از اون بهره برداری خوبی داشته باشه!!

94.183.85.88
شنبه 20 دی 1393 - 01:59
حسین مشکی پوش

اشکان جان حرفتو قبول دارم یه میکس و مستر بد بهترین تنظیم رو حتی عالیم باشه زیر سوال ببره اینکه سیروان بهترین همه تو بعد سطحی نگاهشون میره سمت تنظیم ولی در صورتی که کارهای سیروان در بعد اول نون میکس و مستر عالیش رو میخوره.ارون هم دیدیم تو ریمیکس رابطه عالی بود و تو خیلی کارهای دیگه ارون شاید خیلی هنوز با پاپ فارسی انس نگرفته وگرنه از لحاظ سوادی با این سن و سال کم واقعا بالاست

2.191.149.181
شنبه 20 دی 1393 - 12:14
Ashkan Amani

حسین جان من هم دوست دارم آرون به اون خلاقیت که شایسته ی یک تنظیم کننده است برسه چون تنظیم کننده ی خوب در کشور واقعا انگشت شماره امیدوارم که در البوم احسان متفاوت ظاهر بشه چون بعد از کار رضا صادقی من تغییری در روند کار ایشون ندیدم !! انشاالله در زمان انتشار البوم احسان هم من راضی باشم هم شما.

94.183.86.192
چهارشنبه 17 دی 1393 - 20:42

چه خوب بالاخره آلبوم احسان هم منتشر ميشه...
من هم از طرف هواداران مجيد خراطها به هواداران احسان خواجه اميري تبريك ميگمـ.
من كارهاي احسان رو دوست دارم .
آلبوم عاشقانه ها واقعا فوق العاده بود ، تك تك قطعات اون آلبوم رو دوست داشتم...
با صداي احسان، شعر روزبه و تظيم كننده هاي برجسته اين آلبوم قطعا بايد فوق العاده باشه...
برام هيچ حسي شبيه تو نيست ، كنار تو در گير آرامشم.
به اميد انتشار هرچه زودتر آلبوم مجيد خراطها ( به گفته مجيد خراطها آلبوم ،فضاي عاشقانه اي خواهد داشت و سورپرايز ويژه اينه كه قهرمان ترانه ها به عشقش ميرسه )

چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:26
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

درود بر شما هوادار فهميده ي خراطها.اون يكي هوادارتون كه خيلي حسوده بر عكس شما ولي فعلا پيداش نشده نميدونم چرا؟!

2.177.131.39
پنجشنبه 18 دی 1393 - 10:03
nk

اصلا نگران نباش آقا ابولفضل ایشالا به زودی پیداش میشه شمام میتونی یه بحث الکی باهاش راه بندازی آبروی احسانو ببری...

164.138.164.50
پنجشنبه 18 دی 1393 - 12:26
ali yousefi

من چند شب پيش برنامه "شب كوك" رو نگاه ميكردم جالب بود با خشايار اعتمادي مصاحبه ميكردن ميگفت من رو صدام هيچ ادعايي ندارم چون صدا كاملا سليقه ايه ، در صورتي كه صداي ايشون واقعا قشنگِ...
يعني ايشون با زبون بي زبوني به مردم گفتن اشكال نداره اگه صداي من رو دوست نداريد و من به سليقتون احترام ميذارم.
خود خواننده ها و موزيسين ها اينطوري هستن واسه هنر و صداي بقيه همكاراشون احترام قائل هستن ...
پاي حرفاي چاوشي ، احسان ، يگانه و ... هم بشيني همينطور خواهد بود.
اگه ما صدا، شعر و آهنگي رو دوست نداريم لزوما اينطور نيست كه اون كار خوب نيست شايد فقط با سليقه ما جور نباشه و خيلي ها دوست داشته باشن...

109.109.42.102
چهارشنبه 17 دی 1393 - 20:50

امیدوارم این عکس کاور آلبوم نباشه
1. ژستش تکراریه
2. ساعت و حلقه دست راست؟!!
خلاقیت چی میشه پس؟

چهارشنبه 17 دی 1393 - 20:54

ای خدا انقدرخوشحالم که شوک شدم وکلا قفل کردم...
باورم نمیشه بالاخره تموم داره میشه واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خدایاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر عاشقتم احسان

چهارشنبه 17 دی 1393 - 21:16

واقعا شما داری صدای احسانو با فرزاد فرزین مقایسه میکنی؟؟؟!!!!!!
اونموقع که آقا احسان آهنگ سلام آخر را میخوند و همه ایران این آهنگا حفظ بود و تور کنسرت کانادا برگزار میکرد آقای فرزاد فرزین یه بچه دبیرستانی بود که چیزی از موسیقی سر در نمیورد. ..شما اصن حق همچین مقایسه ای نداری
یکی از اصول مقایسه اینه که اختلاف بین طرفین مقایسه کم و جزیی باشه
احسان خواجه امیری با این همه تجربه کجا و فرزاد فرزین کجا

چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:52
احسان

عزیزم از چیزی اطلاع نداری لطفا راجبش صحبت نکن
اولا فرزاد فرزین از سال 77 موسیقی رو شروع کرده که فکر کنم اون زمان شما بچه دبستانی بودی
دوما درسته قابل مقایسه نیستن چون فرزاد فرزین خودش و خودش و خودش تنها اومد بالا نه به کمک پدر و تیتراژ
مطمئن باشید اگر پدر ایشون نبودن خود ایشونم نبودن

5.237.194.51
پنجشنبه 18 دی 1393 - 03:09
mehdei007

اقا احسان اگه فرزین از77 شروع کرده احسان از 69 شایدم زودتر شروع کرده دیگه احسان پسر اسطوره اس و شاهزاده دیگه دست خودش نبوده الان هر ننه قمری داره معروف میشه احسان با این صدای تنورش معروف نمیشه به خدا من بعد فصل تازه فهمیدم احسان پسر ایرجه تیتراژم دیگه بهتر از کلیپ تو ماهواره اس.برو دونه دونه تو گوش بده عمو شما رو چه به احسان.

5.119.127.112
پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:30
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقا احسان همه از رو حسادت يه چيزي ميگن شما هم بگو...الآن پاييز تنهايي بياد مردم به خاطر ايرج ميرن گوش ميدن؟؟؟ يا ميرن كنسرت ايرجو ببينن؟؟ حسادت با نظرات خوب خوبه ولي حسادت با نظرات غير منطقي يعني آتيش گرفتن از موفقيت استاد خواجه اميري

2.177.34.230
جمعه 19 دی 1393 - 00:17
احسان

از همون سال 69 که گفتی معلوم شد هیچی نمیدونی برادر عزیزم
از 6 سالگی شروع کرده؟
مگر اینکه منظورتون از شروع با دست کوبیدن رو پیانو و گیتار باشه
من همیشه احسان و فرزاد رو با هم تو صدر میدیدم اما وقتی بعضیا قضاوت الکی میکنن و میگن قابل مقایسه نیستن آدم واقعا آتیش میگیره
ولی الانشونو در بالا میبینم
اگه به اول راهشون برگردیم فرزاد فرزین راه خیلی سختتری داشته تا احسان خواجه امیری
اینو نه من بلکه همه قبول دارن و غیر منطقی هم نیست

5.237.195.194
شنبه 20 دی 1393 - 02:59
mehdei007

اقا احسان باشه من هیچی نمیدونم احسان از شش سالگی موسیقی یاد گرفتن و شروع کرده من کاری به کار حرفه ای ندارم احسان به خاطر صدای پخته اش قابلیت زیادی واسه ارائه تو جاهای مختلف داشته در ضمن فرزین سنش از احسان بیشتره بایدم زودتر شروع کنه.من خیلیا چیزا میدونم که میتونم بگم ولی متاسفانه اینجا تایید نمیشه احسان به خاطر سیاست کاریش وانتخاب های درستش و صدای بی نظیرش پله های ترقی رو خیلی زود طی کرد.متاسفانه اگه توجهی که استاد شجریان به همایون داشت استاد ایرج به احسان میکرد .احسان خیلی از این بزرگتر میشد من اعتقاد دارم خوانندگی احسان از صداش عقب تره.

5.119.101.237
چهارشنبه 17 دی 1393 - 21:58

واقعا متاسفم برای موسیقی ایران که البوم عاشقانه ها توش تندیس میگیره!
معلوم نیس البوم جدید دیگه چی باشه؟
در ضمن به قول دوستمون، این اقای ابوالفضل خان عاشق خواجه امیری در 50 صفحه از صفحات دیگر خوانندگان پاپ بصورت فعال مشارکت کردن ...تخریب توهین ( البته در حد کودکستان)... که واقعا نمیدونم خود احسان خواجه امیری راضی هستن به این کار برای بالا اومدن البومشون؟
واقعا نمیدونم چه لذتی داره برای طرفداران این خواننده الان شنیدن البوم؟وقتی انواع و اقسام بی اخلاقی ها رو علیه موسیقی پاپ سایر فعالان روانه کردن. واقعا متاسفم

چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:31
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اولا از اسمت ايراد بگيرم.موسيقي خوب از نظر شما يعني چي؟؟ يعني كاراي ضعيف و فالش بقيه؟ معمولا همه ميگن كاراي احسان قويه و با بهترينا كار ميكنه ولي بعضي حسودا..........؟؟
بعدشم درسته بيام از يه كار الكي تعريف كنم؟؟؟؟ من از كاراي خوب هميشه تعريف كردم و ديدين زير خيلي از پستا و قصد تخريبم ندارم فقط خيلي رك گو هستم.نظرات من هيچ ربطي به آلبوم احسان نداره.من چه نظر بدم چه ندم آلبوم احسان بالا هست

2.177.131.39
پنجشنبه 18 دی 1393 - 01:10
حمیده

واقعا حرفهای شما خیلی "غیر منصفانه" بود...

2.178.15.154
شنبه 20 دی 1393 - 20:18
نوید

جناب ابولفضل خان، به نظرتان هر موسیقی فالشی نداشته باشد عالیست؟؟ همه چیز که فالشی نیست!!! خود همین احسان خواجه امیری بعضی جاها فالشی داشتند!!! سیاوش قمیشی که یکی بهترین موزیسین های ایران هستند فالشی داشتند!!(فالشی صدا ادا نکردن نت درست است) (فالشی ملودی، درست ادا نکردن ملودی) میبینید موسیقی خوب با فالشی خراب نمیشه بلکه یکی از شاخصه های موسیقی خوب و بی عیب و نقص هست با نقص داشتن یک اثر به آن صفر نمیدهند به تناسبش ازامتیاز اثر کم میکنند، به شخصه معتقدم موسیقی ایرانی چه سنتی و موسیقی پاپ و راک به هیچ وجه قابل قیاس با غرب نیست!!! حتی اگر با گذشته موسیقی خودمان هم مقایسه کنیم، نا امید میشویم.

2.181.93.157
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:25

اول تبریک میگم به هوادارای آقای خواجه امیری. مطمئنم آلبوم فوق العاده ای میشه مثه عاشقانه ها.
دوم عرض خواهی میکنم از هواداری احسان عزیز که برخی از هوادارنماهای آقای فرزاد فرزین اومدن و به اسم ایشون خواستن آلبومو (تو تصورات خودشون) تخریب کنن.
منم از طرف هواداران واقعیه فرزاد فرزین عزیز انتشار این آلبومو بهتون تبریک میگم و مطمئنیم که آلبوم بی نظیریه.

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:23
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مرسي از شما هوادار خوب و فهميده كه لايق گوش دادن صداي فرزاد فرزين هستيد

2.177.34.230
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:33

نمی دونم چرا ما ایرانیا این همه با هم دعوا داریم؟
آقا جان هر کس یه سلیقه ای داره، این دلیل بر این نمیشه که هممون بریزیم رو سر و کله هم و دعوا کنیم و بگیم کدوم بهتره...هر خواننده ای واسه خودش یه سلیقه و احساسی داره که متناسب با بعضی از اشخاص در میاد و اونا می شن طرفدارش...
چرا سلیقه های همدیگه رو مسخره می کنید؟ به نظرم آلبوم پاییز تنهایی کار خوبی باید از آب دربیاد چون تیم خوبی روش کار کردن...اینکه صدای آقای خواجه امیری هم دلنشینه یه چیزه دیگست...آقای چاووشی هم خواننده خوبی هستن و اصلا قابل مقایسه با خواجه امیری نیس چون سبکاشون با هم فرق می کنه، یکی راک می خونه و یکی پاپ...چرا سر این جور چیزا هم آبرو خودتونو با حرفاتون می برید هم چهره ی خواننده رو خراب می کنین؟ والا خجالت داره...فک می کنم هر کدومتون به اندازه بزرگ شده باشین که بیاین این جا و محترمانه نظرتونو بگید...آقای ابولفضل روک بودن خوبه اما به جاش! اگه میشه درک کنین و دیگه تو چیزایی که بهتون مربوط نمیشه نظر ندین! مثلا چرا واسه هر خواننده ای( اونایی که دوسشون ندارین) می رین نظر می زارین؟ هر چی که از خواجه امیری اومد اون وقت برین هزار تا نظر بذارین چطوره؟
گرچه من بازم این جا میگم اما چیزی که عوض نمیشه تربیت اجتماعی آدماست...ماها یاد نگرفتیم به سلیقه های هم دیگه احترام بذاریم و یا اگه خوشمون نمیاد اصن اظهار نظر نکنیم...

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:28
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقا چشم من ديگه نظراتمو با احترام بيان ميكنم خوبه؟؟

2.177.34.230
پنجشنبه 18 دی 1393 - 23:51
سعيد ر

فاطمه خانم عااااااالي بود....

80.191.184.82
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:34

امیدوارم تعداد ترک های این آلبوم زیاد باشه..عاشقانه ها10تا بود که یکیش تیتراژ بود و قطعه دریا هم چند وقت قبل از آلبوم منتشر شد یعنی 8تا ترک نو شنیدیم

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:27
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خيلي زيادم لوس ميشه آخه.مثه آلبوم حباب كه ديگه 4 تا آهنگ آخر چنگي به دل نميزد و فقط واسه آلبوم پر كردن بود فكر كنم

2.177.34.230
چهارشنبه 17 دی 1393 - 22:41

منتظر این آلبوم(انشاالله مثه قبلی ها خوب و خفن) هستیم.
امیدوارم ان شاء الله آلبوم بسیار خوب و پر ارزشی رو ارائه بدن
یاعلی

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:26
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

علي يارت
ما هم منتظر شنيدن چهارمين آلبوم يگانه هستيم

2.177.34.230
چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:41

ما هم چاووشي رو دوس داريم و هم خواجه اميري رو.
هر دو رو هم در حيد يه خواننده ، نه بيشتر...
خود اين بنده خداها خواننده ها با هم رفيقن و منطقا راضي نيستن كه انقد بحث باشه و احترام هميشه قشنگتره.
هر كي يه سبكب داره.
ايني كه يكي كسي رو دوس نداره دليل نميشه بياد هر ديقه هر جايي انقد بحث راه بندازه. دوس نداري گوش نكن.
انقد وقتتون و با اين بحثا هدر ندين :)

پنجشنبه 18 دی 1393 - 00:00

تبریک به طرفداران احسان خواجه امیری. من که بدجور منتظر این آلبوم هستم.
لطفا قانونی بخریدش.
به احتمال زیاد قطعه "کادوی تولدت" از علی عبدالمالکی پنجشنبه این هفته ریلیز میشه و میترکونه.

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:25
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مرسي دوست خوبم.ان شا الله زودتر علي آقا هم آلبوم بده

2.177.34.230
پنجشنبه 18 دی 1393 - 02:16

واقعا نمیدونم چرا بعضیا دوست دارن خواننده ی موردعلاقه بقیه رو تخریب کنند!
احسان و چاوشی اصلا هیچ مشکلی با هم ندارن اما نمیدونم چرا طرفداراشون انقد می پرن به هم!
ایشالا این آلبوم میاد و مثل همیشه میترکونه!

پنجشنبه 18 دی 1393 - 02:55

.
تبريک ميگم به احسان که واقعا بهترين های موزيک ايران رو جمع کرد واسه البوم (( پاييز تنهایی )).
√√√
خيلی هزينه کرده
شک ندارم از عاشقانها خيلی بهتر ميشه.
√√√
آرون حسينی
دوست خوبم که يه سرالبومی تنظيم زده که خيليا حساب کار دستشون بياد.
من به جهانی شدن آرون شک ندارم
√√√
روزبه بمانی که نيازی به معرفی نداره
آقای واژها منتظر اعجازتم
√√√
عليرضا افکاری رو نميشه توصيفش کرد.
کسی که هيچ کدوم از کاراشو نميشه بالای 1000 بار ▶ پلی نکردو لذت نبرد
جان جوانی /اعجاز /عاشقانها /
دنيای اين روزای من...
و حالا پاييز تنهايی
√√√
هومن نامداری رهبر ارکست احسان که ستاره البوم عاشقانها / امپراطور بود اومده بگه خيلی چيزا واسه رو کردن داره
√√√
زهرا عاملی خواهر گلم که خوش قلب ترين خانوم موسيقی ايران هستش 2 تا کار توی البوم داره.
احسان گفت 2 ماه صبر کرد تا اين کارا مجوز بگيرن پس بايد فقط صبر کنم تا ترانهای شمارهone زهرا رو بشنوم
تو همی postay اينستاگرام بهش گفت که چقدر دارم تحمل ميکنم واسه ترانهاش
√√√
مهرداد نصرتی که با
نميدونم/ نميدونی/شيرين/ خوشبختی(فصل تازه) / گذشتها ...
کلی خاطره خوب واسمون ساخت
توی البوم جديد منتظر شنيدن ملودی های قويشم
√√√
معين راهبر
که با نگران منی مرتضي پاشايی عزيز خودشو محبوب کرد
تو اين البوم منتظر تنظيمای دلنشينشم.
√√√
عليرضا کهن ديری خالق
سلام اخر /باران که ميبارد/ تاوان
احساسی ترين کارای احسان رو ساخت
بی تاب شنيدن ملودی های سر تا پا عاشقانشم
√√√
حسين غياٹی
که گذشتها رو گفت ازش کلی کاره خوب شنيدم خوشبختم/ مٹ پاييزی ميری / اولين لبخند/
واسه شهاب رمضان نازنين.
مشتاق ترانهای ويرون کنندشم
√√√
سعيد زمانی
يکی از بی حاشيه ترين بچهای موسيقی که با تنظيم Tarckجاذبه برای فريدون اسرایی خیلی ها رو شگفت زده کرد تو البوم پاييز تنهایی هم هستش تا باز منفجر کنه يه کاره Slowe رو
√√√
ارش پاکزاد
که هميشه با ميکس مسترای حرفه ايش خيليها رو از کار بيکار کرد تو البوم عاشقانها Track دريا رو ميکس و مستر زد تو البوم جديد نقش پر رنگ تری داره.
√√√
و...
بهروز صفاريان که جای هيچ حرفی رو باقی نميزاره
تو هر البومی نيستش واسه هر کسی ام تنظيم نميزنه
شاهکاراشو تو البوم عشق يعنی فريدون ديديم.
دارم لحظه شماری ميکنم واسه معجزهاش
√√√
به همه خسته نباشيد ميگم.
اين همه وقت و انرژی گذاشته احسان پس همه البوم رو اورجينال بخريم که جبران کنيم محبتاش رو.

پنجشنبه 18 دی 1393 - 12:50
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

واقعا همه ي اينا نامبر وان ايران هستن!!
دوستاني كه ميگن چرا تغيير نداده و تكراري ميخونه كامنت دوست خوبمون رضا باجلان رو بخونن و بعد از شنيدن آلبوم حرف تكرار رو بزنن!!! خيلي از عوامل اين آلبوم با البوم عاشقانه تغيير كرده و همه ميدونن احسان هميشه رو به پيشرفت بوده پس هيچ گونه تكراري در كار نيست
با خريدن ارجينال پاييز تنهايي تشكر خودمونو اعلام ميكنيم :)

2.177.171.211
پنجشنبه 18 دی 1393 - 03:10

بابا بس کنید دیگه بی فرهنگا. من نمیدونم طرفدارای بقیه خواننده ها واس چی باید اینجا بیان؟ من خودمم هوادار دوآتیشه احسان نیستم فقط اومدم ببینم سیروان هم کار داره تو آلبوم یا نه که دیدم نه.دیگه این بحثای مسخره و سطح پایین چیه!جمع کنید بابا با این فرهنگتون.حالمونو به هم میزنید با این تعصبا و طرفداریاتون...

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:01

خیلی منتظریم آلبوم جدید احسان جان منتشر بشه چون من همیشه کاراشو دنبال میکنم و خیلیم کاراشو دوست دارم و کاری به بعضی از هوادارش ندارم که اینقدر بیکارن که میان فقط چاوشی و دیگر خواننده هارو تخریب میکنن واقعا متاسفم واسه اونا ...شما هواران این همه خودتونو میکشید در حالی خود خوانندتون اصلا از این تعصب های بیجا و تخریب دیگران خوشش نمیاد و با این کار در واقع دارید اعصاب خودتونو خراب میکنید ....

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:16

در اینکه احسان خوبه شک نیست ولی اینکه ریسک پذیر نیست و میخواد مثل آلبوم پارسال توش تغیرااتی ایجاد نکنه و همون سبکو ارائه بده باعث تاسفه. البته تعداد اندکی هستند که جرات و قدرت ریسک نکردن دارن و هر سال آلبوم و کارای جدید و بدون تکرار میدن بیرون و مردم هم راضین .خودش تو مصاحبش گفت نمیشه ریسک کرد طبق عاشقانه ها کار میکنییم. آخه همون سبک؟؟؟ خواننده باید کار جدید و بدون تکرار بده!!!!!!!!

پنجشنبه 18 دی 1393 - 12:43
mojtaba

احسان سلیقه مخاطبش رو فهمیده و طبق سلیقه اونا کار میکنه..!
تا اینجا میبینیم هر کدوم از خواننده ها که خواستن متفاوت باشن کارهای ضعیفی رو تحویل دادن!!
خود احسان هم تو آلبوم "یه خاطره از فردا" خواست متفاوت باشه که متاسفانه آلبوم اونجوری که باید موفق نبود.
از طرف دیگه هم باید صبر کرد تا آلبوم بیاد بیرون بعد در مورد تکراری بودن نظر داد!!!!!

2.183.98.67
پنجشنبه 18 دی 1393 - 10:39

دم سعید عبداللهی گرم...
مردیم از بس کاور قبلی زشت بود!

پنجشنبه 18 دی 1393 - 11:09
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

كاور قبلي زشت بود؟ بعد اون وقت تفاوت اين با كاور قبلي چيه؟ فقط پس زمينش فرق داره.
خواهش الكي هر نظري نذاريد

2.177.34.230
پنجشنبه 18 دی 1393 - 10:53

تبریک به تمام دوستان و هواداران احسان عزیز....
قطعا این البوم هم مثل دیگر البوم های احسان حرف های زیادی برای گفتن داره....
تیم هنری کاملا قوی و حرفه ای و در اخر هم باید قبول کنیم که هر جا اسم احسان خواجه امیری باشه باید انتظار محکم و قابل دفاع بودن کار یا اثر را داشت چون توقعات از ایشون به دلیل توانایی هایشان همیشه بالا و به جاست......یا علی....

پنجشنبه 18 دی 1393 - 11:13

این برای پیشواز البوم
میگم شنیدین یارو میره جایی براش آش پشت پا درس میکنن
نمیشه ما به مناسبت امدن البوم آش جلو پا درس کنیم
؟

پنجشنبه 18 دی 1393 - 13:11

انگار این ماه قراره خواننده ها بترکونن.ایول.روزبه هم که اونجاست.
فقط عکسش یکم بد افتاده.اگه عکسو رنگی کنن بهتر میشه.چون یکم عکسش بد افتاده.
کاش اسم آلبوم هم یه چیز دیگه.(ویرگول تو اسم آلبوم یکم بد میشه).

پنجشنبه 18 دی 1393 - 13:57

خیلی ممنون از موسیقی ما بابت اطلاع رسانی

به عنوان یکی از قدیمیترین هواداران احسان خواجه امیری باید بگم متاسفم اول برای اون دسته از هوادارای احسان که به خودشون لغب های دو آتیشه تا هزار آتیشه میدن و برخلاف اخلاق و منش احسان به سایر خوانندگان محترم بی احترامی می کنن!!
از سایر هواداران محترم خواننده های دیگه هم انتظار نداشتم اینجوری به احسان بی احترامی کنن!! من خودم از هوادارای محسن چاووشی و سیروان هستم!! یادمه چاووشی سر حرکتی که هوادار نماهاش با سیروان کردن کلی ازشون دلخور شد!! سر آلبوم عاشقانه ها چاووشی به احسان تبریک گفت!! حالا هواداراش چرا ...؟! من هوادارای چاووشی رو مثال زدم چون خودم رو یکی از اونها میدونم و شخصیت خود چاووشی برای من خیلی قابل احترامه و آلبوم فوق العاده امسالش رو بهترین آلبوم سال تا امروز می دونم!!
من به شخصه با کل کل های دوستانه موافقم و این انرژی و حیاط موسیقی رو نشون میده ولی هرنوع بی احترامی باید ممنوع بشه!!

پنجشنبه 18 دی 1393 - 14:30

من مطمئنم که این البومم مث بقیه کارای احسان بی نظیره
از همین الان بهترین البوم سال مشخص شده

پنجشنبه 18 دی 1393 - 14:39

واقعان متاسفم واسه احسان که ترک شاهکاری عین شب سرمه کامل رو از البوم می گیره و ترک های مثل تاوان و گذشته ها که جذابیتی برا مخاطب نداره رو تو البوم میزاره فقط تاسف که شاه ترک شب سرمه که سلام اخر 2 میشه بهش گفت داره قربانی میشه این وسط از احسان بعید بود این حرکت امیدوارم این اتفاق نیفته

ava
پنجشنبه 18 دی 1393 - 16:37

قطعا مثل هميشه از احسان کار فوق العاده ای میشنویم
اما بخاطر قرار دادن قطعه ی تاوان و نبودن ورژن کامل شب سرمه خیلی تعجب کردم فکر میکردم شب سرمه رو بذاره حیف شد
ولی خب حتما یه دلیلی داشته... احسان میدونه داره چیکار میکنه:-)

پنجشنبه 18 دی 1393 - 16:45

یک عده با چسبوندن اسم خواننده پس اسم خودشون کمر همت به نابودی اون خواننده بستن،این ویژگی متاسفانه امروز از طرفدارای چاوشی به بقیه هم سرایت کرده؛این افراد در برابر هرانتقادی جبهه کودکانه میگیرین؛همون طور که طرفدارای چاووشی اونو به ناکجا آباد سوق دادن،وبا چند نظر سنجی ای که به هیچ وجه مصداق )مشت نمونه خرواره(نبودو بلکه نظر یک عده طرفدار متعصب بود،چاوشی رو نابود کردن؛حالا هم نوبته احسانه،آخه این چه وضعشه،وحی منزل نیست که کار احسان بی عیب و ایراد باشه؛آقای ابولفضل و حمیدرضا و...من از 84خواجه امیرب گوش میدم،نظرات مثبتمم در مورد آلبوم های قبلی احسان تو همین موسیقی ما ثبت شده،انقدر فضا رو نبندید،اگه احسان هرچه بخونه بگیم تعریف کنیم اون موقست که نابودش کردیم.

پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:12

اینکه خواجه امیری عزیز با آدمای کاربلد مثل روزبه بمانی و استاد کهن دیری همکاری میکنه یه خبر عالیه ...
ولی یه سوال برام پیش اومده؛ چرا فقط خواجه امیری میتونه اسم روزبه بمانی و تو آلبومش بیاره؟ بقیه نمیتونن؟ یا باید مثل محسن چاوشی خط خطی کنن یا مثل مهدی یراحی نقطه چین بذارن؟ ها؟ چرا؟

جمعه 19 دی 1393 - 00:08
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اولا فكر كنم مجوز كاريشونو گرفتن
دوما اين هنوز پوستره آلبومه.رو كاور هم فكر نكنم اسم روزبه هك بشه.يا مينويسن بهروز بماني يا مثل پاروي بي قايق خط خطي ميشه

2.177.220.1
پنجشنبه 18 دی 1393 - 22:02

خوشحال شدم... چی از این بهتر... همگی عوامل عالی هستند خصوصا علیرضا کهن دیری

پنجشنبه 18 دی 1393 - 22:20

منتظر تجربه فضایی نو در البوم پاییز تنهایی هستیم

پنجشنبه 18 دی 1393 - 23:08

برادر عزیزم میثم جان
ضمن احترام به نظرتون باید بگم اینکه کارهای اخیر آقای چاوشی با سلیقه ی شما همخونی نداره معناش نابودی و سوق پیدا کردن ایشون به سمت نا کجا آباد نیست بد نیست نظر کارشناسان و منتقدین رو هم نسبت به کارهای ایشون بخونیم و بعد در مورد ایشون اظهار نظر کنیم. ما میتونیم کارهای ایشون رو گوش ندیم اما فکر نمی کنم درست باشه که افرادی رو که با کارهای ایشون ارتباط برقرار می کنند، متعصب خطاب کنیم.
اما اینکه فرمودید جبهه گیری های کودکانه در برابر هر انتقادی از طرفدارای چاوشی به بقیه سرایت کرده واقعاَ جای تعجب و تاسف داره. نمی دونم چطور به این نتیجه رسیدید اما مطمئناَ دلیل منطقی برای این حرفتون ندارید. من از حرفای نادرست دیگران دفاع نمی کنم و از برخی از مطالب که می خونم واقعاَ متاسف میشم به ویژه اگه اون شخص مخاطب شخصیتی مثل آقای چاوشی باشه ولی به نظرم درست نیست که چنین اتهامی رو به طرفدارای ایشون نسبت بدیم.
زنده باد احسان خواجه امیری و زنده باد محسن چاوشی

جمعه 19 دی 1393 - 11:54

من که دیگه واقعا صبرم تموم شده
صد درصد آلبوم خوبی خواهد بود.احسان خواجه امیری یکی از مهم ترین نقاط قوت موسیقیه
اما فکر میکنم بهتره به جای اینکه همش خواننده ها رو با هم مقایسه کنیم و طرفدارا همو بکوبن، به هنرمندامون کمک کنیم تا سطح موسیقی کشورمون هر روز بالاتر بره و هنرمندا با هم متحد باشن
احسان و چاوشی و یگانه و بقیه طرفدارای خودشونو دارن.و یه چیز کاملا سلیقه ایه!
هیچکس با کوبیدن خواننده ی دیگه خوتننده ی محبوبشو بالا نمیبره که تازه اسمشم خراب میکنه.
با آرزوی موفقیت برای احسان عزیز و موسیقی کشورمون

پاییز تنهایی طوفانی در زمستان

جمعه 19 دی 1393 - 16:38

سلام متاسفانه ترک شب سرمه قربانی سهم خواهی اهورا ایمان شد اون جور که من شنیدم اهورا ایمان اجازه انتشار این قطعه رو به احسان نداده گفته من هنوز اجازه انتشار این قطعه رو به احسان ندادم فقط متاسفم واسه اهورا ایمان فقط تاسف گیرم حق با اهورا ایمان هم بوده به احترام هوادارهای احسان این ترک رو واگذار میکرد نشون می داد بزرگیشو با دعوا چیزی حل نمیشه اقای ایمان

جمعه 19 دی 1393 - 16:45

به به همه ی بهترین ها جمع اند در پاییز،تنهایی از خود خواننده ش گرفته تا ترانه سراها آهنگسازها ....و حتی طراح کاور این آلبوم جناب بهرنگ نامداری که از بهترین گرافیست ها هستن.مطمئنم که این آلبوم بهترین آلبوم سال میشه.
بی صبرانه منتظریم

شنبه 20 دی 1393 - 14:25

دوستان، من به عنوان کسی که از اولین آلبوم احسان تا الان طرفدار پر و پا قرصش بودم و هستم شما رو به احترام گذاشتن به همدیگه دعوت می کنم. آلبوم چاوشی یا فریدون ییا یا هرکس دیگه ای در نوع خودشون خوب بودن و برای طرفداراشون عزیز! آلبوم احسان هم قطعاً برای من طرفدار بهترینه و بی صبرانه منتظرم! هر آلبومی قطعاً نقاط ضعفی از نظر کارشناس ها و هواداران داره! امیدوارم احسان و تیم قوی کنارش همه ی کارشناسا و مردم رو راضی کنند.
لطفاً کسی رو تخریب نکنید! هر کسی ویژگی خاص خودشو داره و بسته به همین ویژگی ها طرفدار جذب می کنه! احسان یجور، چاوشی یجور، فرزین یجور و رضا یزدانی هم یجور!
زنده باد احسان خواجه امیری و همه ی هنرمندان پاپ و راک و پاپ راک و سنتی و تلفیقی و...

یکشنبه 21 دی 1393 - 09:20

اقعا جاي تاسف دارد خواندن بعضي از اين نظرات
دوستان لازم نيست خود را با برندها و نامهاي خوانندگان، عنوان و الصاق كرده و سپس به حرفهاي سطحي و كوچه بازاري بپردازند. بعد هم متاسفانه اين برداشت بخواهد پيش بيايد كه اين نظر نوشته شده ي مثلا طرفدار فلان خواننده ، نظر گروه علاقه مندان آن خواننده يا اصلا خود خواننده است!!
من خودم به شخصه از سبك پاپ سنتي و آثار احسان خواجه اميري و دكتر اصفهاني در اين نوع- و بيشتر اصيل و سنتي آن- بسيار بسيار لذت مي برم و به اين دو هنرمند بزرگ علاقه مندم. از طرفي هم مثلا آلبوم آخر محسن چاووشي را خيلي خيلي دوست دارم و با هر بار گوش دادن به ترانه هاي اين آلبوم ( مثلا يه خونه كوچيك يا وصيت و خود پاروي بي قايق و يا يوسف) محال است كه به محسن چاووشي، احسنت و آفرين نگويم.يا فرزاد فرزين و يا رضا يزداني كه از خواننده هاي با تكنيك موسيقي پاپ و راك هستند و آثار خوبي منتشر كرده اند.اين خواننده ها در سطح خوبي به ارائه آثار مي پردازند و قابل احترام و اعتنايند و هر كدام شناسنامه كاري خود را دارند. پس اينجور كه اينجا برخي دوستان مي نويسند هم نيست كه نيست.

یکشنبه 21 دی 1393 - 10:08

دوستان عزيز الان دقيقا فازتون چيه هنوز البوم نيومده دعوا راه انداختين؟!!!!
اخه تا كي اين مقايسه هاي بي خود و بي جهت ميخواد ادامه داشته باشه ؟!!!
كي ميخوايم ياد بگيريم براي إثبات خواننده ي مورد علاقمون به كسي توهين نكنيم؟!؟!؟!
چه دليلي داره چند نفر بيان بگن البوم بديه مطمئنا اقا بذار البوم بياد بعد نظر بده.
اخه كجا ي دنيا طرفداراي خواننده ها اينجورين شما فلانيو دوس داري كاراشو دنبال كن به بقيه چي كار داري بعدش وقتي البوم اومد بيا و يه انتقاد راست و به جا بكن نه تخريب.
كي ميخوايم اينو ياد بگيريم كه با تخريب ديگران خواننده ي مورد علاقمون بالا نميره بلكه اين كارا تنها باعث تضعيف موزيك كشور ميشه نه چيز ديگه
بيايد يه كم به هم احترام بذاريم

یکشنبه 21 دی 1393 - 12:57

سلام
طلایی ها سر به سر این قایقرانای بی پارو نذارید ولشون کنید....اینا میدونن م.چ. توان رقابت با احسانو نداره میخوان تلافیشو تو پستای احسان در بیارن
ولشون کنید بابا.............همین که ما میدونیم احسان یعنی سرور همه ی خواننده ها از تمام جهان کافیه

شما قایقرانا
محسن چاوشی خوانندست غرور داره ابرو داره
با این خودتونو وسط انداختنا تو بحث ما طلایی ها ابروشو نبرید...ناراحت میشه
زشته شما مثل .....خودتونو وسط میندازین غرور محسن چاوشی شکسته میشه

احسان سروره همست تا دنبا باقیه....با این چرت و پرتایی که شما قایقرانا می گید فقط خودتونو علاف میکنید

موسیقی ما تایید

یکشنبه 21 دی 1393 - 15:40
موسیقی به عشق احسان خواجه امیری

احسان یعنی اسطوره اخلاق
احسان یعنی اسطوره موسیقی پاپ
احسان یعنی برترین آلبوم سال "عاشقانه ها"
احسان یعنی بــــــــــــــــــــــهترین خواننده جهـــــــــــــــان
احسان یعنی حنجره طلای ایران
احسان یعنی مردی از جنس طلا و حسی از جنس عاشقانه ها

2.179.43.190
یکشنبه 21 دی 1393 - 15:08

فکر میکنم تیم کاری اشتباه معرفی شده
تمام ترانه ها رو روزبه بمانی گفته جز دو ترانه که کار خانم زهرا عاملی هست
تمام ملودی ها هم ساخته علیرضا افکاری هست
حالا تو بخش تنظیم غیر از هومن نامداری دیگه کی هست و نمیدونم

یکشنبه 21 دی 1393 - 17:55

بی صبرانه منتظر البوم پاییزتنهایی هستم...شک ندارم مثل همیشه این البوم هم فوق العاده میشه..بهترین البوم میشه ...اخه البوم مال اقا احسانه شوخی که نیست..سلطان موسیقی پاپ ایرانه!!!!!

یکشنبه 21 دی 1393 - 19:07

اکیپ منتخب جهان :)))

دوشنبه 22 دی 1393 - 09:31

تاریخ پخش این البوم روز 30 دی ماه می باشد لطفا تصحیح بفر مایید

دوشنبه 22 دی 1393 - 15:35

به به ماشالله هنو آلبومه نیومده چقد شلوغ پلوغ شده اینجا!به هر حال همه احسان گوش میدن خب!
عدم مدیریت،امیدوارم حداقل حس کار زمستونی باشه که بشه با اسم پاییز تنهایی تو زمستون کنار اومد!
اولا که بازم طبق معمول یه کاور متوسط دریغ از ذره ای خلاقیت!یه عکس ساده با یه نگاه ساده به همون نقطه که معلوم نی کجاس!افقه،ساعته رو دیواره،پسره احسانه خخخ کجاس اینجا که این عمو ما از عاشقانه ها تا الان محو شده درونش!خداشاهده کاربار این احسانم برعکسه ها!عاشقانه ها که وسط پاییز بود با کت عکس انداخت اینجا که وسط زمستونه این کارو نکرده!و اینا همه تقصیره این سعید عبدللهی هستش معلوم نی این عکاسه کجا بوده!اون یکی دوستمون آقای نامداری ام که والا من نمی دونم با این طرحاش کجا رو می خواد بگیره!این همه طراح و گرافیست کاربلد ریخته تهران،آدم قحطیه!
بعدم من نمی دونم احسان چرا انقد به این روزبه بمانی پروبال میده واقعا دیگه تکراری شده این بمانی!دقیقا می تونم بگم 93درصده محبوبیتش تو ایرانو باید مدیونه احسان باشه و به نظر من اصلا جا نداره اسمش بیاد رو کاور،زیر اسم احسان!که البته این کاور اصلی نیس امیدوارم یه جور دیگه باشه کلا!
خوشبختانه زهرا عاملی که این روزا خوب شعر می نویسه تو آلبوم هست امیدوارم اتفاق حقیقت داره دلتنگی تو این آلبومم بیفته.
بعدم آدم یه سری اسما می بینه واقعا نگران میشه!علیاری راهبر زمانی حسینی،من نمی دونم والا!اینا هیچ کدوم در حد احسان نیستن!خخخ می ترسیم بشه مثه همون یه خاطره که ...
به نظر من تنظیم داده دست این ارون حسینی هم یه اشتباهه!خواسته نبود سیروانو جبران کنه رفته سراغ یکی که اصلا در حدو اندازه ش نیست!این آقا اومد یه تنظیمی برا رضا صادقی زد گفتن آی از وایسا دنیا بهتره مقایسه با سیروان چی چی خداشاهده اصن یه بارم نشد گوشش کنی!اخیرا هم یه تنظیمی برا شادمهر زده که برا اینکه بفهمید چقد بد تنظیم کرده منتظر باشید تا همون کار با تنظیم مهران عباسی که تازه اونم دوسال پیش زده این کارو بیاد بیرون!حداقل کاش با مهران عباسی کار می کرد نه با یکی که کمه کم دوسال از مهران عباسی عقب هست!
صدبار به این احسان گفتیم عاقاااااااا بده خود افکاری تنظیم بزنه!یک تنظیما احساسی باحالی داره برید کارا معین و اینا رو گوش کنید ببینید!نمی دونم والا امیدوارم این کارو کرده باشه!
در کل اوضاع یه کم نگران کننده س،والا من فک نمی کنم با این اسما بشه کار فاخر داد بیرون دیگه حالا تا عمو احسان گلمون ببینیم چیکا کرده برا دل ما...
با همه این حرفا من مطمئنم همه اونایی که منتظرن احسان بخوره زمین این آرزوشونو به گور خواهند برد چون احسان کارشو خوب بلده.

سه شنبه 23 دی 1393 - 11:52
من عاشق احسانم اینو همه میدونن

اشکان کوچولو
خودتم میگی نمیدونم چرا
پس به خود احسان ربط داره که به روزبه بمانی بقول تو پر و بال میده
مدل عکس انداختنشم به خودشو سعید عبداللهی ربط داره طرح هم به بهرنگ
بقیه مزخرفاتتم حال ندارم بخونم

2.176.194.159
سه شنبه 23 دی 1393 - 11:56
kianaradfar

اقا اشکان شما موسیقی دانی؟مطمئن باش احسان کارشو خوب بلده.......ارون حسینی و دیگر دوستان گل هم همین طور

2.176.194.159
سه شنبه 23 دی 1393 - 15:31
Ashkan -

امیدوارم گذشته ها رو تو آلبوم نذاشته باشه حالا باز تاوان یه کار منحصر به فردی بود ولی این یکی واقعا یه انتخاب نادرسته اگه بیاد تو آلبوم!
ضمنا بابابزرگ یا مامان بزرگ عزیز ظاهرا شما قبل اینکه بیای کامنت منو جواب بذاری یه نگا به اسم خودت ننداختی،که اگه مینداختی الان من مجبور نبودم بهت یادآوری کنم که "مزخرف اسمته" و یا عوضش کن یا بده برات عوضش کنن! آخ آخ حواسم نبود که اینم به شما مربوطه و نباید می گفتمش هه هه ههههه

159.8.36.242
چهارشنبه 24 دی 1393 - 09:20
حمیدرضا

همیشه باید حقیقتو پذیرفت هرچند خوشمون نیاد
آقا اشکان حرفای شما یه انتقاد خیلی سازنده بود که امیدوارم طرفدارا بدون تعصب بخونن و بهش فکر کنن
ماها که اجسانو دوستداریم نمیخایم بعضی اشتباهای گذشته رو انجام بده
خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این نقدو نوشتید

151.240.181.230
چهارشنبه 24 دی 1393 - 09:34
حمیدرضا

همیشه باید حقیقتو پذیرفت هرچند خوشمون نیاد
آقا اشکان حرفای شما یه انتقاد خیلی سازنده بود که امیدوارم طرفدارا بدون تعصب بخونن و بهش فکر کنن
ماها که اجسانو دوستداریم نمیخایم بعضی اشتباهای گذشته رو انجام بده
خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این نقدو نوشتید

151.240.181.230
سه شنبه 23 دی 1393 - 12:12

طرفدارای اقایون صدا افکتی شما کاری به اسطوره ها نداشته باشین...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «پائیز، تنهایی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» هفته آینده منتشر می‌شود | موسیقی ما