برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از اتفاقات مربوط به کنسرت گروه لیان نوبت به سیروان رسید؛
کنسرت «سیروان خسروی» در «بوشهر»، لغو شد
موسیقی ما - کنسرت «سیروان خسروی» که بنا بود 17 و 18 دی ماه 1393 در بوشهر برگزار شود، لغو شد.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت این خواننده و موزیسین علی رغم طی شدن روال قانونی و فروش بلیت، در پی اعتراضات نیروهای خودسر لغو شد. سیروان خسروی شب گذشته با انتشار متنی در صفحه ی اینستاگرامش از لغو کنسرتش در این شهر خبر داد. او در این متن آورده است: «كنسرت بوشهر به دليل مسايلى كه خودتون بهتر مي‌دونيد لغو شد. البته به من اين قول رو دادن كه ١٨ و ١٩ بهمن اين كنسرت برگزار بشه. از همه بوشهرى هاى عزيز كه بليت تهيه كرده بودن عذرخواهى مي‌كنم».

 چند روز پیش هم کنسرت موسیقی محلی گروه «لیان» به سرپرستی «محسن شریفیان»، نیز که قرار بود طی دو روز در بوشهر برگزار شود، تنها در یک سانس روی صحنه رفت.

عصر دیروز نیز عده ای، با تجمع مقابل استانداری بوشهر خواستار عزل استاندار و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شده و حتی درخواست استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشتند!

باید دید با وجود وعده‌های داده شده از سمت دفتر موسیقی و نیروی انتظامی چرا باز هم کنسرتی که همه مجوز‌های لازمه ارشاد را دارد امکان برگزاری پیدا نمی کند.


خبر تکمیلی: (اضافه شده در 17 دی 1393 - ساعت 16:00) ...........................................................

به گزارش موسیقی ما و به نقل از خبرگزاری خلیج فارس، مدیر موسسه فرهنگی "دی باذر" که مجری این کنسرت است، در این باره گفت:« با وجود اخذ مجوز از دستگاههای ذیربط و فروش 2 هزار بلیط به صورت اینترنتی، پس از برگزاری کنسرت گروه لیان و فضایی که برخی به وجود آوردند، از ما درخواست شده برای ایجاد فضایی آرام قبل از سفر هیات دولت به استان، کنسرت سیروان خسروی به زمان دیگری موکول شود.

اداره اماکن نیروی انتظامی هم طی نامه ای به اداره کل ارشاد اسلامی استان اعلام کرده نامه قبلی شان درباره بلامانع بودن اجرای این کنسرت کم لن یکن می باشد، از طرفی به ما گفته شده که مجوز این برنامه لغو نمی شود، ولی تامین امنیت آن برعهده مجری است که البته ما قادر به ارائه چنین تعهدی نیستیم.»

برگزارکننده کنسرت درباره قول مسوولان برای برگزاری کنسرت هم گفت:« ما نیز جو کنونی بوشهر و محدودیت های مسئولان را درک کرده و از آنجا که خواستار اجرای کنسرت در فضایی همراه با آرامش برای مردم هستیم، با تغییر زمان آن مخالفتی نکردیم، هرچند هماهنگی گروههای کشوری برای حضور در زمان دیگر دشوار است، اما با توجه به قول های شفاهی مسئولان دفتر موسیقی وزارت ارشاد و مسئولان انتظامی در استان، در نظر داریم بهمن ماه این کنسرت اجرا شود.»

مجری کنسرت سیروان خسروی در بوشهر افزود: اما مشکل اینجاست که اعلام شده تا اطلاع ثانوی برای چنین برنامه هایی به صورت کتبی مجوز صادر نمی شود از این رو در حال حاضر قادر به اعلام روز دقیق کنسرت نیستیم.

خوبانی درباره وضعیت بلیط هایی که توسط مردم برای این کنسرت خریداری شده، به «خلیج فارس» گفت: زمان بعدی این کنسرت که ترجیحا در بهمن ماه است اعلام می شود و اگر فردی آن زمان قادر به حضور در کنسرت نباشد، با مراجعه به دفتر این موسسه و ارائه کارت ملی، با احترام مبلغ پرداختی بازگردانده خواهد شد.

حمیده ماحوزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در گفتگوی کوتاهی در این خصوص اظهار داشت: کنسرت گروه سیروان خسروی در بوشهر لغو نشده، بلکه ترجیح داده شده برای حفظ آرامش در استان پیش از سفر هیات دولت، این برنامه به تعویق بیفتد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 09:11

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:43

خیلی دوست دارم بدونم اونا چه جور ادمی هستن
اصلا کی هستن

چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:47

ببینید کیا واسه مون تصمیم میگیرن ... متاسفم واقعا

چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:29

واقعا متاسفم برای یه عده از افرادی که معلوم نیست از کجا دارن تامین میشن فقط میشه گفت کاش یه مقدار برای کسانی که دارن خالصانه برای هنر این مملکت تلاش میکنند ارزش و احترم قائل بودیم این هنرمندا همون کسانی هستن که بعد از فوتشون (البته دور از جانشان) براشون کل خیابان منتهی به تالار وحدتو بند میاریم براشون گریه میکنیم پروفیلمونو سیاه میکنیم و ........ ولی ای کاش قدر حضورشونو بدونیم و با این سنگ اندازی ها پشیمونی به بار نیاریم مخصوصا خواننده ای که برای موسیقی پاپ ایران تقریبا دیگه تکرار نمیشه.... در اخر باید عمل اختصاصی برای این افراد که بدون هیچ مجوز و قانونی خودسر این کارهارو انجام میدن کرد تا دیگه شاهد این مسائل سخیف و زشت نباشیم....

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:45

دلواپســـــــــــــــــان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینان دلواپس موسیقی ایران هستند .میدونید ؟ دلواپس موسیقی .... متاسفم فقط همین
سیروان عزیز همیشه خوب بود و هست ... نمیدانم چرا با سیروان !!!!!!!

چهارشنبه 17 دی 1393 - 23:05

ما منتظرت میمونیم سیروان....
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:09

بازم سر و کله ی این نیروهای خودسر!!!! که همونجور که سیروان گفت همه می دونن اینا کیا هستن. مثل اینکه اینا اختیار تام تو همه چی دارن و هرکاری دلشون بخواد می کنن و هیشکی هم هیچی بهشون نمیگه و کاریشون نداره. به امید روزی که این آدما و این دسته دیگه تو سرزمینمون نباشن تا جلوی اجرای این هنر الهی هم گرفته نشه.
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

پنجشنبه 18 دی 1393 - 09:22

من اگه جای نیرو انتظامی بودم همرو دستگیر میکردم. چه دلیل مزخرفی هست که اینطور عمل میکنند؟؟؟؟

پنجشنبه 18 دی 1393 - 12:41

بعد از اتفاق هايي که تو پارسال تو کنسرت هاي بوشهر اتفاق افتاد ديگه بعيده کسي بتونه تو بو شهر کنسرت برگزار کنه .

پنجشنبه 18 دی 1393 - 15:17

سیروان چه ریشی گذاشته

پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:09

بهمن ماه هم همین بساطه.
مطمئن باشید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «سیروان خسروی» در «بوشهر»، لغو شد | موسیقی ما