برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه راوی آذر کیمیا؛
آلبوم «سبز چشمانش، بنفش صدایش» منتشرشد
موسیقی ما- شرکت راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقی بی‌کلام «سبز چشمانش، بنفش صدایش» را با آهنگسازی روزبه آذر تولید و منتشر کرد.

در این مجموعه که شامل ۷ قطعه است، سعی آهنگساز بر پیگیری دقیق موسیقی سازی است. چنان که همواره در این تلاش است تا با موسیقی سازی مفاهیم ارزشمند موسیقی بدون واسطه را گسترش داده تا نهایتا حنجره نیز نقش ساز را در کنار دیگر آلات موسیقایی بازی کند.

برداشت از موسیقی سازی؛ بی‌انت‌ها و بی‌حد و مرز است. معیاری نیست، خط سنجشی در کار نیست و کلامی وجود ندارد که ذهن مخاطب را به سویی بکشاند. چشم اندازی گسترده را پیش روی شنونده هوشیار می‌گذارد و اجازه می‌دهد هرکس فراخور درونیات خود به سمتی سفر کند که درونش می‌طلبد. این آثار در حقیقت بر گرفته از صداهایی از حوزه بالکان، آمریکای جنوبی، واسپانیا به سرزمین موسیقایی من آمدند.

محتوای شنیداری آلبوم «سبز چشمانش؛ بنفش صدایش» شامل: والس آفتاب، چون روزهای آخر پاییز، غم غربت، یازده روز، سوم شخص دایم، بارانهای پونا، سبز چشمانش بنفش صدایش می‌باشد که با نوازندگی گیتار و لاعود روزبه آذر، گیتار دوِ محمد حسین مصیاحی، گیتارباس روزبه زورچنگ، پرکاشن رضا ابو و ایمان نظیفی، داربوکا و بینگوبانگو ودرام امیر اسلامی، فلوت و کلارینت علی فربد نیا، پیانو محمدجوادسام‌نژاد، وکال رامین برمر و شادی تدبیری است.

موسسه راوی آذر کیمیا به مدیر عاملی رضا مهدوی آلبوم «سبز چشمانش، بنفش صدایش» را با طراحی گرافیک شادی تدبیری، صدابرداری سام‌نژاد و علی مخملباف، پالایش مازیار شاهی منتشر کرده است. این آلبوم از امروز توسط پخش‌های موسیقی جوان، آوای باربد، هنر شهر و‌‌ رها عرضه کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1393 - 14:57

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 20 آذر 1393 - 11:59

چقدر اسمش جالبه ....هه..
سبز چشمانش...بنفش صدایش ...کاملا تصادفی...هه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سبز چشمانش، بنفش صدایش» منتشرشد | موسیقی ما