برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان ریه و سرطان کبد؛
رحمان مرادی نوازنده تار و سه تار درگذشت
موسیقی ما - رحمان مرادی نوازنده تار و سه تار و مدیر گروه موسیقی دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴ تهران دار فانی را وداع گفت. فرمان مرادی ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه روز گذشته (یکشنبه ۹ آذر) رحمان مرادی پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان ریه و سرطان کبد درگذشت.

پدر رحمان مرادی در ادامه افزود: پسرم مدت زیادی را در بیمارستان بستری نبود؛ در واقع پنجشنبه گذشته یعنی ۶ آذر در بیمارستان ایرانمهر بستر شد؛ رحمان در دوره درمانش دو مرتبه توسط دکتر فاضل نیز مورد عمل جراحی قرار گرفته بود که متاسفانه ساعت ۱۸ روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

فرمان مرادی که خود از نوازندگان تار و سازسازان پیشکسوت کشورمان است گفت: مراسم تشییع پیکر رحمان مرادی فردا برگزار خواهد شد که به احتمال فراوان این مراسم از مقابل تالار وحدت انجام می‌شود.

وی همچنین در مورد سوابق فرزندش گفت: رحمان مرادی ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد؛ او دوره دبیرستان را در دبیرستان البرز گذراند و دوره‌های لیسانس و فوق لیسانس شیمی را در دانشگاه تهران طی کرد. دکترای شیمی خود را نیز در دانشگاه ارمنستان دریافت کرد.

فرمان مرادی ادامه داد: رحمان دوره‌هایی را در نوازندگی سه تار نزد احمد عبادی، داریوش صفوت و دکتر تاجبخش گذراند. دوره ماهور آزاد را با عطاالله جنگوک، دوره ردیف موسی خان معروفی را نزد هوشنگ ظریف، دوره ردیف علی اکبرخان شهنازی را نزد داریوش پیرنیاکان گذراند و مدتی را نیز نزد محمدرضا لطفی شاگردی کرد.

سایت موسیقی ما نیز درگذشت این نوازنده کشورمان را به خانواده محترم رحمان مرادی تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای وی علو درجات را آروز می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی باد.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 01:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 26 دی 1393 - 18:19

خدا رحمتش کنه و به نزدیکانش صبروشکیبایی عطا کنه//خدا بیامرزدت ای هنرمندءعزیز

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رحمان مرادی نوازنده تار و سه تار درگذشت | موسیقی ما