برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاون امور اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) در گفتگو با «موسیقی ما»؛
سعید خال: تاریخ پذیرش «مرتضی پاشایی» در سایت بهشت زهرا (س) ثبت شده است، نه تاریخ دفن
موسیقی ما – از آخرین ساعات شب گذشته که خبر خاکسپاری «مرتضی پاشایی» در رسانه‌ها منتشر شد، عده‌ای با انتشار تصویر سایت بهشت زهرا (س) که در آن تاریخ دفن پاشایی ۲۴ آبان ثبت شده، حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی را مبنی بر خالی بودن تابوت پاشایی در روز تشییع پیکرش در تالار وحدت در فضای مجازی پخش کردند.به گزارش «موسیقی ما»، انتشار این صحبت‌ها و تصاویر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت و باعث شد خیلی زود صحبت‌ها و حرف و حدیث‌ها شدت بگیرد.

خبرنگار «موسیقی ما» در تماس با «سعید خال» (معاون امور اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، درباره این اخبار و شایعه‌ها گپ و گفتی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:
 
  • * شبهاتی با استناد به سایت بهشت زهرا (س) درباره تاریخ دفن مرتضی پاشایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این سایت چقدر قابل استناد است؟
فکر می‌کنم همه کسانی که دیشب در بهشت زهرا (س) بودند دیدند که ایشان دقیقا در چه ساعت و زمانی به خاک سپرده شدند. حالا اینکه در سایت ما تاریخ پذیرش ۲۴‌ام خورده بحث دیگری ست. تاریخ پذیرش «مرتضی پاشایی» در سایت بهشت زهرا (س) ثبت شده است، نه تاریخ دفن ایشان.
 
  • * یعنی برای تمام افراد تاریخ پذیرش در سایت ثبت می‌شود؟
ببینید آقای پاشایی روز شنبه به بهشت زهرا (س) منتقل شدند و کارهای مربوط به ایشان انجام شد و صبح روز یکشنبه تحویل خانواده‌اش شد جهت شرکت در مراسم تشییع. همه افرادی که در پی اعلام و انتشار این قبیل شایعه‌ها هستند قطعا افرادی‌اند در پی سوء استفاده از این قبیل مباحث‌اند. خانواده ایشان بهترین و مرجع‌ترین افرادی‌اند که می‌توانند در این زمینه اظهار نظر نمایند.
 
 ****
  • * پدر مرتضی پاشایی: روح مرتضی را با این شایعه‌ها آزرده نکنید
پیگیری‌های خبرنگار «موسیقی ما» برای یافتن جواب درست به پدر «مرتضی پاشایی» ختم شد و ایشان در شرایطی که اوضاع روحی مناسبی نداشت، درباره این صحبت‌ها و حرف و حدیث‌ها به «موسیقی ما» گفت: «متاسفانه این حاشیه‌ها و شایعه‌ها به گوش ما هم رسیده و متاسفم برای عاملین انتشار این اخبار. ما‌‌ همان اول صبح یکشنبه برای خاکسپاری مرتضی اقدام کردیم ولی به علت ازدحام شدید نتوانستیم و حوالی غروب در حالی که خیلی از اهالی رسانه‌ها و عکاسان هم حضورداشتند مراحل خاکسپاری انجام شد.»

وی در پاسخ به این قبیل حاشیه سازی‌ها گفت: «روح مرتضی را با این شایعه‌ها آزرده نکنید. از مردمی که برای بدرقه مرتضی آمده بودند ممنونم و از همه دوستداران‌اش می‌خواهم برای آمرزش روح مرتضی دعا کنند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 12:02

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 آبان 1393 - 13:07

فقط خواستم یادآوری بکنم که مرتضی پاشایی 23 آبان از بیمارستان به بهشت زهرا منتقل شد

دوشنبه 26 آبان 1393 - 13:57

اینکه مرحوم مرتضی پاشایی کی دفن شدن به کسی ربطی نداره به نظر من ، منه نوعی وقتی واسه مراسمش رفتم فقط واسه خوده خوده مرتضی عزیز رفتم ، اینکه کی دفن شدن به ما ربطی نداره ما دیگه نباید به همه چی دخالت کنیم که !!!
واقعا واسه اون افرادی که دنبال حاشیه و سوژن متاسفم .... بس کنید دیگه بزارید مرتضی در آرامش باشه ، داغ از دست دادنش هنوز تو دلمون هست ، لطفا حد خودمونو بدونیم ، کسی که واقعا طرفدار و عاشق مرتضی پاشایی باشه به خودش نباید جرات بده که درباره پیکر بی جانش حرفی بزنه ....
واقعا مردم ما خییییلی دیگه فکر میکنن همه کارن ...
به جای این حرفا برای شادی روحش دعا کنید و خجالت بکشید که پشت سر مرده حرف میزنید !!

دوشنبه 26 آبان 1393 - 14:31

اگر مسوولین کارشون رو درست انجام بدند این اتفاقات نمیافته که خانواده داغدار به جای اینکه با آرامش فقط در غم عزیزشون باشند باید به شایعات بی اساس پاسخ بدند ،بعد هم عکسهای تدفین مرحوم پاشایی در سایتهای معتبر وجود داره که تعدادزیادی از دوستان ،اقوام وهنرمندان نزدیک والبته بیشتر آقا در مراسم تدفین بودند ومراحل دفن انجام شد به طور کامل ،پس خواهشا با استناد به حرفهای بی اساس عده ای آدم بیکار به شایعات دامن نزنیم .

so
دوشنبه 26 آبان 1393 - 19:47

خدا رحمت کنه مرتضی عزیز رو واقعا این چند روز نفهمیدم چی بهم گذشت و هنوزهم تو شوکم .
خواهش میکنم از سرنوشت آلبوم نیمه تمام مرتضی عزیز به نام اسمش عشقه اطلاعی بدید ممنونم .

سه شنبه 27 آبان 1393 - 03:24

سلام اول از همه حرف اقای پاشایی تایید میکنم چون روز تحویل ودفن پدرم با ایشون یکی
دوم اگرم روز قبل انجام دادن کار بسیار درستی بوده نه از لحاظ دینی بلکه انسانی میشه خانواده یا همسر یا فرزند با جسد تنها نباشن یا خداحافظی نکن واینکه ایرانی جماعت دوستار شخص تا زمان منفعت هست نصرفه دشمن میشه یمقدار خودمون جای صاحبان مجلس با این همه فشار بزاریم و دوستمون که فرموده23تحویل دادن بله درست شما تا ماهها میتونید بزارید تو سرخونه باشه ولی زمان تحویل شستشو تمام مدارک تسلیم وباطل میشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعید خال: تاریخ پذیرش «مرتضی پاشایی» در سایت بهشت زهرا (س) ثبت شده است، نه تاریخ دفن | موسیقی ما