برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از کش و قوس های فراوان پیرامون اجراهای اول و دوم آبان سالن میلاد نمایشگاه؛
کنسرت «محمد علیزاده» و «مازیار فلاحی» لغو شد
موسیقی ما – سرانجام و پس از گمانه زنی های فراوان کنسرت «محمد علیزاده» که قرار بود به جای روز بیست و نه مهرماه در شامگاه جمعه دوم آبان روی صحنه برود لغو شد. شب اول اجرای این خواننده روز بیست و هفت مهر برگزار شد و شب دوم آن به دلیل رحلت آیت الله «مهدوی کنی» و اعلام عزای عمومی لغو گردید. ساعاتی پس از اعلام خبر لغو شب دوم برنامه، اطلاعیه ای از سوی شرکت «ایران گام» در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. در آن اطلاعیه روز دوم آبان به عنوان تاریخ جایگزین اعلام شده بود.

طی بیست و چهار ساعت اخیر صحبت های ضد و نقیض متعددی مبنی بر لغو مجدد این برنامه به گوش می رسید. سرانجام «صدرالدین حسین خانی»، مدیر عامل شرکت ایران گام، دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» این خبر را تایید کرد. او توضیح کوتاهی در این زمینه ارائه کرد و گفت:«عوامل اجرایی کنسرت محمد علیزاده از 29 مهرماه به شکل شبانه روزی در تلاش بودند تا این برنامه در روز دوم آبان برگزار شود. مجوزهای لازم پیرامون کنسرت دوم آبان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده بود اما باید اعلام کنم که متاسفانه این برنامه برگزار نمی شود. از مخاطبان عزیزی که بلیت های برنامه را تهیه کرده بودند عذرخواهی می کنم و به زودی تاریخ جدید کنسرت محمد علیزاده پس از ماه های محرم و صفر اعلام می شود. همچنین عزیزانی که تمایل به دریافت وجه بلیت خود دارند می توانند بلیت خود را به مراکزی که از آنها خریداری کرده بودند عودت دهند.»

از سوی دیگر کنسرت «مازیار فلاحی» هم قرار بود روز اول آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود. اجرای این برنامه هم به دلیل عزای عمومی در هاله ای از ابهام قرار داشت تا اینکه دقایقی قبل او این متن را روی صفحه شخصی خود منتشر کرد:«هنردوستان و حامیان گرامی؛ با توجه به اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد و اداره اماکن و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی و کسب اجازه از مراجع ذیصلاح برای برگزاری کنسرت یکم آبانماه جاری، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی از برگزاری کنسرت ممانعت به عمل آورد. از تمامی عزیزان شخصا عذرخواهی می نمایم. مراکز فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.» گفتنی است که مازیار فلاحی عکس نامه مجوز اجرای یک آبان خود با مهر و امضای دکتر «پیروز ارجمند»، ریاست دفتر موسیقی ارشاد، را ضمیمه این متن کرده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1393 - 16:08

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 1 آبان 1393 - 17:41

ای واااای خداااا :( چی بگه آدم آخه... فدای سر هردوشون ... البته فکر کنم به اینجور رفتارا عادت کرده باشن...

پنجشنبه 1 آبان 1393 - 21:59

واااااای چه بد!!!!!!!!!!!!!!!
بد جوری مشتاق دیدار با خدای احساس بودممممممم :-((((((((((((((((((((

جمعه 2 آبان 1393 - 17:25

با تمام احترام
بنظرم کار درستی بود
روحشان شاد

شنبه 3 آبان 1393 - 09:58
amin.m

آخه خواهر من کجای این کار درسته؟؟؟ من با این که عزای عمومی اعلام بکنن یا نه کاری ندارم چون اینجا جاش نیست... نمیخواستم دیگه تو این پست کامنت بذارم ولی نتونستم... البته روی حرف من فقط با شما نیست خانوم ...ولی شما می دونین چند نفر برنامه هاشون به هم ریخته ؟ چه قدر از شهرستان ها یی مثل شیراز ٬ بوشهر٬اصفهان... داشتن میومدن کنسرت آقای فلاحی که تو راه متوجه شدن کنسل شده؟ ای کاش از اسلام چیزای دیگه یاد میگرفتیم ای کاش وصیت امام علی ع که سه بار «و نظم امرکم» رو تکرار کرد یاد میگرفتیم ٬ ای کاش یه کم احترام به هم رو یاد میگرفتیم ... دلم میگیره وقتی تو یه کشور اسلامی از این اتفاقات.... میوفته ... دیگه نمیدونم چی بگم... موسیقی ما امیدوارم تایید کنی چون جز حقیقت چیزی نیست ممنون.

213.147.134.197
شنبه 3 آبان 1393 - 20:07
mehrnoosh garmabi

ما از هرچیزی فقط پزش رو یاد میگیریم

151.247.164.155
جمعه 2 آبان 1393 - 20:26

معنی این جور رفتارها رو نمیفهمم
چرا برای کاری که مجوز صادر شده بازهم کارشکنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 3 آبان 1393 - 08:54

تا کی یک بام دو هوا!!!!!!!!!!!!
کنسرت ها توی اریکه و تالار وحدت و وزارت کشور اجرا میشه اما توی نمایشگاه نه !!!!!!!!!!!
یکی مارو روشن کنه لطفا...........

شنبه 3 آبان 1393 - 15:35

اصلا به فکر مردم نیستند. حالا درسته یه اتفاقی افتاده اما حداقل برنامه ریزی چند هزار نفر بهم خورد. نکنید این کارارو آقا جان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «محمد علیزاده» و «مازیار فلاحی» لغو شد | موسیقی ما