برنامه یاد بعضی نفرات
 
«امید حجت» در تالار «ایوان شمس» روی صحنه رفت
کنسرت پاپ با طعم راک و سمفونی
موسیقی ما – کنسرت «امید حجت» طی روزهای 16 و 17 مهرماه  به میزبانی تالار «ایوان شمس» برگزار شد. او در این برنامه گلچینی از تک قطعاتی که طی سالهای اخیر با صدای خود منتشر کرده بود را در میان استقبال خوب مخاطبانش اجرا کرد. این موزیسین با سابقه همزمان با فعالیت در زمینه نوازندگی و آهنگسازی تک قطعاتی را هم ارائه کرده بود. امید حجت از سال گذشته مقوله خوانندگی را به شکل متمرکز دنبال کرد و با چهره های مطرح موسیقی پاپ هم برای تولید آلبومش همکاری دارد. برنده تندیس طلایی بهترین نوازنده سازهای غیر ایرانی از دومین جشن سالانه «موسیقی ما»، پیش از این هم کنسرت مستقلی را در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار کرده بود. گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از شب اول این کنسرت را در ادامه می خوانید:

در ابتدا کلیپ قطعه «peace and love» پخش شد. کلیپ تاثیرگذاری که با تصاویر و ویدئوهایی در نفی جنگ و بی عدالتی در جهان ساخته شده بود. امید حجت با قطعه «یه روز از پیش تو میرم» وارد صحنه شد. «ایمان حجت»، «آرمین قیطاسی» و «حامد میهن ترابی» این قطعه الکترونیک را اجرا کردند. در ادامه اعضای سکشن پاپ هم به آنها ملحق شدند و امید حجت در توضیح قطعه «loud cry» گفت:«این اولین قطعه راک واقعی است که در سازمان صدا و سیما مجوز پخش گرفت». فضای اعتراضی ترانه این کار با سولوهای گیتار الکتریک و گیتار بیس جذاب تر شده بود و انرژی حاضرین را بالاتر برد. پیش از قطعه «همون که یه شب» اعضای ارکستر «ایستگاه» شامل نوازندگان ویولن، ویولن آلتو و چلو در جایگاه خود مستقر شدند. قطعه اسلو همون که یه شب فضای احساسی بر سالن حاکم کرد و نوستالژی های زیادی را برای حاضرین تداعی کرد.

«بی خوابی» یکی دیگر از قطعات راک کنسرت بود که حجت درباره آن گفت:«بی خوابی مادران برای فرزندان یا کسانی که بیماری دارند یا منتظر هستند بسیار سخت است و من این کار را برای همه آنها خواندم.» اما در ادامه نوبت به یکی از آثار پرطرفدار کنسرت رسید. قطعه ریتمیک «آروم آروم» با تنظیم متفاوت و سولوی فلوت «آرمین قیطاسی» مورد توجه حضار قرار گرفت و همخوانی جالبی در هنگام اجرا داشتند.

امید حجت پس از قطعات «مهتاب قصه»، «peace and love» قطعه «تو نخندی» را خواند که در هنگام اجرای این اثر راک اکت های قوی و پرانرژی داشت. در پایان برنامه او از مخاطبان نظر خواست که کدام قطعه مجددا تکرار شود که اکثر مخاطبان رای به قطعه یه روز از پیش تو میرم دادند. در اقدامی جالب اعضای ارکستر ایستگاه با گفتگو امید حجت گفتگو کردند که این خواننده اعلام کرد:«به درخواست ارکستر، قطعه آروم آروم را هم مجددا اجرا می کنیم.» اعضای ارکستر در این برنامه با توجه به اینکه تلفیقی از چهره های قدیمی و جوان بودند بسیار خوب ظاهر شدند و صدادهی مناسبی داشتند. امید حجت هم با وجود اینکه پس از مدتها کنسرت بزرگی را برگزار می کرد و استرسی که بعضا در چهره او وجود داشت اما با انرژی بالا جو سالن را در دست گرفت و مخاطبان را با خود همراه می کرد.
 
  • *حواشی:
*ایمان حجت (گیتار الکتریک)، آرمین قیطاسی (فلوت)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، ادوراد دانیال زاده (درامز)، شهریار باطانی (گیتار بیس)، یونس اسکندری (پیانو)، حامد میهن ترابی (کیبورد و بک وکال) و عادل دهقانی (گیتار الکتریک) در سکشن پاپ حضور داشتند. عمادرضا نکویی (مایستر ویولن آلتو)، نیما زاهدی(مایستر ویولن یک)، مهرداد عالمی(مایستر چلو)، مصطفی حیات غیبی، فرمهر بیگلو، نادر ادب نژاد، مرضیه  مزینانی، موسی قجر نجفی، شیرین مقیمی، شایان حسن زاده، مهرنوش السادات مهرپویا، پگاه موسوی زاده فاضلی، سینا کلوت، سالار غفار بجویی، ویدا ملاحسنی و محمدصادق فرزانه نوازندگان ارکستر ایستگاه بودند.

*دکتر پیروز ارجمند (ریاست دفتر موسیقی وزارت ارشاد)، محمد میرزمانی، استاد ساهاکیان، محسن چگینی، امیر بکان و استاد بیگی (ریاست شورای شعر) به عنوان مهمانان ویژه در شب اول برنامه حضور داشتند.

* حصور سیمین غانم خواننده محبوب کشورمان که در دومین جشن سالانه موسیقی ما مورد تقدیر قرار گرفت، از حاشیه های جالب شب دوم کنسرت بودد.

*امید حجت با یک عینک دودی مشکی برنامه خود را اجرا کرد که دلیل استفاده از آن را نورهای رو به روی استیج عنوان کرد.

*پیش از آغاز برنامه یکی از عوامل برگزاری روی استیج حاضر شد و متنی را از سوی پلیس «اماکن» در سالن قرائت کرد که این اتفاق پیش از این در کنسرت های پاپ مشاهده نشده بود.

در ادامه می توانید عکس های دیدنی «لیلی شاهوردی» از شب دوم این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 15:58

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 20 مهر 1393 - 11:11

مرسی از امید واسه تنظیم خوب پاروی بی قایق

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت پاپ با طعم راک و سمفونی | موسیقی ما