برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری کنسرت 30 مهر در تهران عنوان شد؛
احسان حق شناس: باید برای گوش و چشم مخاطب ارزش قائل شد
موسیقی ما - کنسرت «احسان حق شناس» در تهران برگزار می‌شود. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده موسیقی پاپ که تا کنون سه آلبوم رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است، 30 مهر 1393 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای زنده ی آثار خود می‌پردازد.

احسان حق‌شناس که اخیراً تک آهنگ‌هایی با صدای خود منتشر کرده، در خصوص کنسرت پیش رو در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «من همیشه برای کنسرت‌هایم با همکاری افراد کاربلد، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرم تا کنسرت صرفاً شامل اجرای چند قطعه موسیقی نباشد. مخاطبی که به کنسرت می‌آید حق دارد توقع داشته باشد هم برای گوش‌ها و هم برای چشمانش ارزش قائل شویم. بر این اساس جذابیت‌های بصری در کنسرت‌های من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است».

وی افزود: «با تجربه‌هایی که از کنسرت‌های قبل به دست آورده‌ایم، برای این کنسرت هم برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم؛ اما می‌خواهم برای حفظ جذابیت موضوع، اطلاع دقیقی در این خصوص ندهم. اما آنچه مهم است این است که یک Opening ویژه که تا کنون در کنسرت دیگری رخ نداده، در کنسرت 30 مهر خواهید دید. همچنین طراحی دکور صحنه طوری است که به جرأت می‌توانم بگویم با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد».

حق شناس در توضیح فضای موسیقایی این کنسرت گفت: «در کنسرت 30 مهر قطعاتی از سه آلبوم و تک آهنگ‌های منتشر شده انتخاب کرده‌ایم. تنظیم قطعات نسبت به قبل متفاوت است و تغییرات مهمی در سازبندی صورت گرفته است».

وی با اشاره به اعمال تغییراتی در اعضای گروه ارکستر گفت: «در این کنسرت «محسن شریفیان» نوازنده سرشناس نی انبان و سرپرست گروه «لیان» و تعدادی از اعضای این گروه ما را همراهی خواهند کرد و در بخش‌هایی از کنسرت از فضای موسیقی جنوب کشور بهره خواهیم برد».

به گفته حق شناس، در این کنسرت نیز چهره‌های سرشناسی میهمان وی خواهند بود.

از احسان حق شناس تا کنون سه آلبوم رسمی به نام‌های «کی فکرشو می‌کرد»، «تیک تیک» و «فرکانس» و چندین تک آهنگ منتشر شده است. بنیامین بهادری، مازیار فلاحی، فرید احمدی، یاس، پیام شمس، زانیار خسروی، شهاب رمضان، امیر یگانه، ماهان بهرام‌خان و... از جمله چهره‌هایی هستند که احسان حق‌شناس در تولید قطعاتش با آنها همکاری کرده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 17 مهر 1393 - 19:04

کار احسان خیلی خوب شده بهش امیدوارم

جمعه 18 مهر 1393 - 17:36

کارای جدیدش خیلی خوبه مخصوصا تو البوم من و ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان حق شناس: باید برای گوش و چشم مخاطب ارزش قائل شد | موسیقی ما