برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت‌و‌گو با محمد معتمدی درباره «شیپور صلح»؛
من با هیچکدام از خواننده‌های هم‌نسل یا غیر هم‌نسلم مشکلی ندارم
موسیقی ما- کنسرت «شیپور صلح» که قرار بود با حضور علیرضا قربانی به روی صحنه برود این بار قرار است محمد معتمدی را در مقام خواننده داشته باشد. «موسیقی ما» برای روشن شدن موضوع و توضیحی درباره این تغییر با محمد معتمدی گفت‌و‌گو کرد. معتمدی خواننده جوان و موفق کشورمان سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: اصولا فرآیند همکاری آدم‌ها با یکدیگر اعم از خواننده و آهنگساز و رهبر ارکس‌تر به آن پیچیدگی و دشواری که مردم فکر می‌کنند نیست.

وی برای روشن شدن موضوع به تفاوت کار استاد علیزاده و استاد لطفی اشاره کرد و افزود: در گذشته کسانی که طرفدار استاد علیزاده بودند فکر می‌کردند باید خصومت با استاد لطفی را در دل بپروراند و برای اساتید دیگر بساط رجز خوانی فراهم آورند و بالعکس.

برنده جایزه موسیقی رادیو فرانسه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هدف اهالی موسیقی در ارائه اثر هنری خاطر نشان کرد: واقعیت این است که همه موزیسن‌ها به خاطر هدف مشترکی کار می‌کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند دل‌ها را در یک راستا قرار دهند و با هم هیچ گونه خصومتی ندارد. من در جریان اینکه چرا آقای قربانی در این اجرا حضور ندارند نیستم اما نیک می‌دانم ما اهالی هنر با یکدیگر مشکلی نداریم. همگی داریم در یک جبهه کار و تلاش می‌کنیم.

معتمدی در ادامه افزود: از آغاز فعالیتم تاکنون اگر حضورم در پروژه‌ای باعث دلخوری عزیزی می‌شد حاضر نبودم کار کنم. همین الان هم اگر متوجه شوم حضورم در یک پروژه موجب ناراحتی شده است قطعا کار در آن پروژه را نخواهم پذیرفت.

خواننده جوان و با اخلاق موسیقی ایرانی در پایان گفت: علیرضا قربانی از هنرمندان با شخصیت موسیقی ایرانی است. او به دلایلی که بنده اطلاع ندارم در این پروژه حضور نخواهند داشت. در ضمن لازم است متذکر شوم وقتی آقای قمصری و آقای کیارس از من دعوت کردند به عنوان خواننده در این کار حضور داشته باشم از خبری که پیش از این آقای قربانی را به عنوان خواننده «شیپور صلح» معرفی کرده بود اطلاع نداشتم. با صدای بلند می‌گویم من با هیچکدام از خواننده‌های هم‌نسل یا غیر هم‌نسلم مشکلی ندارم و متذکر می‌شود هر وقت هر کدام آن‌ها نسبت به انجام هر کاری از سوی من دلخوری داشته باشند با اشاره آن‌ها از آن پروژه انصراف خواهم خواهم داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 16:53

دیدگاه‌ها

دوشنبه 14 مهر 1393 - 18:19

آقای معتمدی عزیز! زیاد شعار ندهید. بهتر است در فضای واقعی زندگی کنید. موسیقی و اجرای صحنه‌ای هم عرصه زندگی است و در‌آن رقابت حرف اول را می زند ، یعنی قاعده بر رقابت است و استثناء چیزی دیگر. اجازه ندهید که برخی ناگفته‌هادرباره شماو آقای لطفی به رسانه‌ها کشیده شود . اخلاق در میان اهالی موسیقی عملا جایی ندارد ، چون در همین جشن موسیقی ما دیدیم که چگونه از کوچک و بزرگ به جان هم افتادند . ضمنا گفتی خبر نداشتیم. خب ! جای دوری نمی رود !الان که باخبر شدی لطف کن انصراف بده؟

سه شنبه 15 مهر 1393 - 00:19
رامين

حرف هاي شما كاملا بي ربط است
معتمدي از خواننده هاي اخلاق مدار اين كشور است كه براي همه هم عيان است
عليرضا قرباني هم خواننده باشخصيتي است از قرار تاخير در اجراي اين كنسرت و نزديك شدن به كنسرتهاي شخصي اقاي قرباني دليل كنار رفتنشان از اين پروژه بوده است و اقاي معتمدي جايگزين بسيار به جايي هستند با توانايي هاي بالا

109.162.150.201
سه شنبه 15 مهر 1393 - 00:00

این سوال رو باید از آقای قمصری بپرسید که چرا خواننده کارشو عوض کرده نه محمد معتمدی. عجیبه ها!!!

سه شنبه 15 مهر 1393 - 01:27

آقای رضا
معتمدی اگر شعار هم داده باشد جای تحسین دارد. شما چرا ناراحتی برادر؟؟
ضمنا ناگفته های لطفی و معتمدی رو همینجوری لو ندهید. به رسانه ها بفروشید. پول خوب می دهند

سه شنبه 15 مهر 1393 - 09:18

زنده باشی محمد عزیز
کاش یه کمی از این اخلاق حرفه ای فرهنگی و هنرمندانه شما رو بعضی خواننده های از دماغ فیل افتاده دیگه هم داشتن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود من با هیچکدام از خواننده‌های هم‌نسل یا غیر هم‌نسلم مشکلی ندارم | موسیقی ما