برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نشست رونمایی آلبوم «قدم می‌زنم» با حضور چهره‌هایی چون «هومن نامداری»، «فرزین قره قوزلو»، «آرش پاکزاد»، «کیان مقدم» و... اتفاق افتاد؛
انتقاد «علی امینیان»
موسیقی ما – نشست رونمایی آلبوم «قدم می‌زنم» عصر دیروز با حضور عوامل آلبوم و برخی چهره‌های سر‌شناس در خانه شاعران تهران برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در ابتدای این نشست که «احسان کرمی» اجرای آنرا بر عهده داشت، «علی صادق محمدی» (تهیه کننده این آلبوم)، پشت تریبون قرار گرفت و رو به حاضرین گفت: «برای تولید این آلبوم سختی‌های زیادی را متقبل شدیم ولی از آنجایی که «علی امینیان» را خواننده متعهد به کارشدیدم، همه سختی‌ها را به جان خریدیم که کار در بهترین حالت ممکن تولید و ارائه شود.»

وی افزود: «آثار علی امینیان و تیم کاری این آلبوم را قطعا جزو آثار متفاوت این روزهای بازار پاپ می‌بینم و امیدوارم این اثر شروعی باشد برای آینده کاری این تیم و این خواننده برای موفقیت‌های بزرگ‌تر و بهتر.» در ادامه برنامه «میثم سلطانی» (ترانه سرای قطعاتی از آلبوم)، رو به حاضرین گفت: «برای تولید این آلبوم زمان زیادی صرف شد. شاید خیلی بیشتر از بسیاری آثار حال حاضر بازار موسیقی. ولی ما برای تولید این اثر یک نگاه داشتیم که همین نگاه باعث شد بتوانیم پروژه تولید این آلبوم را با انرژی تمام پیش ببریم.»

این ترانه سرا در ادامه گفت: ‌ «در تمام قطعات روایتی کاملا واقعی جریان دارد که تمام خواست ما این بوده که در مقوله ترانه‌ها، یکدستی آلبوم حفظ شود و باور پذیری بحث‌های محتوایی خیلی برای ما اهیمت داشت.»

خواننده این آلبوم «علی امینیان» آخرین کسی بود که پشت تریبون آمد و ضمن ایراد انتقادهایی به دفتر موسیقی وزارت ارشاد، گفت: «متاسفانه دوستان ما در دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجازه ندادند جمع دوستانه ما در این آلبوم حفظ شود و ما مجبور شدیم نام «اهورا ایمان» را از لیست ترانه سراهای آلبوم حذف کنیم. این در حالی بود که نام این هنرمند ترانه سرای کشور در چند اثر قبل از ما درج شده بود. ما حتی شش ماه انتشار آلبوم را به تعویق انداختیم تا شاید این مشکل حل شود ولی متاسفانه نشد.»

امینیان ادامه داد: «با اهورا تماس گرفتیم و موضوع را توضیح دادیم و ایشان از ما دلخور شدند که چرا پای درج نام اسم وی نایستاده‌ایم و همین باعث دلخوری او شد. اعتقاد دارم دفتر موسیقی باید شرمنده قشر عظیم ممنوع الکارهایی باشد که اجازه نداریم نامشان را در لیست آثار بزنیم. امروز قرار بود که از اهوراایماندر این مراسم تقدیر شود که متاسفانه شرایط‌اش مهیا نشد.

 «محمد رضا طاهری» (یکی از ترانه سرایان آلبوم) نیز از جملهدیگر سخنرانان این مراسم بود.

اجرای موسیقی زنده و اجرای برخی قطعاتاین آلبوم از بخش‌های دیگر این مراسم بود و سپس آلبوم در حضور خبرنگاران و عکاسان رونمایی شد.

 «هومن نامداری»، «فرزین قره قوزلو»، «آرش پاکزاد»، «کیان مقدم» و... از جمله چهره‌های سر‌شناس حاضر در این مراسم رونمایی بودند.

گفتنی ست آلبوم «قدم می‌زنم» با صدای «علی امینیان» از صبح دیروز در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:32

دیدگاه‌ها

سه شنبه 8 مهر 1393 - 03:08

تبریک به شمای خوب آقای امینیان.امروز عصر آلبوم شما را دیدم و خریدم.کاور خیلی خوب اولین دلیل بود. از شماممنونم که گفتید نقطه چین یعنی اهورا ایمان.خیلی ترانه را دوست داشتم و فکر میکنم بهترین ترانه آلبومتان است.احساسی متفاوت از بقیه ترانه ها داشت و خیلی به دلم نشسست.من فکر میکنم باید از استادانی مثل استاد ایمان تجلیل بشود نه اینکه اسمش را نقطه چین کنید.من سلام آخر را هم از ایشان و خیلی ترانه های دیگر را با صدای استاد اصفهانی عاشقانه دوست دارم.ممنون از شما که بار دیگر من را به مهمانی ترانه های استاد ایمان بردید.

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:16

سلام ..بهتر بوود یه سابقه ی خبری در باره ی علت ممنوع الکار بودن اهورا ایمان در آخر خبر مینوشتین تا مخاطب گیج نشه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتقاد «علی امینیان» | موسیقی ما