برنامه یاد بعضی نفرات
 
19 و 20 مهرماه و در ادامه تور کنسرت‌های این خواننده؛
اولین کنسرت پاییزه «بنیامین بهادری» در شهر تبریز برگزار خواهد شد
موسیقی ما – کنسرت «بنیامین بهادری» در شهر تبریز برگزار می شود. اولین کنسرت پاییزه خواننده آلبوم «93» طی روزهای 19 و 20 مهرماه و در تالار «چیچک» روی صحنه می رود و عاشقانه هایش را در کنار مخاطبان آذری خود زمزمه می کند. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ebilit.com مراجعه نمایند. بنیامین بهادری تور کنسرت های خود را از خردادماه امسال آغاز کرد و در شهرهای مختلفی نظیر ارومیه، کرمان، اهواز و کیش اجرای برنامه داشت. او در روزهای 24 مرداد و 13 شهریور با مخاطبان تهرانی خود هم دیدار کرد.

کنسرت تهران بنیامین بهادری با اتفاقات گوناگونی از جمله طراحی دکور متفاوت و معرفی «سیامک خواهانی» به عنوان عضو جدید گروه «بنیامین موزیک» همراه بود. از سوی دیگر او در دو ماه اخیر قطعات «اصلا صداش کردی؟» و «محدودیت» را منتشر کرد. جدیدترین حضور بنیامین در عرصه موسیقی به آلبوم «کهکشانی ها» و همخوانی او با «آروین صاحب» در قطعه «عشق» مربوط می شود.

گفتنی است که بنیامین بهادری در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» بابت قطعه «یه خونه» برنده تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی پاپ شد. در آن برنامه تندیس تنظیم کننده این کار هم به پدر زنده یاد «نیما وارسته» اهدا شد. اعضای خانواده این موزیسین فقید هم این تندیس را طی مراسمی نمادین به نیما اهدا کردند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:20

دیدگاه‌ها

سه شنبه 8 مهر 1393 - 18:22

دم آقای عششششششششششششققق گگگرررررررررررمممم

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:59

عالی بود داش

جمعه 11 مهر 1393 - 16:13

بنیامین جون خیلی دوسسسسسسسسسست دارم من و دوس دخترم عاشقتیم و صد در صد به تالار چیچک تبریز میایم تو دنیا دوتا خواننده هست یکی بنیامین بهادری یکی ساسی مانکن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت پاییزه «بنیامین بهادری» در شهر تبریز برگزار خواهد شد | موسیقی ما