برنامه یاد بعضی نفرات
 
آخرین کنسرت تابستانی «حاجیلیتو» همراه با جشن تولد او برگزار شد؛
موج مثبت زیر پوستی در کنسرت «امید حاجیلی» سرازیر شد
موسیقی ما - آخرین کنسرت امید حاجیلی در نیمه ی اول سال 93، بیست و هشتم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. حاجیلی این بار هم در کنسرتش ضیافتی از ریتم و هیجان برای مخاطبینش رقم زد.
 
* کنسرت با کلیپ جالبی از قطعه ی «گل نازم» که در آن اعضای گروه نیز حضور داشتند آغاز شد.

* حاجیلی با یادآوری قوانین سه گانه ی کنسرت‌هایش در طول برنامه، می‌کوشید تا هیجان و انرژی بیشتری به حضار منتقل کند. «کسانی که به کنسرت من می‌آیند، باید در پایان کنسرت کف دستهایشان قرمز شود، کتفهایشان درد بگیرد و صبح روز بعد صدایشان به سختی در بیاید!»

البته او همچنین برای اینکه مشکل خاصی به وجود نیاید، در طول کنسرت چند بار به حضار تأکید کرد انرژی‌هایشان را به صورت زیرپوستی خالی کنند!

* وای وای، برای عاشقی دیره، دوباره، دلبر سیاه، گل نازم، دلبر، باغ مولُوی، عاشقتم، کوچَه لَره، وقت گل نِی، افتاد و بیا بریم بوم، از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت به اجرا درآمدند.

* حرکت جالب توجه حاجیلی در این کنسرت، درخواست وی از میهمانان VIP‌اَش بود. او از آنان خواست در پاسخ به تشویق‌ها و ابراز احساسات حضار، این بار آنها رو به مردم بایستند و آنها را تشویق کنند.

* محسن شریفیان، سرپرست گروه لیان و نوازنده چیره دست نی انبان، قطعه ی «دینگومارو» از آلبوم جدیدش را در این کنسرت اجرا کرد.

* حاجیلی که در کنسرتش میزبان «احسان» و «سولماز»، زوج مشهور این روزها بود، ضمن ابراز خرسندی از حضور این دو نفر و  خوش‌آمد گویی به آنان، گفت: «معمولاً وقتی شما دو نفر به کنسرت‌ها و مراسمات می‌روید، همه تحت تأثیر حضور شما احساساتی می‌شوند و اشک می‌ریزند. اما من می‌خواهم یکی از قطعات شادم را به شما تقدیم کنم تا همه با انرژی شما را تشویق کنند». وی پس از این سخنان، قطعه ی «عاشقتم» را خواند و در پایان از حضار خواست این دو زوج عاشق را ایستاده تشویق کنند.

* موموریضا (کیبورد)، خشایار حیدری (پیانو)، سینا پرتوی (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، حسین شریفی و سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان (ترومپت)، مجید کمالی، فاطمه سمنانی، سمیرا ملک و رامونا نظام زاده (گروه کر)، با حضور همایون نصیری (پرکاشن)، وحید اسدالهی (ناغارا) محسن شریفیان (نی انبان)، بهنام حکیم (بوزوکی)، مرتضی کریمی (عود) و محمد اسدالهی (آکاردئون) همراه با کامبیز طاهری (مدیر برنامه)، امید حاجیلی را در این کنسرت همراهی کردند.

* در این کنسرت امید حاجیلی با بهره گیری از حضور نوازندگان میهمان و سازبندی‌های جدید برای قطعاتش، فضای متفاوتی نسبت به کنسرتهای قبلی رقم زد.

* حاجیلی که با توجه به ویژگی‌های شخصیتی‌اش، روابط خوبی با اهالی موسیقی و سینما دارد، در این کنسرت هم میزبان چهره های سرشناسی بود.

مرجانه گلچین، هادی کاظمی، حمید حامی، شهاب رمضان، عماد طالب‌زاده، سعید عرب، احسان حق شناس، پوریا حیدری، سیاوش صدری، منوچهر حسنی، شهاب بخارایی و مانی جهانتاب، از جمله میهمانان امید حاجیلی در این کنسرت بودند.
* پدر، مادر، برادر و البته مادربزرگ امید حاجیلی که معمولاً در کنسرتهای او حضور می‌یابد، میهمانان ویژه ی وی در این کنسرت بودند.

* در یکی از سانس‌های این کنسرت، حاجیلی با خاموش شدن ناگهانی چراغها و پخش کلیپی از نمایشگر سالن که مجموعه ای از تصاویر دوران کودکی او همراه با قطعه ی «تولدت مبارک» بود، غافلگیر شد. همچنین در بک استیج، جشن تولدی با حضور میهمانان او برگزار شد و حاجیلی شمع‌های تولدش را همراه با مرجانه گلچین، عماد طالب‌زاده، شهاب رمضان و حمید حامی فوت کرد.

* این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر پارس» و به تهیه کنندگی «مجید عبدی» و «پویا زارع فرد» برگزار شد.

* «علیرضا نصیری» مدیریت اجرایی این کنسرت را بر عهده داشت. همچنین سیاوش خلبانی (کارگردان و طراح صحنه)، آرمین معصوم آبادی (تصویرساز) و صادق مرادی (نورپرداز) دیگر همکاران برگزاری این برنامه بودند.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 09:29

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 31 شهریور 1393 - 04:40

جل الخالق! حامی رفته کنسرت امید حاجیلی؟؟ تازه بعدشم با عماد طالب زاده و حاجیلی و شهاب رمضان عکس انداخته؟؟ ... ولی جدا از شوخی ایشالا که بین همه هنرمندای موسیقی ایران مخصوصا پاپ همیشه صلح و صفا باشه ...

دوشنبه 31 شهریور 1393 - 15:14

چه شبی بوده

دوشنبه 31 شهریور 1393 - 17:54

این کنسرت فوق العاده بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موج مثبت زیر پوستی در کنسرت «امید حاجیلی» سرازیر شد | موسیقی ما