برنامه یاد بعضی نفرات
 
سینا جهان آبادی نامزد بخش بهترین نوازنده سازهای ایرانی؛
جشن موسیقی ما دوستی ها را بیشتر می‌کند
موسیقی ما- سینا جهان آبادی از جمله نوازندگان موسیقی ایرانی است که با وجود جوانی نسبی سابقه حضورش در این عرصه به سال‌ها پیش باز می‌گردد. این کمانچه نواز در سال گذشته نیز اجرای فراون داخلی و خارجی را در همراهی با گروه هم آوایان البته گروه قصیده پشت سر گذاشت. گفت‌و‌گوی پیش رو با این هنرمندان مسائل مختلف و با اهمیتی درباره دومین دوره جشن موسیقی ما را در بر دارد:
 
  • از اینکه از سوی مردم بیشترین رای را در بخش بهترین آلبوم موسیقی سنتی یکی از بالا‌ترین آرا را به دست آورده‌اید چه احساسی دارید؟ آیا فکر می‌کردید در نظرسنجی سایت موسیقی ما یکی از نامزد دریافت تندیس طلایی باشید؟
باید بگویم خیلی خوشحالم. برای من افتخار بزرگی است که از سوی عزیزان فعال در عرصه موسیقی مورد توجه قرار گرفته‌ام. به نظر من تمام دوستانی که در این نظرسنجی حضور داشتند و این لطف شامل حالشان شد که جز نامزد‌ها قرار بگیرند خوشحالند. این کار کمک می‌کند در کارمان مصمم‌تر باشیم و با پشتکار بیشتری کارمان را ادامه دهیم.
 
  • برگزاری نظرسنجی‌ها و جشن‌هایی از این دست دارای چه تاثیراتی در روند موسیقی کشور است؟
قطعا تاثیرات این جشن غیر قابل انکار است. با وجود حضور نوازنده‌های فراون بخشی از آن‌ها که توسط مردم و کار‌شناسان مورد توجه قرار می‌گیرند با نقطه قوتی مواجه می‌شوند که آن‌ها را ترغیب به کار و تلاش بیشتری می‌کند و این کار فی نفسه برای جریان موسیقی مفید است.
 
  • در مورد اینکه چنین جشنی با شعار همدلی و توسط یک نهاد خصوصی برگزار می‌شود چه نظری دارید؟
همدلی (خاصه در هنر) موضوع و مفهوم زیبایی است. اگر این همدلی بین موزیسین‌ها برقرار شوند، سازشان کوک‌تر خواهد شد و با در کنار هم قرار گرفتن اتفاقات بزرگتری را رقم خواهند زد. در این کار غیر منتظره توسط موسیقی ما، شما و همکارانتان به صورت صمیمانه و شبانه روزی کار می‌کنید. من و خیلی از نامزد‌ها در بخش‌های مختلف با هم دوستی داریم اما باید پذیرفت کار شما می‌تواند ما را با هم صمیمی‌تر کند و بنابر این از سایت موسیقی ما بابت این حرکت تاثیرگذار تشکر می‌کنم.
 
  • به جز خودتان کدامیک از نامزد‌ها در بخش بهترین آلبوم موسیقی سنتی را شایسته دریافت تندیس طلایی می‌دانید؟
سه نفر از نامزد‌ها در بخش موسیقی ایرانی یعنی آقایان اردوان، ارسلان و اردشیر کامکار از هنرمندان موفقی هستند که به نسل قبل از ما بر می‌گردند. آن‌ها برای موسیقی ایرانی زحمات زیادی کشیده‌اند. دیگر نامزدهای بخش نوازندگی سازهای ایرانی هم از دوستان من هستند و با یک انتخاب موشکافانه به این مرحله رسیده‌اند. بنابرابن باید بگویم این سه نفر که نامشان را آوردم پیکسوت ما هستند و دیگران هم در کارشان شایستگی دارند.
 
  • ارزیابی شما از اولین جشن سالانه موسیقی ما چه بود و چه بازخوردهایی را در مورد آن شنیدید؟
در جشن سال گذشته متایفانه به خاطر سفر خارجی که رفته بودم حضور نداشتم. اما اطلاعات من می‌گوید قطعا با در نظر داشتن اینکه جشن، اولین دوره خود را پشت سر می‌گذاشت موفقیت آمیز بود.
 
  • مهم‌ترین برنامه شما در سال نود و سه چیست؟
مطابق معمول باید در کنسرت‌های داخلی و خارجی شرکت کنیم. به علاوه در صدد تولید آلبومی در همکاری با دوست عزیزم محمد معتمدی هستم و من هم اکنون در مرحله تنظیم ارکس‌تر آن هستم. ضبط این کار را در فصل پاییز آغاز می‌کنیم. در پایان از شما و همه همکارنتان بابیت تلاش‌های شبانه روزی سپاسگذاری می‌کنم و امیدوارم همدلی شما و هنرمندان مجموعه موسیقی ما را روز به روز موفق‌تر کند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 07:29

دیدگاه‌ها

شنبه 29 شهریور 1393 - 14:30

فقط خواهش میکنم فیلم دومین جشن موسقی ما رو یکم زودتر برای خرید وارد شبکه نمایش خانگی کنید ممون .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن موسیقی ما دوستی ها را بیشتر می‌کند | موسیقی ما