برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت وگو با کاندیداهای دومین جشن سالانه «موسیقی ما»؛
فرزاد فرزین: جای «جشن موسیقی ما» سالیان سال در کشور خالی بود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «شخصی» که در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» در پنج بخش نامزد دریافت تندیس موسیقی ما در بخش‌های کارشناسی و مردمی شده است، وجود چنین جشن‌هایی را باعث رشد روزافزون موسیقی در کشور می‌داند.

به گزارش «موسیقی ما»، فرزاد فرزین در پاسخ به سوال «تاثیر چنین جشن‌هایی چون جشن موسیقی ما در پیشرفت موسیقی کشور» گفت:‌ «جای خالی چنین جشن‌هایی که به صورت حرفه‌ای در کشور برگزار شود، سالیان سال خالی بوده و بهتر است تمام اهالی موسیقی کشور در همه شاخه‌ها، نه به خاطر افراد و تیم برگزارکننده این قبیل برنامه‌ها، بلکه برای پیشرفت حوزه موسیقی و بوجود آمدن فضای رقابتی سالم در این حوزه‌ها حمایت نمایند.»

وی در ادامه افزود:‌ «طبیعتا در دوره‌های مختلف برخی کاندیداها برنده می‌شوند و برخی دیگر نیز برنده نمی‌شوند. قطعا اگر قرار باشد که همه حاضرین در سالن تندیس بگیرند که دیگر رقابتی در بین نیست و آن اصل اساسی «رقابت و داوری سالم» از بین می‌رود. اعتقاد دارم سایت «موسیقی ما» در بخش کارشناسی این نظر سنجی باید برخی تغییرات را اعمال نماید و دقت بیشتری انجام دهد.»

فرزین در پاسخ به این سوال «تاثیر این قبیل جشن ها در همدلی اهالی موسیقی کشور» نیز اعتقاد دارد:‌ «من فکر می کنم که شاید هم برگزار کنندگان این برنامه و هم شرکت‌کنندگان در آن اطلاعات کاملی درباره جشن‌هایی که در این وسعت و شکوه در سطح جهانی برگزار می‌شود، ندارند. همه جای دنیا بزرگان و پیشکسوتان موسیقی در این برنامه‌ها می‌آیند و از دیدن پیشرفت جوانان این حوزه خوشحالند و لذت می‌برند. از موسیقی‌ اجرا شده لذت می برند و پا به پای جوانان پیش می روندو انرژی دارند. حتی اگر خودشان برنده نشوندو جایزه نگیرند، ابهت و شکوه جشن از حضور آنهاست و این را خودشان می‌دانند. این موضوع هنوز در ایران به نظرم جا نیفتاده و باعث برخی سوء برداشت ها شده است. طبیعی هم هست. به نظرم قطعا شما در سالهای نخست برگزاری چنین برنامه‌های بزرگی، با این مشکلات رو در رو خواهید بود.»

گفتنی‌ست «فرزاد فرزین» در «دومین جشن سالانه موسیقی ما» در بخش هایی چون بهترین قطعه ی سال (برگرد) و بهترین قطعه ی خارج از آلبوم (نگرانتم) و ...نامزد دریافت جایزه ی جشن سالانه «موسیقی ما» شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 18:31

دیدگاه‌ها

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:13

(((عتقاد دارم سایت «موسیقی ما» در بخش کارشناسی این نظر سنجی باید برخی تغییرات را اعمال نماید و دقت بیشتری انجام دهد.»))))
شاهد از غیب رسید
حرفی که همیشه میزنیم رو فرزاد گفت.
دمش گرم

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 23:35

حق با آقای فرزین هست تمامی موزیسین های کشورمون باید توی این جور جشن هایی که برای اولین بار در کشور ما برگزار میشه شرکت کنند و در کنار همدیگه باشند و سطح موسیقی کشورمون رو بالا ببرند، همین جور دوستی ها و رقابت های سالم هست که باعث پیشرفت انسان ها میشود.

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 00:18

اهنگ یاس (اتحاد) که با تکناین خونده رو تو معراجی ها پخش میکنن (تو شبکه یک) بعد بهش مجوز نمیدن این ارشادی ها

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 03:15

باید مراسم را در تلویزیون زنده پخش کنند!!! مثل اسکار که در خارج زنده پخش میشه. نه که یک سال بعد DVD آن را بدن بیرون :(

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 07:49

خدا رو شکر خواننده هایی مثل فرزاد تو کشورمون هست که جور خیلی از خواننده های پر طرفدار دیگه رو که البته هنوز درگیر ظاهر شدن یا نشدن در جوامع عمومی و یا کنسرت دادن یا ندادن هستند رو میکشه و برای نسل جوون مملکت ارزش قائله

درود به تو فرزاد فرزین
امید وارم امسال به حقت برسی

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 10:39

مصاحبه ى خوبى بود ممنون
J.F.F <3

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 14:02

اعتقاد دارم سایت «موسیقی ما» در بخش کارشناسی این نظر سنجی باید برخی تغییرات را اعمال نماید و دقت بیشتری انجام دهد.
دقیقا درست میگه

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 15:23

چراتوبخش بهترین قطعه سال ازنظرکارشناسان فرزادفرزین کاندیدنیست؟یعنی توآلبوم به این توپی یه قطعه وجودنداره که نظرکارشناساروبه خودش جلب کنه؟
جای بخش بهترین خواننده دراجرای زنده توی این جشن سالانه خالیه...
چطورصداسیماجشنواره های سینمایی روچه توبرنامه هاوشبکه های مختلف واخبارنشون میده ووقتی یکی ازسینمایی هااتفاقی براش میفته همه جامیگن ولی نوبت به موسیقی که میرسه اصن انگارنه انگارکه چیزی شده...
موسیقی چیزی ازسینماکم نداره...
اصن واسه چی موسیقی نباید یه شبکه تلویزیونی اختصاصی داشته باشه؟
فقط میگن هرنوسیقی هست گوش نکنید خوب مردم ازکجابایدبفهمن که کدوم موسیقی خوبه کدوم بد؟اگه یه شبکه تلویزیونی اختصاصی واسه موسیقی باشه ازطریق اون به مردم یادمیدن که چه موسیقی گوش کنندو یه موسیقی خوب وازیه موسیقی بدتشخیص بدن..
خواهشافقط یکم فقط یکم به موسیقی اهمیت بدید...
ازموسیقی مابابت برگزاری چنین جشن هایی ممنونیم;)

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 17:49

اگه فرزاد امسال جایزه هارو درو نکنه بی شک قضیه بو داره.

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 00:44

به نظرم من حتی باید ارشاد یکم سخت گیریاشو کم کنه و حتی اجازه بده اساتید اونور آبی ایران در این جشن به عنوان پیشکسوت حضور داشته باشن و قوت قلبی باشن برای خواننده های جوان.اگه بشه که خیلی عالیه.

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 04:53

چی بگم.... خدا واسه والدینت حفظت کنه فرزین.

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 21:06

زنده باد فرزادفرزین
ایشالا همیشه موفق باشی......

یکشنبه 12 مهر 1394 - 20:29

درود بر آقای خاص فرزاد فرزین بی صبرانه منتظر کارای جدیدت هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزین: جای «جشن موسیقی ما» سالیان سال در کشور خالی بود | موسیقی ما