برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 شهریور در سالن «ایوان شمس»؛
کنسرت گروه «کهت میان» برگزار می‌شود
موسیقی ما – یک گروه موسیقی در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه «کهت میان» که یک گروه موسیقی پراگرسیو متال ایرانی است، در تاریخ 28 شهریور در تالار «ایوان شمس» روی صحنه می رود.

این گروه در سال ۱۳۸۱ توسط همایون مجدزاده، نوازنده گیتار الکتریک تشکیل شد و با پیوستن اردوان انزابی‌پور نوازنده گیتار بیس، خالد سندزاده نوازنده درام و علی خدادوست نوازنده کی‌برد به صورت رسمی شروع به کار کرد.

هدف اولیه گروه موسیقی کهت‌میان، ساختن آهنگ‌هایی همراه با آواز در فضای شرقی بود، اما بعدها گروه به سمت ساخت آهنگ‌های سازی در سبک پراگرسیو متال تغییر مسیر داد.
کهت‌میان تا به امروز دو آلبوم استودیویی با مجوز وزارت ارشاد عرضه کرده و به اجرای کنسرت در داخل ایران پرداخته است. در حال حاضر گروه کهت‌میان به دنبال عرضهٔ نخستین آلبومِ باکلام خود به نام سربرآورده از خاکستر (به انگلیسی: Risen From the Ashes)می‌باشد.

نام «کهت‌میان» نام ستاره مرکب‌الفرس در پارسی میانه است.
سالهای اولیه "کهت میان" با کنسرتهای پر سروصدایی آغاز شد و نخستین آلبوم رسمی گروه نیز در سال 1384 با نام "اکسیر" منتشر شد. این آلبوم یادی بود از اولین گروه رسمی متال در ایران. با وجود مشکلات فراوان و مهاجرت پیاپی اعضأ، "کهت میان" توانست 2 آلبوم رسمی، 1 آلبوم اجرای زنده و یک DVD تصویری از خود بجای بگذارد.
طی سالهای 1376 تا 1382 اردوان انزابی پور با بسیاری از گروههای حرفه ای ایران همکاری داشت و در بیش از 500 اجرای زنده در 6 کشور و افزون بر 50 آلبوم موسیقی مشارکت داشته است.

گفتنی ست این کنسرت به تهیه کنندگی «رضا کریمی تبار» روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 12:19

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 22 شهریور 1393 - 13:10

ایشالا که موفق بشن.من نمیدونستم که آلبوم مجاز دارن.خیلی خوبه که به سبک راک وکتال هم مجوز بدن تا شاهد پیشرفت بیش از پیش این سبک ها تو ایران باشیم.تا راک ومتال مجاز نشه و نشه کنسرت گذاشت و ازش درآمدزایی کرد اونجوری که باید پیشرفت کنه،این سبک پیشرفتی نخواهد داشت.(موسیقی ما از شما هم تشکر میکنم واسه مطالبی که گاها رو سایت میزارین و حمایت میکنین مرسی)

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 13:29

امیدوارم به هادی پاکزاد هم مجوز کنسرت بدن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «کهت میان» برگزار می‌شود | موسیقی ما