برنامه یاد بعضی نفرات
 
رامبد صدیف عضو شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی جوان:
«جشنواره موسیقی جوان» جوانان موسیقی را از خواب بیدار کرده است
موسیقی ما - رامبد صدیف درباره جشنواره موسیقی جوان گفت: افرادی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، هومان اسعدی، مجید کیانی و دارویش طلایی دور هم جمع شده‌اند تا با کمک هم اتفاق مبارک و جریان سازی را برای نسل جوان موسیقی کشورمان شکل دهند. به گزارش موسیقی ما به نقل از  روابط عمومی هشتمین جشنواره موسیقی جوان، رامبد صدیف که عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره است، در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: من اهل مبالغه نیستم و با صراحت تمام می‌گویم نسل جوان امروز موسیقی ما که کمی دچار بدبینی و سهل انگاری شده‌اند با برگزاری جشنواره موسیقی جوان به شکل جدی، بیدار شده‌اند.

این خواننده پیشکسوت آواز در ادامه افزود: سال گذشته وقتی پس از مدت‌ها وقفه این جشنواره از سر گرفته شد خیلی‌ها گمان می‌کردند که احتمالا قرار است مانند بسیاری از جشنواره‌ها به صورت ظاهری برگزار شود؛ اما پس از تجربه موفق سال گذشته و به خصوص با تلاش‌هایی که امسال انجام شده تمامی این عزیزان نیز دریافته‌اند که قرار است اتفاقی به واقع جدی برای جوان‌ها بیافتد.

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان همچنین عنوان کرد: هیئت داوران امسال با حرارت و صداقت آثار رسیده را مورد بررسی قرار دادند و بر‌ترین‌ها را انتخاب کردند. همین جدیدت و صداقت که هم در شورای سیاستگذاری، هم در هیئت داوران و هم در دست اندرکاران برگزاری وجود دارد نگاه بیرونی جوان‌ها و همچنین اهالی موسیقی را به روند جشنواره مثبت‌تر کرده است.

این استاد آواز ایرانی گفت: جدیدت جشنواره موسیقی جوان را از ترکیب اشخاصی که در آن فعالیت می‌کنند می‌توانید بسنجید؛ افرادی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، هومان اسعدی، مجید کیانی و داریوش طلایی و دیگر دوستان در شواری موسیقی کلاسیک و نیز هیئت انتخاب، ‌دور هم جمع شده‌اند تا با کمک هم اتفاق مبارک و جریان سازی را برای نسل جوان موسیقی کشورمان شکل دهند.

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان افزود: ما همه خوشحالیم که نگاه جدی به این جشنواره کم کم باعث می‌شود موسیقی از حالت تفنن و سرگرمی برای جوان‌هایمان خارج شود و امسال از روی آثار رسیده به جشنواره شاهدیم که نسبت به سال گذشته جوان‌ها با جدیدت بیشتر حضور پیدا کرده‌اند که واقعا جای خوشحالی و امیدواری دارد.

رامبد صدیف همچنین عنوان کرد: در شکل گیری این جشنواره همه همراه هستیم و ارشاد هم دارد در این می‌سر کمک می‌کند و ما همه امیدواریم که این جریان در سال‌های بعد نیز با قدرت بیشتر به کارش ادامه بدهد.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه در تالار رودکی، خانه هنرمندان و تالار وحدت برگزار می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 10:08

دیدگاه‌ها

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 19:51

برگزاری جشنواره هایی اینگونه خیلی هم خوبه و باعث تشویق جوان ها می شود ولی امسال حداقل در بخش موسیقی کلاسیک غیر ایرانی به حدی که باید صداقت و دقت به کار گرفته نشد و باعث شد که شاید حق تعدادی از همین جوان های مستعد و با استعداد پایمال بشود و هیج گونه اعتراض . شکایتی در قبال این امر پذیرفته نبود .
امیدوارم در دوره های بعدی این جشنواره و جشنواره های دیگر شاهد اینطور بی توجهی هایی نباشیم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جشنواره موسیقی جوان» جوانان موسیقی را از خواب بیدار کرده است | موسیقی ما