برنامه یاد بعضی نفرات
 
هفته موسیقی پازل
طی هفت شب و توسط 10 گروه راک و جَز در «هفته موسیقی پازل» اتفاق می‌افتد
نوای موسیقی مستقل برای بیماران مبتلا به ام.اس
موسیقی ما - در هفته موسیقی پازل 15 کنسرت پژوهشی توسط 10 گروه موسیقی در سبک‌های راک، جَز و... در «تماشاخانه آو» اجرا می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، این برنامه با عنوان «یک هفته موسیقی در پازل» امروز (شنبه) ساعت 19 با کنسرت گروه «پیل دم» در تماشاخانه آو آغاز می‌شود. در ادامه طی 7 شب گروه‌های «رنگ‌ها و باترفلای»، «هوم»، «آبرون»، «کارامل»، گروه «اشکان شب‌افروز»، «مون‌هد»، «داتار»، «ارشان» و «پرنده‌ها» روی صحنه خواهند رفت.

در صفحه مجازی این اجرا نوشته شده: «درست مثل یک پازل؛ حتی اگر یک تکه خالی باقی مانده باشد، هنوز کامل نیست. مهم نیست کدام تکه خالی مانده است. تکه‌ها گرد هم می‌آیند تا تکمیل کنند. من، تو، او، همه ما تکه‌های پازلی هستیم که هر کدام سر یک جایی قرار می‌گیریم تا تکمیل کنیم. یک هفته با ما باشید با اجراهای پژوهشی گروه‌های موسیقی گوناگون.»

این برنامه برای آنها که می‌خواهند موسیقی متفاوتی بشنوند و بدانند در جریان موسیقی غیررسمی ایران چه می‌گذرد، برنامه بسیار جذابی است. به نظر می‌آید اغلب این گروه‌ها هنوز نتوانسته‌اند خود را با مخاطب عام محک بزنند و این اتفاق برای خود این گروه‌ها که اغلب موسیقی بسیار نامتعارفی هم دارند، جذاب است. بطور مثال، گروه «پیل دم» ترکیب عجیب و منحصربه‌فردی دارد. سه دیجیریدو، یک تمبک، یک کاخن و یک پرکاشن. یا مثلاً گروه «ارشان» هم ترکیب جالبی دارد: ساز دهنی، ویلنسل، پیانو، نی‌انبان، بالابان، خواننده و سازهای کوبه‌ای و یک نفر هم در گروه سوت خواهد زد.

به نظر می‌آید برای آنها که از موسیقی پاپ روز ایران خسته شده‌اند، این برنامه پیشنهاد جدید و جذابی باشد. بخشی از درآمد حاصل از این اجراها صرف درمان بیماران مبتلا به ام.اس خواهد شد. قمیت بلیت این کنسرت‌ها به‌صورت «همت عالی» است. در واقع کنسرت هر گروه، قیمت بلیت خودش را دارد؛ مثلاً چیزی حدود 20 تا 30 هزار تومان و اگر کسی بیش از این عدد کف هزینه‌ای پرداخت کند، صرف درمان بیماران ام.اس خواهد شد.

بلیت‌فروشی این فستیوال به صورت تلفنی و در محل اجرا انجام می‌شود. یعنی علاقه‌مندان می‌توانند در این 7 روز به «تماشاخانه آو» (به آدرس میدان فاطمی - ابتدای خ شهیدگمنام - خ جهان‌مهر - پ26) مراجعه و همان‌جا بلیت خود را تهیه کنند و همچنین می‌توانند با شماره تلفن‌های 88021646 و 88353224 تماس گرفته و بلیت رزرو کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 13:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای موسیقی مستقل برای بیماران مبتلا به ام.اس | موسیقی ما