برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت «چارتار» در رشت برگزار شد؛
آشوبم ...آرامشم تویی!
موسیقی ما - گروه چارتار در ادامه تور «باران تویی» بعد از اجرای موفق در تهران، شیراز و اصفهان، در رشت روی صحنه رفت.

به گرازش «موسیقی ما»، گروه «چارتار» در حالی ۲۷و ۲۸ طی چهار سانس در رشت روی صحنه رفت و قطعات آلبوم «باران تویی» را به اجرا در آرود که با استقبال دوستدارنش در رشت مواجه شدند و اوضاع به گونه‌ای پیش رفت که حتی برای میهمانان ویژه برنامه هم به سختی صندلی خالی پیدا می‌شد. نخستین قطعه اجرا شده در این کنسرت «قطار» نام داشت.

آرمان گرشاسبی خواننده این گروه بعد از اجرای نخستین قطعه ضمن خیر مقدم به حاضرین در سالن گفت: نمی‌دانید چقدر خوشحالیم که در رشت هستیم و از اینکه در جمع شما هستیم به خود می‌بالیم و پس از آن «بهزاد حسن‌زاده» (نوازنده کمانچه) را به روی سن دعوت کرد تا در اجرای قطعه «هندسه» گروه را همراهی کند. در ادامه قطعات «زن دیوانه»، «آشوبم»، «کلاغ»، «عاشقانه تنهاست»، «باران تویی»، «حرفی بزن»، «شبیه یک مرداب»، «در حسرت ماه» یکی پس از دیگری اجرا شدند. آرمان گرشاسبی پس از اجرایی قطعه «آشوبم» رو به دوستدارنش گفت: «الان یک حسی در من به وجود آمد که نمی‌دانم دلیلش چیست؟ ولی این مسئله را خوب می‌دانم که این کنسرت صمیمی‌ترین اجرایی است که چارتار تا به لحظه تجربه کرده است.»

از نکات قابل توجه این کنسرت باید به پخش کلیپی اشاره کرد که از ابتدا تا پایان برنامه همزمان با اجرای گروه نمایش داده می‌شد که باعث هیجانی‌تر شدن فضای کنسرت شد. گفتنی است اجرای سلو بهزاد حسن‌زاده «نوازده کماچه» در قطعه «هندسه» و آرین قیطاسی «اوبوآ» در «شبیه یک مرداب» مورد استقبال حاضران سالن قرار گرفت. آخرین قطعه این کنسرت «خوشا به من» بود که در بعد از اجرای این قطعه «آرمان گرشاسبی» به معرفی و تشکر از (مهدی سوفالی و محمد حسین تفرشی) تهیه کنندگان آلبوم «باران تویی»، احسان حائری «ترانه سرا گروه» و سپهر گرشاسبی «مدیر اجرایی گروه» پرداخت.

آرمان گرشاسبی «خواننده»، آیین احمدی فر «تنظیم کننده، نوازنده گیتار الکتریک»، احسان حائری «ترانه سرا»، آرش فتحی «آهنگسار، نوازنده کیبورد» به عنوان اعضای اصلی گروه و آرش مقدم «دارمز»، سیاوش اردشیری «گیتار بیس»، بهزاد حسن‌زاده «کمانچه»، آرین قیطاسی «اوبوآ» به عنوان نوازنده می‌ه‌مان در این کنسرت حضور داشتند. این کنسرت به تهیه کنندگی «پویا افشاری» برگزار شد که فرهاد گوی آبادی (مدیر اجرایی موسسه جام سبز) و وحید احمدی‌آرا (مدیریت روابط عمومی) او را در این کنسرت همراهی می‌کردند.

گفتنی است «زایا سلیمان»، «محمود رضا روحانی» و «مرتضی یوسف‌پور» نقش عمده در برگزاری این برنامه داشتند.

در ادامه عکس‌های «مسعود حامد» از این برنامه را همراه با کلیپی از آن را به صورت اختصاصی از «موسیقی ما» مشاهده نمایید.
کنسرت رشت
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 06:40

دیدگاه‌ها

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 19:12

ممنون از عکسای خوبتون

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 22:58

فیلم اصلا خوب نبود!!!!!!!!!!
عکس ها جالب بودن ممنون.

دوشنبه 3 شهریور 1393 - 00:50

کنسرت چارتار تو رشت بی نظیر بود.حرف نداشت.از تک تک لحظه های کنسرت لذت بردم.منم به عنوان یه طرفدار خیلی فضای صمیمی ای رو حس میکردم اون شب و فکر میکنم به خاطر خوب بودن خود اعضای گروه هم هست.فوق العاده کاردرست و متواضع.امیدوارم که بازم بیان رشت.براشون آرزوی موفقیت روزافزون میکنم.

سه شنبه 4 شهریور 1393 - 13:53

چه اجرای زیبایی!! انشاالله همیشه موفق و پیروز باشند.
عکس ها هم زیبا بودند!!!
ممنون.

سه شنبه 4 شهریور 1393 - 15:35

همه ی کنسرتای این گروه زیبا و دلنشین هستن. کنسرت رشت هم عالی برگزار شده ولی فکر نمیکنم هیچکدوم به پای کنسرت اصفهان برسن. اونشب عالی بود. همه میزدن و میرقصیدن و با صدای بلند و عاشقانه گروه عشق رو همراهی میکردن. کاش بازم چارتار به اصفهان بیاد و این ماجرا به سر نیاید!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آشوبم ...آرامشم تویی! | موسیقی ما