برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک سفرنامه جالب و خواندنی با خواننده آلبوم «عاشقانه‌ها» و گروهش در کنسرت تبریز؛
احسان خواجه امیری: کاش من هم بلد بودم برای شما «آذری» بخوانم
موسیقی ما – خواننده آلبوم «عاشقانه ها» در جدیدترین اجرای برنامه اش در تبریز روی سن رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، احسان خواجه امیری شامگاه 23 و 24 مرداد ماه در تالار «چیچک» تبریز روی صحنه رفت تا پذیرای دوستداران آذری زبان خود در این شهر باشد. این کنسرت که به همت موسسه «ندای ایماژ» و تهیه کنندگی «دومان صوفیانی» و «رضا کمالی» دراین شهر برگزار می‌شد، با تغییرات کمی و کیفی مشهود نسبت به اجراهای قبلی در این شهر روی صحنه رفت تا کیفیت این برنامه از همه لحاظ نسبت به اجراهای قبلی در این شهر بالاتر باشد.

احسان خواجه امیری با اجرای گلچینی از قطعات محبوبش در این برنامه، بار دیگر توانایی های خود را در اجرای زنده به رخ کشید و با یک ارکستر سرحال، که رهبری آنرا «هومن نامداری» بر عهده داشت اجرایی قابل قبول و قوی را روی صحنه برد.

خبرنگار «موسیقی ما» در تمام لحظات این سفر و این کنسرت گروه را همراهی می کرد و در ادامه سفرنامه کامل این برنامه را می‌خوانید:

* قرارمون یادت نره...

ساعت 8:10 دقیقه صبح روز 23 مرداد، ترمینال دو فرودگاه مهرآباد، مکانی ست که همه اعضای گروه باید در کنار هم جمع شوند. تقریبا همه با چهره هایی خواب آلود سر وقت رسیده اند و کارت پرواز گرفته اند. در این بین «احسان خواجه امیری» بیشتر از بقیه خواب آلود و خسته به نظر می رسد و «کار روی آلبوم جدید» دلیل اصلی این بی خوابی عنوان می شود. بچه های گروه شوخی شان گرفته و با هواپیمایی که قرار است پرواز به سمت تبریز انجام شود عکس یادگاری می گیرند و در صفحات شخصی شان به اشتراک می گذارند. عمدتا هم با یک جمله مشترک: «داریم سوار هواپیما می شیم. اگه دیگه ندیدیمتون ما رو حلال کنید..!».

* خواب یک ساعته

در تمام لحظاتی که پرواز به سمت تبریز در حال انجام بود، همه اعضای گروه خواب ودند. خیلی ها حتی بی خیال پذیرایی و صبحانه نیز شدند و خواب را به هر چیزی ترجیح دادند. نوازنده های ارکستر بادی در این بین از همه بیشتر انرژی داشتند و تنها اعضای ارکستر احسان بودند که بیدار ماندند و تا لحظه آخر به قول خودشان از استرس خواب شان نبرد!

* استقبال در فرودگاه
تیم برگزار کننده کنسرت در تبریز با تدارک یک مراسم جالب در فرودگاه، به استقبال گروه آمده بودند و با اهدای دسته گل به همه اعضای گروه به آنها خوشامد گفتند. همه بدون معطلی به هتل محل اقامت ترانسفر شدند تا بعد از استراحت و انجام برخی مراحل اداری، برای رفتن به سالن اجرای برنامه آماده شوند.

* کاریشیق!

تا ساعت حدود 14:00 همه اعضای گروه در خوابی راحت و عمیق بودند و خبر نداشتند که صاحبان یک رستوران ترکیه ای چه خوابی برایشان دیده اند! تهیه کننده های برنامه نهار ویژه ای را برایهمه اعضای گروه در یک رستوران ترکیه ای برای همه مهمانانشان تدارک دیده بودند و این غافلگیری باعث شد «ساوند چک» کمی به تاخیر بیفتد. «کاریشیق» که گلچینی ازکبابهای معروف ترکیه ای بود با دوغ محلی و نان داغ، غذای وسوسه آوری بود که با استقبال ویژه ای از سوی همه رو به رو شد.

* سالن
سالن محل برگزاری برنامه نسبت به کنسرت قبلی که در آن برگزار شده بود (کنسرت رضا صادقی)، تغییرات اساسی کرده بود. کف پوش سالن به کلی تعویض شده بود و صندلی های جدید و بهتر در آن مستقر شده بود. اعضای گروه به سرعت شروع به ساوند چک کردند و همه چیز با توجه به با تجربه بودن ارکستر، در کمترین زمان ممکن به بهترین حالت صورت پذیرفت. ارکستر برای اجرای برنامه حاضر بود و برای تعویض لباس به اتاق ویژه ای که در نظر گرفته شده بود، رفت. یکی از خانم های مجری در شبکه استانی آذربایجان شرقی، پیش از اینکه احسان خواجه امیری روی سن بیاید، رروی صحنه رفت و با زبان آذری جملاتی را در سالن در خوشامد گویی به خواجه امیری و گروهش گفت و سپس صحنه را ترک کرد. حالا همه چیز برای برگزاری یک کنسرت قوی و پر انرژی حاضر و آماده بود...

* خوش گلیپسیز!
احسان خواجه امیری بلافاصله پس از حضور روی سن، و پس از تشویق گرم حاضرین، رو به حضار گفت: «سلام، خوش گلیپسیز!». این خوشامدگویی احسان آن هم به زبان آذری باعث شد شدت تشویق‌ها چند برابر شود و این شروع انرژیک، نوید یک برنامه ویژه و قوی را از سوی این خواننده و ارکسترش داد. خواجه امیری قطعات پرطرفدارش را یکی پس از دیگری روی صحنه اجرا کرد و به مرور تسلط اش به سالن بیشتر و بیشتر شد و همین باعث شد که به خوبی بتواند «استیج گردانی» کند.

علی رغم «ساوند چک» موفق در سانس اول کمی کیفیت صدا پائین است و همین باعث شده اعضای ارکستر به صدابردار برنامه تذکر هایی را بدهند. مردم ولی بدون توجه به این اتفاق، با شور و حرارت به تشویق هنرمند محبوبشان می پردازند تا خواجه امیری با دیدن این همه انرژی مثبت رو به جمعیت بگوید: «یکی از بهترین اجراهای عمرم را تجربه می کنم و خوشحالم از اینکه در جمع هموطنان آذری ام می خوانم. کاش من هم بلد بودم و برای شما به زیان آذری می خواندم.»

این جمله های خواجه امیری با استقبال شدیدحاضرین رو به رو شد تا این خواننده با انرژی بیشتری قطعات پارت دوم برنامه اش را اجرا کند. در اواسط برنامه قطعه ای بی کلام از سوی نوازنده های ارکستر اجرا شد و مهارت بالای نوازنده های گروه، با تشویق های مکرر حاضرین رو به رو شد. هومن نامداری، همایون نصیری، هومن غفاری، احسان نی زن، کامیار ماندگاریان، مهرداد کاظمی و ... نوازنده هایی بودند که با اجرای سلوهایی پرحرارت سالن اجرای برنامه را به شدت غرق در هیجان و انرژی مثبت کردند.

* قطعات پرطرفدار

پرنده، لحظه، احساس آرامش، برای آخرین بار و... از جمله قطعات پرطرفداری بودند که از سوی خواجه امیری در سالن اجرا شد تا اجرای این خواننده در تبریز یکی از اجراهای خوب این خواننده پرطرفدار کشور لقب بگیرد.

خواجه امیری در بخش هایی از این اجرا از انتشار آلبوم جدید اش خبر داد و اینکه به سختی در حال کار کردن روی قطعات این آلبوم است.

در ادامه عکسهای «کورش جوان» از متن و حاشیه این برنامه را می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1393 - 13:27

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:38

وااااااي آخ جوووووون!منم ٧شهريور ميرم كنسرت احسان!!!خداروشكر كه دوباره داره مياد اصفهان!خيليييي خوشحالم!

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:39

سه تا از بهترین نوازنده های موسیقی ایران هومن نامداری و همایون نصیری و احسان نی زن.موسیقیمون باید به این نوازنده ها افتخار کنه.کار احسان هم همیشه فوق العاده اس.به شدت منتظر البومشم با حضور اقای واژه ها

جمعه 31 مرداد 1393 - 03:32

بی صبرانه منتظر آلبومم....قطعا کار فوق العاده ای میشه مثل همیشه.

جمعه 31 مرداد 1393 - 03:53

بابا این عشقم احسانو تو زندگیم از همه بیشتر دوست داشتم ولی باز ما رو دوست نداره .اصلا جهره ی منفوری هستم لعنتی . از این عکسای زیبا نذارین ازش . خواهش میکنم گزارش هرکی رو بذارین جر آقای خواجه امیری . من دلم براشون میره و بشتر دلتنگشون میشم

جمعه 31 مرداد 1393 - 10:45

ایشون حرفه ای ترین و با کلاس ترین خواننده کشورمون هستن..
موسیقی تو خون شونه کلا..
بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدش هستم..

جمعه 31 مرداد 1393 - 12:14

آقای بهمن بابازاده ممنون بابت گزارشتون,عالی ودقیق.
آقای کورش جوان عکسها فوق العاده بود ممنون.
اجرای احسانم که مثل همیشه عالی و بی نقص.
چقد خوب شد که درباره ی آلبوم جدید خبرداد خوشحال کننده ترین خبر برای ما طرفدارا بود.

جمعه 31 مرداد 1393 - 13:31

آقای بهمن بابازاده ممنون بابت گزارش,عالی و دقیق.
ممنون آقای کورش جوان عکسها فوق العاده بود.
اجرای احسانم که مثله همیشه عالی و بی نقص.
بهترین خبر کار روی آلبوم جدید بود واقعا خوشحال شدم.امیدوارم خیلی زود آلبوم بیاد و مثله عاشقانه ها عالی باشه.

جمعه 31 مرداد 1393 - 15:09

احسان تکه به خدا. کسی که موسیقی رو خیلی خوب می شناسه. بی صبرانه منتظر آلبوم هستم. ممنون

جمعه 31 مرداد 1393 - 18:46

مرسی عالی بود....
به امید اینکه احسان عزیز روزی به قزوین هم تشریف بیارن...

جمعه 31 مرداد 1393 - 23:57

من تو کنسرت بودم
پرطرفدارترین بخش کنسرت خوندن ترانه "من یه پرندم" ترانه معروف استاد ایرج بود که همه حاضران یک صدا با احسان خوندن.

شنبه 1 شهریور 1393 - 14:37

وااای آلبوم جدید؟؟ شنیدین چی گفته احسان؟ کار روی آلبوم.واای خدایا ازت متشکرم.بالاخره بهترین آلبوم سال داره میاد.
از عشق احسان بوده هر جا که رسیدم
پای کنسرت و آلبوماش من جونمم میدم
میترکونه آلبومت در همه جای دنیا
رویای یک دنیاس تا آلبومتو بگیرن

شنبه 1 شهریور 1393 - 21:51

بهترين پس کى قراره من بيام از نزديک شاهد خوندنت باشم؟کى؟:'(
خسته شدم بس که انتظار کشيدم....
اين کامنت رو با گريه نوشتم:'(
ديگه دارم نا اميد ميشم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان خواجه امیری: کاش من هم بلد بودم برای شما «آذری» بخوانم | موسیقی ما