برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با مدیر اجرایی موسسه «جام سبز» عنوان شد:
اولین کنسرت تابستانه «احسان خواجه امیری» در انزلی برگزار می‌شود
موسیقی ما - خواننده آلبوم «عاشقانه‌ها» که همزمان با جام جهانی قطعه «دورازه‌های دنیا» را با همکاری «بهروز صفاریان» و «روزبه بمانی» برای تیم ملی اجرا کرده است، اواسط مرداد در انزلی روی صحنه می رود.این کنسرت 10و11 مرداد و همزمان با تعطیلات عید فطر برگزار می‌شود و خواجه امیری علاوه بر ترانه های آلبوم «عاشقانه ها»، قطعاتی از سایر البوم های خود را اجرا خواهد نمود.

«فرهاد گوی آبادی» تهیه کننده کنسرت خواجه امیری در انزلی ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت : کنسرت احسان خواجه امیری، 10 و11 مرداد در دو سانس (19 و 21:30)، در سالن ویژه فرهنگیان دهکده ساحلی انزلی برگزار خواهد شد. گوی آبادی پیش از این در برگزاری کنسرت هایی چون محسن یگانه، فرزاد فرزین، حمید عسکری، احسان خواجه امیری و... در استان گیلان نقش داشته است. گفتنی است این کنسرت به تهیه کنندگی «فرهاد گوی آبادی» و «مریم گلیلی» برگزار خواهد شد که وحید احمدی آرا (مدیریت روابط عمومی) و پویا افشاری (مدیر هنری) آن‌ها در این برنامه همراهی می کنند.

فرهاد گوی آبادی مدیر اجرایی «موسسه جام سیز» با اعلام اینکه با انتخاب این سالن تلاش کردیم به مخاطبان کنسرت احترام را هدیه کنیم، گفت: متاسفانه برخی برگزارکنندگان احترام به مردم که سرمایه های اصلی کنسرت هستند را از یاد می‌برند و فقط به فکر منافع مالی خود هستند. گوی آبادی افزود: در پی سیاستهای کلی که حرکت به سمت سالن های مجهزتر علیرغم کوچکی شان است سالن سینمای هلال احمر با ظرفیت  550 نفر برای برگزاری این کنسرت و 6 کنسرت تابستانه در بندر انزلی برگزیده شد و ریاست محترم ارشاد انزلی در جریان قرار گرفتند و پیگیر مراحل اداری و قانونی شدند اما مخالفت یکی از اعضای شورای تامین که متاسفانه سمتشان ارتباط مستقیمی با فرهنگ و هنر ندارد به تنهایی موجب شد که برگزاری هر کنسرتی در داخل شهر انزلی محدود شود.

گوی ابادی اضافه کرد: ناگزیر سالن فرهنگیان را انتخاب کردیم که البته سالن بسیار مجهز و زیبایی است اما ظرفیت کم آن تهیه کننده و سرمایه گذاران کنسرت را وارد گردونه ی پر ریسکی کرده است. مدیر اجرایی موسسه جام سبز ضمن سپاس ویژه از زحمات آقای رحمان زاده رییس ارشاد بندر انزلی و آقای شاه کویی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری این شهرستان، از تمکین شورای تامین به نظر غیرکارشناسی یک نهاد غیر مرتبط با فرهنگ و هنر به شدت گله کرد و گفت: به این ترتیب شهرستان بندر انزلی به عنوان یکی از پر تردد ترین شهرهای ایران در فصل سفر از برگزاری کنسرت محروم خواهد بود و برگزاری این یک کنسرت نیز مدیون پیگیری ویژه مدیر کل فرهیخته ارشاد، دکتر فاضلی و معاون هنری این اداره آقای فخر موسوی و مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری گیلان آقای پراوزان است که به جرأت عدم عنایت این سه عزیز قطعا به لغو همین یک کنسرت نیز منجر می شد.

هومن غفاری «درامز»، همایون نصیری «پرکاشن»، محمد کاظمی« کیبورد»، احسان نی زن «ویولن»  مهراد هزارخانی «گیتار بیس»، فرشید ادهمی «گیتار الکتریک»، علی ضرابی «ترومپت»، کامیار ماندگاریان «ترومپت»، سیامک کریم پور «ترومبون» وهومن نامداری « ساکسیفون، رهبر ارکستر» احسان را دراین کنسرت همراهی می کنند. بلیط فروشی این کنسرت آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره های 09115544100 و 09115544200 از جزییات برنامه و مراکز فروش بلیط مطلع شوند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 13:57

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 13:28

پس امید حجت کجاست؟

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 22:48

احسان جان بیا بوشهر خو:(

جمعه 10 مرداد 1393 - 16:18

خوش به حال کسایی که میرن.
واقعا احسان و هنرش قابل توصیف نیس.

شنبه 11 مرداد 1393 - 12:38

دوست داشتم بیام ولی قسمت نشد.به همه کسایی که رفتن حتما خوش میگذره.همیشه موفق باشی احسان جان.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت تابستانه «احسان خواجه امیری» در انزلی برگزار می‌شود | موسیقی ما