برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای آثاری از انور براهیم؛
گروه «اینک» به یاد محمدرضا لطفی به روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه «اینک» به سرپرستی و آهنگسازی حامد فکوری و مقداد شاه حسینی کنسرت خود را با استفاده از آثار انور براهیم در تقدیم به مقام هنری محمدرضا لطفی به روی صحنه خواهد برد.

در این کنسرت که ۱۵ تا ۱۷ مردادماه با عنوان «اینک... دریچه‌ای به بیکرانگی...» در تالار رودکی برگزار خواهد شد گروه موسیقی اینک متشکل از حامد فکوری و مقداد شاه حسینی (تار)، شروین مهاجر (کمانچه)، فرهاد صفری (تمبک و زروان)، پوریا فرجی (سنتور آلتو)، نگار نوراد (ویولنسل) و اشکان کمانگری (خواننده) در سه بخش به اجرای موسیقی می‌پردازند به طوری که بخش اول این اجرا به بداهه نوازی تار حامد فکوری و بخش دوم نیز به بداهه نوازی سه تار مقداد شاه حسینی اختصاص دارد.

گروه اینک در بخش سوم به اجرای آثاری از «انور براهیم» نوازنده برجسته تونسی عود خواهند پرداخت به طوری که در این قسمت مقدمه در آواز بیات اصفهان بر اساس قطعه‌ای از انور براهیم با تنظیم حامد فکوری، قطعه «خورشید را در کوچه صدا کن» ساخته انور براهیم با تنظیم حامد فکوری، ساز و آواز در آواز بیات اصفهان با اشعاری از مهدی اخوان ثالث، ساز و آواز در آواز بیات اصفهان، تصنیف دشت بیکران به آهنگسازی و تنظیم حامد فکوری با شعری از مهدی اخوان ثالث اجرا می‌شود.

همچنین قطعات بداهه نوازی در دستگاه نوا، چهارمضراب در دستگاه نوا به آهنگسازی و تنظیم مقداد شاه حسینی بر اساس ریتمی از فرهاد صفری همراه با آواز بر روی شعری از مولانا جلال الدین بلخی، ساز و و آواز در دستگاه نوا و تصنیف دریچه به آهنگسازی و تنظیم مقداد شاه حسینی با شعری از مهدی اخوان ثالث از دیگر قطعات این بخش است.

گروه موسیقی اینک سال ۹۰ به خوانندگی سینا سرلک در تالار وحدت به روی صحنه رفتند و این اولین کنسرت گروه بعد از گذشت سه سال است.

بلیت‌های این کنسرت که ۱۵ تا ۱۷ مردادماه در تالار رودکی برگزار می‌شود هم اکنون در مراکزی چون پرشیا (۸۳۸۸۰)، کافه کهن (۸۸۵۹۲۷۷۱)، بتهوون (۸۸۳۱۳۸۶۸) و گیشه تالار وحدت (۶۶۷۰۵۱۰۱) به فروش می‌رسد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 23:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «اینک» به یاد محمدرضا لطفی به روی صحنه می‌رود | موسیقی ما