برنامه یاد بعضی نفرات
 
14، 25 و 26 شهریورماه؛
کنسرت «محمد علیزاده» و گروه «سون» در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد
موسیقی ما – کنسرت «محمد علیزاده» روز چهاردهم شهریورماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. خواننده آلبوم «دلت با منه» در این کنسرت گلچینی از قطعات خاطره انگیز و جدید خود را که طی ماههای اخیر منتشر شده است را اجرا خواهد کرد. آخرین کنسرت محمد علیزاده در تهران طی روزهای 29 و 30 خردادماه برگزار شد.

او برای آن برنامه تغییرات عمده ای در ترکیب گروه و کنداکتور برنامه خود لحاظ کرده بود. زیرا برخی از قطعات خاطره انگیز خود را برای اولین بار اجرا کرد و علاوه بر سکشن بادی، چند نوازنده دیگر هم به ارکستر وی اضافه شده بودند. در این برنامه هم وظیفه رهبری ارکستر بر عهده «امیر علیزاده» خواهد بود. امیرحسین اویسی (درامز)، امیر غلامی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، رضا آرشام (گیتار کلاسیک)، عظیم روحانی (گیتار کلاسیک)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان موسوی (ویولن)، سعید عباسی (کیبورد و آکاردئون)، بهمن میرزازاده (بوزوکی) و اشکان صدیق آذر (سینت سایزر) سایر نوازندگان ارکستر محمد علیزاده هستند.

از سوی دیگر گروه «سون» هم در روزهای 25 و 26 شهریورماه میزبان مخاطبان خود در سالن میلاد خواهند بود. «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» طی چهار سانس عاشقانه های سون را بار دیگر زمزمه خواهند کرد. بلیت فروشی کنسرت گروه سون هم آغاز شده است و مخاطبان می توانند نسبت به تهیه بلیت از مراکز معتبر فرهنگی و هنری اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 14:08

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 02:20

وای چه شبی بشه با هنر نمایی اقای علیزاده و گروه ارکستر.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «محمد علیزاده» و گروه «سون» در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد | موسیقی ما