برنامه یاد بعضی نفرات
 
دهم مردادماه 93؛
«روزبه نعمت اللهی» برای اولین بار در «بندرعباس» روی صحنه خواهد رفت
موسیقی ما - خواننده آلبوم «داروگ» برای اولین بار در شهر «بندرعباس» روی صحنه خواهد رفت.  کنسرت «روزبه نعمت اللهی» روز دهم مرداد و در سالن «آوینی» این شهر به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «دیریا» به مدیریت اجرایی «محمد امین داعی» برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت های این کنسرت به مراکز معتبر فرهنگی و هنری بندرعباس مراجعه نمایند. روزبه نعمت اللهی درباره کنسرت مذکور به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این اولین کنسرت من در بندرعباس است و خوشحال هستم که با مردم عزیز این شهر دیدار خواهم کرد. یکی دیگر از دلایل اهمیت کنسرت بندرعباس این است که می توانم عطر دلنشین خلیج همیشگی فارس را استشمام کنم. باعث افتخار من است که قطعه «خلیج فارس» را در ساحل خلیج تا ابد فارس به مردم خونگرم بندرعباس تقدیم خواهم کرد.»

وی در ادامه افزود:«از مدتها قبل برنامه ریزی های دقیقی انجام داده ایم تا روز دهم مردادماه اجرای متفاوتی داشته باشیم. همچنین برای این کنسرت یک سورپرایز هم تدارک دیده ام که اگر اجازه بدهید فعلا در مورد آن صحبت نمی کنم. اما طی روزهای آتی جزئیات آن اعلام خواهد شد.»
 
روزبه نعمت اللهی بهار 92 آلبوم داروگ را به بازار عرضه کرد. آلبومی که به زعم برخی مخاطبان و منتقدان، متفاوت ترین اثر وی بود و بازخوردهای متفاوتی را هم به دنبال داشت. البته برخی حاشیه ها هم گریبانگیر آن اثر شد که این خواننده در مقابل تمامی آنها ترجیح داد که سکوت پیشه کند. او شهریور سال گذشته کنسرت موفقی را در کاخ «نیاوران» و با ارکستر بزرگ برگزار کرد. از سوی دیگر نعمت اللهی قصد داشت که اردیبهشت امسال و همزمان با روز ملی خلیج فارس، کنسرتی را در فضای باز دریاچه چیتگر برگزار کند که آن برنامه به دلایل نامعلوم لغو شد.

گفتنی است که گفتگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با روزبه نعمت اللهی به زودی منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 18:18

دیدگاه‌ها

شنبه 4 مرداد 1393 - 11:34

روزبه قطعا بهترین خواننده دنیاست . خیلی خیلی به بندرعباسی ها حسادت کردم ای کاش یک کنسرت توی شیراز برگزار می کرد . فقط و فقط روزبه عزیز.

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:06

من که عاشق و دیوونه روزبه ام . خوش بحال بندر عباسی ها چه سعادتی نصیبشون شد!!!!!!!!!!!!
آرزومه که یه روزی روزبه رو از نزدیک ببینم...
لطفا اگه میشه عکس هایی از این کنسرت رو بعدا تو سایتتون قرار بدید.
ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «روزبه نعمت اللهی» برای اولین بار در «بندرعباس» روی صحنه خواهد رفت | موسیقی ما