برنامه یاد بعضی نفرات
 
آغاز بلیت‌فروشی از ساعت 22 پنجشنبه 19 تیر؛
همایون شجریان و تهمورس پورناظری «چرا رفتی» را روی صحنه می‌برند
موسیقی ما - پس از موفقیت کم‌نظیر آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» اثر تهمورس پورناظری با صدای همایون شجریان که در روزهای پایانی اسفندماه 1392 در سراسر کشور منتشر شد، کنسرت «چرا رفتی» به زودی در تهران به روی صحنه می‌رود.

این کنسرت به اجرای زنده قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» اختصاص دارد و در روزهای 16، 17 و 18 مردادماه 93 (هر شب دو سانس) در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد. این تالار زمانی یکی از پررونق‌ترین سالن‌های کنسرت در سطح تهران به حساب می‌آمد و هر هفته کنسرت‌های زیادی در آن اجرا می‌شد. اما چند سالی است که به‌جز یکی دو برنامه خاص، هیچ کنسرت دیگری بر روی صحنه آن برگزار نشده و شنیده می‌شود که این سالن با بازسازی و تجهیز مجدد، آماده میزبانی از کنسرت‌های موسیقی است.

تهمورس پورناظری آهنگساز آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» در خصوص جزئیات این کنسرت به «موسیقی ما» گفت: «در این کنسرت علاوه بر قطعات آلبوم، یک قطعه دیگر را هم به اجرا در خواهیم آورد که تاکنون منتشر نشده و قطعاً مورد توجه علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.» مشروح این گفتگو را می‌توانید به زودی همین رسانه مشاهده کنید.

بلیت‌فروشی کنسرت «چرا رفتی» از ساعت 10 شب پنجشنبه 19 تیرماه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از این تاریخ، بلیت این کنسرت را تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 17:05

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 18 تیر 1393 - 19:15

نه فرشته ام نه شیطان آلبوم بی نظیریه
بدون اغراق بهترین آلبوم سنتی که امسال شنیدم.

پنجشنبه 19 تیر 1393 - 13:41

آلبوم ضعیفی بود و حرف تازه ای برای گفتن نداشت . همایون بیشتر از هنر خودش نان نام پدر را میخورد.

شنبه 21 تیر 1393 - 12:40
فرامرز

اتفاقا كاملا برعكس! اگر كسي اينطور آواز مي خواند و نامش فرزند استاد نبود و همايون شجريان نبود خيلي بيشتر مورد توجه قرار مي گرفت و در نقد آثار و ويژگيهاي آوازش چه منقبت ها و مرتبتها كه گفته نمي شد!

80.71.119.2
پنجشنبه 19 تیر 1393 - 14:01

به به خیلی وقته منتظر این کنسرتم
چه کنیم با چرا رفتی

جمعه 20 تیر 1393 - 11:05

سلام به همه بزرگواران....
خیلی خوبه که این کنسرت داره برگزار میشه.... خیلی از علاقه مندان هم می تونن اجرای زنده این کارو ببینن...
... اجرا هم در سالن وزارت کشوره... دوستانی که سابقه حضور تو این سالن رو دارند می دونن این سالن اصلا برای کنسرت مناسب نیست..... همیشه خود همین دوستان برگزار کننده هم می گفتن از روی ناچاری در این محل کنسرت برگزار می کنن.... بنده هم خوشبختانه یا متاسفانه قسمت شد و بارها در این سالن به تماشای اجراهای مختلف از هترمندان و استادان موسیقی نشستم... از استادان گرانقدر شجریان و علیزاده گرفته تا همایون خان و بزرگواران دیگه... سخن کوتاه... اینکه بنده تو موقعیت های مختلف و جایگاههای مختلف این سالن نشستم... و به جرأت می تونم بگم تنها محدوده روبروی استیج مناسبه... بقیه قسمتها خیلی خوب نیستند... راستش به نظز من قیمت صندلی ها برای قسمتهای کناری خیلی زیاده... نه این که این کار ارزش این قیمتو نداشته باشه... ولی برگزار کننده محترم ... باید به رعایت حداقل ها برای بیننده و شنودش هم توجه کنه... بماند که داستان دو اجرا در یک روز دیگه مد شده!!! ..... اینکه این آلبوم مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته.. دلیل نشه که جنبه مادی خیلی پررنگ تر بشه.... به شنونده هامون بیشتر احترام بزاریم...
زیاد شد.... ولی اینم بگم یادمه تو کنسرت استاد علیزاده و گروه هم آوایان... به خیال خودم بلیط قسمت خوب سالنو گرفته بودم... غافل از اینکه صدای تهویه انقدر زیاد بود که من صدای سازها و خواننده ها رو به سختی می شنیدم...
یه بار هم تو اجرای استاد شجریان... با اینکه ردیف اول بودم (قسمت کناری) اصلا استادو ندیدم... از گروه فقط آقای رضایی نیا قابل مشاهده بود... اونم از پشت.!!!!! ....
داستان قطع برق و غیره هم در اجرای همایون و گروه دستان بماند... حالا چی شد که دوباره اجرا تو این سالن.... موفق باشید.

شنبه 21 تیر 1393 - 03:03

مرسى .... اميدوارم اسم نوازنده ها رو هم بگن ..... چى شد مصاحبه با تهمورس ؟

سه شنبه 14 مرداد 1393 - 19:23

با نظر دوستمون اون بالا موافقم.
همایون خیلی خوب نمیخونه و واقعا زیر سایه نام پدرشه. تقلیدش هم تقلید صد در صد از پدره و خلاقیتی به چشم نمیخوره تو کارهاش.
درست مثل احسان خواجه امیری پسر استاد ایرج که اونم اتفاقا تو کارهاش یک صدم پدرش خلاقیت و هنر نداره.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون شجریان و تهمورس پورناظری «چرا رفتی» را روی صحنه می‌برند | موسیقی ما