برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری مسعود شعاری و حسین علیشاپور ادامه دارد؛
«همساز» این بار در کرمانشاه
موسیقی ما - گروه همساز با سرپرستی و آهنگسازی مسعود شعاری و آواز حسین علیشاپور، روزهای ۹ و ۱۰ مرداد ماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه کنسرتی را برگزار می‌کند. در این کنسرت، رپرتواری در مایه‌های بیات ترک و دشتی، مشتمل بر قطعاتی از آهنگ‌های قدیمی، همچنین ساخته‌هایی تازه از شعاری به اجرا در می‌آید.

این دومین کنسرت مشترک شعاری و علیشاپور، پس از اجرای اردیبهشت آنان در اهواز است.

در این کنسرت، همچنین احمد مستنبط، نوازندهٔ باسابقهٔ تنبک، که سابقهٔ همکاری با هنرمندانی چون حسین علیزاده و محمدرضا لطفی را نیز دارد، حضور خواهد داشت؛ ضمن آنکه سپهر شهبازی با سه تار و امید توفیقی با عود، دیگر هنرمندان حاضر در گروه همساز هستند.

مسعود شعاری، از نوازندگان شهیر و صاحب سبک سه تار است که به سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شده و در محضر استادانی چون داریوش طلایی، محمدرضا لطفی و حسین علیزاده حضور داشته است. او تاکنون علاوه بر حضور در کنسرت‌ها و فستیوال‌های متعدد داخل و خارج، ۱۰ آلبوم را در ژانرهای ایرانی و تلفیقی ارائه نموده است.

حسین علیشاپور نیز از جملهٔ خوانندگان صاحب اعتبار در موسیقی ایران است که سابقهٔ همکاری و همراهی با کیهان کلهر، نوازنده و آهنگساز شهیر ایرانی را در کارنامهٔ خود دارد. علیشاپور نیز تاکنون ۹ آلبوم را روانهٔ حوزهٔ نشر موسیقی کرده و علاوه بر آن در دو اپرای حافظ و مولانا به خوانندگی پرداخته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 04:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «همساز» این بار در کرمانشاه | موسیقی ما