برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از آلبوم «اتوبوس قرمز» از گروه بمرانی؛
شادی کودکان با ساز دهنی ، گیتار الکتریک و تحریرهای بلوز
موسیقی ما - آلبوم «اتوبوس قرمز»  از گروه موسیقی بمرانی که  یک آلبوم کودک در سبک کانتری- راک است  روز جمعه 23 خرداد در کتاب فروشی فرهنگ رونمایی شد.

مراسم رونمایی این آلبوم  که اولین آلبوم رسمی گروه بمرانی است، به شکل پرشوری برگزار شد . مراسمی که در آن کودکان ، نوجوانان و والدین بسیاری حضور داشتند. وسایل بازی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده بود که مورد توجه خودشان و البته والدین آنها قرار گرفت.

لیلی رشیدی ، بازیگر سینما و تلویزیون مجری برگزاری این مراسم بود. لیلی رشیدی در آغاز مراسم  از کودکان خواست که موبایل های مادران و پدران شان را بگیرند و آنها خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران این مراسم بشوند که عکاس و خبرنگاری در آن حضور نداشت!

لیلی رشدی از مدیر نشر چکه خواست تا چند کلمه ای درباره این آلبوم صحبت کند. حسین شیخ الاسلام ، مدیر نشر چکه درباره شکل گیری این آلبوم گفت:« از  فرا رسیدن این روز بسیار خوشحالم. یکسال  و نیم پیش من بدون آشنایی قبلی با بهزاد عمرانی تماس گرفتم. همدیگر را نمی شناختیم. به او گفتم دوست داری کار کودک بکنی؟ ! مکثی کرد و  گفت من در کافه پراگ هستم، کجا همدیگر را ببینیم؟ ما همان روز همدیگر را دیدم و حالا یکسال و نیم گذشته و این آلبوم به ثمر نشسته است و رونمایی می شود. امیدوارم آلبوم را دوست داشته باشید.»

بعد از صحبت های شیخ الاسلامی گروه بمرانی در شرایط سختی و بدون میکروفن ترانه «دودو اسکاچی» را اجرا کردند که مورد استقبال حضار قرار گرفت و تمام مردم این قطعه را با آنها هم خوانی می کردند.  

بهزاد عمرانی ، خواننده و سرپرست گروه بمرانی پیش از اینکه اجرا را آغاز کند، گفت:«ما گروهی نیستم که موسیقی کودک کار کنیم یا موسیقی کودک را بشناسیم. پیشنهادی شد و ما این کار را انجام دادیم. امیدوارم خوب از کار درآمده باشد.»

این آلبوم حاوی هقت قطعه با نام های «خانه بازی»،  «ماشین بازی»، «پارک بازی» ، «دریا بازی» ، «سه چرخه بارزی»، «اتوبوس قرمز» و «دودو اسکاچی» است که اشعارش توسط علی اصغر سیدآبادی سروده شده .

گوشه این آلبوم که پکیجی شبیه به صفحه دارد نوشته شده:«برای کودکان 3 تا 300 سال» و این جمله  به امضای گروه بمرانی در پشت جلد آلبوم نوشته شده است:«ما که زیاد بلد نیستیم ولی فکر می کنیم در رو به رو شدن با بچه ها، اگه دستت رو دراز کنی و کلاهت رو از سرت برداری، اونا هم با تو دست می دن و کلاهشون رو برای تو بر می دارن.»

گروه بمرانی ،عمده فعالیت شان در سبک کانتری است. آنها نتوانسته بودند تا کنون بطور رسمی آلبومی منتشر کنند ولی برای نمایش های بسیاری موسیقی کار کردند و از همین طریق و به تدریج در دل علاقمندان جای باز کردند. انتشار رسمی این آلبوم گروه موفق بمرانی را امیدوار کرده تا بتوانند برای آلبوم های احتمالی خود ِگروه هم مجوز بگیرند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1393 - 11:08

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 23:55

امیدوارم آلبوم های متنوع و خلاق تو موسیق ما بیشتر و بیشتر بشه...

دوشنبه 26 خرداد 1393 - 14:16

آفرین...
تنها گروه درست حسابی تو ایرانن....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شادی کودکان با ساز دهنی ، گیتار الکتریک و تحریرهای بلوز | موسیقی ما