برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ارسال یادداشتی برای سایت موسیقی ما؛
رضا مهدوی سخنان نقل‌شده از جانب خود در یکی از رسانه‌ها را تکذیب کرد
موسیقی ما - خبرگزاری هنر نیوز دیروز گزارشی تحت عنوان مدیری که هم مجوز می‌دهد هم آلبوم تولید می‌کند! روی سایت خود منتشر کرد. انتشار این گزارش که در بخشی از آن سخنانی از زبان رضا مهدوی مدیر سابق حوزه هنری داشت، انتقاد او را به دنبال داشت. متن زیر تکذیبیه ای است که مهدوی جهت انتشار در اختیار موسیقی ما گذاشته است:

سه شنبه‌شب آقایی که خود را خبرنگار سایت خبری هنر نیوز معرفی کرد با من تماس گرفت و نظرم را درباره اینکه آیا مدیر موسیقی می‌تواند هم در امر اعطای محوز فعال باشد و هم کار تولید را انجام دهد جویا شد. در پاسخ به او گفتم: اصولاً تمایلی ندارم در رابطه با این موضوعات صحبت کنم و ضمناً پس از استعفایم از حوزه هنری تا به امروز هیچ پرسشی که به آقای پیروز ارجمند و فعالیت‌های ایشان مربوط می‌شده را پاسخ نداده‌ام. متاسفانه این خبرنگار می‌خواست پاسخ سؤال خود را از زبان من بشنود. ضمن اینکه وقتی با من تماس گرفت نگفت قصد انجام مصاحبه دارد و من هم بعد از گفتن جملات بالا تلفن را قطع کردم چراکه سر کلاس درس بودم.

در کمال ناباوری امروز با گزارشی تحت عنوان مدیری که هم مجوز می دهد هم آلبوم تولید می‌کند! در خبرگزاری هنرنیوز مواجه شدم که در آن صحبت‌هایی را به نقل از من انتشار داده‌اند. متن پیش رو را به سایت خبری تحلیلی موسیقی ما ارائه دادم تا مراتب اعتراضم را از روی دادن چنین اتفاقی اعلام کنم و ضمناً تأکید کنم در جملات کوتاهی که بین من و ایشان رد و بدل شد اصلاً و ابداً واژه‌های استعفا و مسائل اقتصادی از زبان من خارج نشد، چراکه اساساً معتقدم این موضوع به من ارتباطی ندارد.

پس از انتشار این گزارش در ساعت 13:23 تاکنون بارها با تلفن خبرگزاری و خبرنگار نویسنده مطلب تماس گرفته‌ام تا تذکر بدهم این مطلب را اصلاح کنند اما هیچ‌کدام پاسخگو نبودند. به همین خاطر تکذبیه خود را به موسیقی ما فرستادم تا آن‌ها این مطلب را متشر کنند.

در پایان امیدوارم رسانه‌های فعال در عرصه فرهنگ و هنر از انجام اقدامات غیرفرهنگی و غیرحرفه‌ای پرهیز کنند و فضای مدیریت فرهنگی را با انتشار سخنانی از قول این و آن مغشوش نکنند.


با کمال ادب و احترام
رضا مهدوی
21/3/93
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 - 14:19

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:36

http://www.honarnews.com/vdchvmnq.23nikdftt2.html

لطف کنید اگر منافع تان به خطر نمی افتد این را هم در جواب آقای مهدوی بگذارید. البته اگر منافع شخصی تان به خطر نمی افتد

سه شنبه 27 خرداد 1393 - 00:42

به طور کلی بعضی موارد خبرنگاری برای من جاافتاده نیست
مثلا اینکه گاهی در عکس ها دخالت می شود یا عکس ها به طور افقی معکوس می شود!
یا مثلا من هر موقع شماره ام را دوستی حتی برای معرفی و کار مثبت می خواهد به جایی بدهد حتما با من هماهنگ می کند.
اما اینکه آدم بدون هماهنگی تماسی داشته باشد و
اینکه آن تماس به قصد گذاشتن قرار مصاحبه نباشد بلکه خودش یک مصاحبه باشد به نظرم اگرچه رایج است اما رایج نادرست است. البته خوب من به اطرافیان و همکارانم کم کم این حساسیتم را فهمانده ام که ساعت کاری از عیر کاری تفکیک شده اما خوب گاهی افراد غریبه حتی به جواب ندادن یا خاموش بودن گوشی هم اعتراض می کنند ، انگار داشتن موبایل وظیفه ی پاسخگویی به همراه دارد است.

یادم می آید وقتی تازه تلفن دارای امکان ضبط خریده بودیم روی دفترچه اش ( که البته تولید داخل بود) بعد از نحوه کار دکمه نوشته بود: حتما قبل از ضبط به طرف مقابل اعلام کنید تا مسائل اخلاقی را رعایت کنید
حالا جالب است که جایی به صرف خبرنگار بودن حق ضبط کردن مکالمه از ابتدا و بدون اعلام قبلی را متعلق به خود می داند و حتی جزو دفاعیات خوب می گوید
موبایل هم مثل خیلی تکنولوژی های دیگر آمد ولی فرهنگش نصفه و نیمه

چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 12:14

چه صحبت دلنشینی این خانم محترم کردند . واقعا موبایل فرهنگ مصرف درست میخواهد واینکه خبرنگاران یا فرقی نمیکند همه مردم انتظار دارند همیشه پاسخگو باشی نادرست است ودارد آرامش انسان را بر هم میریزد .فکر میکنم حق با هنرمند محبوب اقای مهدوی باشد که بی تعهدی خبرنگاری را اشاره کرده اند.خداکند که یاد بگیریم بهمدیگر احترام بگذاریم.همین.

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 16:44

حقيقتا چه بر سر حوزه هنري و مركز موسيقي آن در اين دو سال اخير افتاده است؟؟!! از توليد و أجرا و حمايتهايي كه از نسل جوان ميشد ديگر خبري نيست!!آيا سياستهاي اين نهاد هنري تغيير كرده يا بواسطه استعفاي مدير موسيقي اش تا اين حد به تعطيلي كشانده شده .؟!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا مهدوی سخنان نقل‌شده از جانب خود در یکی از رسانه‌ها را تکذیب کرد | موسیقی ما