برنامه یاد بعضی نفرات
 
سامان احتشامی خبر داد:
«شادی تو» در همکاری با دکتر سریر منتشر شد
موسیقی ما- سامان احتشامی از انتشار جدیدترین آلبوم موسیقی خود در همکاری با دکتر محمدسریر خبر داد. سامان احتشامی؛ آهنگساز و نوازنده پیانو در گفت‌وگو با موسیقی ما از انتشار آلبوم جدید خود در همکاری با دکتر محمد سریر توسط موسسه آوای باغ مهرخبر داد و دراین‌باره گفت: «شادی تو»  شامل مجموعه‌ای از قطعات دکترمحمد سریر است که بر اساس پیانو و سازهای کوبه‌ای ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد: قرار بود این آلبوم پیش از عید روانه بازار موسیقی کشور شود، اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. ضمن این که تأخیر در انتشاران موجب حساسیت بیش از حد من بر روی قطعات شد و آثار دکتر سریر باشکل و شمایلی متفاوت در این آلبوم ‍منتشر شد و به دست علاقه مندان رسید.

احتشامی با تاکید بر اینکه تمامی قطعات موجود در این آلبوم از ساخته‌های قدیمی دکتر سریرهستند، گفت: این قطعات توسط من بازسازی، بازتنظیم و بازاجرا شده است و شامل هشت قطعه است که همگی با پیانو و سازهای کوبه‌ای تجدید اجرا شده‌اند. این ساخته‌ها قطعاتی ماندگارند که برای مردم نوستالوژی دارند و آن‌ها را زمزمه می‌کنند. چهار قطعه از میان قطعات قدیمی و چهار قطعه دیگر، قطعاتی جدید هستند که به تازگی دکتر سریر آن‌ها را ساخته‌است. برخی از این آثار قبلاً به صورت ارکسترال ضبط شده بودند که در آلبوم جدید همراه با پیانو وسازهای کوبه‌ای اجرا شده‌اند. تمام سازهای این آلبوم را خودم نوازندگی کرده‌ام.

احتشامی همچنین گفت: در این اثر قطعاتی چون بنفشه، شکوفه، یاس سفید (از موسیقی متن فیلم ازدواج به سبک ایرانیشقایق، گل سرخ، نرگس  و عروس را خواهید شنید که  با اجرای سازهایی همچون پیانو، دف، دایره، تنبک، دهل، تمبورین و ادوات الکترونیک توسط صدابداری  کرد ه ام و مسترینگ  آن را بهنام شهرکی به عهده داشته است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1393 - 03:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شادی تو» در همکاری با دکتر سریر منتشر شد | موسیقی ما