برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» مطرح شد؛
توضیحات عضو هیئت داوران فستیوال Art Football 2014 درباره این جشنواره و جایزه فرزاد فرزین
موسیقی ما - پس از انتخاب قطعه «با تو» اثر فرزاد فرزین به عنوان بهترین قطعه در فستیوال Art Football 2014 و تأخیر وب‌سایت رسمی مسابقات در اعلام نتایج این دوره، حرف و حدیث‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در مورد چند و چون این ماجرا بر سر زبان‌ها افتاد و به نوعی سعی شد تا صحت و سقم این خبر که برای اولین بار توسط «موسیقی ما» منتشر شد، زیر سوال برود.
 
به دنبال این اتفاق، «موسیقی ما» بر آن شد تا با پیگیری بیشتر جزئیات دقیق‌تری از این رویداد فرهنگی-ورزشی در اختیار خوانندگان خود قرار دهد و به این ترتیب، پیگیری خبرنگار ما از طریق «حسین یاریار» (سرپرست تیم اعزامی هنرمندان به مسکو)، برای دریافت جزئیات بیشتر به یکی از اعضای هیئت ژوری این مسابقات ختم شد.

این عضو هیئت داوران این فستیوال که اصلیتی ایرانی دارد، در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی تفصیلی از چگونگی برگزاری و نوع انتخاب هنرمندان حاضر در این برنامه ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

توضیح: این گفتگو به صورت ایمیلی صورت گرفته و متن حاضر، از صحبت‌های رد و بدل شده بین خبرنگار «موسیقی ما» و «علی آتبین» (عضو هیئت ژوری این فستیوال) گلچین شده است.
 
***
 
  • * لطفاً در ابتدا درباره هیئت داوران این فستیوال و چگونگی انتخاب آنها توضیح دهید.
هیئت ژوری این مسابقات از 14 داور تشکیل می‌شد که تقریباً همه کشورها نمایندگانی را در بین داوران حاضر داشتند. نوع انتخاب اعضای هیئت داوران نیز به شکلی بود که مسئولین ارشد فرهنگی هر کشور از بین موزیسین‌های مطرح و سرشناس آن کشور، یک نفر را برای حضور در این جشنواره معرفی کرده‌اند.
 
  • * شما به عنوان نماینده ایران در این مسابقات به عنوان داور معرفی شده‌اید. کمی درباره سوابق کاری خودتان در زمینه موسیقی توضیح می‌دهید؟
من قبلاً در ایران کار موسیقی می‌کردم و حتی سه آلبوم نیز در شاخه پاپ منتشر کرده‌ام. بعد از چند سال به تحصیل موسیقی روی آوردم و در حال حاضر نیز موسیقی تدریس می‌کنم.
 
  • * لطفاً درباره چگونگی انتخاب هنرمندان هر کشور هم توضیح دهید.
ایتالیا، آلمان، انگلیس، ترکیه و اسپانیا از گروه‌های سرشناس و کلاس A خود برای این مسابقات نمایندگانی را فرستاده بودند. انتخاب نمایندگان سایر کشورها نیز به عهده خود مسئولین هر کشور بود و حتی چند گروه مطرح که جزو آرتیست‌های MTV هستند هم در این دوره از مسابقات حضور داشتند که خود نشانه‌ای از کیفیت بالای مسابقات بود.
 
  • * در مورد مکانیسم رأی‌دهی در این فستیوال برای ما توضیح دهید.
ما به هر خواننده و گروه در پنج قسمت رأی می‌دادیم که عبارت بودند از بهترین خواننده، بهترین آهنگ، بهترین گروه، بهترین اجرای زنده و بهترین اجرای موسیقی بی‌کلام. هر 14 داور به هر کدام از این بخش‌ها از 1 تا 10 نمره می‌دادند و در انتهای فستیوال، میانگین همه این نمرات، بهترین‌های این پنج شاخه اصلی را مشخص می‌کرد. بخش دیگر این مسابقات هم «BEST OVERALL» نام داشت که در واقع جایزه‌اش به تیمی می‌رسید که بیشترین رأی و کاندیدا را در پنج بخش نهایی داشت. در بخش بهترین قطعه فرزاد فرزین با قطعه «با تو» توانست بیشترین رأی را به خود اختصاص بدهد و بالاتر از همه رقبا قرار گیرد.
 
  • * اطلاع دارید چه تعداد رأی از سوی داوران به قطعه «با تو» با صدای فرزاد فرزین داده شده؟
بله، ولی با توجه به اینکه من عضو هیئت داوری هستم، نمی‌توانم ریز آراء را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم. البته این را هم باید بگویم که قرار است وب‌سایت رسمی مسابقات به زودی این نتایج را اعلام کند.
 
  • * سایت رسمی مسابقات با تأخیرهای چند روزه اقدام به اطلاع‌رسانی می‌کند. مثلاً گزارش‌های اجرای فرزاد فرزین با 3 روز تأخیر روی خروجی این سایت قرار گرفت. دلیل این تأخیرها چه بود؟
بله، این ایراد کاملاً وارد است و دلیل‌اش هم این است که این سایت بر خلاف خبرگزاری‌های رسمی اینجا، کلاً اتفاقات را به صورت پکیج پوشش می‌دهد؛ یعنی پکیج ویدئو و عکس و گزارش تصویری. ظاهراً «کپی‌رایت» اتفاقات روز اختتامیه را هم به یک موسسه خصوصی واگذار کرده و قبل از انتشار از سوی آن مجموعه اجازه اطلاع‌رسانی نداشته‌اند. اما به زودی و ظرف روزهای آینده این سایت نتایج را اعلام خواهد کرد.
 
  • * فکر می‌کنید اجرای خوب «فرزاد فرزین» در این مسابقات بتواند تأثیری در نوع نگاه رسانه‌های خارجی در مورد موسیقی پاپ داخل ایران داشته باشد؟
ببینید این اتفاق قطعاً یکی از مهم‌ترین اتفاق موسیقی پاپ داخلی طی این سال‌های اخیر است. فرزاد فرزین اجرای بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. در این دوره از مسابقات، کشور آلمان با این همه سرمایه‌گذاری و اعزام یکی از بهترین گروه‌هایش حتی نتوانست در یکی از شاخه‌ها جایزه‌ای بگیرد. این اتفاق که نماینده ایران توانسته یکی از مهم‌ترین جوایز را به خود اختصاص دهد، قطعاً بازتاب خوبی را برای موسیقی ایران می‌تواند در پی داشته باشد.
 
***

گفتنی است مسئول برگزاری این مسابقات نیز پس از پیگیری‌های فراوان خبرنگار «موسیقی ما» از مسکو و البته همکاری ویژه کوروش شکوفنده (مسئول امور فرهنگی تیم اعزامی ایران به مسکو) نامه رسمی‌ای را در مورد انتخاب «فرزاد فرزین» نوشته که در ادامه می‌توانید متن کامل آن را ببینید.

همچنین با همکاری «علی آتبین» (عضو هیئت داوران)، پرینت لیست کامل کاندیداها و برنده‌های اصلی شاخه‌های مختلف در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته که در ادامه آن را به صورت اختصاصی در «موسیقی ما» می‌بینید:

در سایت اصلی این جشنواره نیز برنده‌های بخش‌های مختلف معرفی شده‌اند که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 17:46

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 18:48

در بیاد چشم حسووووودا،،،،، دوستانی که چشم ندارن موفقیت فرزاد فرزینو ببیننو همش واسش شایعه درست میکنن خوب عکسارو نگا کنن

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 14:59
حامد

آقای ترانه سرای X لطفا خوب نگاه کن و بعدا خوب فکر کن . باید از فرزاد خان فرزین عذر خواهی بکنی. برات متاسفم.

46.34.182.42
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 18:49

*قابل توجه بعضیایی که به فرزاد تهمت زده بودن*

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 18:56

کور بشه هرکی که نمیتونه موفقیت فرزادو ببینه

زنده باد فــــــرزاد فــــــــرزین

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 19:07

مرسی موسیقی ما که جوابشون رو دادی بازم ببینم چی میخوان بگن واقعا حسادت تا به کی زنده باد فرزاد فرزین اسطوره تکرار نشدنی

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 20:00

....این اســــــــــــــــــــــت آرمــــــــــانهای فــــــــــــــــرزادی ما
عشقیــــــــــــــــــــــــــــــ پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 20:12

اينم جواب اون حسودايي كه هي به فرزاد تهمت ميزدن حالا بيان بخونن اگه جا داشت يه كم خجالت بكشن!!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 21:00

تو یکی از عکسا نوشته : ما امیدواریم که فرزاد فرزین سال بعد هم به ما بپیونده .
مگه هر سال این رقابت ها برگزار میشه ؟

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 21:03

وقتی یه آدم موفق میشه هزارتادشمن پیدامی کنه!دشمنای فرزادم بدونن که فرزادهمیشه بهتریییییییینهههههههههه.............!!!!!!!!!به افتخارش که سربلندمون کرد!!!!!!!!!!!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 21:16

خدایا شکرت که همیشه حامی بنده هات هستی خدایا همیشه به وعده هات عمل میکنی مثل این وعده که از تو حرکت از من هم برکت . مرسی که نتیجه ی تلاش آقای شومن را بهش دادید و براش حفظش کردید . نگذاشتی خدشه ای بهش وارد شه . شکرت هزاران بار شکرت.

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 21:21

ههههع حسودا کجان دقیقا؟؟ دیگه چی میخوان بگن؟؟؟؟؟
پرچم فرزاد و فرزادیا اون بالا بالاهاس... بعععععلههههه

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 21:56

فــــقط فــــــرزاد فــــــرزین و دیگر هیچ

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 22:03

قابل توجه یه سری افراد که توی شبکه های اجتماعی و بعضی از سایت ها میان بیانیه میدن که فرزاد فرزین بازم دروغ پراکنی کرده...
کافر همه را به کیش خود پندارد...
واقعا ایول به فرزاد فرزین عزیز...ایشاا... موفقیت های بیشتر و بیشترش رو ببینیم

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 22:19

مرسی از سایت موسیقی ما ....
ممنونم که نزاشتید حق فرزاد ضایع شه .....
خسته نباشی فرزاد جان
ما طرفدارات بهت افتخار میکنیم......

پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 17:04
حنانه

در ضمن اقایی که به فرزاد تهمت دروغ و ...... زدی
دیدی که همه چی راست بود .........
الان باید از فرزاد عذر خواهی کنی ....

94.101.249.204
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 22:27

خيلى خوبه كه ابهام ها رفع شد :) خودِ منم خيلى سوالا پيش اومده بود برام...

ينى بازم كسى هست انقدر پررو باشه كه بياد ايراد الكى بگيره؟! :|

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 22:44

موسیقی ما-تایید نکردی چرا -من گفتم لابد تو این مسابقه شکیرا-سلنا گومز-پیت بال-انریکه-جنیفر لوپز شرکت کردنو فرزاد اول شده-فستیوال جهانیه دیگه-باید خواننده های کلاس A ومشهوری بیان-مثلا اینایی که من گفتم در مجموع تو صفحه اجتماعیشون 200میلیون بیش تر لایک دارن-به اینا میگن سرشناس اینا بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 00:56
آرمین

دوست عزیز. فکر می کنم نه تنها شما بلکه خیلی از افرادی که اینطوری نظر میدن افرادی هستند که متن خبر رو حتی یک بار با دقت نمی خوانند. اگر شما به کشورهایی که ذکر شده دقت کنید متوجه خواهید شد که کشور آمریکا ذکر نشده توی این کشورها. اما با کمال تعجب تمام این افرادی که شما نام بردید از موسیقی آمریکا بودند. ضمنا گفته شده از گروه های کلاس آ و بر اساس صلاحدید مسئولین مربوطه ی اون کشورها نه از خواننده های کلاس آ. برای من شخصا باعث تعجب هست که خواننده ی کشورتون که توی این همه محدودیت کار می کنه باید حتما با این خواننده هایی که ذکر کردید رقابت کنه که براتون جالب باشه و تبریک بگید. ضمنا تا جایی که من می دونم شب اجرای فرزاد فرزین جیپسی کینگز اجرا داشته و شب قبلش هم تٍنٍرز آو راک. توی سایت فستیوال هم هست. اینا کلاس آ نیستن؟! فقط باید سوپراستارهای موسیقی تمام دنیا باشن؟! واقعا عجیبه. ضمنا دوست عزیز اون پیت بال نیست پیت بوله. بال یعنی توپ! موفق باشید :)

خدایا امیدوارم روزی برسه که همه از موفقیت دیگران خوشحال باشند.

5.52.119.170
چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 01:18
احسان

ببخشید از نظر شما هیچکس تو دنیا سرشناس نیست پس چون اینایی که نام بردید که هیچ هیچکس تو دنیا بیشتر از 100 میلیون لایک نداره
خوشم میاد تمام مخالفای فرزاد اطلاعاتشون کمه و با همین اطلاعات کم نظر میدن راجب فرزاد

5.237.204.112
چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 11:30
شهاب شریف

واقعا زشته که موفقیت یک نفر ایرانی رو اینطور مسخره کنی!!!مگه مثلا محسن چاووشی و یگانه و اسحان خواجه امیری و... اگه جایی اجرا کنند خواننده جهانیند؟؟؟یا کلاس Aتو ایران؟؟؟؟ولی اگه مثلا یه دی جی ساده می فرستادند میشد نا مشهور

188.245.69.113
پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 18:43
حسین مشکی پوش

دوست عزیز بیشترین لایک مال ریحاناست با 85-6 میلیون 200 تا رو از کجا اوردی؟؟؟
مهم اینه اولین بار یه ایرانی رفت تو یه برنامه بین المللی و مقام اورد حالا هر قدر مراسمش غیر رسمی باشه مهم اینه فرزاد رفت و یک جایزه رو برد کاری ک خیلیا نمیتونستن بکنن.بهتر افتخار کنیم جا انتقاد

2.191.157.171
جمعه 16 خرداد 1393 - 14:11
میثم

موسیقی ما-انتظار تایید دارم-چون این دوستمون منظور منو متوجه نشده.ومن روباطلاعات کاملا بروز به کم اطلاعاتی محکوم کرده-ونظری کاملا اشتباه داده
احسان جان من هم خوشم میاد که فرزاد فرزین طرفدارانی متعصبی مثل شما داره-که بخاطر دفاع ازش عجله میکنه ونظر منو کامل نخونده میاد و یه نظر اشتباه میده-
من گفتم (((((((((((درمجموع-)))))یه بار دیگه نظرموبخون-شایدمتوجه شدی
سلنا گومز59میلیون و131هزار لایک
پیت بول53میلیون و125هزار لایک
شکیرا 96میلیون و462هزار لایک
انریکه45میلیون143هزار لایک
جنیفر37میلیون و125هزار لایک
نزدیک300میلیون شد-حالا چی !اطلاعاتم ناقصه؟یا شما سخت متوجه میشید؟
اما در مورد دوستی که گفت جیپسی کینگ!
تعداد لایکاش بیانگر اینه که محبوبیتش حتی از 7یا هشت خواننده داخلی خودمون هم پایینتره-چه برسه به اینکه بخواد مارک جهانی و کلاس Aبهش داده بشه
فقط و فقط 381هزار لایک-یعنی کمتر از خواننده های داخلی خودمون-مثل احسان خواجه امیری و محسن یگانه و محسن چاوشی و فرزاد فرزین و شهرام شکوهی و حمید عسگری و رضا صادقی و...الا ماشالله.
اگر جیپسی کینگ سرشناس و جهانیه اونوقت ما داخل ایران حدود 20خواننده پاپ جهانی و سرشناس داریم.
ینی جایگاه موسیقی پاپ ما تو جهان انقدر بالاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موسیقی مابحث جالب شد-خواهشا تایید کن

5.238.107.206
جمعه 16 خرداد 1393 - 14:42
میثم

اما در جواب آرمین عزیز
دوست گلم-اگر بخواهیم درست تلفظ کنیم نه پیت بول درسته نه پیت بال-اصولا ازون گیرهایی دادی که بحثش برای سالهای بسیار دوره-به هر حال تلفظ به موسیقی مربوط نمیشه ونمیخوام از مطلب فاصله بگیرم
دوست بسیار عزیز:تمام نه بخشی از افرادی که اسم بردم آمریکایی هستن-پس شما هم لازمه دقت کنید
برای مثال انریکه
انریکه: میگل ایگلسیاس پریسلر (به اسپانیایی: Enrique Miguel Iglesias Preysler) خواننده و ترانه سرا در هشتم ماه مه ۱۹۷۵ در مادرید (اسپانیا) از تبار اروپایی-آسیایی.
شکیرا هم که عام و خاص میدونن که آمریکایی نیست-همه میدونن زبان مادریش اسپانیاییه-و بیشتر کاراش به این زبونن- اصالتا کلمبیاییه-وآمریکایی نیییییییییییییست.
پس اونموقه شما چرا میگید تمام خواننده هایی که اسم بردم آمریکایی هستن؟؟؟؟؟؟
اتفاقا من خوشحال شدم فرزاد برنده جایزه شده-اما کیفیت واعتبار جایزه ای که برده باید مشخص بشه دیگه!
خب وقتی به ناحق از ایشون به عنوان بهترین خواننده جهان نام ببرن-باید منتظر چنین واکنش هایی هم باشن!

5.238.107.206
جمعه 16 خرداد 1393 - 18:00
سارا پویافر

آقا آرمین واقعا خیلی ممنونم بابت نظرتون خیلی قشنگ جواب بعضیارو داده بودید!!کاملا باهاتون موافقم!!!
فقط من نمیدونم همه اونایی که پشت سر فرزاد یاوه میگن اسمشون میثمه یا یه میثم وجود داره که خیلی فعاله و همه جا خودشو نشون میده!!!!!!!!!!!!

151.244.226.81
جمعه 16 خرداد 1393 - 20:56
milad M

آره میثم جان بحث خیلی جالب شده چون که معلومه حرفات بی پایه و اساسه و از سر ناچاری داری شناسنامه و پدر مادر این خواننده هارو میکشی وسط. وگرنه کیه که ندونه این خواننده های به قول تو غیر آمریکایی توی آمریکا زندگی میکنن و به نمایندگی از اونجا توی برنامه ها شرکت میکنن.پس نتیجه می گیریم هیچ وقت روی حرف غلطمون پافشاری نکنیم. آفرین پسر گل. موسیقی ما تایید لطفا

188.158.70.208
جمعه 16 خرداد 1393 - 23:37
میثم

میدونی میلاد جان جریان چیه؟جریان اینجاست که حرفای من اتفاقا کاملا منطقی و درسته-وکاملا با رفرنس ومحکمه-صرف اینکه بگی حرفام بی پایس-بی پایه نمیشه-دوست عزیز خواننده ای مثل شکیرا-وقتی زبان اصلیش فرانسویه،کلام موزیکش اسپانیایی برای کشور اسپانیاست.لابد میخوای بگی همسر پیکه ازش جدا شده و تو اسپانیا زندگی نمیکنه-خب نمیتونی اینو بگی -نکنه فرزندشون تو اسپانیا بزرگ نمیشه؟؟؟دوست من ایشون به علت اینکه بعضی از کشور های آمریکای لاتین هم زبان اسپانیا هست طرفدارانی هم اونجا داره-(دقت کن-آمریکای جنوبی:مثل آرژانتین،کلمبیا،مکزیک،کوبا ،پرو،کاستاریکا)نه آمریکا این حرف ها چیه دوست من-تعصب رو بذار کنار-منطقی صحبت کن-یا اطلاعاتت رو ببر بالا.تا مجبورنشم-به این شکل با جوابم رو حرفات خط بطلان بکشم.موسیقی ما انتظار تایید دارم(همون طور که میبینی نسبت به دوستان موءدب تر نظراتمو بیان میکنم)

5.238.108.191
جمعه 16 خرداد 1393 - 23:40
میثم

حسین جان کسی انتقاد نمیکنه-منظور منه اینه این جایزه رو اندازه خودش بزرگش کنیم-این جایزه مبارک آقا فرزاد و مردممون

5.238.108.191
شنبه 17 خرداد 1393 - 13:34
milad M

از اینکه جغرافی رو به من یادآوری کردی ممنونم میثم جان آخه میدونی من فرق آمریکای جنوبی رو با آمریکا نمیدونستم.حالا شما چسبیدی به اینکه بچه شکیرا کجا بزرگ میشه و بقیه خواننده هارو ول کردی اون یه بحث دیگس.به هرحال تبریک میگم که روی یه بخش کوچیکی از حرفام موفق شدی خط بطلان بکشی.ولی اینو بدون که ماهم جغرافی خوندیم باور کن راست میگم

188.158.86.229
شنبه 17 خرداد 1393 - 14:27
احسان

بله متاسفانه من اون کلمه مجموع رو ندیدم و عذر میخوام از نظرم ولی بازم صورت مسئله پاک.نمیشه ک فرزاد کار بزرگی کرده
کاری کرده ک هیچ یک از خوانندگان داخلی نکردن
مام فرزادو با خوانندگان داخلی مقایسه کردیم نه اون عزیزانی ک شما نام بردید اقا میثم.

5.237.200.128
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:55
milad_8888

میثم جان اول که سرنا خواننده درجه یکه ؟؟؟؟ چون ٥٣ میلیون لایک داره؟؟؟؟؟؟
چند سالته شما که درجه خوانده ها رو از رو لایک میسنجی؟؟ بعدم جیپسی چون لایک کم داره.....!!!!!!! وای که ...
من نه طرفدار فرزادم نه چیزه دیگه , معیاره شما بائث شد بیام اینجا و جواب بدم.
با حساب شما حتما جاستین بیبر هم کینگ اف پاپه!!!!!!!!!!
لج باز نباش واسه آیندت بده, در ضمن به آهنگ ٤ تا آدم حسابی گوش بده , نه اونایی که گفتی. اونا واسه سرگرمی تو مهمونییان اونم فقط یبار!!!!

139.174.198.222
چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 00:22

این خوشحالیمون تمومی نداره :) :) :) لطفا ویدئوهای بیشتری بذارید لااقل از همین اجرای "با تو".
فقط من دقیقا متوجه نشدم بهترین آهنگ؟یعنی خود آهنگ بهترین شده یا اجرای این اهنگ بهترین شده؟

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 14:19

در جواب کسایی که میگن تو روسیه اصلا مسابقه ای نبوده و لوحی که به فرزاد فرزین دادن به بقیه هم همونو دادن چی باید گفت که دیگه شایعه درمورد همچین آدم موفقی درست نکنن؟

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 14:31

اثبات استحقاق. حداقل ادم دلش خوشه واقعا جایزه حقش بوده مثل اینجا سلیقه ای نیست این ادم رو دلگرم میکنه که ما هم میتونیم کار خوب داشته باشیم

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 16:26

ایول موزیک ما واقعا ممنون
واقعا باید برای بعضی از آدم ها تاسف خورد که به جای این که یک نفر رفته در یک مکان جهانی و موجب افتخار و سربلندی نام ایرانو ایرانی شده ازش حمایت و تشکر کنن که این موفقیت ها ادامه پیدا کنه میان و به این شکل تلاش و زحمت اون ها رو پایمال می کنن به هر حال بهتر به جای این که انقدر تعصبی فکر کنیم بیایم و به پیشرفت موسیقی ایران کمک کنیم.من به شخصه دوباره از تلاش های فرزاد فرزین و گروه خوبش تشکر می کنم و آرزوی استمرار این موفقیت ها را برایش دارم.

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 21:17

چقدر بعضیا ضایع شدن!!!!!!!
کلا بعضیا نمیتونن موفقیت بقیه رو ببینن!!!
حالا اون بعضیا بیان اینو بخونن ک دیگه فرزادو دروغگو خطاب نکن!!
ایـــــــول فرزاد فرزین... :)

پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 14:58

ما فرزادیمو حالا حالا پرچممون بالاست

جمعه 16 خرداد 1393 - 02:09

ر و سیاهی به ذغال موند و ادعاهای کذب بعضی ها رو شد

تبریک به فرزاد فرزین و همه ی هوادارای گل و با حالش

جمعه 16 خرداد 1393 - 19:03

واقعا اینکارا جسارت میخواد که فقط فرزاد ما دارش...
واقعا تکی فرزاد جان...

fan
شنبه 17 خرداد 1393 - 12:37

آره داداش فکر کردی فرزاد از اون خواننده هاشه؟؟ فرزاد ما اینجوریه... نمیدونستی بدون...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود توضیحات عضو هیئت داوران فستیوال Art Football 2014 درباره این جشنواره و جایزه فرزاد فرزین | موسیقی ما