برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت و گو با سایت موسیقی ما عنوان شد
بردیا کیارس موسیقی فیلم «ارغوان» را می‌سازد
موسیقی ما - بردیا کیارس از ساخت موسیقی فیلم ارغوان خبر داد. این آهنگساز جوان  که تجربه رهبری ارکستر ملی را در کارنامه دارد  ضمن اعلام این خبر که هم اکنون مشغول ساخت موسیقی متن فیلم ارغوان به کارگردانی امید بنک دار و کیوان علی محمدی است به سایت موسیقی ما گفت: ارغوان یک فیلم موسیقی محور در دو برهه تاریخی قبل و بعد از انقلاب است.

کیارس در مورد بافت موسیقی که برای این فیلم در نظر گرفته افزود: موسیقی این فیلم به صورت کامل در فضای موسیقی ارکسترال غربی است و اصولا فضای فیلم با موسیقی ارکسترال ایرانی فاصله زیادی دارد. بنابراین سازبندی موسیقی این فیلم غربی است و تمام تم ها و ملودی هایی را که برای این فیلم انتخاب کرده ام غربی و کلاسیک هستند. کیارس که تا پیش از این برای فیلم های متعددی موسیقی متن ساخته با بیان اینکه ساز ویالن در موسیقی متن ارغوان نقش محوری دارد گفت: صدای این ساز به عنوان یک ساز سولو در همراهی با ارکستر در خلال فیلم شنیده می شود.

بردیا کیارس قبل از ارغوان سابقه ساخت موسیقی متن فیلم های خدا نزدیک است، یک وجب از آسمان، خواب لیلا، شکوفه های سنگی و ... را در کارنامه داشته و «بودن و نبودن» از جمله آثار مکتوب اوست. کیارس همچنین به عنوان رهبر ارکستر ملی کنسرت هایی را بر روی آثار بزرگانی همچون استاد تجویدی و استاد علیزاده ارائه داده است.
 
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1393 - 02:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بردیا کیارس موسیقی فیلم «ارغوان» را می‌سازد | موسیقی ما