برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه تندر به خوانندگى و آهنگسازى «اردوان انزابى‌پور» گلچینی از قطعات با سبک کانتری راک را روی صحنه برد؛
وقتی «گرت بروکس» حسابی کار می‌کند
موسیقی ما - دومین کنسرت کانتری راک ایران به زبان انگلیسی توسط گروه «تندر» جمعه دوم خردادماه در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، استقبال مناسبی که از اولین کنسرت رسمی این گروه در بهمن‌ماه سال گذشته صورت گرفت، باعث شد «تندر» به فاصله اندکی دومین اجرای خود را برای علاقه‌مندانش به روی صحنه ببرد. گروه «تندر» به خوانندگى و آهنگسازى «اردوان انزابى‌پور» علاوه بر اجراى قطعاتى اوریجينال از این گروه، قطعاتى از دنياى موسيقى راك و کانتری را نیز کاور کردند.

در این اجرا قطعه «Till The End» برای اولین بار اجرا شد که نام این کنسرت بهاره گروه هم برگرفته از همین قطعه جدید بود. نتیجه‌ی تجربه‌ی «اردوان انزابی‌پور» طی این سال‌ها و فعالیت در گروه‌های مختلف راک نظیر «کَهت مَیان»، «اکسیر» و... به عنوان نوازنده، تسلط بر صحنه و دوری از خامی اولین اجراهای زنده بود که ترکیب اعضای جوان و قدیمی گروه نیز به این اتفاق کمک ویژه‌ای کرد.

یکی از قطعاتی که توسط علی اظهری (به عنوان نوازنده گیتار و خواننده‌ی مهمان) اجرا شد، از دل همکاری‌‌های گذشته گروه بیرون آمده بود و همین‌طور دو قطعه‌ای که توسط محمد برزيده (ماندولين، گيتار، كيبورد و هارمونيكا) و صنم پاشا (همخوان گروه و نوازنده کیبورد) نوشته و اجرا شدند، حاصل تجربه‌های اخیری است که ماهیت گروه تندر از همین‌ها شکل گرفته است.

از ویژگی‌های بارز این اجرا تنوع سبک‌های مختلف قطعاتی بود که به اجرا در آمد و این تنوع تا انتهای کنسرت فضای متفاوتی را به اجرا می‌داد. از قطعه کلاسیک‌راک «Soldier Of Fortune» گرفته تا آیریش‌کانتری‌های «گرت بروکس» با همراهی ویلن گلبهار سرانجام‌پور و قطعات هاردراک با الکترک‌گیتار محمد برزيده و بیتا صادقی و قطعه «My Way» از فرانک سیناترا با صدای اپرایی مهدی جاور این فضای متنوع را شکل دادند.

«ماشا» تنها قطعه‌ای از گروه است که برای آن ویدیو هم درست کرده‌اند و در یوتیوب می‌توانید آن را ببینید. یک ترانه عاشقانه با تمی شاد و دلپذیر.

حضور علی اظهری روی صحنه با شوی جالبی که نشان از درک بالایش از صحنه موسیقی راک دارد، حضار را به وجد می‌آورد و تجربه اجرای زنده یک قطعه هارد راک واقعی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

از دیگر قطعات که در این کنسرت توسط «تندر»یها اجرا شد، می‌توان به قطعاتی همچون «Sunken Ship»، «Mr. Morgen»، «Make A Good Day»، «Rockin’ Man» و قطعه بی‌کلام «One & Only» اشاره کرد که با استقبال فوق‌العاده حاضرین در سالن اریکه ایرانیان روبه‌رو شد.

اعضای گروه تندر را در این کنسرت اردوان انزابى‌پور (گيتار/ خواننده) ، صنم پاشا (کیبورد/ همخوان)، بيتا صادقى (گيتار)، محمد برزيده (ماندولين، گيتار، كيبورد و هارمونيكا)، امين دشتي‌نژاد (باس‌گيتار)، آيدين انزابى‌پور (درامز) و گلبهار سرانجام‌پور (ويلن) تشکیل می‌دادند و این کنسرت به سرپرستى مهدى جاور و توسط شرکت فرهنگی هنری «چنگ زرین پارسی» و با مساعدت و همکاری مدیریت مجموعه اریکه ایرانیان اجرا شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1393 - 10:54

دیدگاه‌ها

یکشنبه 4 خرداد 1393 - 11:00

قطعات راک برتر جهان که توسط گروه تندر اجرا شد واقعا فضای کنسرت رو عوض کرد کاش میشد گروه های موسیقی برتر جهان تو کشورمون کنسرت بزارن تا به پیشرفت موسیقی کمک کنن ....
gh-mahmoudi.blogfa.com
قاسم محمودی . . . . .

یکشنبه 4 خرداد 1393 - 13:27

bayad concerte khoobi boode bashe ha
khoosh be hale kasayi ke raftan
por az hayajan

یکشنبه 4 خرداد 1393 - 14:14

cheqad shomaha khub budin
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudddddd

dare tavaqoe musiqiaieem bala mire...!!!!! bazam mikham azin concerta bacheha zud bashin...!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وقتی «گرت بروکس» حسابی کار می‌کند | موسیقی ما