برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت کیوان ساکت با صدای سالار عقیلی در برج میلاد برگزار می‌شود؛
فانتزی جدید کیوان ساکت طنین انداز می‌شود
موسیقی ما - آهنگساز و نوازنده تار کشورمان از برگزاری کنسرت گروهش در برج میلاد خبر داد.

کیوان ساکت با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه در ساعت ۲۰: ۳۰ ارکس‌تر بزرگ گروه کیوان ساکت به خوانندگی سالار عقیلی در برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد. این کنسرت در مقایسه کنسرت‌های قبلی از تنوع بیشتری برخوردار است.

این آهنگساز موسیقی ایرانی در ادامه سخنانش با اشاره به بخش‌های مختلف این اجرا گفت: در قسمت اول کنسرت من و بهنام ابوالقاسم به نوازندگی سه تار و پیانو خواهیم پرداخت. در بخش دوم هم سالار عقیلی، ر ساخته‌های من را با ارکس‌تر اجرا می‌کند.

وی با توضیح بیشتر در مورد قطعات این اجرا افزود: این قطعات شامل ساخته‌های سال‌های اخیر من است که با تنظیم جدید اجرا می‌شود. به علاوه یک سری قطعه غربی از جمله کارهای موتزارت و البته فانتزی که اخیرا و در اواخر سال ۹۲ تصنیف کرده‌ام از جمله این قطعات است.

کیوان ساکت با بیان نام قطعات که شامل نارنجستان، خاک وطن، مهتاب، افسوس و... هستند به این موضوع اشاره کرد که قطعه خوشه چین نیز با تنظیمی جدید و متفاوت از تنظیم قدیمی اثر اجرا خواهد شد.

در مورد این اجرا که در مایه‌های شوشتری، دشتی، اصفهان و شور اجرا می‌شوند به اشتباه در برخی خبرگزاری‌ها اعلام شده محل اجرا تالا وحدت است در حالی که این کنسرت در برج میلاد برگزار خواهد شد.

ساکت در پایان سخنانش گفت: دی وی دی تصویری کنسرت گروه کیوان ساکت که خوانندگی آن را هم سالار عقیلی به عهده داشت به زودی وارد بازار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فانتزی جدید کیوان ساکت طنین انداز می‌شود | موسیقی ما