برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد پاسخ داد:
چرا کنسرت خیریه لهراسبی در تورنتو لغو شد؟
موسیقی ما - به دنبال انتشار برخی اخبار از سوی یکی از روزنامه های تندروی داخلی در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد.

به گزارش «موسیقی ما»، یکی از روزنامه های تندرو در گزارشی ضمن انتشار برخی جزئیات از پشت پرده کنسرت «علی لهراسبی» در تورنتو، برخی عوامل و مقاصد سیاسی را در راس برگزاری این برنامه دانست و این در حالی ست که برگزار کننده این برنامه در جوابیه ای که در اختیار «موسیقی ما» قرار داد، از مقاصد خیریه و انسان دوستانه این برنامه ارگانی خبر داده بود و مستندهایی را نیز در این زمینه ارائه کرده بود.

با گذشت دو روز از این جنجالهای خبری در فضای رسانه ای کشور، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی را در این باره ارائه داد.

«پیروز ارجمند» درباره دلایل لغو این برنامه به «موسیقی ما»گفت: «هیچ مجوز و هیچ نوع استعلامی از سوی آقای لهراسبی در این مورد از مجموعه دفتر موسیقی و زیر مجموعه هایش صورت نگرفته و فقط چند ساعت قبل از شروع برنامه با من تماس گرفته شد و من نیز همه سعی ام را برای لغو نشدن این اجرا انجام دادم. ولی متاسفانه ما زمان کافی برای بررسی هایمان نداشتیم و تحقیقاتمان در این زمینه در همان چند ساعت نیز چندان مثبت نبود.»

وی در ادامه افزود: «این خطائی بوده که از سوی تهیه کننده برنامه صورت گرفته و بدون هماهنگی با ما این کار انجام شد و بنابراین شاهد لغو این برنامه بودیم.»

گفتنی ست این خواننده همچنان در خارج از کشور به سر می برد و پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» برای ارتباط گرفتن با وی بی نتیجه باقی ماند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:38

دیدگاه‌ها

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 02:40

خدا کنه باز به این بهانه ممنوع الکارشون نکنن که ما دق میکنیم : (
اگه اینجا اینقد هنر و سیاستو با هم قاطی نکنن اونوریام دست از سر موسیقی ایران برمیدارن !

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 22:07

فقط میشه تاسف خورد ...!!!!!!!!!!!!
برای انجام کارخیر هم آدم رو انقدر زجر میدن و شایعه درست می کنن

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 12:25

آقای لهراسبی گناهی مرتکب نشدن.همه دسیسه بود واسه خراب کردن ایشون.ما که اون دروغارو باور نمیکنیم.آقای لهراسبی همچنان واسه ما عزیز هستن و خواهند بود.

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 13:51

واقعا متاسفم.......

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 21:13

لطفا نظرمو اشتراک بذار
سایت محترم موسیقی ما اولا چرا این موضوع رو ربطش میدی به یک روزنامه؟ خودت نوشتی ارجمند گفته مجوز نداشته! پس چه اون روزنامه حرفی زده باشه یا نزده باشه ربطی به لغو کنسرت نداره!
درضمن سایت شما با نمایش عکسای فرد مشکل داری به نام شجریان که دین اسلام رو بش اهانت میکنه وعکس توی بغل گوگوش می گیره نشون دادی خودتونم مشکل دارید!!
اینارو گفتم میدونم منتشر نمی کنی! ولی بدون اینجا کشور اسلامیه ما شهید زیاد دادیم ! سال فرهنگ و جهاده با ابتذال نمیشه فرهنگ رو پیش برد!!!

یکشنبه 4 خرداد 1393 - 13:59

از ته دل دعا می کنم یک وقت ممنوع الکارش نکنن وگرنه من دق مرگ می شم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چرا کنسرت خیریه لهراسبی در تورنتو لغو شد؟ | موسیقی ما