برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمدحسین مقدس تفرشی در گفت‌وگو با موسیقی ما خبر داد:
کنسرت‌های گروه «چارتار» در شهرهای اهواز، شیراز، لاهیجان و اصفهان برگزار می‌شود
موسیقی ما – در نیمه اسفند 92 و حدود دو هفته پس از انتشار آلبوم «باران تویی» اولین کنسرت رسمی گروه «چارتار» در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد. اجرایی که با استقبال بسیار خوب مخاطبان این گروه همراه شد و بلیت های هر چهار سانس آن ظرف مدت کمتر از یک هفته به فروش رفت. اولین کنسرت چارتار در سال 93 هم پنجشنبه هفته گذشته و در سالن آمفی تئاتر موسسه «محک» برگزار شد. همچنین آنها در تدارک برگزاری تور کنسرت های خود هم هستند تا به شهرهای مختلف ایران سفر داشته باشند. «محمدحسین مقدس تفرشی» به عنوان تهیه کننده گروه چارتار در گفتگو با سایت «موسیقی ما» برای اولین بار جزئیات این اجراها را عنوان کرد.

محمدحسین مقدس تفرشی در ابتدا گفت:«بعد از اجرای موفقی که اسفند سال گذشته در تهران داشتیم از ایام تعطیلات نوروز برنامه ریزی تور کنسرت های گروه «چارتار» را آغاز کردیم. پیش از برگزاری این تور اعضای گروه همگی نسبت به برگزاری یک کنسرت خیریه به نفع کودکان موسسه «محک» اتفاق نظر داشتند. پنجشنبه شب گذشته این اجرا برگزار شد. سایت «موسیقی ما» به عنوان تنها رسانه از این برنامه گزارش تصویری را تهیه کرد که از زحمات شما قدردانی می کنم. این توضیح را باید عرض کنم ما خودمان تعمدا از دوستان رسانه ای دعوت نکردیم. زیرا ظرفیت سالن محدود بود و اگر می خواستیم در خدمت عزیزان رسانه های دیگر هم باشیم طبیعتا وظیفه ما بود که فضا یا جایگاهی را در اختیار آنها قرار دهیم. همین مساله باعث می شد از فیدبک مالی که این برنامه می توانست برای موسسه محک داشته باشد، کاسته شود. امیدوارم که دوستان بر ما خرده نگیرند و صرفا به دلیل ذیق فضا پوشش خبری نداشتیم. اولین کنسرت گروه چارتار در تور 93 را از شهر اهواز و در روزهای 18 و 19 اردیبهشت آغاز خواهیم کرد. اجرای دو سانس در سینما «هلال» این شهر قطعی شده است و شاید سانس سوم هم داشته باشیم. روز یکشنبه و دوشنبه هفته بعد به ترتیب اجراهایی را ویژه دانشجویان محترم دانشگاه «امیرکبیر» و دانشجویان محترم دانشگاه «تهران» خواهیم داشت. سپس گروه چارتار به شیراز سفر خواهد کرد و طی روزهای 25 و 26 اردیبهشت در سالن «حافظ» این شهر پذیرای هموطنان شیرازی خواهیم بود. بعد از اجرای شیراز قصد داشتیم که کنسرتی را در شهر گرگان برگزار کنیم. اما متاسفانه به دلیل فوت استاد «محمدرضا لطفی» قلندر تار ایران لازم است که برنامه هایی در این شهر و هم شأن این چهره فرهیخته برگزار شود. به همین دلیل تاریخ اجراهای گروه من و سایر گروه های موسیقی کمی جا به جا می شود. استاد لطفی جایگاه بسیار ویژه ای در موسیقی ایران داشتند و باید تمرکز هنری استان گلستان به برنامه های یادبود ایشان معطوف باشد. با مساعدت اداره ارشاد این استان، کنسرت گرگان قطعا برگزار می شود و فقط تاریخ آن تغییر کرده است. به جای شهر گرگان در حال برنامه ریزی برای شهرهای دیگر هستیم که امکان برگزاری کنسرت در آنجا وجود دارد. دومین کنسرت گروه چارتار در تهران در اواخر خرداد برگزار می شود. بعد از این تاریخ به شهر لاهیجان می رویم و نهایتا طی روزهای پنجم و ششم تیرماه در شهر اصفهان به اجرای برنامه می پردازیم. این خبر را هم باید اعلام کنم که کنسرت چارتار در شهرهای رشت، ساری، سنندج و آباده شیراز هم تا حدود 80 درصد قطعی شده است. تاریخ هایی که پیش از این خدمت شما عرض کردم قطعی است و به محض قطعیت اجرا در این شهرها اطلاع رسانی های لازم انجام می شود».

او در مورد تور بین المللی اجراهای چارتار هم افزود:«مقدماتی بابت اجراهای خارج از کشور فراهم شده است و برای اطلاع رسانی در مورد این برنامه ها یک مقدار زود است. زودتر پنج یا شش ماه آینده این کنسرت ها به قطعیت نمی رسد ولی مشغول بررسی شرایط برای حضور در قاره های مختلف هستیم. فعلا در حال برنامه ریزی کنسرت های داخلی هستم و سپس وارد فاز کنسرت های بین المللی می شویم».

وی پیرامون تولید آثار جدید توسط اعضای این گروه هم خاطرنشان کرد:«طی یک سال گذشته بچه ها به شدت درگیر مراحل تولید و انتشار آلبوم «باران تویی» بودند. من به سرعت اجرای تهران را قطعی کردم که برنامه خوبی بود و بچه ها واقعا دست مریزاد دارند. همین مسائل باعث شد که دوستان کمی هم خستگی داشته باشند. اما در کنار این تور کنسرت ها، اعضای گروه نیم نگاهی هم به قطعات جدید دارند و کم کم چرخ تولید آثار جدید چارتار هم به چرخش در می آید».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 16:06

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 13:37

کاملا منتظرم بیان لاهیجان عاشقشونم

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 13:39

من اولین کنسرت گروه چارتار در تهران رو شرکت کردم و واقعا متاسف شدم هم برای خودم و هم این مردم که پول دادیم برای اجرای پلی بک ... نمیدونم چرا دوستان مردم رو نفهم فرض کردن...دوست عزیز فکر کردی الکی 4 نفر رو بیاری رو استیج و واسه مردم ادا دربیارید کسی نمیفهمه ... وقتی مردم حاضر میشن تو این وضعیت اقتصادی بیان و کلی پول هزینه کنن و از موسیقی لذت ببرن چرا با این کارها ذوقشونو کور میکنید ؟ واقعا فکر میکنید اون ور ابیها هم مثل مردم ما نجیبن که چشماشونو رو حقیقت ببندن ( موسیقی ما اگه واقعا رسانۀ مردمی هستی تایید کن )

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 14:39

♥ به به :) ما همه بس منتظریم ^.^

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 17:22
نیما ساورین

من نمیدونم این گروه به ... اصفهان میاد ، بعد چرا "پالت" و "دنگ شو" نمیان :|

209.222.27.40
پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 18:19

مبارکه

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 19:06

بی صبرانه منتظر کنسرت فوق العاده چار تارم

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 19:06

تاریخ دقیق دانشگاه تهران کی هست؟
تو سایت هیچی نزده، ممنون میشم اگه کسی بگه

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 20:25

لطفا در مورد زمان و شیوه پیش فروش بلیطشم اطلاع رسانی کنید

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 21:25

دقت كردين شب كنكور اصفهان كنسرت كذاشتين؟!!!!

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 23:11

منتظريم تو يزد هم كنسرت بذارن

جمعه 19 اردیبهشت 1393 - 01:57

واقعا براتون متاسفم که این همه مردمی رو که پول داده بودن و با ذوق و شوق اومده بودن تا برنامتونو ببینن از گروهتون زده کردین. اصلا توقع همچین رفتاری ازتون نمی رفت که بعد از این همه معطلی بدون یه عذرخواهی کنسرتو کنسل کنین.....وجهتون تو اهواز که کاملا خراب شد.....

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 21:00
yeki

lotfan zood ghezavat nakon.manam ahvaziam.fk mikonam pooletoono pas bedan vasash eghdam kon age eghdam nakardi.

91.108.156.2
جمعه 19 اردیبهشت 1393 - 15:48

سلام . چرا کنسرت اهواز لغو شد؟میشه توضیح بدین؟

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 16:57

تروخدا بندر عباس هم بیاین....

S.F
شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 22:40

میشه از این کنسرت های کوچیک مثل(مج تو تهران بزارین؟؟؟؟

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 09:26

من بعد از مدت ها تازه آلبومشونو تونستم گوش کنم. فوق العادست. 2 هفتست روش قفلم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت‌های گروه «چارتار» در شهرهای اهواز، شیراز، لاهیجان و اصفهان برگزار می‌شود | موسیقی ما